Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2173312 пати)

Отсутен Filip

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 176
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #375 на: 18 Јануари 2011, 23:36:13 pm »
hahahaha...retko vaka da vidam na forum vakva debata....Gojdo mnogu me bendisa isrkreno na odlicnite komentari od tvoja strana...SceMax >?Sto kola vozis i so sto motor?Od damna te pratam citam no nikako ne  mozam da razberam sto kola vozis?I sega koja e po brza Turbo benzin ili Turbo dizel?Jas od koga se nudam da se trkam so dizelas i nikoj ama bash nikoj ne saka?Abe zosto tvrdite deka dizelot e po brz po starten po elasticen...ispadnite na patot .....dajte da probame i da mu se zatne na nekoj muceto ...tolku li e tesko?ili kolite vi se pred remont?i normalni deka ce ignorirate vakvi postovi ..ne vi se vo prilog koga se vo prasanje trki i kameri

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #376 на: 18 Јануари 2011, 23:36:46 pm »
Еве, една информација за сите оние неупатени petrol heads: Ферари вградува дизел мотори во своите возила и тоа:

Хахаха, иди бе у 300.... цури најлепши! Ме насмеа. Видеото е крш.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #377 на: 18 Јануари 2011, 23:41:35 pm »
Грешно си ме разбрал :) мојата ставка беше иронично поставена, затоа што, види богати, во лер на исто рамниште по звучност биле дизелот и бензинот.
Фала за линкот и податоците, може и деизелашите ќе ги разлистаат ;)
Не, за нив не е репер тоа што кубикажата е иста, ниту пак тежината. Сеа ќе добиеш реплика дека коњите се репер и дека треба да го споредуваме атмосферскиот бенизнец 1.6 бидејќи тој е поблиску со коњажата, т.е. дека има максимална моќност од 120KS. И тоа ќе споредуваме исклучиво од 1500 до 3500 вртежи, па да видиме колку е подобар и поеластичен (турбо) дизелот од бензинецот.
« Последно менување: 18 Јануари 2011, 23:43:16 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #378 на: 18 Јануари 2011, 23:42:58 pm »
hahahaha...retko vaka da vidam na forum vakva debata....Gojdo mnogu me bendisa isrkreno na odlicnite komentari od tvoja strana...SceMax >?Sto kola vozis i so sto motor?Od damna te pratam citam no nikako ne  mozam da razberam sto kola vozis?I sega koja e po brza Turbo benzin ili Turbo dizel?Jas od koga se nudam da se trkam so dizelas i nikoj ama bash nikoj ne saka?Abe zosto tvrdite deka dizelot e po brz po starten po elasticen...ispadnite na patot .....dajte da probame i da mu se zatne na nekoj muceto ...tolku li e tesko?ili kolite vi se pred remont?i normalni deka ce ignorirate vakvi postovi ..ne vi se vo prilog koga se vo prasanje trki i kameri

I ja te pratam dovolno za da ti kazam deka ti si najbrz od site i zatoa ne ti se nafaka nikoj na trka :) i deka seedno sto zboris bi vozel ti MivecD i bi peel od sreka. Inaku nisto ne e slucajno, se e kako sto treba da e :)

Отсутен Filip

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 176
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #379 на: 18 Јануари 2011, 23:45:45 pm »
hahahaha...retko vaka da vidam na forum vakva debata....Gojdo mnogu me bendisa isrkreno na odlicnite komentari od tvoja strana...SceMax >?Sto kola vozis i so sto motor?Od damna te pratam citam no nikako ne  mozam da razberam sto kola vozis?I sega koja e po brza Turbo benzin ili Turbo dizel?Jas od koga se nudam da se trkam so dizelas i nikoj ama bash nikoj ne saka?Abe zosto tvrdite deka dizelot e po brz po starten po elasticen...ispadnite na patot .....dajte da probame i da mu se zatne na nekoj muceto ...tolku li e tesko?ili kolite vi se pred remont?i normalni deka ce ignorirate vakvi postovi ..ne vi se vo prilog koga se vo prasanje trki i kameri

I ja te pratam dovolno za da ti kazam deka ti si najbrz od site i zatoa ne ti se nafaka nikoj na trka :) i deka seedno sto zboris bi vozel ti MivecD i bi peel od sreka. Inaku nisto ne e slucajno, se e kako sto treba da e :)

Не ...Не сум...Но знам дека сум од вашите дизели ..освен ако не возиш дизел над 150 кс......и ок супер што ме пратиш....но никако да се пробате со другар ми ЛП.....во живо...Не е страшно...Ем пиво ...Ем дружење ..Ем Муабет....

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #380 на: 18 Јануари 2011, 23:46:05 pm »
Грешно си ме разбрал :) мојата ставка беше иронично поставена, затоа што, види богати, во лер на исто рамниште по звучност биле дизелот и бензинот.
Фала за линкот и податоците, може и деизелашите ќе ги разлистаат ;)
Не, за нив не е репер тоа што кубикажата е иста, ниту пак тежината. Сеа ќе добиеш реплика дека коњите се репер и дека треба да го споредуваме атмосферскиот бенизнец 1.6 бидејќи тој е поблиску со коњажата, т.е. дека има максимална моќност од 120KS. И тоа ќе споредуваме исклучиво од 1500 до 3500 вртежи, па да видиме колку е подобар и поеластичен (турбо) дизелот од бензинецот.

