Engines with higher volumetric efficiency will generally be able to run at higher speeds (commonly measured in RPM) and produce more overall power due to less parasitic power loss moving air in and out of the engine.
Aло! Волуметриска ефикасност не е КУБИКАЖА вс СНАГА, туку КУБИКАЖА*ВРТЕЖИ вс СНАГА!
Волуметриската ефиксност не е одредена со зафатнината на моторот, туку од зафатнината на усмуканиот ваздух, кој зависи не од кубикажата сама пос ебе туку од кубикажа пута вртежи.
Мотор кој е со 1000 кубика и врти на 1000 вртежи и при тоа генерира X коњи ќе има ПОДЕДНАКВА, А НЕ ПОГОЛЕМА волуметриска ефикасност од мотор кој е со 2000 кубука и врти на 500 вртежи и при тоа генерира исто, Х коњи!
ИСТА симо, ИСТА!Ќе повторам (пошто сакаше како на дете): во горниот хипотетички пример, моторите имаат различна кубикажа, иста излезна снага и ИСТА ВОЛУМЕТРИСКА ЕФИКАСНОСТ, бидејќи и двата мотора, и покрај различните кубикажи, ќе посмукаат ИСТО воздух за ИСТА работа.
По трет пат: односот кубикажа вс снага НЕ ја одредува волуметриската ефикасност. Може два мотора да имаат РАЗЛИЧНА кубикажа, а ИСТА снага, а истовремено и ИСТА волуметриска ефикасност.
По четврти пат... уствари читај на вики статијата, убаво пишува. „Волу“ во „волуметриска“ НЕ означува работна зафатнина на мотор, туку волумен на усмукан воздух во единица време!
не ми се верува дека на тебе, од сите луѓе, треба ова да му го објаснувам :-(