Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1922501 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2790 на: 23 Ноември 2012, 15:52:21 pm »
Тоа алфиниот дизел - парче праи ;D ;D ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2791 на: 23 Ноември 2012, 15:52:53 pm »
Едина добра особина на дизелите е ова:



Ајде некој бензинец нека влезе у езеро да го видам


:D ;D ;D :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2792 на: 23 Ноември 2012, 15:54:11 pm »
abe ne dominiraat samo na sportskite pateki. Na nebo, na zemja, vo voda, segde dominira dizelot.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3040
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2793 на: 23 Ноември 2012, 15:55:36 pm »
А во соништата им нема рамен, нели ?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2794 на: 23 Ноември 2012, 15:57:09 pm »
samo tamu moze da ima

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2795 на: 23 Ноември 2012, 15:57:21 pm »
marjanco, ako go zmas menjaco vo igra, ke izgubis katastrofalno. Dizelot vrti 50% podolgi brzini.

На бензинецот му фали една.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2796 на: 23 Ноември 2012, 15:58:14 pm »
Engines with higher volumetric efficiency will generally be able to run at higher speeds (commonly measured in RPM) and produce more overall power due to less parasitic power loss moving air in and out of the engine.

Aло! Волуметриска ефикасност не е КУБИКАЖА вс СНАГА, туку КУБИКАЖА*ВРТЕЖИ вс СНАГА!

Волуметриската ефиксност не е одредена со зафатнината на моторот, туку од зафатнината на усмуканиот ваздух, кој зависи не од кубикажата сама пос ебе туку од кубикажа пута вртежи.

Мотор кој е со 1000 кубика и врти на 1000 вртежи и при тоа генерира X коњи ќе има ПОДЕДНАКВА, А НЕ ПОГОЛЕМА волуметриска ефикасност од  мотор кој е со 2000 кубука и врти на 500 вртежи и при тоа генерира исто, Х коњи! ИСТА симо, ИСТА!

Ќе повторам (пошто сакаше како на дете): во горниот хипотетички пример, моторите имаат различна кубикажа, иста излезна снага и ИСТА ВОЛУМЕТРИСКА ЕФИКАСНОСТ, бидејќи и двата мотора, и покрај различните кубикажи, ќе посмукаат ИСТО воздух за ИСТА работа.

По трет пат: односот кубикажа вс снага НЕ ја одредува волуметриската ефикасност. Може два мотора да имаат РАЗЛИЧНА кубикажа, а ИСТА снага, а истовремено и ИСТА волуметриска ефикасност.

По четврти пат... уствари читај на вики статијата, убаво пишува. „Волу“ во „волуметриска“ НЕ означува работна зафатнина на мотор, туку волумен на усмукан воздух во единица време!

не ми се верува дека на тебе, од сите луѓе, треба ова да му го објаснувам :-(

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2797 на: 23 Ноември 2012, 16:00:21 pm »
abe ne dominiraat samo na sportskite pateki. Na nebo, na zemja, vo voda, segde dominira dizelot.



Жива среќа што барем пропелерите се култивирани и тивки...




Тука шоферот турирал малце...



Тука веќе очигледно дека им нема рамен...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2798 на: 23 Ноември 2012, 16:04:24 pm »
Podmornici rabotat na dizel. Ako ne na dizel, togas na slednata najdobra opcija- nuklearna energija,.
Avionite rabotat na osiromasena nafta, takozvana kerozin.
Vozovite se isto taka dizeli. Dokolku ne se dizeli togas se elektricni.
Traktorite se dizeli. Koja bre kosilica moze da ima takva vlecna sila?
Tenkovite se dizeli.
Bagerite se dizeli.
Kamionite se dizeli.
Brodovite koi imaat po stotina iljadi ks se dizel.
preku 50% od novoprodadenite avtomobili se dizeli
Na najprestiznata i najteskata trka vo svetot dominra dizelot.

Upajacite se na benzin ili plin.
greenjeto e na gas ili plin.
skuterite se na benzin.
motokultivatorite se na benzin.
rc kolickite se na benzin ili struja.




Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2799 на: 23 Ноември 2012, 16:08:10 pm »
Simo i filip = Tase i Tasa od bushava azbuka.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2800 на: 23 Ноември 2012, 16:08:42 pm »
Engines with higher volumetric efficiency will generally be able to run at higher speeds (commonly measured in RPM) and produce more overall power due to less parasitic power loss moving air in and out of the engine.

