Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1995557 пати)

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15195 на: 26 Ноември 2014, 20:00:13 pm »
Лаки е60ка од 2005та година го има 530бензинот со 231кс како и 530д од истата година со 231кс. Дизелот е побрз и подобар во све од овие две опции. Поштувам бензинец ама ретко кој може да си дозволи тука кај нас таков што би бил подобар од современите дизелаши.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15196 на: 26 Ноември 2014, 20:00:52 pm »
Без оглед каде сме на планетава па и пошироко турбо бензин брише под со турбо дизел. Турбо дизел једино во автобус или камион.

@ Achtung,  не бе брат. Ти не си свесен изгледа. 200нм не прават никаква разлика. Тотално небитна бројка. Киловатите се битната бројка. А киловатите се исти.
За да ги имаш киловатите кај бензинец бмв треба да го држиш на 6 000 вртежи. Да ги имаш њутнметрите на 3500-4000. А тоа чини бензин :-)
Кај дизел да ги имаш њутн-метрите ти треба нешто под 2000 па се достапни до крај (4500).

Инаку за да имаш киловати треба вртежи. Зошто во Ф1 кога имаа атмосферци ги вртеа до 20 000 вртежи, или моторите исто вртат по толку? Немаат доволно торк за да произведуваат коњажа на ниски вртежи. :-)

и?
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34156
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15197 на: 26 Ноември 2014, 20:02:59 pm »
Небитно е тоа.
Што поскоро сфатите дека 600кс и 300нм е дупло помоќен од 300кс и 600нм толку подобро за вас.
Њутнметри победувале во трки, хахахахахаха......

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15198 на: 26 Ноември 2014, 20:05:37 pm »
Лаки е60ка од 2005та година го има 530бензинот со 231кс како и 530д од истата година со 231кс. Дизелот е побрз и подобар во све од овие две опции. Поштувам бензинец ама ретко кој може да си дозволи тука кај нас таков што би бил подобар од современите дизелаши.

Ахтунг, 2003та до 2005а во е60 се вградуваат М54 моторите од Е46/е39 генерацијата. 2005та излегува е90 со Н52/н54 моторите со 258 коња кај бензинец и м57туД дизел со 231 коњ.
2007ма кога прават апдејт на е60, паралелно новите мотори почнуваат да се вградуваат и во е90ка.

Значи ќе споредуваш м54ка со м57ца ТУД. Чисто генерациски да бидат исти.

Инаку топ гиар имаше иста споредба со 2 е60ки. Едната битурбо дизел, другата в8 бензин.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15199 на: 26 Ноември 2014, 20:06:30 pm »
Без оглед каде сме на планетава па и пошироко турбо бензин брише под со турбо дизел. Турбо дизел једино во автобус или камион.

@ Achtung,  не бе брат. Ти не си свесен изгледа. 200нм не прават никаква разлика. Тотално небитна бројка. Киловатите се битната бројка. А киловатите се исти.
За да ги имаш киловатите кај бензинец бмв треба да го држиш на 6 000 вртежи. Да ги имаш њутнметрите на 3500-4000. А тоа чини бензин :-)
Кај дизел да ги имаш њутн-метрите ти треба нешто под 2000 па се достапни до крај (4500).

Инаку за да имаш киловати треба вртежи. Зошто во Ф1 кога имаа атмосферци ги вртеа до 20 000 вртежи, или моторите исто вртат по толку? Немаат доволно торк за да произведуваат коњажа на ниски вртежи. :-)

и?

И ништо. Дизелот има вртежен момент за коњски сили, бензинците имаат вртежи за коњажа. Јас би бензин за ќеф.
« Последно менување: 26 Ноември 2014, 20:13:44 pm Luki Junior »
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6674
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15200 на: 26 Ноември 2014, 20:08:49 pm »
Дај просветли ме Онак за кажаново.
Најди ми атмосферски дизел и бензинец(конвертиран во плин) од исто годиште,каде имаат иста моќност,иста потрошувачка и дај ми релевантни информации за забрзување,цена на одржување и цена на чинење.

Еве јас ќе земам два голфа половни,двата четвроки,едниот со СДИ мотор,другиот со 1.4 атмосферски.

   1.9 СДИ                                                                                                         1.4 атмосферец
Цена околу 2500 евра                                                                                         Цена околу 2200 евра

Engine   1.9 SDI (68 Hp)                                                                          Engine   1.4 16V (75 Hp)

Maximum speed   160 km/h                                                                           Maximum speed   171 km/h

Acceleration from standstill to 100 km/h   18 sec                                                Acceleration from standstill to 100 km/h   15 sec

Fuel consumption (economy) - urban   7 l/100 km.                                         Fuel consumption (economy) - urban   9 l/100 km.

Fuel consumption (economy) - extra urban   4.3 l/100 km.                              Fuel consumption (economy) - extra urban   5.7 l/100 km.

Torque   133/2200 Nm                                                                                  Torque   126/3800 Nm

     Земете во предвид дека перформансите на бензинецот не се како и на плин,има помало забрзување и помала крајна.Ќе троши 14литри плин и тие 126/3800Њм ќе паднат на 100/4500Њм.

На СДИ то ќе му бидат потребни 7л*60ден.=420ден.   А на плинашот 35*14=490

Каде е тука бенефитот,цената туку речи иста,перформансите туку речи исти.

