Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1924999 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34098
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #330 на: 18 Јануари 2011, 02:01:07 am »
инаку да се споредува престиж помеѓу победа на Леман и победа во Ф1 е смешно. Изгледа ќе треба и за тоа да ве едуцирам. Ф1 е стерилен спорт, и победникот на некој трка нема никакво значење. Победникот на ЛеМан го носи најголемиот углед за еден производителот.

Па изгледа затоа никој ниту врши пренос кај нас ниту пак сум слушнал дека се одржуваат трки на Леман. Тоа се енциклопедиски податоци за мене.
Ми споредуваш Леман со Ф1. Спореди само колку милиони е разликата во буџет и во публика.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #331 на: 18 Јануари 2011, 02:37:44 am »
инаку да се споредува престиж помеѓу победа на Леман и победа во Ф1 е смешно. Изгледа ќе треба и за тоа да ве едуцирам. Ф1 е стерилен спорт, и победникот на некој трка нема никакво значење. Победникот на ЛеМан го носи најголемиот углед за еден производителот.

Па изгледа затоа никој ниту врши пренос кај нас ниту пак сум слушнал дека се одржуваат трки на Леман. Тоа се енциклопедиски податоци за мене.
Ми споредуваш Леман со Ф1. Спореди само колку милиони е разликата во буџет и во публика.
brat ne se muchi djabe, on treba malce da se educira pa tek togash da prajme muabet, od inat zborat zasho si imaat nabieno nekoi kompleksi(sho vozat traktori i shto ne videle kako streklata ide nad 4500rpm i shto ne chule vistinski zvuk od kolata tuku klokotenje) mene ne mi smeta dizel nitu pak sum rekol deka nema da vozam ili nema da kupam, okej si e dizelot ama ova nivnovo e neshto sosem drug mavanje so glava u zid, zborenje i tropanje gluposti, ti vikam ne se muchi da se objasnuvash ostaj gi pa da vidam so kogo inat ke teraat.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #332 на: 18 Јануари 2011, 03:00:29 am »
На кој му смета темава, слободно нека ја избегава и нека не ја приметува.

И ќе ве замолам да не се вреѓате. Пишувајте спротиставени мислења до утре ако сакате, само без лични навреди ;)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #333 на: 18 Јануари 2011, 08:23:29 am »
Незнам дали на нашите телевизии даваа Leman, но јас ни F1 не гледам на МТВ. По можност да е на ХТВ, Еуроспорт или некој адруга телевизија со добра слика и коментар. Кими, звукот на дизел ми е преубав, сакам машината да ми брои во лер, ко да брои златници, ама гледај си ги број цело време рамномерно, ни погоре ни подолу, е тоа за бензинец постар од неколку години е тешка задача. Koга ке набиеш 2-300 вртежи тој звук од клокотење се претвора во везење и во возење е многу пријатен. На поголеми брзини да не правиме муабет, додека бензинецот го кине грлото на 6000 вртежи обидувајки се да забрза, дизелашот си работи спокојни на 3000рпм.
Комплексите барај ги на другата страна, чиј единствен аргумент им е звукот на моторот. Но за беља на вистината, кога дизелот ќе го тунираш до крајните граници, тој звучи фантастично.




Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #334 на: 18 Јануари 2011, 08:28:08 am »
The 24 Hours of Le Mans (French: 24 Heures du Mans) is the world's oldest sports car race in endurance racing, held annually since 1923 near the town of Le Mans, France. Commonly known as the Grand Prix of Endurance, it is organised by the Automobile Club de l'Ouest (ACO) and runs on a circuit containing closed public roads that are meant not only to test a car and driver's ability to be quick, but also to last over a 24 hour period.

 Instead of focusing on the ability of a car company to build the fastest machines, the 24 Hours of Le Mans would instead concentrate on the ability of manufacturers to build sporty yet reliable cars. This encouraged innovation in producing reliable and fuel-efficient vehicles, because the nature of endurance racing requires cars that last the distance and spend as little time in the pits as possible.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #335 на: 18 Јануари 2011, 11:28:23 am »
Дечки придржувајте се до темата. Помалце муабет за Ф1 и ЛеМан и нивната популарност ;)

Ако сакате посебна тема за споредба на Ф1 и ЛеМан, автомобилите во нив, популарноста и слично, пратете ми ПП.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #336 на: 18 Јануари 2011, 13:42:46 pm »
Абе хибриди кога ќе убацат на дизел веќе нема ни да се погледне другото. И тоа од асална компанија која нема да не покраде живи. Конкретно Приус е во рамките на фекални 26-29000. А рецимо Инсајтот е близу 20.000. И двете не вредат, ама барем пореална цена е хондата.
Али се тоа е мачкање очи. Неможе да се користи атмосферски бензинец за кола што троши малку или хибрид. Тоа се глупости. Земи бетон и ќе правиме лесна кола. Неможе така.
Мора да се работи за дизел, инаку нема апсолутно никаква логика.
Е сега, значи треба градско возило зошто хибридите таму се штедливи. Значи не ни треба каросерија од тенк како Приус и фамилијарно одвратно возило од 4 ипол метра. Ни треба градско возило со оптимизиран простор и аеродинамика. Нешто во стилот на кола од типот на Поло, Јарис, 206 и сличните им. Или 107, Ц1, кои се најлесни тие. Да имаат минијатурен дизел мотор од 1Л со многу мал турбо полнач, нешто во стилот на 1.2 ТДИ само најекономично реализиран со 50кс, тоа со мали помошни батерии и моторче од 15кс.
Какви електрични коли, какви бакрачи. Се што ми треба е ова. 2-3 литри дизел во град и толку. Тоа ти се 30 литри резервоар 1000-1500км, доста за цел месец, се на се 2000 денари месечно.
-----------------------------
Колку сакате бунете се, ама кога ќе седнам во Голфчето 1.9 135кс ТДи и ќе си играш играчки со колите околу тебе и го газиш како коњ, а на борд пишува 7Л, можам само да се насмеам од задоволство.
Јас си го чекам:
« Последно менување: 18 Јануари 2011, 13:44:27 pm Deni »

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #337 на: 18 Јануари 2011, 13:50:40 pm »
Па може и турбо бензинец, ама атмосферец и економичност...како ороспијата која сакала да биде поштена, а се д*пела за пари...

