Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2181248 пати)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10080 на: 05 Август 2013, 20:50:25 pm »

Поголемата реална снага, поише киловати испратени кон тркалата у реалноста.


Ова е најголемата невистина која упорно ја верглаш без ниеден издржан факт.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10081 на: 06 Август 2013, 21:22:37 pm »
Зачистено, малку од малку. Ништо чудно да има колатерална штета.

Carry on, малку поцивилизирано, ве молам.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10082 на: 06 Август 2013, 21:57:45 pm »
1. Денес ти покажав дека немаат поголема реална снага (што и да значи реална снага): http://forum.carclub.mk/index.php/topic,61.msg495012.html#msg495012

Aко не си сигурен што значи реална снага, како знаеш дека денес си ми покажал дека немаат поголема реална снага? „Не сум сигурен што е X, ама денес ти покажав дека не е X“. Aплауз.

Све што покажа денес е дека со иста кубикажа (sic!) бензинецот е појак. Браво, нобелова награда да ти дадеме. Тоа го покажа и ништо друго. Ко некој тоа да го спореше. И ко да е битно.

2. Имплицирано од единствената предност - помала потрошувачка.

Многу нешта се имплицирани од помалата потрошувачка, вклучително и точката 1. која не си сигурен дали ја разбираш.

3. Ако пројдеш со дизел низ вода, спремај нова глава и клипњачи заедно со добар ремонт: http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrolock#Diesel_engines

Не зборам за тонење у вода и влагање на вода у усис. Зборам за проаѓање низ локва при што на бенцинецот гаси (па треба да го чекаш) а дизелашот нема гајле. Не се праи наудрен, тачно знаеш за што зборам.

4. Високите вртежи може да те чешаат и во дизел, па може и нервозен да станеш уместо релаксиран, пошто ги немаш истите

Класик тролски безсодржаен одговор.

5. Исто толку често  колку кај турбо бензинец: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,61.msg495012.html#msg495012

Во теорија да. Во пракса не, пошто рефлексно ќе штедиш гориво и нежно ќе ја милуваш папучата за гас (можда не ти лично, али просечен бенз... плинаш)

6. Глупости на 9-та не на куб. Дури и да има помалку децибели, самата карактеристика на дизел звукот е одвратно напорна.

Може кај тие канти што си ги возел ти. Него, пази што викаш „дури и да има помалку децибели не е потивок“. И после ја сум зборел глупости.

7. Исто така, повисока цена и кога ја купуваш, кога ја носиш на сервис и кога ќе ти се зацрни од говна ДПФ-от.

Разликата во цената останува мање више иста. За дпф не знам, ама скапотијата на сервисот е урбан мит, поткрепен од типично раскантаните дизели со 500.000 км кој се возат кај нас.

8. Но најмногу од се` инаетот и несакањето да се седне и да се размисли 3 секунди.

Оф леле нашол кој да збори, „на иста кубикажа бензинецот е појак па затоа е бољи“ Ееее симо симо...

Од инает и вреќа сол....

пак со точки, уморен сум од квотирање:

1. Кога викам „реална снага, што и да значи тоа“ не е дека јас не знам што е снага. Туку алудирам на глупоста од „реална и нереална снага“. Или, ако баш сакаш, „снага во кој било филосовски облик што може ФилипВ да го измисли“

2. Разбирам јас многу убаво. Единствена предност на дизел мотор во однос на бензинец е - потрошувачка.

3. Одамна бензинските мотори немаат проблеми со поминување водени препреки. не знам во кој век живееш. Ако веќе застане поради вода -тоа е поради опишаниот ефект во гореспоменатиот линк, од кој ефект повеќе ќе настрада било кој дизел.

4. Трол одговор на тролање.. Не те терало да го го возиш дизелот во високи вртежи зошто џабе го газиш. Глупости. Високите вртежи и кај бензинци и кај дизели служат за да се постигне голема снага која е потребна во многу ситуации - затоа сакаме коли со снажни мотори.

5. Ако ова не ти е трол одговор - ја не знам што е. Имам јас рефлекс за штедење гориво - шије ми га џура! Глупости до бескрај!

6. Повторно пробуваш со извртување на мои зборови да напраиш филозофска пресвртница. Ако надвор буши некој асфалт со компресор и тебе ти се затворени прозорите, имаш бука од 68 децибели. Непријатна бука. Ако пуштиш Вивалди на суперсистемот дома што го имаш со јачина од 70 децибели, имаш пријатен звук. Кое е погласно? А кое повеќе смета?

7. Скапотијата во сервис на дизел (кој почесто оди на сервис) вс бензин не е урбан мит. Следниот пат, прашај колку е сервис на 1.4 бензинец во Меган и колку е на 1.5 дци во истата кола. И прашај кој е препорачан сервисен интервал.

8. Овој пат, не спомнувам иста кубикажа (иако се погодија, поради претходната дискусија). Сега зборувам за мотори со ист максимален торк. Повторно фејл.

Туку уште еднаш ќе ти порачам, размисли, не одговарај импулсивно. Земи два графици на Б и Д со ист торк, види кој има повеќе снага во вртежниот распон. ИмЈ во предвид дека бензинецот секогаш при исти услови врти на (околу) 1.5x вртежи во однос на дизелот. Удри ги пресметките. Ќе тие стане јасно кој ја има „реалната снага“.

