Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2182451 пати)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11205 на: 02 Септември 2013, 11:09:26 am »

Дечки, понеделник е, размишљајте за тоа како ќе пиете пиво во 5 во Чилин. ;D

По конструктивна дискусија немало едно седумсто страни наназад :)


Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11206 на: 02 Септември 2013, 11:10:34 am »
Значи за нормално возење 2.0 TDi+рево нуди колку 458 перформанси. Тоа е страшно корисна информација и убаво ги става во перспектива работите, колку многу всушност влече дизел моторот. :)

Исто колку и 2.0 TFSI .. може нешто помалце аkо го гледаме во R32.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11207 на: 02 Септември 2013, 11:10:46 am »
Значи за нормално возење 2.0 TDi+рево нуди колку 458 перформанси. Тоа е страшно корисна информација и убаво ги става во перспектива работите, колку многу всушност влече дизел моторот. :)

Pazi na turbinata samo....;D ;D ;D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11208 на: 02 Септември 2013, 11:11:47 am »
Midrange torque resava mnogu raboti koj e pobrz na staza.
Midrange.

Horsepower sells cars, torque wins races...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11209 на: 02 Септември 2013, 11:13:46 am »
Значи за нормално возење 2.0 TDi+рево нуди колку 458 перформанси. Тоа е страшно корисна информација и убаво ги става во перспектива работите, колку многу всушност влече дизел моторот. :)

Pazi na turbinata samo....;D ;D ;D
Порилајабл е од 458 сигурно. :) :) :) :)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11210 на: 02 Септември 2013, 11:16:32 am »
Значи за нормално возење 2.0 TDi+рево нуди колку 458 перформанси. Тоа е страшно корисна информација и убаво ги става во перспектива работите, колку многу всушност влече дизел моторот. :)

Исто колку и 2.0 TFSI .. може нешто помалце аkо го гледаме во R32.

A 44783.0 TFSXMPSUIEORUOUIXZI УШТЕ повеќе!

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11211 на: 02 Септември 2013, 11:19:02 am »
Значи за нормално возење 2.0 TDi+рево нуди колку 458 перформанси. Тоа е страшно корисна информација и убаво ги става во перспектива работите, колку многу всушност влече дизел моторот. :)

Исто колку и 2.0 TFSI .. може нешто помалце аkо го гледаме во R32.

A 44783.0 TFSXMPSUIEORUOUIXZI УШТЕ повеќе!

Не ти ја разбрам репликата!

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11212 на: 02 Септември 2013, 11:24:17 am »
Не ти ја разбрам репликата!

Ниту јас твојата споредба 2.0 TDI со 2.0 ТSI!

2.0 TDI и 2.0 TSI ниту имаат иста набавна цена, ниту иста цена на експлоатација, ниту имаат иста максимална коњажа.

Све што е исто е ебаната кубикажа.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11213 на: 02 Септември 2013, 11:25:15 am »
На TFSI 2.0 Му треба стејџ 2, за да се мери со погореспоменатите при нормална употреба.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11214 на: 02 Септември 2013, 11:33:02 am »
Алоо. Тоа се 2 различни прашања.

Знам.

Првиот одговор е за X и Y, со 10000 и 10.

Кој беше твојот одговор? Те молам потсети ме.

Штом убаво ме замоли
Незнам што е уште нејасно

a) очигледно е дека 'X' има поширок опсег 10000 vs. 10 (тоа е значењето на фразата „поширок опсег“), ама ти не го прашуваш тоа туку прашуваш што е посилно при секаква употреба, а за да ги користиш на иста намена ќе треба или 'Y' да го поврзеш со 100/1 пренос или обратно, при што се множи вртежниот момент

Ако 'Y' развива 100KNm (не 10KNm како што си пишал), наспроти 100Nm кај 'X' низ цел опсег, моторите ќе имаат иста сила.



Второто е тоа старото прашање што никој не ти го одговорил. (се работи за моторите А и Б да те потсетам), што го постави пак допрецизирано само го измени опсегот на Б од 2000-5000 на 3000-6000.

ОК, и?

И, одговорено е овде.
Ако и кај A и Б имаш ист вртежен момент на 1000-4000 кај А и на 2000-5000 кај Б и тука завршува приказната, јасно е дека „Б“ е појак мотор.

Е сега иде делот што го чекаш.

Ако си приморан да го возиш B во петта брзина на 1250 вртежи (што би дало иста брзина како А во петта на 1000, затоа што односот на преносите е 5/4), треба да дадеш информации за перформансите на Б во тој момент за да пресметаме што има повеже сила при таков режим на експлоатација. Одкога Б ќе дојде до 2000, резултатот е јасен, до таму ти е недефиниран.



V, уште не гледам дека си почнал на симо да му ја објаснуваш врската меѓу опсегот и моментот! Зошто?

Ја како што разбрав Симо се согласува со мојата математика. Ти си тој што иде контра.



Значи за нормално возење 2.0 TDi+рево нуди колку 458 перформанси. Тоа е страшно корисна информација и убаво ги става во перспектива работите, колку многу всушност влече дизел моторот. :)

Убаво става во перспектива колку сол се јаде во темава.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11215 на: 02 Септември 2013, 11:41:08 am »
Ја како што разбрав Симо се согласува со мојата математика. Ти си тој што иде контра.

OK, aјде сега јас тебе да те потсетам: се работи за два одговори на еден ист пост!

Ако зборуваме само и само за опсег на вртежи, нема потреба да го споменуваме моментот на сила.

Без вредност за вртежниот момент, бројот на вртежи е тотално неважен.

Jaс тука гледам контрадикција. Ти не?

На другите прашања веќе одговорив, прочитај поубаво погоре. Доколку нешто сум утнал, те молам повторно постави ми го прашањето.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11216 на: 02 Септември 2013, 12:01:16 pm »
Не поставив прашање до никој, ти постави и ги одговорив и ги повторив одговорите неколку пати зошто не можеше да ги најдеш. Не си ми јасен.

А за мојата пристрасност.

Ако зборуваме само и само за опсег на вртежи, нема потреба да го споменуваме моментот на сила. Очигледно е дека моторот кој што има поглем број на вртежи има поголем опсег.
a) очигледно е дека 'X' има поширок опсег 10000 vs. 10 (тоа е значењето на фразата „поширок опсег“)

Да го прочиташе остатокот од неговиот пост (тоа подвлеченото) и потоа го споредеше со болдираното од мојот, ќе ти беше јасно дека за истата работа правиме муабет јас и Симо.


Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11217 на: 02 Септември 2013, 12:06:20 pm »
Then you're both wrong.

Тоа е исто ко ја да имам 1000 денари во 10 монети од по 100 денари, а ти да имаш 500 денари во 100 монети од 5 денари и да ми кажеш дека ти имаш поголем опсег на пари, затоа што јас имам 10 монети, а ти 100. Менувачот ги „ситни“ и „крупни“ парите.

Само, јас знам дека ти тоа не го мислиш. Само малку се заплеткуваш во обидите да им се додвориш на џомбите од таборот „бензинци“, дури и кога не се во право.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11218 на: 02 Септември 2013, 12:57:51 pm »
[imgабцhttp://i68.photobucket.com/albums/i34/eduard30/The%20World%20God%20Only%20Knows%20Gifs/running-in-circles.gif[/img]

Дечки, понеделник е, размишљајте за тоа како ќе пиете пиво во 5 во Чилин. ;D
Или во Фук-Так...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11219 на: 02 Септември 2013, 13:04:15 pm »
Зборење од инат.

... сум возел мнооогу дизели во животов.

...pretezno kanti ili i po nekoj nov?