Гласање

Choose your destiny!

Бензин
241 (58.5%)
Дизел
171 (41.5%)

Вкупно гласови: 412

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2261477 пати)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20226
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12870 на: 19 Октомври 2013, 03:56:25 am »
4500/220=20,45
3500/184=19,02

Дали ова значи дека имаат слични опсези или одите по други математики?

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12871 на: 19 Октомври 2013, 03:58:54 am »
Wow, the all know guy. ;D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12872 на: 19 Октомври 2013, 06:49:05 am »
Во секојдневно возење дизел со 115кс и гти со 230кс имаат иста снага. Дизел со 230кс во секојдневно возење има исто снага како бензинец од 400-500кс.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11839
  • Архитект
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12873 на: 19 Октомври 2013, 09:26:20 am »
Аха значи ти сакаш да кажиш дека:
Ако двете возила стојат на паркинг и не се возат имаат исто сила?

Да.

Одличен закључок!

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12874 на: 19 Октомври 2013, 09:42:09 am »

На што личи ова?! У недостаток на попаметен аргумент, почнуваш со навреди?? Кои од стварите што ги наведе не се точни?

Срамота!
[


Чисто да прашам.....озбилен си ? Или само ироничен ?

Озбилен сум. Али не е битно дали сум или не сум, пошто верувам дека ќе се најде некое ,,валидно" оправдување.

Преку кур више. Поздрав и пријатно.

Od kogo preku kur, od mene? Ako ti e od mene preku kur lesno ke si go resis problemot, imas moznost, sredstvo, pricina i ovlastuvanje da go napravis toa!

A i ne moras javno da gi iskazuvas tvoite frustracii, i mene mi e preku kur od nekogo pa ne se zalam, teram dalje !

Ako ti e za Bugar, pak ke povtoram ako sakash :

Covek sto cesto i brzo go menuva svoeto mislenje i odi od krajnost vo krajnost, se smeta za psihicki nestabila licnost na koja i e potrebna strucna lekarska pomos !

AKo i ponatamu ne ti e jasno, procitaj si sto ti pisuva vo potpis !

« Последно менување: 19 Октомври 2013, 10:05:34 am Sportex »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12875 на: 19 Октомври 2013, 09:54:39 am »
Аха значи ти сакаш да кажиш дека:
Ако двете возила стојат на паркинг и не се возат имаат исто сила?

Да.

Одличен закључок!

Бисер.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12876 на: 19 Октомври 2013, 09:59:25 am »
Другари,

Максимална можна сила (каталошки податок „коњажа“) = колку снага моторот би можел да развие. Оваа бројка е фиксна, не се менува и е декларирана од произведувачот. И кога оди и кога стои колата, таа бројка не се менува.

Реална снага = колку снага моторот навистина развива. Може да биде нула (кога стои), може да биде и горенаведената максимналбна снага. Ова бројка не е фиксна, се менува. Зависи од миљон фактори, од кои најзначаен е колку возачот ја притиска педалата за гас. Вртежите на кои работи моторот заедно со торк кривата НЕ СЕ ДОВОЛНИ за одредување на реалната снага, бидејќи не се зема во предивд најважното: колку возачот ја стиснал педалата за гас.

Повеќето коли на овој свет кои не се користат за тркање ќе го поминат својот животен век без НИКОГАШ максималната и реалната снага да се поклопат.

Замисли турбо-бензинец (со таа феноменалната, прекрасна рамна хоризонтална торк крива) кој има декларирана максимална снага од 150 коња кои ги развива на 7000 рпм при стисната педала до под. Сега замисли го истиот бензинец како на блага угорница треба да претекне шлепер при - да речеме - 3500 вртежи. Engine load = до даска! Крцка! Колку реална снага ќе развива моторот? 75 (седумдесет и пет) коња.

. . . .

