Во што е бољи 1.5 дци освен што троши помалце?
1.5 дци вс 2.5 V6, само во светот на бајките е подобар. И во нечија слепа субјективност.
Мора со цртање изглеа. Ајде, шо ни е работа...
Како прво, по втор пат потенцирам дека 1.5 дци е подобар при ниски вртежи, а не подобар воопшто. За кој кур го пишувам тоа? За украс?
Второ, 1.5 дци к9к е подобар не во светот на бајките, туку во сите вртежи под 3000-3500. Дури над 3500 рпм 2.5 v6 продуцира повеќе снага. Под 3500 рпм дци-то продуцира повеќе снага. Сега цртањето:
Не најдов торк крива за 2.5 в6 сузуки, но го најдов ова, што е доволно:
http://www.helpfindmea.co.uk/cars/specs/suzuki-grand-vitara-specifications-272/grand-vitara-estate-98-02-25-v6-5dr-specifications-15019.aspxKaко што можеш да видиш, пик торк му е на 3500 рпм и тоа 200 Nm. Чим пик торк е на 3500, тоа значи дека под 3500 е помалце, рајт?
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=10543Oд друга страна, пик торкот на 1.5 дци к9к е на 2000 рпм, и тоа 240 Nm, а до 3500 рпм не спаѓа под 200 Nm. Имаш торк криви за тој мотор на интернет колку сакаш.
И сеа, шo би кажал ти?
во опсегот 2000-3000 рпм, тоест
во опсегот во кој што вообичаено се вози, кој мотор продуцира поише коњски снаги? Кој мотор тегне подобро? 1.5 dci k9k или 2.5 в6 сузуки? Ајде ти сам кажи, ама не во светот на бајките, туку во овој свет.
Така да, има тука слепа субјективност, ама не кај мене. Меѓу 2000 и 3000 рпм 1.5 dci k9k ТЕГНЕ ПОЈАКО од 2.5 в6 бензинецот на сузуки. И на хартија, и во реалноста. Тоа е простата состојба на нештата, ви се допаѓало или не. Ај сеа на спиење и на перницата убаво да и објасниш кој е тука слепо субјективен, а кој објективен.