Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1886557 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13755 на: 31 Декември 2013, 11:46:25 am »
Сето тоа при половична потрошња во реалноста.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13756 на: 31 Декември 2013, 11:47:32 am »
Сето тоа при половична потрошња во реалноста.

околу потрошњата нема несогласувања меѓу дискутантите и намерно не ја спомнав.

има несогласувања дали е „единствената предност на дизелот“ и дали е „само потрошњата“ т.е. дали помалата потрошња може да се нарече „само“.

2012 BMW 535i
2979 cm3 Line 6
Valvetronic
Twin Turbo
Power: 306 PS
Torque: 400 Nm
Curb weight: 1685 kg
Top speed: 250 km/h
0-100 km/h (s): 5.8
0-1 km (s): 25.1
Fuel consumption: EU urban/extra-urban/comb.:
11.1 / 6.3 / 8.1 l/100km
CO2 емисии во гр/km 188-194

2012 BMW 535d
2993 cm3 Line 6
Twin Turbo
Power: 313 PS
Torque: 630 Nm
Curb weight: 1725 kg
Top speed: 250 km/h
0-100 km/h (s): 5.5
0-1 km (s): 24.5
Fuel consumption: EU urban/extra-urban/comb.:
6.5 / 4.8 / 5.4 l/100km
CO2 емисии во гр/km 142-148

овој дизелов беше и потивок, не?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13757 на: 31 Декември 2013, 11:51:25 am »
Јас за ЛП зборував со БМВињата. А тоа што ти си го пишал сум го зборел 2011та година http://forum.carclub.mk/index.php/topic,481.0.html

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13758 на: 31 Декември 2013, 11:52:51 am »
Дополнување:

535D vs 535i, од старт со гас до даска.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13759 на: 31 Декември 2013, 11:56:02 am »
Дополнување:

535D vs 535i, меѓузабрзување


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13760 на: 31 Декември 2013, 12:02:58 pm »
Во онаа т.н. реалност која љубите да ја земате како фактор, колкумина возат (или можат да си дозволат да помислат да возат) BMW 3.0 I6 twin turbo, без разлика од типот на горивото?



Егзекли.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13761 на: 31 Декември 2013, 12:06:35 pm »
онолку колку што возат ферарија, ламбовци, wrx sti, ролс ројс и ф1?

може да споредиме (како што тоа веќе го правевме) и вообичаени ефтини коли, б вс д во сличен ценовен ранг. Сликата ќе биде иста. За цедење е бољи бензинецот, за нормлно возење дизелот.

И не знам зашто се спрдате на концептот за „реално возење“ кога сите така возите.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13762 на: 31 Декември 2013, 12:10:28 pm »
Баш така Штрумфче. Затоа секогаш преферирам споредба на нормални изведби од 70-150кс. Ама од страна на косиличарите редовно имаме споредба на дизел со многу појак бензинец, и потоа се гради егото. Примерот со двете бемвиња е идеален пример на 2 100% изедначени возила. Дизелот царува!

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13763 на: 31 Декември 2013, 12:13:50 pm »
Едино лошо кај некои дизели е што имаат ниска последна брзина, како нашата фиеста 1.4 тдци па на 140 треба да е на 3500-4000обртаи.

А нема потреба. Може комотно да е на 2500, како кај  1.6TDi.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13764 на: 31 Декември 2013, 12:17:54 pm »
Баш така Штрумфче. Затоа секогаш преферирам споредба на нормални изведби од 70-150кс. Ама од страна на косиличарите редовно имаме споредба на дизел со многу појак бензинец, и потоа се гради егото. Примерот со двете бемвиња е идеален пример на 2 100% изедначени возила. Дизелот царува!

Во ред Патче :)

Јас кога направив споредба со мотори со иста зафатнина и ист тип на аспирација, произведени од ист производител, дизелот „царуваше“ само за некои 30 Њм повеќе вртежен момент, кој ќе го изгуби некои 700 вртежи откако ќе го добие (~1700 - ~2500). Бензинецот, иако со послаб вртежен момент, го „чува“ тој момент за подолг период на вртежи (~1700 до кај ~5000).

Реално гледано, кој во која ситуација има поголем поискористлив вртежен момент на располагање? Еве конкретно за претицање? Тој што има +30 Њм за 700 вртежи, или тој што има пун вртежен момент у малтене целиот работен опсег?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13765 на: 31 Декември 2013, 12:19:40 pm »
Лајк а бос!





Дизелот е многу помоќен и многу потежок, односот кс/кг е донекаде запазен.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13766 на: 31 Декември 2013, 12:28:17 pm »
Дизелот е многу помоќен и многу потежок, односот кс/кг е донекаде запазен.

Си бегал ти од часови по физика. При тие брзини односот кс/аеродинамички отпор е многу поважен. кс/кг само во вакуум, или при старт, каде што отпорот на воздухот може да се занемари.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13767 на: 31 Декември 2013, 12:30:26 pm »
Баш така Штрумфче. Затоа секогаш преферирам споредба на нормални изведби од 70-150кс. Ама од страна на косиличарите редовно имаме споредба на дизел со многу појак бензинец, и потоа се гради егото. Примерот со двете бемвиња е идеален пример на 2 100% изедначени возила. Дизелот царува!