Причината за голем дел од недоразбирањата во оваа тема ја наоѓам во премногу општото користење на термините „снага“, „перформанси“ итн. Доколку правилно почнеме да ја правиме дистинкцијата помеѓу „декларирана максимална“ и „реална“ коњажа, многу работи ќе бидат појасни.

Не може просто да се каже „бензинецот е појак пошто има 122 коња, а дизелашот само 105“ бидејќи се рабити за максималните коњи кои ретко или никогаш не се постигнуваат. Или може, ама од инат. Во реалноста, при нормални режими на возење, дизелашот од 105 коња ќе има потполно споредливи перформанси со бензинецот од 122 коња (нема исправно да кажам „за нијанса подобри“ само за да не го навлечам вашиот петролхедски гнев). Тоа му е јасно на секој кој имал прилика компаративно да анализира бензинци и дизелаши од слична класа (цена).

А таквите се изненадувачки ретки. Зошто? Затоа што е реткост некој да има два автомобили од иста класа. Тие што имаат два автомобили најчесто имаат еден поголем еден помал.

Се разбира дека ако споредуваш бензинец од 20.000 евра нов со AX дизелче од 12.000 евра ново - бензинецот ќе ти се чини во секој поглед супериорен.

Се разбира дека ако споредуваш дизелаш од 20.000 евра нов со корса бензинче од 12.000 евра нова - дизелашот ќе ти се чини во секој поглед супериорен.

Ама ниту едната ниту другата споредба немаат никаква смисла.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12877 на: 19 Октомври 2013, 10:04:19 am »
Токму тоа го потенцирав вчера. Дизел со 115 кс во секојдневно возење (не газење, цедење, тркање, и развивање на максимална снага, туку менување на 3000рпм), има иста снага како ГТИ со 200-250кс.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12878 на: 19 Октомври 2013, 10:46:58 am »
Другари,

Максимална можна сила (каталошки податок „коњажа“) = колку снага моторот би можел да развие. Оваа бројка е фиксна, не се менува и е декларирана од произведувачот. И кога оди и кога стои колата, таа бројка не се менува.

Реална снага = колку снага моторот навистина развива. Може да биде нула (кога стои), може да биде и горенаведената максимналбна снага. Ова бројка не е фиксна, се менува. Зависи од миљон фактори, од кои најзначаен е колку возачот ја притиска педалата за гас. Вртежите на кои работи моторот заедно со торк кривата НЕ СЕ ДОВОЛНИ за одредување на реалната снага, бидејќи не се зема во предивд најважното: колку возачот ја стиснал педалата за гас.

Повеќето коли на овој свет кои не се користат за тркање ќе го поминат својот животен век без НИКОГАШ максималната и реалната снага да се поклопат.



Дали „реалната снага“ е state of the mind или карактеристика на моторот? Никако да разберам. Ако постои човечки фактор кој што е најбитен - тогаш за твојава техничко философска кованица „реална снага“, не посотои мерлив метод да се утврди дали е кај бензински мотори или кај дизел мотори поголема. Затоа што „колку сакам, толку ќе користам“, бидејќи најважниот фактор е колку сум стиснал на гас (и јас би додал, во кој вртежен ранг ми се наоѓа колата).
Така да, цееееели 200-300 страници (или колку веќе зборуваш за „реална снага“) ти уствари објаснуваш дека снагата на дизел моторите потекнува од психичката спремност на оние кои избрале дизел, да стиснат на гас. Јас вака го разбирам тоа: „дизел машините се подобри, затоа што повеќето луѓе се спремни да стискаат на дизел, а не на бензин“. Ако е ова врвот на твоето објаснување на предностите на дизел моторите врз бензинските - секоја чест. Само е малку навредливо, зошто личи дека им викаш на бензинашите дека немаат муда да „пуштат реалана снага“ (да стиснат на гас). :D :D

Во секој случај, добро ме изнасмеа :) Јас и понатаму ќе си стојам понастрана од дискусијава - сега веќе се` ми е јасно :)
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34340
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12879 на: 19 Октомври 2013, 10:47:22 am »
@ LP Исто така и дизел со 60 коња има иста снага како RS со 350 коња, или пак Твинго со 75 коња има иста снага како V12 TDI од 500 коња. Тоа сакаш да го кажеш?

