Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2180023 пати)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9960 на: 05 Август 2013, 13:30:44 pm »
Пази навор од штитот си со муабетов.

Не те разбирам со штитов.

И не бегај. Одговори на прашањето.

Доколку веќе не го одговорив, значи сум го пропуштил, па те молам повтори го прашањето.

Штитот во којсе криеш и се спореуваш толкав муж со девојчиња. У превод 2.0 МУЖИШТЕ со 1.4 девојченце

Кога за изработка производителот му е исто да нарави 2.0 т. бензин и 2.0 т дизел. Зашто не го прави тоа? Кој му е проблемот?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9961 на: 05 Август 2013, 13:33:00 pm »
Секаде, секаде.. Еве чисто да добиеш претстава:

Значи, одговарав на твоето дека „треба фурни леб да јаде“ што јас го преведов како „многу супериорен е“.

Јас на ТОА ти одговорив дека не е секаде многу супериорен, туку само близу црвеното.

И овој график само го потврдува тоа. Бензинецов што го постираш има голем момент и долу и у средина и до црвено. Дизелашот има голем момент исто така и долу и у средина само не до црвено.

Значи, не СЕКАДЕ низ вртежите треба „фурни леб да јаде“, туку само близу црвеното.

Штитот во којсе криеш и се спореуваш толкав муж со девојчиња. У превод 2.0 МУЖИШТЕ со 1.4 девојченце

??

Кога за изработка производителот му е исто да нарави 2.0 т. бензин и 2.0 т дизел. Зашто не го прави тоа? Кој му е проблемот?

Члинк, стварно не те разбирам. Кој не прави што?

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9962 на: 05 Август 2013, 13:34:46 pm »
Знаеш во живо како би изгледалетие коли една до друга? :D :D

Смешки.

На пример


Члинк, стварно не те разбирам. Кој не прави што?

Еве вака. Излаа голф 16. Имаш за избор голф 16 со дизел мотор 2.0 т и бензин мотор 1.4 турбо. Прашањето ми е: Зашто не се двата мотори 2.0 т ?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9963 на: 05 Август 2013, 13:36:31 pm »
Знаеш во живо како би изгледалетие коли една до друга? :D :D

Смешки.

Друже, ти може сам си се разбираш што сакаш да кажеш, може и другите те разбираат, ама ја - искрено -не.

Или тоа, или е ова уште еден облик на аргументот „бензин е бољи од дизел пошто за иста кубикажа вади поише коњи?“ Тоа ли сакаш да кажеш? Ако е тоа - си го кажал миљон пути. И миљон пути ќе ти кажам дека тоа е ко споредување литро ракија со литро пиво. Ко споредување 1.3 ванкел и 1.3 ото. Ко споредување 0.75 двотактен и 0.75 четиритактен. Ко споредување баби и жаби.

Еве вака. Излаа голф 16. Имаш за избор голф 16 со дизел мотор 2.0 т и бензин мотор 1.4 турбо. Прашањето ми е: Зашто не се двата мотори 2.0 т ?

Нема да има 2.0т бензин? Тоа е дел од хипотезата? Не те разбирам. Исто пари ќе бидат 2.0д и 1.4б? Што ти е прашањето не разбирам. „Зашто не се двата мотори 2.0“ не знам, ти го постави прашањето дека едниот е 2.0 другиот 1.4. Стварно не те разбирам што ме прашуваш.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9964 на: 05 Август 2013, 13:41:32 pm »
Секаде, секаде.. Еве чисто да добиеш претстава:

Значи, одговарав на твоето дека „треба фурни леб да јаде“ што јас го преведов како „многу супериорен е“.

Јас на ТОА ти одговорив дека не е секаде многу супериорен, туку само близу црвеното.

И овој график само го потврдува тоа. Бензинецов што го постираш има голем момент и долу и у средина и до црвено. Дизелашот има голем момент исто така и долу и у средина само не до црвено.

Значи, не СЕКАДЕ низ вртежите треба „фурни леб да јаде“, туку само близу црвеното.

