Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2175005 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14835 на: 28 Мај 2014, 11:47:23 am »
@Chlink, кога ќе се каже некоја паметна работа, наеднаш се активираат процесите за дробење празна слама и веднаш добрата и поучна работа станува покриена од куп булш*т. Кога ќе дојде некој во темава после два-три дена, ќе види дека има 4 страни глупости и едноставно нема ни да прочита она што било корисно напишано. Ќе си ја маркира темава како „прочитана“, успут ќе си кликне на „дизел“ у анкетата и ќе си читка други теми, на пример, ќе гледа кој си купил какви чорапи и каква заштиотна фолија за мобилниот во „си купив/сакам да си купам“...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30072
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14836 на: 28 Мај 2014, 19:21:01 pm »
Еве, за да ја задвижиме дискусијата малку во конструктивна насока..

Audi претстави RS5 TDI концепт. Наместо 4.2-литарскиот V8 со 420 коња, овој концепт користи 3-литарски Tri-TDI кој користи две класични турбини и електричен компресор (supercharger). Бројките се следни - 385 коњски сили, 750 Њутнових Метара, стотче за ~4 секунди и максимална брзина од „над 270 километри на час.“ Истовремено, декларираат просечна потрошувачка пониска од 5 литри на 100 километри (според NEDC, што уствари кажува дека може и дупла да биде).



Повеќе утре на портал.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14837 на: 28 Мај 2014, 20:27:11 pm »
Звучи како одлична пропозиција за семеен автомобил.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14838 на: 28 Мај 2014, 20:35:33 pm »
Ќе го симнам на 5.0 скопје-охрид-скопје без проблем со 30+. :) :)

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14839 на: 28 Мај 2014, 20:40:00 pm »
Звучи како одлична пропозиција за семеен автомобил.

Семеен автомобил со кој ти би можел да живееш или автомобил по твој терк со кој семејството би можело да живее?

Повеќе накај второво влече А5 според мене. Во секој случај 128hp/L е одлично достигнување.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14840 на: 28 Мај 2014, 21:00:10 pm »
Ќе го симнам на 5.0 скопје-охрид-скопје без проблем со 30+. :) :)

Oва и по знаци се симиња на 5/100 ск-ох-ск

Семеен автомобил со кој ти би можел да живееш или автомобил по твој терк со кој семејството би можело да живее?

И едното и другото.  ;) Не дека на фамилијата нешто особено ќе пати во ново ауди петка.

Во секој случај 128hp/L е одлично достигнување.

Од инженерски аспект - секако. Но, од кориснички аспект е потполно ирелевантно колку коња биле по литар. Како краен корисник не ми значи ама баш ништо дали бараните карактеристики биле добиени од X или Y литри. Битно ми е какви перформанси добивам за колку пари. Ако тоа што го сакам може да се добие само со 3 литри - ебем му матер, 3 литри нека бидат. Ако тоа истото може да се добие и со 1.5 литри? Супер. Браво. Уатевер, ајде да се возиме.

Тоа е исто ко сеа да купувам јак процесор за играње игри. Она што ме интересира е дали процесорот е доволно моќен за мојата игра да лизга. Дали чипот бил 3 на 3 сантиметри или 2 на 2 - мање више. Да, помалиот чип повеќе ќе ме фасцинира од инженерски аспект, но од кориснички единствено ме интересираат перформансите, стабилноста, колку грее, компатибилноста со остатокот од системот, бла, бла… Не колкав бил чипот, дали бил 4 или 9 квадратни сантиметри у површина. Од аспект на корисник, тој податок е не-би-тен.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14841 на: 28 Мај 2014, 21:18:43 pm »
Од инженерски аспект - секако. Но, од кориснички аспект е потполно ирелевантно колку коња биле по литар.

Јави ми кога ќе пикнеш 6.0 V12 би турбо под хаубата на Кашкаито. ;) Се што е интересно од инженерски има примена од кориснички аспект.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14842 на: 28 Мај 2014, 21:22:50 pm »
Од инженерски аспект - секако. Но, од кориснички аспект е потполно ирелевантно колку коња биле по литар.

Јави ми кога ќе пикнеш 6.0 V12 би турбо под хаубата на Кашкаито. ;) Се што е интересно од инженерски има примена од кориснички аспект.
Уммммм... Мислиш дека битурбо V6 моторот е помал? Тоа цефкиштата што вртат ко киша око крагујевца, интеркулери - бакрачи?

