Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2180473 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9945 на: 05 Август 2013, 13:06:05 pm »
Не збори глупости. Само за тегнење шлепер и бродови е добар. За комерциална употреба никој нема ни да погледне. Посебно кога произведителите ќе немаат зашто да го истакнуваат.

Па да де. Тоа се тие апликации каде треба долги клипњачи, големи радилици и високи цилиндри во кои може да се регулира притисокот, во бродови, багери, камиони, локомотиви, тенкови, тинтири...минтири.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9946 на: 05 Август 2013, 13:06:40 pm »
Јас реков зошто произведителот не прави 2.0 т бензин и 2.0 т дизел кога за изработка исто ќе го кошта.

Нема да го кошта исто.
Сега бензинецот е поскап?

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9947 на: 05 Август 2013, 13:08:08 pm »
Е ако де. Зашто тогаш?


Не збори глупости. Само за тегнење шлепер и бродови е добар. За комерциална употреба никој нема ни да погледне. Посебно кога произведителите ќе немаат зашто да го истакнуваат.

Ти можеби нема да го погледнеш. Читај болдирано.


Mnogu normalno, sekoj so svojot vkus, toa sto nekoj ne saka dizel od 150 konji ne znaci deka nikoj drug ne saka ! Isto kako sto nekoj ne saka inferioren atmosferec na benzin so 144 konji vo ton i pol teska limenka!

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9948 на: 05 Август 2013, 13:09:43 pm »
Јас реков зошто произведителот не прави 2.0 т бензин и 2.0 т дизел кога за изработка исто ќе го кошта.

Нема да го кошта исто.
Сега бензинецот е поскап?

Не те разбирам каде циљаш, ама пак ќе ти кажам за моментот:

2.0 ТSI има макс момент од 200 Nm (ако не ме лаже zperf)
2.0 ТDI има макс момент од 340 Nm

Поголем момент = све поскапо

Затоа цената на производство на дизел и бензин со иста кубикажа не е иста.

Mnogu normalno, sekoj so svojot vkus, toa sto nekoj ne saka dizel od 150 konji ne znaci deka nikoj drug ne saka ! Isto kako sto nekoj ne saka inferioren atmosferec na benzin so 144 konji vo ton i pol teska limenka!

Не знам ни сам колку пати имам кажано дека дури и да е набавната цена иста, и дури дизелот да го направат 140 денари литар (за километарот да ме кошта исто), јас лично пак бирам дизел ради ќефот при возењето.

На некој што му се свиѓа моментот да е скриен во максималните вртежи ова погоре му е будалесто и не ме сфаќа озбилно. Ама озбилен сум.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9949 на: 05 Август 2013, 13:12:51 pm »
Е ако де. Зашто тогаш?


Не збори глупости. Само за тегнење шлепер и бродови е добар. За комерциална употреба никој нема ни да погледне. Посебно кога произведителите ќе немаат зашто да го истакнуваат.

Ти можеби нема да го погледнеш. Читај болдирано.


Mnogu normalno, sekoj so svojot vkus, toa sto nekoj ne saka dizel od 150 konji ne znaci deka nikoj drug ne saka ! Isto kako sto nekoj ne saka inferioren atmosferec na benzin so 144 konji vo ton i pol teska limenka!
Тон и двеста. А искрено нема што да се сака. Ако возиме ние сите што сакаме нема да ја имаше темава. Сите ќе се сложевте со мене. Стара моја љубов која сум можел да си ја приуштам. Ако имав повеќе пари ќе беше 3.2 .

Јас реков зошто произведителот не прави 2.0 т бензин и 2.0 т дизел кога за изработка исто ќе го кошта.

Нема да го кошта исто.
Сега бензинецот е поскап?

Не те разбирам каде циљаш, ама пак ќе ти кажам за моментот:

2.0 ТSI има макс момент од 200 Nm (ако не ме лаже zperf)
2.0 ТDI има макс момент од 340 Nm

Поголем момент = све поскапо

Затоа цената на производство на дизел и бензин со иста кубикажа не е иста.

Не е финтата да знаеш кај циљам. Финтата е да видиш кај ќе стигнеме. Моментот при иста кубикажа и турбо е многу поблизок. не ми се верува да иматолкава разлика. Освен во ТСИ-то ако има некое турбенце колку да се каже дека има. Јас кај мене во атмосверецов 1.8 имам 170 нм.