Да, многу е супериорен.

кај бензинецот 1500 вртежи се аналогни отприлика на 1000 кај дизел. Така се прават и односите на менувачите, така се тјунира целиот систем возило. Кога максималната брзина на дизлеот се постигнува на 4000 вртежи. кај бензинецот тоа е 6000 (грубо - нели),

Ако го земеме тој факт во прикаскава,  бензинецот круза во најгорниот пренос и 100-ка на саат на 2000 вртежи (теоретски), а дизелот би крузал на 1350 отприлика. При 2000 вртежи, овој мотор со исто торк, има на располагање 133 КС, додека дизелот ќе има 90кс.
Со тоа, бензинецот со исто торк е супериорен во секој поглед во однос на дизелот. Размисли, ќе видиш дека сум во право.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9965 на: 05 Август 2013, 13:42:20 pm »
Затоа што 1.4 чини 15 000Е а 2.0 скоро 30 000???

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9966 на: 05 Август 2013, 13:42:33 pm »
Значи како сакаш споредувај. Ако јас како производител ги изедначам во литража(пошто исто ме коштаат да ги произведам) друг ќе ни беше муабетот. Целата фора кај новите возила која се прави и се спореува со коњажа, која ти ја тупиш толку е само зараи еден едини проблем, односно оговорот на прашањето кое се кењаш да го оговориш. И ако го нема тоа никогаш нема даги боли К8рот поготово производителите која кола колку коња има. Ќе си се изработува блок со таа и таа големина.

Двотактниот мотор секогаш ќе биде подобар во перформанси, нема тука дилема, кај него има друг проблем.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9967 на: 05 Август 2013, 13:44:30 pm »
Затоа што 1.4 чини 15 000Е а 2.0 скоро 30 000???

За да купиш дизел за 25000 и да ти го накршат до даска.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9968 на: 05 Август 2013, 13:48:19 pm »
Значи како сакаш споредувај. Ако јас како производител ги изедначам во литража(пошто исто ме коштаат да ги произведам) друг ќе ни беше муабетот.

Ама како дојде до тоа дека цената на производство зависи само од кубикажата? Од каде тоа дека ако два мотора имаат иста кубикажа производството ќе чини исто?? Мал милион фактори ја одредуваат цената. Твоето прашање е loaded question, бидејќи се базира на претпоставка чија што вистинитост е дискутабилна.

оговорот на прашањето кое се кењаш да го оговориш.

Кое е тоа прашање? Сеуште не разбрав. Ајде, преформулирај го, и постави го во јасна и гласна форма, без преносни значења и фигурни.

Ќе си се изработува блок со таа и таа големина.

Повторно: големината на блокот не е единствен фактор кој ја одредува цената на моторот! На пример, блок 2.0 атм. бенз. ќе биде поефтин од блок 2.0 атм. диз. пошто вториов блок ќе треба да биде изработен од поскапа легура затоа што ќе треба да издржи далеку поголеми притисоци.

И олабаи малце со изразите („ќењаш“) ништо не сум ти напраил ебате па така да ми се обраќаш. Гледаш како се трудам културно да ти одговарам на твоите очигледно потценувачки постови, вложи и ти труд налце ебаго. Не претерувај.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9969 на: 05 Август 2013, 14:01:02 pm »
Видиш ти си тој што усложнува со преносни значења и филозофии, тоа се случува кога сакаш да обегнеш да одговориш или кога пробуваш да манипулираш. Јас те прашувам наједноставно ти забегуваш затоа што се плашиш од одговорот кј треба даго дадеш.


Седам и гледам како може еден толку паметен дечко да глуми и избегнува факт кој е многу лесен и стои. Само од инат. Цел контрадикторен си. Многу тежок човек, знам дека ти го кажале ова.

