Новиот 1.6 турбо бензинец и 1.6 hdi, нема разлика во работата во лер во кабината
Претпоставувам ни во перформансите
Па според производителот погрешно претпоставуваш:
http://www.citroen.com.au/media/brochure/C4%20Brochure_Final.pdf.
Во перформансите, бензинецот од 0 до 100km/h забрзува за 8.4s, а дизелот за 11.2s. Или на дизелот му треба 33% повеќе време одошто на бензинецот. Бензинецот има максимална брзина 212km/h, а дизелот 192km/h. Ако те интересираат домашни животни, бензинецот има 150KS максимална моќност на 5800RPM, а дизелот 109KS на 4000RPM. Максималниот вртежниот момент кај бензинецот е 240NM и трае од 1400RPM до 4000RPM. Исто и кај дизелот, макс. вртежен момент е 240NM само почнува покасно од 1750RPM и завршува релативно порано(претпоставка кон 3500RPM) со оглед на тоа што максималната моќност дизелот ја постигнува на 4000RPM.
Со други зборови кога станува збор за перформанси, турбо-дизелот не му е дораснат на турбо-бенизнецот. За потрошувачката, рака на срце, дизелот е закон.
Iskreno da ti kazam, da si podolgo na forumi i tebe ke ti bide banalno da citirash eden kup tehnicki izrazi i definicii a kamoli da gi citash.
Отвори гугл и напиши gOJDO. Доволно сум на форуми да ми е смачено од технички неписмени и игнорантни дискутанти.