Кажи зашто произведителот не прави ...?

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11063
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9950 на: 05 Август 2013, 13:15:09 pm »

2.0 ТSI има макс момент од 200 Nm (ако не ме лаже zperf)
2.0 ТDI има макс момент од 340 Nm


Може линк од  2.0TSI кој има 200Nm?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44368
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9951 на: 05 Август 2013, 13:19:23 pm »

2.0 ТSI има макс момент од 200 Nm (ако не ме лаже zperf)
2.0 ТDI има макс момент од 340 Nm

Поголем момент = све поскапо

Затоа цената на производство на дизел и бензин со иста кубикажа не е иста.

Ништо чудо да те лаже, или имаш некој чурук мотор, јас имам 190 торковци од Н/А дволитарец. Работата е што не е никаков проблем да се направи тбензинец со толкав торк, Na primer BMW-овиот 2-литарец со 245 кс и 350 Nm. Снага на мотор, за која сеуште треба векни леб да изедат 2.0 турбо дизелите.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9952 на: 05 Август 2013, 13:19:57 pm »

2.0 ТSI има макс момент од 200 Nm (ако не ме лаже zperf)
2.0 ТDI има макс момент од 340 Nm


Може линк од  2.0FSI кој има 200Nm?
http://www.zeperfs.com/en/fiche1221-vw-golf-v-2-0-fsi.htm

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9953 на: 05 Август 2013, 13:22:18 pm »
200nm има 2.0 FSI без турбо. TFSI има 350 @ 1500 рпм.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9954 на: 05 Август 2013, 13:22:46 pm »
Пардон, сум ја утнал буквата, ненамерна грешка

Иначе, не знам дали сте приметиле, дека цената на моторот типично го следи торкот на моторот. Не сум ги проверил цените, но не би ме чудело TSI 2.0 да чини слично ко и TDI 2.0

Снага на мотор, за која сеуште треба векни леб да изедат 2.0 турбо дизелите.

Близу црвеното - да. Под црвеното - не.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9955 на: 05 Август 2013, 13:26:28 pm »
Пардон, сум ја утнал буквата, ненамерна грешка

Иначе, не знам дали сте приметиле, дека цената на моторот типично го следи торкот на моторот. Не сум ги проверил цените, но не би ме чудело TSI 2.0 да чини слично ко и TDI 2.0

Снага на мотор, за која сеуште треба векни леб да изедат 2.0 турбо дизелите.

Близу црвеното - да. Под црвеното - не.
Каде сакаш богами. Пази навор од штитот си со муабетов.

И не бегај. Одговори на прашањето.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9956 на: 05 Август 2013, 13:27:49 pm »
Пардон, сум ја утнал буквата, ненамерна грешка

Иначе, не знам дали сте приметиле, дека цената на моторот типично го следи торкот на моторот. Не сум ги проверил цените, но не би ме чудело TSI 2.0 да чини слично ко и TDI 2.0

Снага на мотор, за која сеуште треба векни леб да изедат 2.0 турбо дизелите.

Близу црвеното - да. Под црвеното - не.
Хммммм добра аналогија. И релевантна за мене...

Патем ова би го интересирало Дени, а и други: http://vw.nate-online.com/techdocs/2.0L%20FSI.pdf
Си го имам за мојата кола. :)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9957 на: 05 Август 2013, 13:28:07 pm »
Пази навор од штитот си со муабетов.

Не те разбирам со штитов.

И не бегај. Одговори на прашањето.

Доколку веќе не го одговорив, значи сум го пропуштил, па те молам повтори го прашањето. Само, те молам, не ми поставувај комплексизми како прашања, бидејќи тие прашања не можам ни јас ни чак норис да ги одговори.

http://en.wikipedia.org/wiki/Loaded_question

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44368
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9958 на: 05 Август 2013, 13:28:25 pm »

Снага на мотор, за која сеуште треба векни леб да изедат 2.0 турбо дизелите.

Близу црвеното - да. Под црвеното - не.

Секаде, секаде.. Еве чисто да добиеш претстава:


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9959 на: 05 Август 2013, 13:29:31 pm »
Те фатија во тесно филип, многу грешки направи за 1 саат ;D


Члинки ако не ти го учука нема кој  :D