Филип, иако би сакал многу да се сложам со тебе, за жал не си баш 100% во право.
Фини линковите. Ама се за американски пазар каде што традиционално не се продава дизел. Кога продажбата на дизел (мали, приватни) возила е (измишљам) 2% од вкупниот пазар, the only way to go is up. Единствен производител што продава колку-толку дизели меѓу патничките моторни возила во Америка е VW, и евентуааааално нешто BMW пробува. Толку.
Е сега.. Дека се утепуваат да напраат некој мал дизел хибрид производителиве.. Па и не баш. VW го има XL1, што за волја на вистината е импресивно возило, али е и импресивно скапо (преку 100к јура). Одличен proof of concept дека дизел хибрид е многу пологичен од бензински хибрид (и со тоа максимално се слагам), али за жал, ограничен. Од друга страна, Пежо продава 3008 дизел хибрид, али и тоа не е нешто особено популарно.
Рено фура електрични возила, Kаминс прави камиони. Релевантно за нас исто колку што е релевантно што Freightliner понуди автономен камион.