Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1924818 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6150 на: 14 Април 2013, 11:13:54 am »
од 15 до 30% одзима климата од снагата на мотоорт...  тоа ви го тврди човек што работи со клими...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6151 на: 14 Април 2013, 11:15:29 am »
Тој чоек нека си бара друга работа,ја претера еаго. :D ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6152 на: 14 Април 2013, 11:15:31 am »
Значи секакви работат со клими
Замисли имаш кола 200кс, пушташ клима и 40-50 кс ги нема

Отсутен Nikola X

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 312
  • It is what it is and that is it :)
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6153 на: 14 Април 2013, 11:17:30 am »
од 15 до 30% одзима климата од снагата на мотоорт...  тоа ви го тврди човек што работи со клими...

Нема шанси тоа е премногу, нека се 10% макс.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6154 на: 14 Април 2013, 11:18:29 am »
да се разбереме... јас работам со клими на 220 волти, не со клими за коли... тој ми е у комшии до работилницата... ќе му пренесам вашите искрени желби, па може и ке го испровоцирам да се зачлени... ;D
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6155 на: 14 Април 2013, 12:12:31 pm »
од 15 до 30% одзима климата од снагата на мотоорт...  тоа ви го тврди човек што работи со клими...
Јас би рекол 3-7 kw од моќноста на моторот. Неможе на 400 коња Порше да намали 60 коња :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6156 на: 14 Април 2013, 12:13:59 pm »
од 15 до 30% одзима климата од снагата на мотоорт...  тоа ви го тврди човек што работи со клими...
Јас би рекол 3-7 kw од моќноста на моторот. Неможе на 400 коња Порше да намали 60 коња :)
Toчно. Но, појаки коли имаат и многу појаки клими. :) Ама 3-7KW си е на место.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2749
  • Слобода или смрт
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6157 на: 14 Април 2013, 12:29:39 pm »
Не треба да се мери во киловати туку во километри на час :D

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6158 на: 14 Април 2013, 13:09:45 pm »
од 15 до 30% одзима климата од снагата на мотоорт...  тоа ви го тврди човек што работи со клими...

Вакви "мајстори" врие во државава, паметни тешко ќе најдеш...

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6159 на: 14 Април 2013, 13:44:38 pm »
од 15 до 30% одзима климата од снагата на мотоорт...  тоа ви го тврди човек што работи со клими...

Дедово работи со клими 30 години и кога му го кажав ова се искина од смеење!

Неко овде није наш?

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6160 на: 14 Април 2013, 15:11:22 pm »
од 15 до 30% одзима климата од снагата на мотоорт...  тоа ви го тврди човек што работи со клими...

Дедово работи со клими 30 години и кога му го кажав ова се искина од смеење!

Неко овде није наш?

Klima kompresorot odzema max. od 4-5 Konja barem gledano po karakteristikite na kompresorite sto se vgraduvaat vo vozilata. Vo potrosnja kaj benzinec ja diga do 1l, a kaj dizel do 0.5l.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6161 на: 14 Април 2013, 15:31:36 pm »
не е некоја голема филозофија да укапираш колку снага може да влече една клима. Домашна клима ако влече 3.5 kwh ова не би требало да е ништо појака. Тоа се околу 5 кс. Кај автомобили до 130 кс претпоставувам дека се осеќа а кај појаки би требало да ја тера без некој посебен ефект на перформансите.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6162 на: 14 Април 2013, 15:37:03 pm »
Padot e minimalen sekogas. Klimata kompresorot ne e non stop vo pogon i ne e potrosnjata sekogas maximalna.

Отсутен Nikola X

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 312
  • It is what it is and that is it :)
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6163 на: 14 Април 2013, 16:30:24 pm »
Padot e minimalen sekogas. Klimata kompresorot ne e non stop vo pogon i ne e potrosnjata sekogas maximalna.

Во погон е секогаш поготово кај коли со мануелна клима и не зависи од брзината на протокот на воздух, ако е на 1 пуштен вентилаторот издуваниот воздух е значително поладен него на 4-ка ако е пуштен вентилаторот со тоа силата/потрошувачката на компресорот е константа а башка и незначителна кај дизелот (30 ден на 100км за да не се чварам во кола  се исплати) :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6164 на: 14 Април 2013, 16:46:27 pm »
Воглавно постојат два типа на компресори за клима во кола, кои најчесто се користат. Немам време сега да ги најдам точните називи, основната разлика е дека едниот тип - што воглавно се вградува на возила со помали мотори, кога компресорот ќе постигне одреден степен на оладеност на фреонот, се гаси физички преку електромагнетната спојка, додека другиот тип едноствно, принципот му е малтене „авторегулирачки“, па кога ќе постигне доволно ладење, му треба и помалку снага за да работи. Тој е цело време уклучен додека не го исклучиш или не се исполни некој друг услов на исклучување.
Од првиот тип имам на Стилото, и јасно може да се осети кога уклучува, а кога исклучува спојката, а од вториот тип имам на алфата и се осеќа дека кога ќе постигне соодветен режим на работа, се „олабавува“ оптеретувањето врз моторот.

Нешто слично и аналогно како стандарден вс инверторски тип на клима за дома...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.