Aло! Волуметриска ефикасност не е КУБИКАЖА вс СНАГА, туку КУБИКАЖА*ВРТЕЖИ вс СНАГА!

Волуметриската ефиксност не е одредена со зафатнината на моторот, туку од зафатнината на усмуканиот ваздух, кој зависи не од кубикажата сама пос ебе туку од кубикажа пута вртежи.

Мотор кој е со 1000 кубика и врти на 1000 вртежи и при тоа генерира X коњи ќе има ПОДЕДНАКВА, А НЕ ПОГОЛЕМА волуметриска ефикасност од  мотор кој е со 2000 кубука и врти на 500 вртежи и при тоа генерира исто, Х коњи! ИСТА симо, ИСТА!

Ќе повторам (пошто сакаше како на дете): во горниот хипотетички пример, моторите имаат различна кубикажа, иста излезна снага и ИСТА ВОЛУМЕТРИСКА ЕФИКАСНОСТ.

По трет пат: односот кубикажа вс снага НЕ ја одредува волуметриската ефикасност. Може два мотора да имаат РАЗЛИЧНА кубикажа, а ИСТА снага, а истовремено и ИСТА волуметриска ефикасност.

По четврти пат... уствари читај на вики статијата, убаво пишува. „Волу“ во „волуметриска“ НЕ означува работна зафатнина на мотор, туку волумен на усмукан воздух во единица време!

не ми се верува дека на тебе, од сите луѓе, треба ова да му го објаснувам :-(

(и покрај тоа што го изедитира првиот пост кој што завршуваше со „у пизду матер“)

Well done professor! Сега Ве молам да се изјасните кој од овие два мотори е волуметриски поефикасен и дали поефикасниот значи дека е подобар? Двата мотори се од иста фабрика, многу слични по конструкција и исто така со многу сличен дисплејсмент (4,3 вс 4,5) Колку овдека влијае оноа *вртежи и *кубикажа, за да се каже дека вториот мотор е генерално конструкционо подобар  и поефикасен од првиот?
 
490 PS (360 kW; 483 hp) at 8500 rpm and 465 N·m (343 lb·ft) of torque at 5250 rpm, 80% of which is available below 3500rpm.
570 PS (419 kW; 562 hp) at 9,000 rpm (redline) and 540 N·m (398 lb·ft) at 6,000 rpm[5] with 80% torque available at 3,250 rpm.[4]

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3040
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2801 на: 23 Ноември 2012, 16:09:48 pm »
Да, ги наброја сите тие превозни средства кои прават по катаљони км. годишно.
Да, за патувања дизелот е подобар. Да, поекономичен е, тоа го прави подобар за патувања.

И бтв.  
 (да не се некои од форумов?)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2802 на: 23 Ноември 2012, 16:10:28 pm »
Podmornici rabotat na dizel. Ako ne na dizel, togas na slednata najdobra opcija- nuklearna energija,.
Avionite rabotat na osiromasena nafta, takozvana kerozin.
Vozovite se isto taka dizeli. Dokolku ne se dizeli togas se elektricni.
Traktorite se dizeli. Koja bre kosilica moze da ima takva vlecna sila?
Tenkovite se dizeli.
Bagerite se dizeli.
Kamionite se dizeli.
Brodovite koi imaat po stotina iljadi ks se dizel.
preku 50% od novoprodadenite avtomobili se dizeli
Na najprestiznata i najteskata trka vo svetot dominra dizelot.

Нормално дека кога се работи за влечење, орање, поместување и слично, изборот отпаѓа на дизел. Да сакам да ја поместам планетава, ќе зеам моќен дизел. Ако сакам да возам на истата, ќе си зеам бензинец.

Upajacite se na benzin ili plin.
greenjeto e na gas ili plin.
skuterite se na benzin.
motokultivatorite se na benzin.
rc kolickite se na benzin ili struja.

Греењето е на гас или плин велиш? Глеам сите у куќите носат „бензин“ или „плин“ за домаќинство...

RC колички се закон, па ако сакаат и на рендани делфини нека се :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2803 на: 23 Ноември 2012, 16:13:35 pm »
vo cel svet greenjeto e na gas.

na plin se gree, na benzin se pali cigara, na nafta se vozi.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2804 на: 23 Ноември 2012, 16:14:14 pm »
Багер.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.