Јас дури би рекол дека е помал V12 6.0.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14843 на: 28 Мај 2014, 21:26:35 pm »
Па еве од мене уште една турбина гратис, да заокружиме на 400 КС...

И пакет сокови Сано.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14844 на: 28 Мај 2014, 21:39:16 pm »
Уммммм... Мислиш дека битурбо V6 моторот е помал? Тоа цефкиштата што вртат ко киша око крагујевца, интеркулери - бакрачи?

Јас дури би рекол дека е помал V12 6.0.

И двата имаат цефкишта и интеркулери, само што претпоставувам кај поголемиот мотор и интеркулерите би требало да бидат поголеми.

Друга работа е да споредуваме N/A 6.0 со турбо 3.0. Од Корвета пред малку се фалеа дека новиот 6.2 литарскиот V8 мотор е помал и полесен од 4.4 литарскиот би-турбо мотор кој се вградува во BMW М5, а испорачува слични перформанси.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14845 на: 28 Мај 2014, 21:40:10 pm »
Уммммм... Мислиш дека битурбо V6 моторот е помал? Тоа цефкиштата што вртат ко киша око крагујевца, интеркулери - бакрачи?

Јас дури би рекол дека е помал V12 6.0.

И двата имаат цефкишта и интеркулери, само што претпоставувам кај поголемиот мотор и интеркулерите би требало да бидат поголеми.

Друга работа е да споредуваме N/A 6.0 со турбо 3.0. Од Корвета пред малку се фалеа дека новиот 6.2 литарскиот V8 мотор е помал и полесен од 4.4 литарскиот би-турбо мотор кој се вградува во BMW М5, а испорачува слични перформанси.
Па за Н/А зборувам јас. :) Мислев дека и ти.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14846 на: 28 Мај 2014, 21:42:19 pm »
Јас не зборев за N/A. Убаво си пише „6.0 V12 би турбо“.  ;)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14847 на: 28 Мај 2014, 21:42:30 pm »
Јави ми кога ќе пикнеш 6.0 V12 би турбо под хаубата на Кашкаито. ;)

Не разбирам каква врска има ова со претходно изнесеното. Изгледа не ми ја разбра поентата. Здравје.

Се што е интересно од инженерски има примена од кориснички аспект.

Несомнено, и ова на никој начин не противречи на она што го пишував.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14848 на: 28 Мај 2014, 21:48:24 pm »
Ако второто несомнено е точно, тогаш твојата констатација дека тој сооднос е неважен од кориснички аспект е неточна.

Ако од помал дизел мотор може да си извади повеќе сила, можеме да очекуваме помоќни дизел мотори во мали возила. До пред некое време беше незамисливо дизел мотор што се вградува во Голф да има 250кс.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14849 на: 28 Мај 2014, 21:52:07 pm »
Ако второто несомнено е точно, тогаш твојата констатација дека тој сооднос е неважен од кориснички аспект е неточна.

Пропушташ една финеса: не реков „кубикажата е небитна“ (не сум луд тоа да го тврдам!), туку „податокот за кубикажата е небитен“. Разликата меѓу овие два искази, иако суптилна, е суштинска. Ова е скриен случај на еквивокација, па малце е незгодно за оперирање со точните зборови, ама поентата која се крие позади нив е многу, многу проста.

Уште еднаш да пробам со аналогијата со процесорот: дали ти е битен податокот колку квадратни сантиметри е површината на чипот кога одлучуваш кој модел да го купиш за да ти лизга играта? Ултимативно, на крајот на денот, те интересира дали ќе ти лизга играта и колку ќе те чини тоа задоволство. Површината колку треба да биде - нека биде. Те здоболе.

Ако од помал дизел мотор може да си извади повеќе сила, можеме да очекуваме помоќни дизел мотори во мали возила. До пред некое време беше незамисливо дизел мотор што се вградува во Голф да има 250кс.

Што ти е наука, кажи, а? До пред некое време беше, исто така, незамисливо мал бензинец да тегне од 1500 рпм, па еве ги цепаат гајле немаат. Да сме здрави и живи, кузнај што све нема да измислат во иднина.