Гласање

Choose your destiny!

Бензин
241 (58.5%)
Дизел
171 (41.5%)

Вкупно гласови: 412

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2261473 пати)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11094
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13095 на: 21 Октомври 2013, 16:57:43 pm »
@filipv знам во кој смисол ти беше и тогаш напишан и знам зошто беше едитиран, затоа и таму смешкото, затоа и тука ;)
Кога ќе се возбудиш лесно знаеш да пишеш нешто што не го мислиш или  шерлоче  и детективски муабети.

Затоа го пишав да олабавам тензија малку ;)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13096 на: 21 Октомври 2013, 17:10:07 pm »
Во право си, не сфатив дека се зезаш. Оќеј.  :D

Ај више да не дискутираме за мене, може? Ќе повратам врз тастатурава, стварно. Дајте за дизели и бензини, моменти и коњажи, ово оно...

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13097 на: 22 Октомври 2013, 15:21:11 pm »
Другари,

Максимална можна сила (каталошки податок „коњажа“) = колку снага моторот би можел да развие. Оваа бројка е фиксна, не се менува и е декларирана од произведувачот. И кога оди и кога стои колата, таа бројка не се менува.

Реална снага = колку снага моторот навистина развива. Може да биде нула (кога стои), може да биде и горенаведената максимналбна снага. Ова бројка не е фиксна, се менува. Зависи од миљон фактори, од кои најзначаен е колку возачот ја притиска педалата за гас. Вртежите на кои работи моторот заедно со торк кривата НЕ СЕ ДОВОЛНИ за одредување на реалната снага, бидејќи не се зема во предивд најважното: колку возачот ја стиснал педалата за гас.

Повеќето коли на овој свет кои не се користат за тркање ќе го поминат својот животен век без НИКОГАШ максималната и реалната снага да се поклопат.

Замисли турбо-бензинец (со таа феноменалната, прекрасна рамна хоризонтална торк крива) кој има декларирана максимална снага од 150 коња кои ги развива на 7000 рпм при стисната педала до под. Сега замисли го истиот бензинец како на блага угорница треба да претекне шлепер при - да речеме - 3500 вртежи. Engine load = до даска! Крцка! Колку реална снага ќе развива моторот? 75 (седумдесет и пет) коња.

. . . .

Причината за голем дел од недоразбирањата во оваа тема ја наоѓам во премногу општото користење на термините „снага“, „перформанси“ итн. Доколку правилно почнеме да ја правиме дистинкцијата помеѓу „декларирана максимална“ и „реална“ коњажа, многу работи ќе бидат појасни.

Не може просто да се каже „бензинецот е појак пошто има 122 коња, а дизелашот само 105“ бидејќи се рабити за максималните коњи кои ретко или никогаш не се постигнуваат. Или може, ама од инат. Во реалноста, при нормални режими на возење, дизелашот од 105 коња ќе има потполно споредливи перформанси со бензинецот од 122 коња (нема исправно да кажам „за нијанса подобри“ само за да не го навлечам вашиот петролхедски гнев). Тоа му е јасно на секој кој имал прилика компаративно да анализира бензинци и дизелаши од слична класа (цена).

А таквите се изненадувачки ретки. Зошто? Затоа што е реткост некој да има два автомобили од иста класа. Тие што имаат два автомобили најчесто имаат еден поголем еден помал.

Се разбира дека ако споредуваш бензинец од 20.000 евра нов со AX дизелче од 12.000 евра ново - бензинецот ќе ти се чини во секој поглед супериорен.

Се разбира дека ако споредуваш дизелаш од 20.000 евра нов со корса бензинче од 12.000 евра нова - дизелашот ќе ти се чини во секој поглед супериорен.

Ама ниту едната ниту другата споредба немаат никаква смисла.

Некако ми улета клипчево, па морав да се навратам на овој пост и да одговорам прописно:


(НХФ Филип, мала шала на сметка на твоето експозе за „реална снага“) ;)
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13098 на: 24 Октомври 2013, 00:20:14 am »
а јас пошто дознав дека кашкаито му било само 1.5 ке го додадам следново:

дизел
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13099 на: 24 Октомври 2013, 06:51:33 am »
И тој меганот што ште ништеше со 40кс помалку е само 1.5

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13100 на: 24 Октомври 2013, 07:21:19 am »
^^^ хаха шо била таа работа?

(НХФ Филип, мала шала на сметка на твоето експозе за „реална снага“) ;)

Aбе ти шали се, да си здрав и жив, ама реалната снага е онаа која те тркала по патот. Реалната снага единствено постои, друго е све „теорија“. Оттаму и името „реална“.  ;)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13101 на: 24 Октомври 2013, 07:50:10 am »
Да де, разбравме :) Реалната снага е производ на максималната  снага и менталитетот на шоферот :D

BTW, кога сме кај уживањето во звукот на моторот - уживајте:

Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13102 на: 24 Октомври 2013, 08:23:03 am »
^ тоа на филм само. Во реалноста е поинаку:


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22225
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13103 на: 24 Октомври 2013, 09:03:37 am »

BTW, кога сме кај уживањето во звукот на моторот - уживајте:


Please stop.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13104 на: 24 Октомври 2013, 09:39:13 am »
И тој меганот што ште ништеше со 40кс помалку е само 1.5

од кај знаеш дека ме ништел? по втор пат те прашувам јас а веројатно по 5-ти пат воопшто некој: дали беше или не на турата па да јајш вакви лајна? трол еден... мастер трол... имаш видео клипови на кои се гледа убаво кој кого ништел...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13105 на: 24 Октомври 2013, 09:55:26 am »

BTW, кога сме кај уживањето во звукот на моторот - уживајте:

http://www.youtube.com/watch?v=cjp1xjOzJqY[/youtube]

Please stop.

Моментот на дауншифт  во 11:00. Глеаш 10 минути и на 11:00 џвркнуеш у гаќи на секој дауншифт! :D :D :D

Цитат:  од коментарите на јутуб
How to enjoy this: Step 1: Wear headphones. Step 2: 10:20 - 11:55. BAM.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22225
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13106 на: 24 Октомври 2013, 11:16:26 am »

BTW, кога сме кај уживањето во звукот на моторот - уживајте:

http://www.youtube.com/watch?v=cjp1xjOzJqY[/youtube]

Please stop.

Моментот на дауншифт  во 11:00. Глеаш 10 минути и на 11:00 џвркнуеш у гаќи на секој дауншифт! :D :D :D


Speaking of downshifts...


Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13107 на: 24 Октомври 2013, 12:16:53 pm »
Видеото што ти го направи, и го пушти на YT. Или имаш амнезија? Се случува после тешки трауми човек свесно да заборави :)
Да те потсетам ,ти во втора трета, тој во четврта петта, и ти бегаше со дупло поголемо забрзување. Жена ти после тоа сакаше да го исфарба волвото megane плава боја.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13108 на: 24 Октомври 2013, 12:24:01 pm »
Еве ти пример... Југо со максимална брзина ~150 км на час лесно може да претекне Ферари кое си круза со 120км на час... Па така и во видеото... :)

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13109 на: 24 Октомври 2013, 12:24:57 pm »
Онак возеше тука 150 во прва, немој да тролаш. Во втора оди 240.