Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1886546 пати)

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13815 на: 31 Декември 2013, 16:59:46 pm »
Без адитиви во модерен комон реил дизел со нашата нафта е барање беља. Што се 500 денари на 1 резервоар.

Значи веќе се намалува разликата од бензин уште за 500 мкд по резеорвар. Те молам кога рачунаш разлика во потрошувачка измеѓу бензин и дизел, да се израчуна и:

1. 500 МКД Адитив по резеорвар

2. Потреба од возење по обиколница еднаш неделно (ако добро разбрав), 4 x 80 km = 320 км месечно непотребно возење

3. Трошок за зголемена непотребна амортизација (ако ја возам 320 км на обиколница за да ја издувам, испаѓа на годишно ниво правам непотребни 3840 КМ,  во кои правам и амортизација на гуми, и воопшто целата кола.

По овие пресметки испаѓа дека не е баш толку поевтино возењето со дизел, односно дека би се исплатило ако е возењето претежно долги релации


Дарко

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13816 на: 31 Декември 2013, 17:01:03 pm »
Реното е технички совршен мотор. 1.5 дци 105 коња на пример. А ако толку се мислите за возило што оди на нафта од секаков вид се знае Мазда 6. Проверено !

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13817 на: 31 Декември 2013, 17:02:33 pm »
Хонда е еден од последните нетурбаши. Со Маздата.


Од турбо бензин и турбо дизел кој е поиздржлив?

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13818 на: 31 Декември 2013, 17:04:53 pm »
Мазда 6 има турбина и Хонда дизел исто така. Нема веќе атмосферски дизељ за жал.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13819 на: 31 Декември 2013, 17:05:30 pm »
Дарко увек имал одлични заклучоци поткрепени со реални и лични примери.

Ете и сега за возилата, мада голема улога има и марката. Да си земел хонда дизел и со неа ќе си немал проблеми, од друга страна па рено не важи за нешто посебно квалитетно возило.... ;D


Не купив Хонд дизел од две причини:

1. Потенцијалните проблеми со дизелот (на разни фодуми најдов дека луѓе со кратки релации сепак имаат проблеми и покрај што е Хонда дизел).

2. Ова е поважната причина од првата . Разликата од бензин до дизел беше 7500 еур. Јас го решив тоа на практичен начин :) За разликата во цена од бензин до дизел (односно тие 7500 еур), купив Цитроен Ц3 1.4 ХДИ (6800 еур) + Мишелин Зимски Гуми x 4 (250 eur), а тие 450 еур што остануваат се фонд за квалитетен сервис :)


Ќути брат ми се опамети на крај.. Купи конечно Нисан (дели со рено многу, ама сепак е изгледа подобро склопено), а и пак ќе повторам. Дизел е изгледа сепак ок се возат долги релации а не кратки. Со последниве два дизели вози прилично долги релации


Дарко

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13820 на: 31 Декември 2013, 17:07:05 pm »
Кај има нов C3 1.4 HDI за 6800 ЕУР ? Со 0км.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13821 на: 31 Декември 2013, 17:08:11 pm »
... ограничена.. и тривијална... но сепак предност :) кога се зборува за малолитражни мотори.
Да но недоволна да се „заврши муабетот“

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13822 на: 31 Декември 2013, 17:08:23 pm »
Кај има нов C3 1.4 HDI за 6800 ЕУР ? Со 0км.

Има 2 години стар со 20000 км поминати.


(Прва регистрација му е 09/2011 година, купен од тука. Последен редовен сервис во Јули на 20000 км). Јас го купив со 21000 во Октомври


Дарко

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13823 на: 31 Декември 2013, 17:09:10 pm »
А бе каков стар. Нов е нов со 0км.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13824 на: 31 Декември 2013, 17:10:21 pm »
Да, секој сака мало градско возилце што троши како Мустанг. :)


Пре би возел Мустанг.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13825 на: 31 Декември 2013, 17:11:50 pm »
од моја гледна точка, да сумирам детали од последниве 10 страници:

-дизелот троши помалку, а воедно и нафтата е поевтина, па поради тоа, е поекономичен и до 35%...

