1. Денес ти покажав дека немаат поголема реална снага (што и да значи реална снага): http://forum.carclub.mk/index.php/topic,61.msg495012.html#msg495012
Aко не си сигурен што значи реална снага, како знаеш дека денес си ми покажал дека немаат поголема реална снага? „Не сум сигурен што е X, ама денес ти покажав дека не е X“. Aплауз.
Све што покажа денес е дека со иста кубикажа (sic!) бензинецот е појак. Браво, нобелова награда да ти дадеме. Тоа го покажа и ништо друго. Ко некој тоа да го спореше. И ко да е битно.
2. Имплицирано од единствената предност - помала потрошувачка.
Многу нешта се имплицирани од помалата потрошувачка, вклучително и точката 1. која не си сигурен дали ја разбираш.
3. Ако пројдеш со дизел низ вода, спремај нова глава и клипњачи заедно со добар ремонт: http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrolock#Diesel_engines
Не зборам за тонење у вода и влагање на вода у усис. Зборам за проаѓање низ локва при што на бенцинецот гаси (па треба да го чекаш) а дизелашот нема гајле. Не се праи наудрен, тачно знаеш за што зборам.
4. Високите вртежи може да те чешаат и во дизел, па може и нервозен да станеш уместо релаксиран, пошто ги немаш истите
Класик тролски безсодржаен одговор.
5. Исто толку често колку кај турбо бензинец: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,61.msg495012.html#msg495012
Во теорија да. Во пракса не, пошто рефлексно ќе штедиш гориво и нежно ќе ја милуваш папучата за гас (можда не ти лично, али просечен бенз... плинаш)
6. Глупости на 9-та не на куб. Дури и да има помалку децибели, самата карактеристика на дизел звукот е одвратно напорна.
Може кај тие канти што си ги возел ти. Него, пази што викаш „дури и да има помалку децибели не е потивок“. И после ја сум зборел глупости.
7. Исто така, повисока цена и кога ја купуваш, кога ја носиш на сервис и кога ќе ти се зацрни од говна ДПФ-от.
Разликата во цената останува мање више иста. За дпф не знам, ама скапотијата на сервисот е урбан мит, поткрепен од типично раскантаните дизели со 500.000 км кој се возат кај нас.
8. Но најмногу од се` инаетот и несакањето да се седне и да се размисли 3 секунди.
Оф леле нашол кој да збори, „на иста кубикажа бензинецот е појак па затоа е бољи“ Ееее симо симо...
Од инает и вреќа сол....
пак со точки, уморен сум од квотирање:
1. Кога викам „реална снага, што и да значи тоа“ не е дека јас не знам што е снага. Туку алудирам на глупоста од „реална и нереална снага“. Или, ако баш сакаш, „снага во кој било филосовски облик што може ФилипВ да го измисли“
2. Разбирам јас многу убаво. Единствена предност на дизел мотор во однос на бензинец е - потрошувачка.
3. Одамна бензинските мотори немаат проблеми со поминување водени препреки. не знам во кој век живееш. Ако веќе застане поради вода -тоа е поради опишаниот ефект во гореспоменатиот линк, од кој ефект повеќе ќе настрада било кој дизел.
4. Трол одговор на тролање.. Не те терало да го го возиш дизелот во високи вртежи зошто џабе го газиш. Глупости. Високите вртежи и кај бензинци и кај дизели служат за да се постигне голема снага која е потребна во многу ситуации - затоа сакаме коли со снажни мотори.
5. Ако ова не ти е трол одговор - ја не знам што е. Имам јас рефлекс за штедење гориво - шије ми га џура! Глупости до бескрај!
6. Повторно пробуваш со извртување на мои зборови да напраиш филозофска пресвртница. Ако надвор буши некој асфалт со компресор и тебе ти се затворени прозорите, имаш бука од 68 децибели. Непријатна бука. Ако пуштиш Вивалди на суперсистемот дома што го имаш со јачина од 70 децибели, имаш пријатен звук. Кое е погласно? А кое повеќе смета?
7. Скапотијата во сервис на дизел (кој почесто оди на сервис) вс бензин не е урбан мит. Следниот пат, прашај колку е сервис на 1.4 бензинец во Меган и колку е на 1.5 дци во истата кола. И прашај кој е препорачан сервисен интервал.
8. Овој пат, не спомнувам иста кубикажа (иако се погодија, поради претходната дискусија). Сега зборувам за мотори со ист максимален торк. Повторно фејл.
Туку уште еднаш ќе ти порачам, размисли, не одговарај импулсивно. Земи два графици на Б и Д со ист торк, види кој има повеќе снага во вртежниот распон. ИмЈ во предвид дека бензинецот секогаш при исти услови врти на (околу) 1.5x вртежи во однос на дизелот. Удри ги пресметките. Ќе тие стане јасно кој ја има „реалната снага“.
Среќа, значи жива среќа што голф избаци гти и гтд:
Priced from: £25,285 (GTD), £25,845 (GTI)
Available from: Now – deliveries start in summer 2013
Conclusion
From the stats and info we’ve got at our disposal, it looks like the GTI’s biggest rival competitor for could actually end up being the GTD: sure, the, we assume, super zingy turbo- petrol engine and the more balanced weight distribution (diesel engines have the tendency of being much heavier than their petrol counterparts) will undoubtedly appeal to the more enthusiastic driver, but the GTD still has its merits.
Mostly because – judging by its predecessor’s reception – the GTD has all the likelihood of offering most of the GTI thrills, yet with the efficiency that would have only been attainable in the most frugal economy cars from not so long ago.
So, theoretically, the big question is this: do you sacrifice fuel economy for extra power and pace, or vice versa?