Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Вкупно гласови: 410
Графиците не го велат тоа. Графиците велат дека бензинецот е во предност над 3500 или така-нешто вртежи.Од 0 до 3500 рпм дизелот е појак.Значи, цепнат во високи вртежи - бензинецот е појак. Но тоа не се „сите режими“ ниту е „0-7000“. Бензинецот е појак само во втората половина од вртежите, вртежи во кои при нормално возење ретко се вози. Океј? При нормално возење, со шалтање докај 3000-3500, дизелот е појак, т.е. продуцира поише коњи. Ако ни со цртањево не помага, ако и даље се инатите дека бензинецот е „секогаш во сите режими 0-7000 бољи“... тогаш не знам што да кажам.Значи, ако вртежите се 3000 или помалце (какви што се во 99% од времето!) и ако гасот се цепне до крај, дизелот ќе повлече повеќе т.е. ќе продуцира повеќе торк на погонските тркала. Појако ќе те залепи за седиште. Тоа е уште една предност на дизелот, покрај потрошувачката: при нормално возење е појак.(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)За драг-рејс, тси-то е подобро и тука нема никаква дилема. За нормално возење со шалтање докај 3000-3500 дизелашот е бољи и тука - исто така - нема никаква дилема.
А ако пак некој каже дека „не, не, од 0-7000 бензинецот е појак, во сите режими е појак“ тогаш... тогаш не знам што повеќе да кажам.Да не ме разбереш погрешно: мојот респект кон тси моторите е бескраен. Милина е да ги возиш. Но дека биле секогаш во сите околности појаки од соодветниот дизел, тоа е просто неточно.
Цитат: velestrumf на 31 Декември 2013, 12:49:44 pmНе, поради тоа што во реалноста нема смисла. Споредбата што јас ја правев има смисла.А така ли? Мхм. ОК. Две потпрашања:1. Зошто нема смисла?2. Која споредба ја понуди ти која има смисла? И на кој начин смислата која ја имаа таа споредба е различна од споредување 1.3 ванкелов и 1.3 ото мотор?Те молам за куси, еднозначни и релевантни* одговори на двете прашања. Молам за одговор бр. 1 и одговор бр. 2.___*) релевантни значи да одговориш точно на тоа што те прашувам, а не на некое слично, но друго прашање.
Не, поради тоа што во реалноста нема смисла. Споредбата што јас ја правев има смисла.
Нема потреба да се „издува колата на обиколница“.Во 35.000 километри, еднаш ми се има уклучено сијаличето за DPF. Малку дигнав паника (непотребно), се повозев низ град и ја држев колата на малку повисоки вртежи, и толку беше.
Земи дизел без ДПФ, да не те боли глава. Незнам дали и кои сеуште нудат таква опција. Можеби ќе треба да земеш и половно возило. Доколку земаш дизле со ДПФ, тогаш вози го еднаш неделно на обиколница.
да, југо 1300 со мазда рикс 1300 се споредуваат...
Цитат: zeroSignal на 31 Декември 2013, 15:57:22 pmНема потреба да се „издува колата на обиколница“.Во 35.000 километри, еднаш ми се има уклучено сијаличето за DPF. Малку дигнав паника (непотребно), се повозев низ град и ја држев колата на малку повисоки вртежи, и толку беше.Таман те информирало да почнеш да спремаш пари за нов или да го отстраниш со чип. Ме чуди дека Волксваген за наш пазар не нуди без ДПФ
Јас и бензинецот го терам на обиколница секоја недела. Мене ќеф ми е да се возам, јас уживуам во возењето, онака се возам 'за џабе'. Вие да не сте го згрешиле форумот.