Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1924150 пати)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10967
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1410 на: 26 Јули 2012, 10:05:33 am »
Ај баш кажи ми што е тоа кај бензинецот што ти прави голем мерак при возењето ??? 

1. Моментот на ниски и ултра-ниски вртежи (околу 1500) - ме лепи за седиште БЕЗ да мора да урла моторот и да дига џева наоколу. Мускул.
2. Меѓузабрзувањата - поретко мењам брзини, поише ја галам сопругата.
3. Тишината и рафинираноста при крстарење со умерени брзини на автопат. Дизелот пригушено брбори, бензинецот пригушено зуи.
4. Расположивоста на снагата - не морам да ја „барам“ на високи вртежи, туку ја имам веднаш и сега. Кога ќе стиснам гас колата иде одма, не чекам пола секунда или секунда за да „повлече“
5. Предвидливоста - линеарната дистрибуција на снагата се до 4000-4500
6. Доминацијата на угорници


Ете малку модификувано ;)
FilipV, си возел турбо бензинец?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1411 на: 26 Јули 2012, 10:07:18 am »
Дали според графиков (кој во меѓузаврзувањата е на страна на Голф), некој тука мисли дека до толку повеќе ќе ужива во возењето за 4162ЕУР повеќе?

Речиси сум сигурен дека голфот 2.0 тди има опрема многу повеќе од 1.4 бензинец меган.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1412 на: 26 Јули 2012, 10:09:58 am »
FilipV, си возел турбо бензинец?

Да, друже, више му пишав на Симо, имам возено Astra 1.4 turbo од 2010.

Имам све и свашта возено. Најјак бензинец што сум го возел (и тоа го возев добри 10.000 км по секакви патишта) е Holden Commodore v8 5.0 модел од 1984, во Австралија. Тоа е ЕДИНСТВЕН бензинец кој ми го пружил задоволувачкиот ultra low end torque поради кој ги сакам дизелите.

Отсутен VTR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 733
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1413 на: 26 Јули 2012, 10:11:00 am »
filipv ти си возел турбо бензинец или сега заинает збориш

1-ќе те залепи за седиште и треба да смениш, додека кај ТБ лепењето трае малку подолго ;)
2-не мешај атмосверец бензинец, кај него да ама кај ТБ немаш толку потреба за менување брзини
3-очигледно незнаеш што е крстарење, бензинецот се дере на 4000врт/мин а се крстари со 2000-2500врт/мин можеби и помалку, зависи
4-исто како под 1, и не мешај атмосверец со турбо
5-збориме за ТБ, си утнал малку
6-дефинитивно не си возел ТБ ;D

ме спреварија со некои муабети ;D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1414 на: 26 Јули 2012, 10:13:04 am »
Дали филип сака да каже дека бензинец повеќе се дере при 6000 вртежи отколку дизел при 3500-4000?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1415 на: 26 Јули 2012, 10:14:59 am »
Предвидливост и линеарна дистрибуција?!  К`мооон.... и ма едно ништо до 1500, има БАМ до 3000 и пак после нема ништо...... Која линеарност, какви бакрачи?! Тоа „ништо/БАМ/Ништо“ уствари ви го ствара ефектот “Wow, ова дизечево со 100 коњи парче праи“ ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1416 на: 26 Јули 2012, 10:16:21 am »
Дали филип сака да каже дека бензинец повеќе се дере при 6000 вртежи отколку дизел при 3500-4000?

Не, не сакам тоа да кажам. Ама и да сакам: нема што филип да каже, мерено си е тоа.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10967
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1417 на: 26 Јули 2012, 10:17:10 am »
Дали според графиков (кој во меѓузаврзувањата е на страна на Голф), некој тука мисли дека до толку повеќе ќе ужива во возењето за 4162ЕУР повеќе?

Речиси сум сигурен дека голфот 2.0 тди има опрема многу повеќе од 1.4 бензинец меган.

4163 евра е поефтин Меган во Dynamique опрема (таа е најјака) од Голф Highline (таа е најјака). Можда кај Голфот и ќе трба нешто да се доплаќа :)

http://renault.mk/download/cenovnici/megane_berline_b95.pdf

http://www.vw.com.mk/files/mk/download/datei/golf6_cenovnik.pdf

FilipV, си возел турбо бензинец?

Да, друже, више му пишав на Симо, имам возено Astra 1.4 turbo од 2010.

Имам све и свашта возено. Најјак бензинец што сум го возел (и тоа го возев добри 10.000 км по секакви патишта) е Holden Commodore v8 5.0 модел од 1984, во Австралија. Тоа е ЕДИНСТВЕН бензинец кој ми го пружил задоволувачкиот ultra low end torque поради кој ги сакам дизелите.

Баш ми е криво што си имал искуство со најтешкиот турбо бензинец во класата ;)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1418 на: 26 Јули 2012, 10:17:26 am »
Ne e taka, BMW i nekoi drugi imaat linearna sila do 5000.

A utrbo benzincite gi namalija vrtezite, veke ne vrtat do 7000, tuku na dizelski niski 5000.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10967
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1419 на: 26 Јули 2012, 10:18:16 am »
Затоа што нема потреба да ги бркаат горе вртежите.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29673
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1420 на: 26 Јули 2012, 10:18:35 am »
Па не баш, турбо-бензинците воглавно вртат до ~6500.

Отсутен VTR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 733
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1421 на: 26 Јули 2012, 10:19:31 am »
filipv да ти кажам дека имам возено 207 1.4хди, турбо дизел е, а влечи како спарк можеби и послабо ;D единствен адут кај дизелот е потрошувачката, другото се е минус во однос на ТБ :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1422 на: 26 Јули 2012, 10:22:12 am »
sto znam max power na 5000, crveno na 6000

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1423 на: 26 Јули 2012, 10:23:26 am »
Хехе, осцилациите кај бензинец кој врти на 6000 вртежи се 100Hz. Осцилациите кај дизел кој врти при 4000 се 66Hz.

Секако дека бензинот е помазен и посмирен.

filipv да ти кажам дека имам возено 207 1.4хди, турбо дизел е, а влечи како спарк можеби и послабо ;D единствен адут кај дизелот е потрошувачката, другото се е минус во однос на ТБ :)

207 HDI влече драстично повеќе од Спарк.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1424 на: 26 Јули 2012, 10:26:17 am »
filipv да ти кажам дека имам возено 207 1.4хди, турбо дизел е, а влечи како спарк можеби и послабо ;D единствен адут кај дизелот е потрошувачката, другото се е минус во однос на ТБ :)


207 1.4 hdi
68 hp, 1200kg. 17.6kg/hp
13.5s, 166kmh


Spark 0.8L,
43hp, 775kg, 18kg/hp
18.2 s, 145kmh

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need