Среќа, значи жива среќа што голф избаци гти и гтд:
Цитат
Priced from: £25,285 (GTD), £25,845 (GTI)
Available from: Now – deliveries start in summer 2013
Conclusion

From the stats and info we’ve got at our disposal, it looks like the GTI’s biggest rival competitor for could actually end up being the GTD: sure, the, we assume, super zingy turbo- petrol engine and the more balanced weight distribution (diesel engines have the tendency of being much heavier than their petrol counterparts) will undoubtedly appeal to the more enthusiastic driver, but the GTD still has its merits.

Mostly because – judging by its predecessor’s reception – the GTD has all the likelihood of offering most of the GTI thrills, yet with the efficiency that would have only been attainable in the most frugal economy cars from not so long ago.

So, theoretically, the big question is this: do you sacrifice fuel economy for extra power and pace, or vice versa?


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен KingLion

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 80
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10083 на: 06 Август 2013, 22:10:17 pm »


Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10084 на: 06 Август 2013, 22:21:40 pm »
Да ама дизелот има торк и во првата микро секунда влече подобро од бензинецот. Еве ЛП, ФилипВ и уште некој ќе објаснат. :D
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10085 на: 06 Август 2013, 22:28:15 pm »
Se gleda na videoto deka dizelot e bolji

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10086 на: 06 Август 2013, 22:31:12 pm »
Ќе удрат сеа на масовно за цело село постирање глупости за да ги избегнат фактите:

1. За исто пари бензинците нудат повеќе перформанси
2. при ист торк (и бензинците и дизелите веќе имаат констнтен торк во широк распон на вртежи) бензинците имаат повеќе снага при исти брзини на движење, затоа што работат на повисок број вртежи - by design им е доволено да се вртат повеќе (реална снага)
3. Бензинците се потивки при работа, дизелите користат дампинг материјали за да бидат утишани на прифатливо ниво
4. Бензинците се полесни и имаат подобар распоред на тежина кога станува збор за исти возила.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10087 на: 06 Август 2013, 22:46:54 pm »
Да ама дизелот има торк и во првата микро секунда влече подобро од бензинецот. Еве ЛП, ФилипВ и уште некој ќе објаснат. :D

Ќе пробаат да објаснат со фактот дека снагата на бензинецот е теоретска и е = 0 а снагата на дизелот е реална и е еднаква на 16 годишна.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10088 на: 06 Август 2013, 22:58:01 pm »
Се игнорира терминологијати употребата на категории како Моќност, Работа, Енергија и Ефикасност .. ги објаснуваме термините со пиво и чоколадо а притоа парите за гориво се константа и оние што имаат моќни мотори кои потенцијално можат повеќе пари да потрошат мора да лазат за да стигнат на целта. Ако стават плин ја нарушија рамнотежата на универзумот поради тоа што во багажникот снемало темна материја од 30%.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10089 на: 06 Август 2013, 23:02:44 pm »
230 vs 184 hp
Па по што ги споредувате моторите кажете бе?
По коњи? По кубикажа? По потрошувачка? По врт. момент? По тежина?

Инаку некни во љубаништа го возев на другар ми BMW  то 116 и можам да кажам дека ни к од коњите што ги има не видов... за разлика од кај мене каде и со послаб мотор многу побрзо си реагира колата кога притискаш гас. :)
« Последно менување: 06 Август 2013, 23:27:25 pm Filip_90 »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10090 на: 06 Август 2013, 23:07:34 pm »
По ова: Priced from: £25,285 (GTD), £25,845 (GTI)

За (скоро) исто пари - многу повеќе музика.

И јас возев пред некој ден пежо партнер, ни т од торкото на дизелот не видов. (Малце ти е паушален муабетот - нели?)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10091 на: 06 Август 2013, 23:12:07 pm »
230 vs 184 hp
Па по што ги споредувате моторите кажете бе?
По коњи? По кубикажа? По потрошувачка? По врт. момент? По тежина?

Инаку некни во љубаништа го возен на другар ми BMW  то 116 и можам да кажам дека ни к од коњите што ги има не видов... за разлика од кај мене каде и со послаб мотор многу побрзо си реагира колата кога притискаш гас. :)

Кој спомна мотори?
Овде се споредува GTI vs GTD, Дизел vs Бензин, забрзување vs забрзување. Тролање vs реалност. Од дамна не се рпаи муабет за мотори тука.

Иначе во Недела ти доаѓам во Љубаништа, да ти ги покажам моите коњи... на плин чим BMW ти се малце.... ебате :D

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10092 на: 06 Август 2013, 23:32:40 pm »
И од бензинец до бензинец има многу разлика, и од дизел до дизел...
Пре би возел свит 1.3 од 70 коња кое си иде до 120-130 супер, него бмв то од 120 коња (или колку и да е) кое никад не си иде....

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10093 на: 06 Август 2013, 23:37:06 pm »
Свифт 1.3 има 101 коњ! Плус ако се акнат директ Свифтот и BMW-то, кога би морал да бирам, избирам да сум во BMW-то.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10094 на: 06 Август 2013, 23:43:57 pm »
Од постарите свифтови зборам, 49kw  што се.