Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1834203 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13770 на: 31 Декември 2013, 12:52:25 pm »
Не, поради тоа што во реалноста нема смисла. Споредбата што јас ја правев има смисла.

А така ли? Мхм. ОК. Две потпрашања:

1. Зошто нема смисла?

2. Која споредба ја понуди ти која има смисла? И на кој начин смислата која ја имаа таа споредба е различна од споредување 1.3 ванкелов и 1.3 ото мотор?

Те молам за куси, еднозначни и релевантни* одговори на двете прашања. Молам за одговор бр. 1 и одговор бр. 2.

___
*) релевантни значи да одговориш точно на тоа што те прашувам, а не на некое слично, но друго прашање.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13771 на: 31 Декември 2013, 12:58:11 pm »
Баш така Штрумфче. Затоа секогаш преферирам споредба на нормални изведби од 70-150кс. Ама од страна на косиличарите редовно имаме споредба на дизел со многу појак бензинец, и потоа се гради егото. Примерот со двете бемвиња е идеален пример на 2 100% изедначени возила. Дизелот царува!

Во ред Патче :)

Јас кога направив споредба со мотори со иста зафатнина и ист тип на аспирација, произведени од ист производител, дизелот „царуваше“ само за некои 30 Њм повеќе вртежен момент, кој ќе го изгуби некои 700 вртежи откако ќе го добие (~1700 - ~2500). Бензинецот, иако со послаб вртежен момент, го „чува“ тој момент за подолг период на вртежи (~1700 до кај ~5000).

Реално гледано, кој во која ситуација има поголем поискористлив вртежен момент на располагање? Еве конкретно за претицање? Тој што има +30 Њм за 700 вртежи, или тој што има пун вртежен момент у малтене целиот работен опсег?

Зависи во која брзина си. Ако се движиш 60кмх, слободно ставај 3та или 4та, и терај до 110 или 140кмх.
Една работа не разбирате, дизелот има максимален торк многу поголем од бензинецот со иста снага. И да тој максимален торк е во помал ранг, 1800-2500 рпм, но го има и тука е. Секогаш кога сакам инстант пауер, газам и добивам лепење на седишта. Тој излив на снага е забава, кинење на гуми во втора брзина.  Максималната снага на 4000 вртежи е иста како максималната снага на бензинец от при 5500, максималната брзина е иста, забрзувањето исто, ама изливот на снага на ниски е бонусот.

Абе ја многу фино го разбирам тоа... Али ти и остали дизелаши упорно си се буцате у груди пошто споредувате „цапнување“ на турбо-дизел, кој да секако дека има поголем торк и на поинаков начин ја „доставува“ силата, со атмосферски бензинец кој сакал-нејќел е инфериорен. Додека да ги развие и растрча тие коњи што му ги пишува во сообраќајна, дизелот више фатил џом.

А да „цапнеш“ турбо-бензинец, ќе се прашаме дали нема да го добиеш истиот (или приближно истиот) „инстант пауер“ и „лепење за седишта“, како што ќе ги добиеш со ТД.


Што знам, сум возел турбо бензинци. Најдобар впечаток ми оставил T-Jet 120, дури подобар од T-Jet 150. Имаше инстант реакција на гаста, но не можеше да прошлајфува ни во прва брзина.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13772 на: 31 Декември 2013, 13:00:22 pm »
А така ли? Мхм. ОК. Две потпрашања:

1. Зошто нема смисла?

Зошто нема. Немам „релевантен“ линк или извор да ти посочам зошто нема смисла. Голем си, размисли зошто нема.

2. Која споредба ја понуди ти која има смисла? И на кој начин смислата која ја имаа таа споредба е различна од споредување 1.3 ванкелов и 1.3 ото мотор?

2.0 TDI и 2.0 ТSI во VW Passat. Поради тоа што се секојдневно употребливи мотори, достапни во нормална семејна лимузина.

Што знам, сум возел турбо бензинци. Најдобар впечаток ми оставил T-Jet 120, дури подобар од T-Jet 150. Имаше инстант реакција на гаста, но не можеше да прошлајфува ни во прва брзина.

Е аман бе... Да не не знаеш како? ;D
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13773 на: 31 Декември 2013, 13:00:57 pm »
Без кумпуг, нормално. Со кумплуг и Рено4 ќе прошлајфува, или Матиз.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13774 на: 31 Декември 2013, 13:03:07 pm »
Мене 1.4 T-Jet (155) во МiTo ми направи мерак... голем :)

Од друга страна, 1.9 M-Jet (не ми текнуе што коњажа беше, ваљда накај 120 или така нешто) во Bravo, ме разочара тотално. Мада ако добро се сеќавам, повеќе беше ради неусогласениот мењач.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13775 на: 31 Декември 2013, 13:04:34 pm »
Јас кога направив споредба со мотори со иста зафатнина и ист тип на аспирација,

моторите не се од ист тип и автоматски споредбата со иста зафатнина и аспирација е несоодветна.