Во ред Патче :)

Јас кога направив споредба со мотори со иста зафатнина и ист тип на аспирација, произведени од ист производител, дизелот „царуваше“ само за некои 30 Њм повеќе вртежен момент, кој ќе го изгуби некои 700 вртежи откако ќе го добие (~1700 - ~2500). Бензинецот, иако со послаб вртежен момент, го „чува“ тој момент за подолг период на вртежи (~1700 до кај ~5000).

Реално гледано, кој во која ситуација има поголем поискористлив вртежен момент на располагање? Еве конкретно за претицање? Тој што има +30 Њм за 700 вртежи, или тој што има пун вртежен момент у малтене целиот работен опсег?

Зависи во која брзина си. Ако се движиш 60кмх, слободно ставај 3та или 4та, и терај до 110 или 140кмх.
Една работа не разбирате, дизелот има максимален торк многу поголем од бензинецот со иста снага. И да тој максимален торк е во помал ранг, 1800-2500 рпм, но го има и тука е. Секогаш кога сакам инстант пауер, газам и добивам лепење на седишта. Тој излив на снага е забава, кинење на гуми во втора брзина.  Максималната снага на 4000 вртежи е иста како максималната снага на бензинец от при 5500, максималната брзина е иста, забрзувањето исто, ама изливот на снага на ниски е бонусот.


Дизелот е многу помоќен и многу потежок, односот кс/кг е донекаде запазен.

Си бегал ти од часови по физика. При тие брзини односот кс/аеродинамички отпор е многу поважен. кс/кг само во вакуум, или при старт, каде што отпорот на воздухот може да се занемари.

Кој отпор? Тргнуваат со 10кмх, а веќе при 100кмх дизелот е напред.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13768 на: 31 Декември 2013, 12:41:13 pm »
Јас кога направив споредба со мотори со иста зафатнина и ист тип на аспирација,

моторите не се од ист тип и автоматски споредбата со иста зафатнина и аспирација е несоодветна.

дали би споредил ванкелов и ото мотор со иста аспирација и зафатнина?

дали би споредил Mazda RX8 1.3 со Југо 1.3? Ете, иста зафатнина, иста аспирација.

Би споредил или не?

Не?

Зошто не?

Exactly.

Аман више со споредување дизели и бензинци со иста кубикажа и аспирација, а различна цена и маркет ниш. А-МАН!

Ако бензинецот и дизелашот имаат иста кубикажа тогаш аспирацијата автоматски не е иста.

А може на еден мотор да ставиме толкицко турбо, на друг мотор наа оолкаво турбо. Пак ли е иста аспирацијата? Демек и двата турбо?

Аман више. Аман!

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13769 на: 31 Декември 2013, 12:49:44 pm »
Баш така Штрумфче. Затоа секогаш преферирам споредба на нормални изведби од 70-150кс. Ама од страна на косиличарите редовно имаме споредба на дизел со многу појак бензинец, и потоа се гради егото. Примерот со двете бемвиња е идеален пример на 2 100% изедначени возила. Дизелот царува!

Во ред Патче :)

Јас кога направив споредба со мотори со иста зафатнина и ист тип на аспирација, произведени од ист производител, дизелот „царуваше“ само за некои 30 Њм повеќе вртежен момент, кој ќе го изгуби некои 700 вртежи откако ќе го добие (~1700 - ~2500). Бензинецот, иако со послаб вртежен момент, го „чува“ тој момент за подолг период на вртежи (~1700 до кај ~5000).

Реално гледано, кој во која ситуација има поголем поискористлив вртежен момент на располагање? Еве конкретно за претицање? Тој што има +30 Њм за 700 вртежи, или тој што има пун вртежен момент у малтене целиот работен опсег?

Зависи во која брзина си. Ако се движиш 60кмх, слободно ставај 3та или 4та, и терај до 110 или 140кмх.
Една работа не разбирате, дизелот има максимален торк многу поголем од бензинецот со иста снага. И да тој максимален торк е во помал ранг, 1800-2500 рпм, но го има и тука е. Секогаш кога сакам инстант пауер, газам и добивам лепење на седишта. Тој излив на снага е забава, кинење на гуми во втора брзина.  Максималната снага на 4000 вртежи е иста како максималната снага на бензинец от при 5500, максималната брзина е иста, забрзувањето исто, ама изливот на снага на ниски е бонусот.

Абе ја многу фино го разбирам тоа... Али ти и остали дизелаши упорно си се буцате у груди пошто споредувате „цапнување“ на турбо-дизел, кој да секако дека има поголем торк и на поинаков начин ја „доставува“ силата, со атмосферски бензинец кој сакал-нејќел е инфериорен. Додека да ги развие и растрча тие коњи што му ги пишува во сообраќајна, дизелот више фатил џом.

А да „цапнеш“ турбо-бензинец, ќе се прашаме дали нема да го добиеш истиот (или приближно истиот) „инстант пауер“ и „лепење за седишта“, како што ќе ги добиеш со ТД.

дали би споредил Mazda RX8 1.3 со Југо 1.3? Ете, иста зафатнина, иста аспирација.

Би споредил или не?

Не?

Зошто не?

Не, поради тоа што во реалноста нема смисла. Споредбата што јас ја правев има смисла.

Аман више. Аман!

Главен град на Јордан!
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.