Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2179364 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10065 на: 05 Август 2013, 16:43:58 pm »
Не им покажав заби, им покажав мадиња. Затоа опашките си ги свиткаа.
Да ти покажам тебе мадиња може и заби ќе покажеш :D

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11063
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10066 на: 05 Август 2013, 16:44:10 pm »
Така, така. Ама не е целата прикаска во peak torque, како што не е ни во peak power.  овој големиов и со 20% помал торк, вози исто како и помалиот со поголем торк, по перформанси. Но во реалноста, поголемиот мотор ќе има поубава вожња и подобар распоред на забрзувањето низ целиот ранг на вртежи. Веројатно помалку ќе „лепи за седиште“, ама затоа возењето ќе биде поубаво и пофлуентно...

+1
+10
+ така е
+ Шах-Мат.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10067 на: 05 Август 2013, 16:44:38 pm »
Не им покажав заби, им покажав мадиња. Затоа опашките си ги свиткаа.
Немој и мене заби, неееееееееееееее... Те молааааам... Нееееемој чичко Фаланга забиии... Ќе морам и јас опашка да виткам.

Така, така. Ама не е целата прикаска во peak torque, како што не е ни во peak power.  овој големиов и со 20% помал торк, вози исто како и помалиот со поголем торк, по перформанси. Но во реалноста, поголемиот мотор ќе има поубава вожња и подобар распоред на забрзувањето низ целиот ранг на вртежи. Веројатно помалку ќе „лепи за седиште“, ама затоа возењето ќе биде поубаво и пофлуентно...

+1
+10
+ така е
+ Шах-Мат.
И шах и мат секое идење на бензинска со бензиецот.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10068 на: 05 Август 2013, 16:46:19 pm »
Хаха добро добро ај...

Него Симо, која е поентата на дизелот ако те лепи за седиште, а кај атмо б возењето е поубаво и по „флуентно“? Освен потрошувачката секако.
Ти текнуе?

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11063
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10069 на: 05 Август 2013, 16:49:55 pm »
Не им покажав заби, им покажав мадиња. Затоа опашките си ги свиткаа.
Немој и мене заби, неееееееееееееее... Те молааааам... Нееееемој чичко Фаланга забиии... Ќе морам и јас опашка да виткам.

Така, така. Ама не е целата прикаска во peak torque, како што не е ни во peak power.  овој големиов и со 20% помал торк, вози исто како и помалиот со поголем торк, по перформанси. Но во реалноста, поголемиот мотор ќе има поубава вожња и подобар распоред на забрзувањето низ целиот ранг на вртежи. Веројатно помалку ќе „лепи за седиште“, ама затоа возењето ќе биде поубаво и пофлуентно...

+1
+10
+ така е
+ Шах-Мат.
И шах и мат секое идење на бензинска со бензиецот.

Зависи од партијата. Се додека го плаќаш од свој џеб и не представува проблем идењето на бензинска, негледам соодветна споредба.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10070 на: 05 Август 2013, 16:50:32 pm »
Хаха добро добро ај...

Него Симо, која е поентата на дизелот ако те лепи за седиште, а кај атмо б возењето е поубаво и по „флуентно“? Освен потрошувачката секако.
Ти текнуе?
Поентата е дека помалку торк автоматски не значи и полош мотор.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10071 на: 05 Август 2013, 16:51:35 pm »
Ако нуди моторот некои подобри перформанси за некое ситно зголемување на потрошувачката, си вреди.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11063
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10072 на: 05 Август 2013, 16:53:59 pm »
Поентата на Симо е највалидна поента до сега поентирана во темава.
Кој сака ќе ја сфати, дизелашите, не.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10073 на: 05 Август 2013, 16:54:43 pm »
Колку кс ќе има бензинецот ако троши колку дизелот? 60%?

Поентата на Симо е највалидна поента до сега поентирана во темава.
Кој сака ќе ја сфати, дизелашите, не.
Ќе сакаш да ја quote поентата?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10074 на: 05 Август 2013, 17:04:39 pm »
Да повториме:

Имаш 1.9 дизел и 1.6 дизел, двата имаат исти перформанси, максимална снага, забрзувања, максимални брзини и слично, разликата е што поголемиот има помал peak torque, а помалиот 25% поголем peak torque. Дури и потрошувачката им е многу слична.

Јас тврдам и убеден сум, дека поубаво е возењето во 1.9 дизелот со помал peak torque. и би го избрал тој во секое време. Нема да ми коментираат при забрзување „уау ама лепи за седиште“, а ќе забрзувам потполно исто како и „лепачкиот“ 1.6. со тоа што кај 1.6 ќе треба 6 пати да испомењам брзини дур да стигнам до некаде, а кај овој само 5. Значи подолго ќе се задржувам во иста брзина, подолго ќе трае и порамномерно ќе биде забрзувањето и нема да имам толку jerky ride како со помалиот поторки мотор.

Торк, торк, па преку торково со торкот више  :) Ај сеа да се вратиме на 600 страни понапред:

Освен потрошувачката, која беше другата предност на дизелите?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4001
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10075 на: 05 Август 2013, 17:06:43 pm »
Абе знаеш, дизелашите имаат поише торк на ниски вртежи.. не ти текнуе ?

