Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2173301 пати)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10275 на: 09 Август 2013, 15:51:26 pm »
Ако ја сменам за 3-5 години, дизелот преку гориво нема ни да почне да ми се исплати. Сеедно е дали ќе ја продадам поскапо.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10276 на: 09 Август 2013, 15:56:43 pm »
А како само ја добија бројката 2000 евра повеќе не ми е јасно...Ваљда нема од салон веднаш колите да одат на продажба, бидејќи само така ќе има смисла тоа „2000 евра повеќе“ од почетната разлика од 2700 евра при набавка на возилата....

После 5 години експлоатација цените на двете возила ќе бидат на околу 40% од почетната инвестиција. Значи дизелот од 25К ќе кошта околу 10К, а бензинот од 22К ќе кошта околу 8.8К. Тоа е разлика од 1200 евра.

Ако 2700 евра ги орочам на 5 години со некоја камата од 5% за 5 години ќе земам 3500 евра, т.е. 800 евра камата. Па така Разликата од 1200 евра ќе се стопи на 400 евра. И ова е под претпоставка дека колата се купува со кеш пари, ако се купува на кредит тогаш со 12% камата на тие 2700 евра за дизелот по 5 години ќе биде околу 2000 евра. 800 евра була со дизељот...


Ако ги преесапам трошоците за одржување на тие две возила за тие 5 години, т.е. 100000km само во разликата од редовните сервиси ќе ги извадам тие 400 евра и кусур. каде се другите трошоци за одржување? А во случај на дефект, поправката на 1.4TSI во секој случај е поефтина од поправка на 2.0TDI...
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10277 на: 09 Август 2013, 15:59:29 pm »
Ако ја сменам за 3-5 години, дизелот преку гориво нема ни да почне да ми се исплати. Сеедно е дали ќе ја продадам поскапо.
:) :) :) :)

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10278 на: 09 Август 2013, 16:04:48 pm »
математиката е екстра само заборави дека имајки (карикирам) пасат тди блумотион за 10к и пасат 1.4 тси за 8.8к кој би го купил а во реалноста кога би бил тди 10к тси сигурно не би можел ни 7к да му земеш е сега есапот што си го правите дома и на пазар не е ист излези на пазар со 1000 евра пониско на бензин од дизел иста опрема модел и година ке го продадеш на свети никад а и тогаш е знак прашалник

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10279 на: 09 Август 2013, 16:24:16 pm »
Добро ако се сведе темава на тоа дека Пасатот бензин нема ни 7 да му земеш. Тоа е одлично.
Тоа е доволен показател дека ги испеглавме фактите дека бензин е подобар од дизел по секој основ, освен по ќар при продажба на старо.

После цирка 700 страни, дојдовме до разумен заклучок.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10280 на: 09 Август 2013, 16:26:02 pm »
Значи вишокот даден за дизелот го враќаш при препродажбата. Значи целата заштеда од гориво си оди во џеб. Освен ако не ги орочиш како во примерот од gOJDO.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10281 на: 09 Август 2013, 16:29:00 pm »
Добро ако се сведе темава на тоа дека Пасатот бензин нема ни 7 да му земеш. Тоа е одлично.
Тоа е доволен показател дека ги испеглавме фактите дека бензин е подобар од дизел по секој основ, освен по ќар при продажба на старо.

После цирка 700 страни, дојдовме до разумен заклучок.
како претходен сопственик само на дизелаши и тазе сопственик на бензинаш (2.0 не 1.2) ке кажам ДА бензинот е подобар но нереален за наши услови за живот и овие цени на гориво

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4000
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10282 на: 09 Август 2013, 17:14:20 pm »
Со боците за плин во резервно тркало и аргументот за багажникот паѓа во вода.
Паѓа, паѓа зошто јас имам баш таква и тркалото си дреме во багажник. Не сум доволно храбар да возам без резервно тркало надвор од земјава (баш тогаш кога највеќе треба багажник).

Јас имав кола во која производителот не дава можност да купиш резервно тркало. Пумпа со пена или RunFlat. Значи во иста ситуација сме биле само ти возиш на плин јас возев на бензин.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10283 на: 09 Август 2013, 17:19:38 pm »
Со боците за плин во резервно тркало и аргументот за багажникот паѓа во вода.
Паѓа, паѓа зошто јас имам баш таква и тркалото си дреме во багажник. Не сум доволно храбар да возам без резервно тркало надвор од земјава (баш тогаш кога највеќе треба багажник).