дали би споредил ванкелов и ото мотор со иста аспирација и зафатнина?

дали би споредил Mazda RX8 1.3 со Југо 1.3? Ете, иста зафатнина, иста аспирација.

Би споредил или не?

Не?

Зошто не?

Exactly.

Аман више со споредување дизели и бензинци со иста кубикажа и аспирација, а различна цена и маркет ниш. А-МАН!

Ако бензинецот и дизелашот имаат иста кубикажа тогаш аспирацијата автоматски не е иста.

А може на еден мотор да ставиме толкицко турбо, на друг мотор наа оолкаво турбо. Пак ли е иста аспирацијата? Демек и двата турбо?

Аман више. Аман!

повеќе од очигледно е дека се водиш по свои логики. твојата логика е изедначуваање по снага или торк, па следиш потрошња... моја логика е иста кубикажа, па да си ги мериме... на трет е логика иста потрошувачка во литри па си го мери.

значи сакам да кажам дека логика е  едно, а реалност е друго. понатака многу често те гледам споредуваш турбо дизел со атмо бензинец, затоа што тоа е ТВОЈАТА логика на споредување и рамнење...


да, југо 1300 со мазда рикс 1300 се споредуваат... точно тогаш ја гледаш разликата на технологијата помеѓу тие две возила. само така се гледа и компарацијата и секако споредливо е, затоа што тоа се реалните споредби. маздата е 20 години поново од југото.

ако споредуваш дизел со бензин, ке споредуваш со исти кубици (не за џабе во светот тоа им е прво нешто што гокажуваат за типот на моторот) и исто или многу слично годиште, но секако од иста технолошка генерација.

никако не е споредиво 2000 кубици бензинец со 2000 кубици турбо дизел. значи или двете со турбо или двете без турбо па споредувај... овде компарациите што ги гледам низ овие илјада страни нај често не беа соодветни. значи не навлегувам во тоа кој каков пренос има на менувач. тоа накнадно ке го споредуваме ОДКАКО ке се посочи реален пример на компарација помеѓу 2 возила.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13776 на: 31 Декември 2013, 13:06:54 pm »
Задоцнето палење.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54922
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13777 на: 31 Декември 2013, 13:08:14 pm »
За да се поштедиме од несфаќање на концепти на работа на мотори како Ванкел, Ото и Дизел VW доаѓа напомош!!!

Нуди 2 мотири, кои чинат исто, кои имаат слична сила, кои се ставени во иста кола, кои се со иста кубикажа...

2.0 ТДи во Октавија VS 2.0 ТСи во Октавија!

Тадаааа!!!

Бидејќи мојот татко нема рафинерија, а јас поминувам повеќе од 5000км годишно - очигледен е мојот избор 2.0TDi.

А вашиот?

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6568
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13778 на: 31 Декември 2013, 13:09:33 pm »
Се додека и на TSI  не се направи да се вози на плин без никакви проблеми, TDI ке ми биде изборот.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13779 на: 31 Декември 2013, 13:10:20 pm »
Задоцнето палење.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

За да се поштедиме од несфаќање на концепти на работа на мотори како Ванкел, Ото и Дизел VW доаѓа напомош!!!

Нуди 2 мотири, кои чинат исто, кои имаат слична сила, кои се ставени во иста кола, кои се со иста кубикажа...

2.0 ТДи во Октавија VS 2.0 ТСи во Октавија!

Тадаааа!!!

Бидејќи мојот татко нема рафинерија, а јас поминувам повеќе од 5000км годишно - очигледен е мојот избор 2.0TDi.

А вашиот?

Поради минијатурната разлика у цена, и ја би ТДИ. Без око да ми трепне.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13780 на: 31 Декември 2013, 13:10:31 pm »
јас и немам татко, а мајка ми никад немала рафинерија... но, тди не... никогаш.... се разбира ова е мој личен избор. немора никој да се согласи со мене.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13781 на: 31 Декември 2013, 13:21:53 pm »
За да се поштедиме од несфаќање на концепти на работа на мотори како Ванкел, Ото и Дизел VW доаѓа напомош!!!

Нуди 2 мотири, кои чинат исто, кои имаат слична сила, кои се ставени во иста кола, кои се со иста кубикажа...