Инаку, ние тешко дека ќе доживееме такво секојдневие, но иднината е токму во електричните возила.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #338 на: 18 Јануари 2011, 13:53:20 pm »
Во Америките цената на Приус е речиси идентична со Голф 6 ТДИ или бензинецот со 170КС. Секако дека перформансите се на страна на Голфот.

Проблемот е кај нас што немаме олеснувања за хибриди, заради екологија ово оно ;)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1847
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #339 на: 18 Јануари 2011, 15:05:36 pm »
Некако најактуелна темава.

Разлика меѓу дизел и бензин е огромна.
Кај атмосферскиот бензики мотор не гледам ама баш никаква предност.Ќе стиснеш и иде стварно, порамномерно развива брзина, ама ако сакаш стварно адреналин треба да идеш од 4000 рпм па нагоре, е тогаш стварно влече.Ама низ град треба да ја возам само прва и втора за ако сакам да осетам задоволство.
Кај турбодизелот ми има поинакво чуство, силата ја имаш на располагање во секој момент, и многу почесто ја користиш.Ама знае да нервира доколку има изразена турбо дупка.Звукот е друга приказна.Во лер си тропка ама па во возење нема голема разлика.

Абе некако поинакво ми е чуството кога возам дизел, и звукот и се ми е поубаво.Се чуствувам некако поконкретен кога сум на автопат посебно.
Едино што мислам дека е малку побучен дизелот на отворено,сегашнава моја кола не се слуша на големи брзини.А дизелот си има некој звук кој мене ми е убав и посебен.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #340 на: 18 Јануари 2011, 15:15:22 pm »
Некако најактуелна темава.

Разлика меѓу дизел и бензин е огромна.
Кај атмосферскиот бензики мотор не гледам ама баш никаква предност.Ќе стиснеш и иде стварно, порамномерно развива брзина, ама ако сакаш стварно адреналин треба да идеш од 4000 рпм па нагоре, е тогаш стварно влече.Ама низ град треба да ја возам само прва и втора за ако сакам да осетам задоволство.
Кај турбодизелот ми има поинакво чуство, силата ја имаш на располагање во секој момент, и многу почесто ја користиш.Ама знае да нервира доколку има изразена турбо дупка.Звукот е друга приказна.Во лер си тропка ама па во возење нема голема разлика.

Абе некако поинакво ми е чуството кога возам дизел, и звукот и се ми е поубаво.Се чуствувам некако поконкретен кога сум на автопат посебно.
Едино што мислам дека е малку побучен дизелот на отворено,сегашнава моја кола не се слуша на големи брзини.А дизелот си има некој звук кој мене ми е убав и посебен.

quote for the truth!  исповед од сопственик на бензинец.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #341 на: 18 Јануари 2011, 16:28:05 pm »
Овој звук на бензинци го браните!?
Дај не ми збори звук имале, основни бензинци... Од друга страна пак, пристоен бензинец:

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #342 на: 18 Јануари 2011, 16:32:21 pm »
Е така звучи косилица :) 90% од бензинците имаат таков звук.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #343 на: 18 Јануари 2011, 16:42:25 pm »
Не не, ова е лепота од звук, да ти е ќејф да го слушнеш:

Sdi

Tdi

За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34098
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #344 на: 18 Јануари 2011, 16:43:25 pm »
Хахаха ЛошиПатишта. Ајде пошто ти е кеиф ќе напишам за да прочиташ и да ти се направи меракот:

Долго време бензинецот владееше со секојдневните автомобили. Една од најголемите цели на секој производител на возила беше да се надминат техничките проблеми за да може дизел мотор да се вметне во патничко возило. Додека дизелот се употребуваше во генератори за струја, камиони, багери, бродови, подморници и што уште не, патничките возила беа лишени од таа привилегија.
Кога конечно се успеа да се монтира дизел мотор во патничко возило дизелот беше спор, тромав, смрдлив, нечист, чадлив и што уште не.

Во помодерниве времиња дизелот е супериорен кај патничките возила (не зборувам за спортските). поголема моќност, поголема концентрација на енергија има нафтата, помал број на вртежи, подолг животен век.

Тоа е факт. Само ти имаш провокативен стил на пишување па создаваш одбивност и инает кај соговорниците, кои не се глупави и знаат дека си во право донекаде.
Со сепак, дизелот не го дига така како бензинецот.... сеуште. Кога ќе видам Ферари, Порше, Ламборгини и плејада други производители на спортски возила да го користат и продаваат тогаш бензинецот ќе стане обсолетен.

Но нема се да запре тука. И бензинците ќе напреднат. Форд веќе експериментира со палење под притисок исто како и дизелите. Тоа треба да ги намали моторите и да им ја зголеми ефикасноста. Времето ќе покаже. Можеби тогаш ќе имаме повторно изедначување ;)