Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1995011 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15090 на: 20 Ноември 2014, 20:46:23 pm »
Во што е бољи 1.5 дци освен што троши помалце?

Подобро тегне на вртежите на кои вообичаено возиме сите најголем дел од времето (околу две-двеипол иљади). На тие вртежи стискаш папуча за гас и дизелот поише лепи за седиште. Ете тоа е бољи. Помалце шалташ и подобар риспонс на папучата за гас имаш во најголемиот дел од времето и возачките ситуации.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43929
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15091 на: 20 Ноември 2014, 21:13:52 pm »
Во што е бољи 1.5 дци освен што троши помалце?

1.5 дци вс 2.5 V6, само во светот на бајките е подобар.  И во нечија слепа субјективност.




Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34156
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15092 на: 20 Ноември 2014, 21:17:02 pm »
dci тегне од 2200 до 3200 вртежи и толку. Како би можел possibly да се споредува со 2,5 V6?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15093 на: 20 Ноември 2014, 21:18:25 pm »
Затоа треба 2.0 TDi.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34156
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15094 на: 20 Ноември 2014, 21:22:49 pm »
Не баш, Џонтра. Дизел влече на ниски вртежи и кога нема турбо.

Ееепа  батка си се заебал. Стварно си се заебал.
Јас имав Пежо 205 1.8 дизел со 60 коља и 206 1.1 бензин со 60 коња. 1.1 бензин е исто брз и при ниски и при високи вртежи и тоа во потешка каросерија.
Кога нема турбо дизелот може да се рамни со бензинец ако има окулу 25.000 кубика

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29792
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15095 на: 20 Ноември 2014, 21:24:27 pm »
Затоа треба 2.0 TDi.

Баш се заинтересирав за моторот во Сузукито. 2.5 V6 од таа генерација имал 148 коња и 208 Nm вртежен момент. Дефинитивно си бара 2.0 TDI. Би се преродила витарата.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15096 на: 20 Ноември 2014, 21:24:39 pm »
Милентије ја мислам 205ката дизел дека во секој поглед е побрза од таа 1.1 косачката машина :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34156
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15097 на: 20 Ноември 2014, 21:31:04 pm »
Не е. Нека бидам проклет ако е :)

205-ката ми имаше поминато само 100.000 км и нешто +, а 206-ката ја возев од 220.000 до 240.000км. Беше забележливо побрза од 1.8д

Чесен збор.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43929
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15098 на: 20 Ноември 2014, 21:32:05 pm »
Затоа треба 2.0 TDi.

Баш се заинтересирав за моторот во Сузукито. 2.5 V6 од таа генерација имал 148 коња и 208 Nm вртежен момент. Дефинитивно си бара 2.0 TDI. Би се препородила витарата.

Не е исфорсиран моторот. Предвиден е за трајност. нормална 4 цил. 2000-ка  од тој период ги има тие перформанси.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34156
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15099 на: 20 Ноември 2014, 21:35:23 pm »
Нормална 4-цилиндерка би ребало да има од 160 доај 180нм во тој период. Оваа е троа пооптимизирана за теренец.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43929
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15100 на: 20 Ноември 2014, 21:43:11 pm »
Не заеаај џонтра, сепак се тоа возила од овој век. 150+ коњи и 190+ NM се нешто нормално за Н/А 2000-ка

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14387
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15101 на: 20 Ноември 2014, 21:48:22 pm »
Не е. Нека бидам проклет ако е :)

205-ката ми имаше поминато само 100.000 км и нешто +, а 206-ката ја возев од 220.000 до 240.000км. Беше забележливо побрза од 1.8д

Чесен збор.
Грешка си.Сум ги возел и двете коли,не толку долго како тебе ама сум ги возел,кај 205-та се осеќа дека има снага,а додека 206-та анемија невидена.Со 205-та тргнуваш со 2-ра од место без гас,а со 206-та да го направиш тоа треба да ја изгориш ламелата.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34156
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15102 на: 20 Ноември 2014, 21:51:24 pm »
Не е тачно. Да не зборувам дека 206-ката внатре немаше ни минимален звук на моторот додека 105-ката рикаше ко магарица а не идеше.
Едното трошеше 8 литра нафта во град а другоро 8 литра бензин во град.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15103 на: 20 Ноември 2014, 21:53:58 pm »
Во што е бољи 1.5 дци освен што троши помалце?

1.5 дци вс 2.5 V6, само во светот на бајките е подобар.  И во нечија слепа субјективност.


Мора со цртање изглеа. Ајде, шо ни е работа...

Како прво, по втор пат потенцирам дека 1.5 дци е подобар при ниски вртежи, а не подобар воопшто. За кој кур го пишувам тоа? За украс?

Второ, 1.5 дци к9к е подобар не во светот на бајките, туку во сите вртежи под 3000-3500. Дури над 3500 рпм 2.5 v6 продуцира повеќе снага. Под 3500 рпм дци-то продуцира повеќе снага. Сега цртањето:

Не најдов торк крива за 2.5 в6 сузуки, но го најдов ова, што е доволно:

http://www.helpfindmea.co.uk/cars/specs/suzuki-grand-vitara-specifications-272/grand-vitara-estate-98-02-25-v6-5dr-specifications-15019.aspx

Kaко што можеш да видиш, пик торк му е на 3500 рпм и тоа 200 Nm. Чим пик торк е на 3500, тоа значи дека под 3500 е помалце, рајт?

http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=10543

Oд друга страна, пик торкот на 1.5 дци к9к е на 2000 рпм, и тоа 240 Nm, а до 3500 рпм не спаѓа под 200 Nm. Имаш торк криви за тој мотор на интернет колку сакаш.

И сеа, шo би кажал ти? во опсегот 2000-3000 рпм, тоест во опсегот во кој што вообичаено се вози, кој мотор продуцира поише коњски снаги? Кој мотор тегне подобро? 1.5 dci k9k или 2.5 в6 сузуки? Ајде ти сам кажи, ама не во светот на бајките, туку во овој свет.

Така да, има тука слепа субјективност, ама не кај мене. Меѓу 2000 и 3000 рпм 1.5 dci k9k ТЕГНЕ ПОЈАКО од 2.5 в6 бензинецот на сузуки. И на хартија, и во реалноста. Тоа е простата состојба на нештата, ви се допаѓало или не. Ај сеа на спиење и на перницата убаво да и објасниш кој е тука слепо субјективен, а кој објективен.

Присутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3937
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15104 на: 20 Ноември 2014, 21:56:38 pm »
Затоа треба 2.0 TDi.

Баш се заинтересирав за моторот во Сузукито. 2.5 V6 од таа генерација имал 148 коња и 208 Nm вртежен момент. Дефинитивно си бара 2.0 TDI. Би се преродила витарата.

Во 1998 кога е е сместен тој мотор 2.0 TDI не бил она што е денес (веројатно немало везија 2.0 ). Односно она што би било вградено најверојатно би бил 1.9 TDI PD.

Покасно (2005) бензинскио inline 2.0L моторот во овој модел ги надминува перформансите на овој V6 што се зборува овде.

Така да ако се прават компарации, ферка е да се стават на временската оска правилно.