Едноставно е. Колку што ќе даде производителот за еден т дизел од 2.0 кубици при изработка толку ќе даде за еден т бензинец од 2.0 . Зашто не го прави тоа. Он не е Ле ман па да бара равенки за возилат а имаат еднакви кс. Он има рачунка и само таа го интересира. А и вистината е проста. Едно машко дете, момче крева тег од 20 кила а другите негови другари креваат 40 не значи дека теба да бара девојче кое крева 19. Значи ние како бензинаши секогаш ќе бидеме пред вас. Зошто кога ќе дојде еден замислен крај на глемина на мотор, кој може дасеупотреби, рецимо 40000000 кубици, ние секогаш повеќе моќ ќе извадиме од него, во секој сегмент пообри ќе бидеме освен во еден.

Еве ти земи прави што сакаш со изел мотор јас секогаш ќе напраам подобар од тебе. Тоа ќе изгледа вака: Ти правиш 2.0 јас те победувам со 2.0, ти за да ме стигнеш правиш 2.4 јас правам 2.4 и те победувам. Ако има крај јас ќе бидам секогаш подобар. Зошто од срцето вадам повеќе моќ.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9970 на: 05 Август 2013, 14:05:23 pm »
(scroll down) Члинк, како гласи прашањето кое не ти го одговорив?

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9971 на: 05 Август 2013, 14:06:42 pm »
Зашто произвоителот не прави 2.0 тб и 2.0 тд?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9972 на: 05 Август 2013, 14:12:47 pm »
Видиш ти си тој што усложнува со преносни значењ

Каде примети преносно значење во моите постови?

Јас те прашувам наједноставно

Не Члинк. Твоето прашање е типичен комплексизам, ти пратив и линк да прочиташ. Твоето прашање е се само не е едноставно. Да, кратко е, но не е едноставно.

ти забегуваш затоа што се плашиш од одговорот кј треба даго дадеш.

Од што тоа се плашам? Која опасност ме демне од одговорот?

Седам и гледам како може еден толку паметен дечко да глуми и избегнува факт кој е многу лесен и стои. Само од инат.

Кој е тој факт? Дека 2.0 бензин има поише коња од 2.0 дизел? Како тоа го избегнувам кога и самиот сум го кажал миљон пути?

Ти правиш 2.0 јас те победувам со 2.0, ти за да ме стигнеш правиш 2.4 јас правам 2.4 и те победувам. Ако има крај јас ќе бидам секогаш подобар. Зошто од срцето вадам повеќе моќ.

Ти правиш споредба на мотори од различен тип, а со иста кубикажа, што е погрешно. Јас ќе те победам со 2.0 ванкел и со 2.0 двотактен. И што со тоа?

Зашто произвоителот не прави 2.0 тб и 2.0 тд?

Кој производител не прави? За што зборуваш? Ова ли е едноставното прашање кое го избегнувам?

Ајде да видиме: дали НЕКОЈ го разбира погоре цитираното прашање? Ако некој го разбира, нека ми го раскаже со други зборови.

Едноставно е. Колку што ќе даде производителот за еден т дизел од 2.0 кубици при изработка толку ќе даде за еден т бензинец од 2.0 .

Колку пати да ти кажам дека производството 2.0 тд и 2.0 тб не мора да кошта исто? Колку пати да ти кажам дека кубикажата не е единствен фактор кој ја одредува цената на моторот?

Инјекторите и комон рејл пумпите не растат на дрво, ниту скапите легури за блокот.

Члинк (и другите), разгледај го ова:

http://thoughtcatalog.com/2011/how-to-have-a-rational-discussion/


Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9973 на: 05 Август 2013, 14:31:54 pm »
Ти си прав пример за комплекс. Тоа што си го признал е уствари и најбитното. Нема потреба веќе да се мачиш.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9974 на: 05 Август 2013, 14:33:39 pm »
Ме интересира коментарот на Филип на овој пост: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,61.msg495012.html#msg495012

пошто како и секогаш до сега, најбитните факти се пропуштаат поради билдање постови и препукувања. Во овој пост убаво објаснувам зошто торк при x обртаи кај бензинци не е исто како торк при (истите) x обртаи кај дизели.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.