-но тоа важи само за на отворено, во град драстично подоле е разликата
-потребно е адитиви од 500 денари на секој резервоар, за да моѓе да издржи поише
-пожелно е да се излезе еднаш неделно на заобиколница, да се испостиска за да се испродува моторот и издувните-усисните системи
-дизелот неможе да се преполови во потрошња како бензинецот (плински уред) и да има автономија со едно полнење да пројде да речеме 500 километри, притоа трошејки само евтино гориво. може на метан да биде ама нема толкава автономија, плус сеуште троши навта...

и сега... како припадник на некој кој што вози од точка А до точка Б, после сите есапи, дизелот не да не е поеконимичен од бензинецот на плин, ама ич не е... ем поскапо возило купуваш, ем во пари поише ти троши... да не почнам да праам муабет за дефекти колку е поскап за поправање (не за тековно одржување туку за поправање) иако и за тековно одржување е поскап...

тоа што не ми се свига што штрака дизелот тоа е друг муабет... да не праам муабет за вибрациите кога ке тртнеш на педалата за гас (наводните торкови и коњи кога ке заиграат), сепак тоа е прашање на вкус.

сега може пак да го извртите муабетот (да ги сокриете и избегнете фактиве) со торкови криви и графикони... фала многу, пријатно...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13826 на: 31 Декември 2013, 17:13:06 pm »
А бе каков стар. Нов е нов со 0км.

Нов е 12200 еур, што е точно 5400 еур повеќе од 6800


Знаеш колку гориво се купува за 5400 еур?

Дарко

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13827 на: 31 Декември 2013, 17:14:33 pm »
Без адитиви во модерен комон реил дизел со нашата нафта е барање беља. Што се 500 денари на 1 резервоар.

Значи веќе се намалува разликата од бензин уште за 500 мкд по резеорвар. Те молам кога рачунаш разлика во потрошувачка измеѓу бензин и дизел, да се израчуна и:

1. 500 МКД Адитив по резеорвар

2. Потреба од возење по обиколница еднаш неделно (ако добро разбрав), 4 x 80 km = 320 км месечно непотребно возење

3. Трошок за зголемена непотребна амортизација (ако ја возам 320 км на обиколница за да ја издувам, испаѓа на годишно ниво правам непотребни 3840 КМ,  во кои правам и амортизација на гуми, и воопшто целата кола.

По овие пресметки испаѓа дека не е баш толку поевтино возењето со дизел, односно дека би се исплатило ако е возењето претежно долги релации


Дарко
Ова незнам дали некој всушност го прави или спаѓа во тешка рекла-казала. Јас разбирам, неќеш дизел и слично. Ама немој вакви работи. Ќе си помисли некој дека е вистина.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13828 на: 31 Декември 2013, 17:15:02 pm »
А бе каков стар. Нов е нов со 0км.

Нов е 12200 еур, што е точно 5400 еур повеќе од 6800


Знаеш колку гориво се купува за 5400 еур?

Дарко

многу.... ептен многу... околу 5.000 литара гориво... 5 тони еј...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13829 на: 31 Декември 2013, 17:21:19 pm »
Без адитиви во модерен комон реил дизел со нашата нафта е барање беља. Што се 500 денари на 1 резервоар.

Значи веќе се намалува разликата од бензин уште за 500 мкд по резеорвар. Те молам кога рачунаш разлика во потрошувачка измеѓу бензин и дизел, да се израчуна и:

1. 500 МКД Адитив по резеорвар

2. Потреба од возење по обиколница еднаш неделно (ако добро разбрав), 4 x 80 km = 320 км месечно непотребно возење

3. Трошок за зголемена непотребна амортизација (ако ја возам 320 км на обиколница за да ја издувам, испаѓа на годишно ниво правам непотребни 3840 КМ,  во кои правам и амортизација на гуми, и воопшто целата кола.

По овие пресметки испаѓа дека не е баш толку поевтино возењето со дизел, односно дека би се исплатило ако е возењето претежно долги релации


Дарко
Ова незнам дали некој всушност го прави или спаѓа во тешка рекла-казала. Јас разбирам, неќеш дизел и слично. Ама немој вакви работи. Ќе си помисли некој дека е вистина.

Само цитирам што кажа ЛП како добар познавач на дизелот кога прашав за совет. Ова што го цитирам е текст пишан од познавач на дизел. ако сакаш и директно ќе ти го посочам


Со почит

Дарко

п.с. Не реков дека мрзам дизел. Само реков дека треба да се купи тоа што е соодветно на намената. Немој вака агресивно да настапуваш, ќе помисли некој дека си дизелаш :)