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12880 на: 19 Октомври 2013, 11:05:39 am »
Во секојдневно возење дизел со 115кс и гти со 230кс имаат иста снага. Дизел со 230кс во секојдневно возење има исто снага како бензинец од 400-500кс.

Не си нормален жими се.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12881 на: 19 Октомври 2013, 11:07:17 am »
@Фаланга
Не. До 3000 вртежи дизелот има снага како дупло помоќен бензинец.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12882 на: 19 Октомври 2013, 11:08:01 am »
Дали „реалната снага“ е state of the mind или карактеристика на моторот?

Својствата на торк-кривата во опсегот на вртежи во кои обично се вози е и тоа како техичка карактеристика на моторот. Што аир имам од 120 коња на 7000 рпм? Што? И зашто таа МОЖНОСТ да развивам 120 коња да ја плаќам ЦЕЛО ВРЕМЕ, и кога возам на 2000 и 3000 и 4000 рпм?

Исто така, топлинската ефикасност на моторот е техничка карактеристика. Таа техничка карактеристика си влече нужни психолошки импликации. Бидејќи возачот и машината градат неразделна целина при одредуивањето на реалните перформанси, нужно следи дека реалната снага е карактеристика на моторот. Може да се изрази на повеќе начини, од кои просечната потрошувачка на 100 км е само еден од низата.

Никако да разберам. Ако постои човечки фактор кој што е најбитен - тогаш за твојава техничко философска кованица „реална снага“, не посотои мерлив метод да се утврди дали е кај бензински мотори или кај дизел мотори поголема.

Како не постои? Постојат и тоа повеќе методи на мерење. На пример, со OBD2 аквизиција може многу лесно да се види колку снага развивал моторот кога, па на крај да се извади просек. Понатаму, може да се измери со чисто статистички методи. Итн, итн. По не знам кој пат да повторам дека ова не се мои „филозофии“ туку емпириски обзервирани однесувања на пат. Можеме да дебатираме (и навлегуваме во „филозофија“) зошто е тоа така, но не и дали е тоа така.

Така да, цееееели 200-300 страници (или колку веќе зборуваш за „реална снага“) ти уствари објаснуваш дека снагата на дизел моторите потекнува од психичката спремност на оние кои избрале дизел, да стиснат на гас.

Меѓу другото! Не заборавај дека во опсегот вртежи во кои сите најчесто возат повеќето возачи, дизелот е објективно, мерливо, торк-крива-гледливо појак.

Јас и понатаму ќе си стојам понастрана од дискусијава

? Зошто? Толку ли ти е непријатно напуштањето на вообичаените маалско-семкарски конвенции и народни автомобилски мудрости? Не се плаши, здраво е тоа за тебе!

Во секој случај, добро ме изнасмеа :) сега веќе се` ми е јасно :)

Смејеш се а плакао би :)

сега веќе се` ми е јасно :)

Kaмо среќа! Стискам палци и навивам!

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12883 на: 19 Октомври 2013, 11:12:23 am »
Уште малце ќе почнеш поезија да пишуваш. Мислам рече дека машинец си. Греота.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #12884 на: 19 Октомври 2013, 11:13:55 am »
Уште малце ќе почнеш поезија да пишуваш. Мислам рече дека машинец си. Греота.

Греота се ваквите коментари. Ние дискутираме за типови на мотори, а не за карактерните особини на дискутантите.

Ако имаш да напишеш нешто со што ќе придонесеш во дискусијата - распали. Вака само безвезе истураш гнев во недостаток на валидни контрааргументи (бидејќи да ги имаше, ќе ги напишеше нив наместо „Греота“)