Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1995583 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29792
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15510 на: 20 Јануари 2015, 12:20:47 pm »
Почнаа да се појавуваат првите тестови на Focus ST Diesel.

Еве што викаат од CAR Magazine:

"Far from diluting the Ford Focus ST range, the TDCi is a worthy addition. With huge torque reserves, impressively flexible power delivery and a complete absence of grumbly diesel noise, it’s a great engine. Of course, the petrol’s still the better choice from a pure driving perspective, with a wider power band and access to higher revs making it more malleable to the road and the driver, even if Ford’s figures suggest it’ll travel 25 fewer miles for every gallon than the diesel.

Prices are identical for both, starting at £22,195 and stretching to £25,995 for the ST3, which seems like conspicuously good value. As long as you’re not expecting the sharpest driving tool in the box.

Despite the chassis adjustments, the ST’s front wheels still struggle to juggle the combined tasks of transmitting all that torque to the tarmac and actually directing the car’s path. It’s ST versus GTI all over again: the middle-class Golf GTD’s the more polished drive, the blue-collar Focus the more flawed but the more characterful. Different fuel, same story."

http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search-Results/First-drives/Ford-Focus-ST-diesel-2015-review/

Интересно, интересно.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43929
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15511 на: 20 Јануари 2015, 13:00:13 pm »
Убаво што ги болдираше најнебитните работи од цитатот што си го извадил :D Ај сеа побитните:

Цитат
Of course, the petrol’s still the better choice from a pure driving perspective, with a wider power band and access to higher revs making it more malleable to the road and the driver...

;)

Да не се лажеме... дизел е дизел, ама бензинец кине г`с мајчин :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29792
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15512 на: 20 Јануари 2015, 13:04:18 pm »
Не реков ја дека дизелот е бољи. Викам дека е стигнат во рамките на close enough. :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34156
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15513 на: 20 Јануари 2015, 13:17:51 pm »
Викам дека е стигнат во рамките на close enough. :)

Blasphemy!!!




Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15514 на: 20 Јануари 2015, 23:53:02 pm »
Не реков ја дека дизелот е бољи. Викам дека е стигнат во рамките на close enough. :)

само суптилно...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15515 на: 21 Јануари 2015, 00:28:21 am »
Zero тоа што си болдирал се мисли на споредбата Голф вс Фокус, не дизел вс бензин.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15516 на: 09 Февруари 2015, 15:22:49 pm »

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15517 на: 28 Април 2015, 14:30:24 pm »
Ова како платите во Германија. Кога ќе завршиш со муабетот ќе испадне дека во Германија само една предност имаат пред нас - поголеми плати. Ама таа една предност, има удел во скоро се друго што се одвива во земјите/колите.

Има и други, не само оние кои се директно или индиректно поврзани со потрошувачката. Како што е безброј пати цртано до сега.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10989
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15518 на: 28 Април 2015, 14:56:35 pm »
http://www.carthrottle.com/post/7-smells-that-petrolheads-cant-stand/

3. Diesel fumes



The smell of burnt petrol is an oddly sweet one. The acrid stench of diesel? Less so…


 ;D ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43929
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15519 на: 14 Јуни 2015, 15:38:15 pm »
Кратко траеше ерата на дизелашите на 24h Le Mans. Жал ми е што Лошко не пишува на форумов моментално, со задоволство го поздравувам :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MarkoS

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 207
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15520 на: 14 Јуни 2015, 16:06:57 pm »
Кратко траеше ерата на дизелашите на 24h Le Mans. Жал ми е што Лошко не пишува на форумов моментално, со задоволство го поздравувам :)

Ерата на дизелите штотуку почнува  ;)

Дизелот технолошки се развива и усовршува многу побрзо од бензинот моментално.
« Последно менување: 14 Јуни 2015, 16:19:36 pm MarkoS »

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15521 на: 14 Јуни 2015, 16:18:27 pm »
Од леле.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34156
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15522 на: 14 Јуни 2015, 17:17:11 pm »
Ерата на дизелите штотуку почна да умира.
Бензин хибридот технолошки се развива и усовршува многу побрзо од дизелот моментално.
Се ми оди умот у правец дека за 5-10 години ќе има двоцилиндрични бензинчиња од по 300-400 кубика и стотина коња кои ќе служат за недај боже ако снема струја у батеријата.
каков дизел какви пичке материне.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15523 на: 14 Јуни 2015, 17:34:38 pm »
Ерата на дизелите штотуку почна да умира.

А-у? Затоа ли повеќето произведувачи се тркаат кој прв ќе избаци next-gen near zero emission дизелче? Некој нека им дојави во пежо, рено, фолксваген, каминс итн очигледно никој не им дошепнал.

Брзо, некој нека им дојави и на американц... уствери, не, чекај они глупи беа, забораив

http://www.greencarreports.com/news/1094908_fewer-gas-stations-but-more-diesel-pumps-as-diesel-sales-rise

Овие појма немаат очигледно:

"diesel demand is expected to more than triple — from less than 0.3 MMB/D to 1 MMB/D by 2030 as diesel vehicles gain market share"

"While domestic demand for diesel fuel is expected to peak in 2015, global demand for diesel fuel is expected to increase by more than 6 MMB/D from 2013 to 2030"


Бензин хибридот технолошки се развива и усовршува многу побрзо од дизелот моментално.

Бре!

На кој начин, Мици, хибрид-бензин се разликува од хибрид-дизел, освен по типот на мвс? Можеби различни батерии, генератори и контролери користат, па едните се развиваат побрзо од другите?

Се ми оди умот у правец дека за 5-10 години ќе има двоцилиндрични бензинчиња од по 300-400 кубика и стотина коња кои ќе служат за недај боже ако снема струја у батеријата.
каков дизел какви пичке материне.

Двоцилиндрични дизелчиња за 5-10 години ќе ја тераат колата со снемани батерии двојно подалеку.
« Последно менување: 14 Јуни 2015, 17:43:38 pm filipv »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29792
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15524 на: 14 Јуни 2015, 17:50:07 pm »
Филип, иако би сакал многу да се сложам со тебе, за жал не си баш 100% во право.

Фини линковите. Ама се за американски пазар каде што традиционално не се продава дизел. Кога продажбата на дизел (мали, приватни) возила е (измишљам) 2% од вкупниот пазар, the only way to go is up. Единствен производител што продава колку-толку дизели меѓу патничките моторни возила во Америка е VW, и евентуааааално нешто BMW пробува. Толку.

Е сега.. Дека се утепуваат да напраат некој мал дизел хибрид производителиве.. Па и не баш. VW го има XL1, што за волја на вистината е импресивно возило, али е и импресивно скапо (преку 100к јура). Одличен proof of concept дека дизел хибрид е многу пологичен од бензински хибрид (и со тоа максимално се слагам), али за жал, ограничен. Од друга страна, Пежо продава 3008 дизел хибрид, али и тоа не е нешто особено популарно.

Рено фура електрични возила, Kаминс прави камиони. Релевантно за нас исто колку што е релевантно што Freightliner понуди автономен камион.