Да ја сумираме листата на аргументи:
-Турбодизел вс атмо бензинец не смее биказ оф ризнс
-Турбодизел вс турбобензин, само ако е побрз турбобензинот, а ако не е ондак А45 АМГ биказ оф ризнс
-ако е побрз турбодизелот од турбобензинот при иста зафатнина ама различен број турбини, не смее биказ оф ризнс
-ако е побрз турбодизелот од турбобензинот при иста зафатнина со ист број турбини, само еден модел е
-ако е побрз дизелот, немал звук, не бил спортски
-едини аргумент на дизелот е што не троши
-едини аргумент на бензинецот е што имал звук и бил поспортски ради звукот ( пошто сите мотори со 4 цилиндра милина од звук вадат )
-останати аргументи, Хаарп, Том Круз, глобално затоплување, избацување на фило со глупа споредба во која дизелот е 2-300 кила потежок, зависи на што ќе налета на јутуб во моментот, Бранко
-ако троши плин, ако не може за евтино плин ондак од скапите системи, биказ оф спортинес, не дека ќе ти ја силуваат колата за да го наместат
Да надополниме уште малку аргументи:
- 2.0 Бензинец со 345КС вс дизел -штама
- 3.0 Бензинец со 445КС вс дизел -штама
- Ако нема соодветна снага - дизелот помалку троши
- Ако возиш бенизнец на плин - дизелот е подобар и немаш право да коментираш за напредните мотори кои не може да си ги пируштиш
- Ако возиш бензинец на бензин - твојот мотор е косилица со потрошувачка од 14+ литри и мојот дизел помалку троши
- Ако возиш бензинец со 1.4 поспор е од SDi иако има 100кс и исто или повеќе торк
- Ако возиш бензинец - мењачот може у г`с да си го пикнеш, пошто мора да забрзаш од 1500 вртежи, наместо да смениш брзина подолу.
- Ако возиш бенизнец на плин- осуден си, не може да свичнеш на бензин за ќејф.
- Звукот на дизелот е милозвучен и успива, за разлика од агресивниот звук на бензинците.
Некои луѓе и без очи подобро гледаат


He seems happy just to go to the racetrack and just soak in the atmosphere:
the thunderous noise of engines, the shriek of tyres scrabbling for grip, and the sweet aroma of combusting petrol.To us that makes perfect sense, as really, those are the best parts.