Отсутен BrziGonzalez

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10076 на: 05 Август 2013, 17:42:45 pm »
Да бе..
1. Шалташ под 2000 обртаи, да не се арчи турбото..
2. Лепи за седишта, а нејќе да чуе за залетување кога е под 2000 обртаи..
3. Со четврта 4500 обртаи ако шлапне рачунај кариките ќе треба да си ги прибираш по автопат..
4. Турираш во лер, рипа стрелката до 5000. Даваш гаста до крај у вожња, нејќе да чуе над 4500...
5. Ако си навикнат да се изживљаваш на возилото и да возиш ненормално, препорачувам дизел.. Тој коа ќе збрчи над 2500 обртаи, кога претицуваш некој ќе помислат дека со FAP 13-ка машина ти е колата.. :)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10077 на: 05 Август 2013, 19:49:22 pm »
Освен потрошувачката, која беше другата предност на дизелите?

Поголемата реална снага, поише киловати испратени кон тркалата у реалноста.

Речиси дупло поголемиот домет.

Не се гаси ако пројдеш низ локва со поголема брзина.

По релаксирано возење... не те чешаат високите вртежи.

Снагата ја искористуваш често, а не ретко.

Потивко крстарење на аутопут.

Повисока цена кога ќе ја продаваш.

Но најмногу од се првото: поголемата реална (наспроти теоретска) снага.

Бензинците си имаат свои предности, апсолутно. За жал, во навивачкото слепило и транс, не успеавте ниту една вистинска предност да презентирате. Сакате да ви помогнам?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10078 на: 05 Август 2013, 20:20:47 pm »
Освен потрошувачката, која беше другата предност на дизелите?

Поголемата реална снага, поише киловати испратени кон тркалата у реалноста.

Речиси дупло поголемиот домет.

Не се гаси ако пројдеш низ локва со поголема брзина.

По релаксирано возење... не те чешаат високите вртежи.

Снагата ја искористуваш често, а не ретко.

Потивко крстарење на аутопут.

Повисока цена кога ќе ја продаваш.

Но најмногу од се првото: поголемата реална (наспроти теоретска) снага.

Бензинците си имаат свои предности, апсолутно. За жал, во навивачкото слепило и транс, не успеавте ниту една вистинска предност да презентирате. Сакате да ви помогнам?

За некои луѓе навистина нема спас. Ако и по денешниов муабет не успеа да сватиш некои работи, едноставно нема спас за тебе. Тврдоглавост која е дефиниција за тврдоглавост.

1. Денес ти покажав дека немаат поголема реална снага (што и да значи реална снага): http://forum.carclub.mk/index.php/topic,61.msg495012.html#msg495012

2. Имплицирано од единствената предност - помала потрошувачка.

3. Ако пројдеш со дизел низ вода, спремај нова глава и клипњачи заедно со добар ремонт: http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrolock#Diesel_engines

4. Високите вртежи може да те чешаат и во дизел, па може и нервозен да станеш уместо релаксиран, пошто ги немаш истите

5. Исто толку често  колку кај турбо бензинец: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,61.msg495012.html#msg495012

6. Глупости на 9-та не на куб. Дури и да има помалку децибели, самата карактеристика на дизел звукот е одвратно напорна.

7. Исто така, повисока цена и кога ја купуваш, кога ја носиш на сервис и кога ќе ти се зацрни од говна ДПФ-от.

8. Но најмногу од се` инаетот и несакањето да се седне и да се размисли 3 секунди.

Поздрав, до следната прилика :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10079 на: 05 Август 2013, 20:38:05 pm »
1. Денес ти покажав дека немаат поголема реална снага (што и да значи реална снага): http://forum.carclub.mk/index.php/topic,61.msg495012.html#msg495012

Aко не си сигурен што значи реална снага, како знаеш дека денес си ми покажал дека немаат поголема реална снага? „Не сум сигурен што е X, ама денес ти покажав дека не е X“. Aплауз.

Све што покажа денес е дека со иста кубикажа (sic!) бензинецот е појак. Браво, нобелова награда да ти дадеме. Тоа го покажа и ништо друго. Ко некој тоа да го спореше. И ко да е битно.

2. Имплицирано од единствената предност - помала потрошувачка.

Многу нешта се имплицирани од помалата потрошувачка, вклучително и точката 1. која не си сигурен дали ја разбираш.

3. Ако пројдеш со дизел низ вода, спремај нова глава и клипњачи заедно со добар ремонт: http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrolock#Diesel_engines

Не зборам за тонење у вода и влагање на вода у усис. Зборам за проаѓање низ локва при што на бенцинецот гаси (па треба да го чекаш) а дизелашот нема гајле. Не се праи наудрен, тачно знаеш за што зборам.

4. Високите вртежи може да те чешаат и во дизел, па може и нервозен да станеш уместо релаксиран, пошто ги немаш истите

Класик тролски безсодржаен одговор.

5. Исто толку често  колку кај турбо бензинец: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,61.msg495012.html#msg495012

Во теорија да. Во пракса не, пошто рефлексно ќе штедиш гориво и нежно ќе ја милуваш папучата за гас (можда не ти лично, али просечен бенз... плинаш)

6. Глупости на 9-та не на куб. Дури и да има помалку децибели, самата карактеристика на дизел звукот е одвратно напорна.

Може кај тие канти што си ги возел ти. Него, пази што викаш „дури и да има помалку децибели не е потивок“. И после ја сум зборел глупости.

7. Исто така, повисока цена и кога ја купуваш, кога ја носиш на сервис и кога ќе ти се зацрни од говна ДПФ-от.

Разликата во цената останува мање више иста. За дпф не знам, ама скапотијата на сервисот е урбан мит, поткрепен од типично раскантаните дизели со 500.000 км кој се возат кај нас.

8. Но најмногу од се` инаетот и несакањето да се седне и да се размисли 3 секунди.

Оф леле нашол кој да збори, „на иста кубикажа бензинецот е појак па затоа е бољи“ Ееее симо симо...
« Последно менување: 05 Август 2013, 20:48:21 pm filipv »