Кај ги вадите овие потрошувачки од 14-15 литри за 1.4 мотори ја незнам. Ако 1.4 атмосферски бензинец троши 14 литри, ондак 2.0 атмосферец троши 25 литри плин ?
На онак волвото пошто е 2.4 ке треба 40 литри плин да троши по вашиве логики.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15201 на: 26 Ноември 2014, 20:10:06 pm »
Кај ги вадите овие потрошувачки од 14-15 литри за 1.4 мотори ја незнам. Ако 1.4 атмосферски бензинец троши 14 литри, ондак 2.0 атмосферец троши 25 литри плин ?
На онак волвото пошто е 2.4 ке треба 40 литри плин да троши по вашиве логики.

Реално не е важно колку троши. Поважно е дали имаш да го полниш. :-)
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15202 на: 26 Ноември 2014, 20:10:57 pm »
Што поскоро сфатите дека 600кс и 300нм е дупло помоќен од 300кс и 600нм толку подобро за вас.

офлеле

не бе ти требаше да ни кажеш ние не знаевме

што побрзо сфатиш дека 99% од времето сте меѓу 2000 и 3000 рпм, при кои дизелот е појак (поише коња), толку подобро за вас

што побрзо сфатиш дека податокот „кожажа“ е мерка за максималната моќност, која не ја добивате при секојдневно возење, толку подобро за вас

што побрзо сфатиш дека типичната торк крива на дизелашот е каде-каде попогодна за возење во 99% од ситуациите наспорти торк кривата на типичниот бензинец толку подобро за вас

што побрзо сфатиш дека бензинец со максимални 120 коња може во 99% од времето да е послаб од дизелаш со максимални 120 коња, толку подобро за вас

имам уште линии текст, ама ме здомрзе

ти најде да го објасуваш односот коњажа-вртежи-момент бе миле

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15203 на: 26 Ноември 2014, 20:12:34 pm »
Ок Лаки, дали знаеш дека 530д во ф10 моделот со 258кс е побрз до 100ка за 0.2 секунди со моќниот 535 бензин во ф10 со 306 кс? :) Милентија подобјасни ми го и ти овој феномен зашто помасивниот и модерен бензинец со 50кс повеќе (пошто била битна коњажата) е поспор? Чисто за инфо и 3.5 моторот бензинот е сo 2 турбини.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43929
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15204 на: 26 Ноември 2014, 20:12:56 pm »
Што побрзо сфатите дека возилата имаат менувачка кутија ставена со некоја причина, толку подобро за вас.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43929
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15205 на: 26 Ноември 2014, 20:13:46 pm »
Ок Лаки, дали знаеш дека 530д во ф10 моделот со 258кс е побрз до 100ка за 0.2 секунди со моќниот 535 бензин во ф10 со 306 кс? :) Милентија подобјасни ми го и ти овој феномен зашто помасивниот и модерен бензинец со 50кс повеќе (пошто била битна коњажата) е поспор? Чисто за инфо и 3.5 моторот бензинот е сo 2 турбини.

А после? Од 100 до 200? Како стојат работите?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15206 на: 26 Ноември 2014, 20:17:03 pm »
До 250 побрзо забрзува бензинецот за скоро нецели 2 секунди. Дали знаете дека 535д со 300кс е убица за 535и со 306 кс (ТУРБАШ МОТОР за да била рамноправна борбата) и до 100ка и до 250 и во секоја можна ситуација? Како ке го објасните ова вие борците за турбоД вс турбоБ.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15207 на: 26 Ноември 2014, 20:17:40 pm »
Ок Лаки, дали знаеш дека 530д во ф10 моделот со 258кс е побрз до 100ка за 0.2 секунди со моќниот 535 бензин во ф10 со 306 кс? :) Милентија подобјасни ми го и ти овој феномен зашто помасивниот и модерен бензинец со 50кс повеќе (пошто била битна коњажата) е поспор? Чисто за инфо и 3.5 моторот бензинот е сo 2 турбини.

Знам јасно ми е, јас сум бмв ентузијаст и колку толку пратам што се случува во бмв светот. Со еден другар одевме на тест драјв тука кога излезе ф10. Дизелот беше попријатен за вожна, и 6так како 6так вади доста добар звук за дизел.

Инаку двата се 3.0 мотори, и двата се со твинскролл турбини. :-)
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15208 на: 26 Ноември 2014, 20:17:57 pm »
Без оглед каде сме на планетава па и пошироко турбо бензин брише под со турбо дизел. Турбо дизел једино во автобус или камион.

@ Achtung,  не бе брат. Ти не си свесен изгледа. 200нм не прават никаква разлика. Тотално небитна бројка. Киловатите се битната бројка. А киловатите се исти.
Турбо бензинот е подобар од турбо дизелот, ама еве почнаа на дизеливе по две турини да ставаат така да пак се изедначуваат со бензинците. А 200нм си прават разлика. Еве јас имам 100 коња и 250 нм, а ти 100 коња и 150 нм. За да ме следиш на Стража ќе треба здраво да запнеш, а доклку сме со по 5 луѓе уште повеќе ке излезат до израз тие НМ.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6674
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15209 на: 26 Ноември 2014, 20:28:12 pm »
Пежо 206 гти 2.0 136 коња атмосферец.
0-100 8 секунди.
0-200 40 секунди.

Голф 7 2.0 тди 150 коња.
0-100 8.6 секунди
0-200 49 секунди