Јас имав кола во која производителот не дава можност да купиш резервно тркало. Пумпа со пена или RunFlat. Значи во иста ситуација сме биле само ти возиш на плин јас возев на бензин.
Toa си е проблем на производителот, а не на моторот.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4000
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10284 на: 09 Август 2013, 17:32:47 pm »
Кажи ми, ако го земеш овој однос во „реалната снага“ кој има реално повеќе снага на располагање?

Симо,

Овие графици се за педала до под, т.е. ги покажуваат максималните можни, а не реалните вредности за момент. Ако педалата е до под, тогаш бензинецот е појак и тоа е таа теоретски максимална можна снага. Педала до под и колку иде толку.

Реалната снага, од друга страна, зависи од тоа колку е притисната педалата за гас. Па така, просечниот возач на дизелашот, заради пониската потрошувачка, педалата ќе ја стиска повеќе и - ете - поголема реална снага.

Ова веќе пробав да го објаснам со примерот со чоколадата, но пошто симо вика дека сум игнорирал - очигледно примерот не ми бил добар. Ајде, можеби сега ќе се разбереме: да, бензинецот ќе има просечно поголема резерва на снага, но дизелашот ќе има просечно повеќе снага на асфалт. Затоа подебелите гуми, затоа све...

ја појасно од ова не можам да раскажам

Ова ти е степен/процент на искористување на расположивата снага (реална колку и онаа на 10% и на 100% од прутискање на папучата). Соодветно доста го верглаш „поседувањето на реална снага“, обиди се да почнеш да го верглаш искористувањето на расположивата снага.

Ова го измисли од некаде бидејќи сите возачи не се хипермајлери и не гледат за 500 денари до каде ќе стигнат, туку возат од едно до друго место со цел да стигнат некаде или со цел да им е убаво да се провозат, на пример. Иако на сите ни е важна цената на возење искрено, „просечноста“ во смисол дека ќе пресметувам колку ме чини качување на Велешко не ми изгледа секојдневно и до сега немам сретнато некој да ми кажеваков податок. Освен Ти нели.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4000
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10285 на: 09 Август 2013, 17:34:46 pm »
Со боците за плин во резервно тркало и аргументот за багажникот паѓа во вода.
Паѓа, паѓа зошто јас имам баш таква и тркалото си дреме во багажник. Не сум доволно храбар да возам без резервно тркало надвор од земјава (баш тогаш кога највеќе треба багажник).

Јас имав кола во која производителот не дава можност да купиш резервно тркало. Пумпа со пена или RunFlat. Значи во иста ситуација сме биле само ти возиш на плин јас возев на бензин.
Toa си е проблем на производителот, а не на моторот.

Никаде не беше споманто дека е мана или предност на моторот, туку дека резервната гума можно е да се замени со друг механизам кој по некоја случајност кај некој е веќе отфрлена како опција.

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3049
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10286 на: 09 Август 2013, 19:19:23 pm »
Со боците за плин во резервно тркало и аргументот за багажникот паѓа во вода.

а ако пукне гума?

или и онака не трга на долг пат на плин, така да нема везе?

Не. Резервна гума во багажник зафаќа многу помалку есто од плинска боца и можеш да товариш на неа што сакаш. Извини  на следнава реченица, ама се правиш улав при здрав разум. Оди тури ти куфери на плинска боца.
А за во град не ти е толку потребна резервна по мене затоа што тубелесс (или како и да се викаа) гумите можат дупнати да истераат уште 15-на км. Скопје од крај до крај ти е 20 км.
Јас сфаќам инает ама ова...

И ако ти купуваш кола и си мислиш ејјј како ќе ја продадам после, не ја купувај. Колата се залудно потрошени пари и се купува за мерак и уживање. Тоа ти е исто како да правиш дете, а да мислиш ејјј ај сакам женско зашто подолго ќе живее. Лупате глупости од ракав на квадрат.

Предноста на дизелот во потрошувачката ја снемува кога на бензинецот ќе се инсталира плин. Изговори од типот на "плин на нова кола не се става" и сличните, се лични мислења и се невалидни во темава. 

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10287 на: 09 Август 2013, 20:07:16 pm »
Јас бев на одмор со гума во багажник. Четворица не собра со багаж. И сеа?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10288 на: 09 Август 2013, 20:10:18 pm »
Исто и јас со фиестата. 4 души отидовме. Ама малце помалце ствари носевме, отколку што би носеле ако одевме со суперб караван или RS6.

Not a valid youtube URL

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10289 на: 09 Август 2013, 20:12:22 pm »
Супер си бевм товарени. Кога ме прашаа колку торби да носта им реков да спакуваат толку колку што им треба па после ќе мислиме. И не собра а и не е прв пат.