2.0 ТДи во Октавија VS 2.0 ТСи во Октавија!

Тадаааа!!!

Бидејќи мојот татко нема рафинерија, а јас поминувам повеќе од 5000км годишно - очигледен е мојот избор 2.0TDi.

А вашиот?

Ја би платил и 5000 ЕУР плус само тоа петелот да не го гледам. Секако дизељ по можност Пасат.
Шкода НЕ благодарам.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43564
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13782 на: 31 Декември 2013, 13:35:51 pm »
Освен потрошувачката, во се е подобар бензинецот за исти пари (набавни на возило - Филип).

Не, не е во се подобар, а тоа го утврдивме уште пед повеќе месеци кога ги споредувавме 2.0 тди и 2.0 тси со слична набавна цена на возилото. Освоен ако „се“ не е драг рејс. Ако тоа е „се“, тогаш подобар е.

Во вртежите во кои обично се вози, тди-то е малце појако, па така за секојдневно возење е подобар дизелот. Со цепнат гас у четврта на 60, повеќе ќе повлече (дизелот ќе продуцира поише коњи т.е. поголем вртлив момент на погонските тркала). ТСИ-то е во предност таму некаде над 4000 рпм, но во тие вртежи ретко се вози.

Доста се резилите со она „само потрошувачка и ништо друго“. Зборувате ко напалени тинејџери кои вчера земале дозвола, а не како зрели и искусни познавачи на автомобилизмот.

Ако се лажеме, тогаш не е подобар бензинецот. Бензинците се возат во вртежи кои се (отприлика) 1.5 пати поголеми отколку вртежите при кои се возад дизелите. Ако гледаш колкава е снагата на дизелот на 2000 вртежи, спореди со 3000 вртежи кај бензинецот. Ако гледаш колку е на дизелот на 4000 вртежи, спореди со бензинецот на 6000 вртежи. Не проаѓа прикаската на споредба на снага при *исти* вртежи.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13783 на: 31 Декември 2013, 13:39:00 pm »
Џабе е бензинец кога троши. Дури и Јарис со 1.0 троши 7 литра во град.
Промашај невиден. Со дизељ си раат.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20106
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13784 на: 31 Декември 2013, 13:57:00 pm »
Јас кога направив споредба со мотори со иста зафатнина и ист тип на аспирација,

моторите не се од ист тип и автоматски споредбата со иста зафатнина и аспирација е несоодветна.

дали би споредил ванкелов и ото мотор со иста аспирација и зафатнина?

дали би споредил Mazda RX8 1.3 со Југо 1.3? Ете, иста зафатнина, иста аспирација.

Би споредил или не?

Не?

Зошто не?

Exactly.

Аман више со споредување дизели и бензинци со иста кубикажа и аспирација, а различна цена и маркет ниш. А-МАН!

Ако бензинецот и дизелашот имаат иста кубикажа тогаш аспирацијата автоматски не е иста.

А може на еден мотор да ставиме толкицко турбо, на друг мотор наа оолкаво турбо. Пак ли е иста аспирацијата? Демек и двата турбо?

Аман више. Аман!

повеќе од очигледно е дека се водиш по свои логики. твојата логика е изедначуваање по снага или торк, па следиш потрошња... моја логика е иста кубикажа, па да си ги мериме... на трет е логика иста потрошувачка во литри па си го мери.

значи сакам да кажам дека логика е  едно, а реалност е друго. понатака многу често те гледам споредуваш турбо дизел со атмо бензинец, затоа што тоа е ТВОЈАТА логика на споредување и рамнење...


да, југо 1300 со мазда рикс 1300 се споредуваат... точно тогаш ја гледаш разликата на технологијата помеѓу тие две возила. само така се гледа и компарацијата и секако споредливо е, затоа што тоа се реалните споредби. маздата е 20 години поново од југото.

ако споредуваш дизел со бензин, ке споредуваш со исти кубици (не за џабе во светот тоа им е прво нешто што гокажуваат за типот на моторот) и исто или многу слично годиште, но секако од иста технолошка генерација.

никако не е споредиво 2000 кубици бензинец со 2000 кубици турбо дизел. значи или двете со турбо или двете без турбо па споредувај... овде компарациите што ги гледам низ овие илјада страни нај често не беа соодветни. значи не навлегувам во тоа кој каков пренос има на менувач. тоа накнадно ке го споредуваме ОДКАКО ке се посочи реален пример на компарација помеѓу 2 возила.

Благодарение на онак дојдовме конечно до заклучок. Бензинецот е инфериорен во однос на самиот себе! Па ако е така како може да го споредуваме со дизел. ;D