Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2175169 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10245 на: 09 Август 2013, 12:36:23 pm »
е па тогаш во секој поглед бензинците на плин ги мачкаат на леб дзелашиве...

Не, не е во секој поглед. Во некои погледи да, но не во секој.

иста кубикажа

Гррррр!

кој аргумент, каков доказ... грррр

пер, бар на таа тема изнапишав цели томови во овој тред, не заебаај сеа и ти...

џабе везам.

Присутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3049
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10246 на: 09 Август 2013, 13:01:14 pm »
Со боците за плин во резервно тркало и аргументот за багажникот паѓа во вода.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10247 на: 09 Август 2013, 13:05:02 pm »
Со боците за плин во резервно тркало и аргументот за багажникот паѓа во вода.
Паѓа, паѓа зошто јас имам баш таква и тркалото си дреме во багажник. Не сум доволно храбар да возам без резервно тркало надвор од земјава (баш тогаш кога највеќе треба багажник).

Присутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3049
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10248 на: 09 Август 2013, 13:07:30 pm »
Нормално. За во град паѓа во вода. За надвор од земјава ОБАВЕЗНО е резервно тркало. Ама пак помалку место ќе зафаќа отколку боца во багажник.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10249 на: 09 Август 2013, 13:12:27 pm »
е па тогаш во секој поглед бензинците на плин ги мачкаат на леб дзелашиве...

Не, не е во секој поглед. Во некои погледи да, но не во секој.

иста кубикажа

Гррррр!

кој аргумент, каков доказ... грррр

пер, бар на таа тема изнапишав цели томови во овој тред, не заебаај сеа и ти...

џабе везам тролам.

 ::)

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10250 на: 09 Август 2013, 13:14:18 pm »
Кој бензинец е подобар? Овие што ги возиме ние? Не.


Можда некој пристоен со над 200кс на тон.

Све испод тоа ти е економија, а за економија тепа дизел. Јас така гледам на работите. Или плин, ако сакаш да немаш багажник... :)



Ова има помалку од 200кс по тон па пак ти прави мерак. А нема ни турбо.


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10251 на: 09 Август 2013, 13:22:33 pm »
Првиот мој коментар по возењето на таа кола.
Перверзно добро лежење.

Фалат 160-170кс за да претица полесно.

Кој рече да не се стиска гас во кривина? На 7000 обртаја со гас до даска во кривина до искључување, колата не мрда. Барем на суво. Значи СЛОБОДНО гас во кривина, и тоа до крај.

Неверојатно убаво доловено што значи заден погон. И колку светлосни години е подобар од БИЛО КОЈ преден. Посебно на тоа што има не многу силен мотор и не занесува.

Сериозно добро возило. И спортист, и крузер, и дејли драјвер и за со дете, и за се. Секоја чест.

[imдg]http://www.carclub.mk/wp-content/uploads/2012/08/toyota-gt86-skopje-02.jpg[/img]

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10252 на: 09 Август 2013, 13:25:43 pm »

Мене лично не ми се логични споредбите како

http://www.zeperfs.com/en/duel2689-2733.htm .

Зар ова се аналогни споредувања?

Според податоците од страната, 2.0TDI чини 24300eu, а 1.4TSI 18830eu. Зарем се до толку големи разликите за 18кс посилен дизелаш?

Ќе мора да ве дополнам колеги.



Се работи за Голф од седмата генерација.
Дизелот има 10кс повеќе но односот кг/коњ е малтене идентичен
Торковите се на страна на дизелот.
Нормално дека сега маана ќе биде едната брзина + кај бензинецот.

Али бензинчево си го мачка на леБче дизелашчево во секое сценарио, и реално и нереално и апстрактно и научно фантастично и така натаму.

Хинт:
1.4 ТСИ 140 ДСГ со средна опременост 22,355еур
2.0 ТДИ 150 ДСГ со средна опременост 25,072еур

За потрошњата на ТСИ -то може да мрсите со некој што не го возел/поседувал, мене не ми реплицирајте на тема потрошња.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10253 на: 09 Август 2013, 13:32:58 pm »
Мислев на карактеристиките на моторот. За спортско возење убаво е да имаш сила на високи вртежи. Не мора да има којзнае колку јак мотор за да пружи убаво спортско искуство.

Да речеме дека за истите пари Тојота реши да направи турбо-дизел верзија. Ова ќе го наруши балансот заради поголемата маса и ќе биде со помалку кс но со поголем торк на ниски вртежи. За мирно возење ќе биде подобра, помалку ќе троши, сила на претек во нискиот опсегот на вртежи. Но ќе исгуби скоро се што го прави добар и пред се евтин спортист.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10254 на: 09 Август 2013, 13:36:44 pm »
rofl @ не ми реплицирајте на тема потрошња, кога тоа е основен адут на дизел моторот, преку кој излегуваат остатокот од предностите.


Тоа е како да се такмичиш со Мајкл Фелпс во ковање шајки.




П.С. далеку од тоа дека е лош конкретно тој ТСи. И би го купил ако му се гасат цилиндрите и има стартстоп, за мојата километража... Уште на плин да можеше и стварно ќе беше конкурент на тој ТДи. A man can dream...

Мислев на карактеристиките на моторот. За спортско возење убаво е да имаш сила на високи вртежи. Не мора да има којзнае колку јак мотор за да пружи убаво спортско искуство.

Да речеме дека за истите пари Тојота реши да направи турбо-дизел верзија. Ова ќе го наруши балансот заради поголемата маса и ќе биде со помалку кс но со поголем торк на ниски вртежи. За мирно возење ќе биде подобра, помалку ќе троши, сила на претек во нискиот опсегот на вртежи. Но ќе исгуби скоро се што го прави добар и пред се евтин спортист.
Во ред, нека е така. Неможам да доловам колку е тешко да претицаш некој, со конкретно таа кола. 160кс + би го решиле тој проблем.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4001
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10255 на: 09 Август 2013, 13:40:03 pm »
Турбо моторите имаат торк на ниски вртежи, не е битно дали е дизел или бензин.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10256 на: 09 Август 2013, 13:43:23 pm »
^ Toyota GT86 нема турбо.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10257 на: 09 Август 2013, 13:46:49 pm »
Со боците за плин во резервно тркало и аргументот за багажникот паѓа во вода.

а ако пукне гума?

или и онака не трга на долг пат на плин, така да нема везе?

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4001
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10258 на: 09 Август 2013, 13:49:23 pm »
Знам, но на пример ако се решат може да стават турбо бензинец наместо атмо. Така ќе има торк долу соодветно полесно потегнување, а со вртежите ќе се билда снага. А тоа е „тарифен модел“ во автоиндустријата не е до достапноста на технологијата.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10259 на: 09 Август 2013, 13:57:33 pm »
Муабетот беше за тоа што може да се добие за иста цена од турбо-дизел, тоа што се добива од бензинец.