Aj ne se bitni konjite, kubikazata e bitna. Abe ova zarazno bilo u p.m. :):).

PS:Abe kolku kubici ke imaat toa kosilicite vo F1 od ovaa godina :):):)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #381 на: 18 Јануари 2011, 23:49:07 pm »
PS:Abe kolku kubici ke imaat toa kosilicite vo F1 od ovaa godina :):):)
Колку еден послаб трактор за орање на црвеница со плуг од 1 метар. Можда и некој кубик помалку.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #382 на: 18 Јануари 2011, 23:52:45 pm »
PS:Abe kolku kubici ke imaat toa kosilicite vo F1 od ovaa godina :):):)
Колку еден послаб трактор за орање на црвеница со плуг од 1 метар. Можда и некој кубик помалку.

E zatoa treba covek da misli pred da stisne Enter, neli ?  :).

Отсутен zOkO

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 76
  • брм брм
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #383 на: 19 Јануари 2011, 00:04:42 am »
@SceMax
И сеуште не одговори што кола возиш.

@Filip
ЛП и SceMax ти се мангупи кои искључиво снимаат.... ти имам кажано џабе се нудиш. Можда SceMax нема уопште кола него вака за инат си праи моабет
I don't discriminate, I hate

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #384 на: 19 Јануари 2011, 09:07:02 am »
Грешно си ме разбрал :) мојата ставка беше иронично поставена, затоа што, види богати, во лер на исто рамниште по звучност биле дизелот и бензинот.
Фала за линкот и податоците, може и деизелашите ќе ги разлистаат ;)
Не, за нив не е репер тоа што кубикажата е иста, ниту пак тежината. Сеа ќе добиеш реплика дека коњите се репер и дека треба да го споредуваме атмосферскиот бенизнец 1.6 бидејќи тој е поблиску со коњажата, т.е. дека има максимална моќност од 120KS. И тоа ќе споредуваме исклучиво од 1500 до 3500 вртежи, па да видиме колку е подобар и поеластичен (турбо) дизелот од бензинецот.

Кога прв пат дојде на форумите ги споредуваше колите по кс, после 5 месеци поминати на форум, почна да ги споредуваш по кубикажа. Алал да, какво когаре и еволуција, ти си еволуција :)


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #385 на: 19 Јануари 2011, 09:08:14 am »
И бравос на Куоре кој со својата упорност успеа да го преобрати гоедо од чоек, во нешто пониско.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #386 на: 19 Јануари 2011, 09:10:32 am »
Ете за денешни стандарди успех е да најдиш каталог од цитроен и да според некои коли иако тоа никој не ти го побарал. Ако читаше малку ќе видеше дека ги споредував моделите по бучност, дизелашот исто бучи како новиот турбо бензинец дури у во лер. Додадов и некои останати карактеристики на новиот бензинец, кој воопшто не импресионира.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #387 на: 19 Јануари 2011, 10:04:40 am »
Ете за денешни стандарди успех е да најдиш каталог од цитроен и да според некои коли иако тоа никој не ти го побарал. Ако читаше малку ќе видеше дека ги споредував моделите по бучност, дизелашот исто бучи како новиот турбо бензинец дури у во лер. Додадов и некои останати карактеристики на новиот бензинец, кој воопшто не импресионира.

Чуден нарав си ЛП, пола тема ја угуши со задоволство во возење, еластичност и качување на Стража во 5-та, а кога ќе се доведат на рамниште бензинецот и дизелот со податоци, одеднаш никој не ги побарал истите и бучноста била предмет на разработка.

Спушти ја малку топката, утре/задутре ќе има собир, треба да се видиме, да се поздравиме, а не да се гледаме со презир.

Сите понови модели (и бензин и дизел) имаат одлична акустична изолација во кабината, на производителот е да утврди дали сака да допринесе со спортска нота во возењето или сака подомаќински модел да понуди на пазарот. Примети кај новите модели дека се вградуваат кај вратите дупли гуми со посебна архитектура, VW за првпат во 6-ката вградува посебна изработка на шофершајбна со тенок филм за акустична изолација...

Верувај, НЕМА разлика помеѓу современ дизел и современ бензинец и од аспект на акустичност и од аспект на перформанси. Економичноста е клучна. Затоа и се преоѓа кон бензинци со помала кубикажа со турбо натполнење, за да се намали потрошувачката, а да се задржат перформансите на високо туражна кола.

И да, спомна Велештрумф погоре, дизелите може тропаат на пониски вртежи, бензинците може се побучни на високи, ама мислам дека нема понуда во моментов на автомобил без радио, сам на себе оставаш колку сакаш да уживаш во звукот ;)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #388 на: 19 Јануари 2011, 11:00:11 am »
Кога прв пат дојде на форумите ги споредуваше колите по кс, после 5 месеци поминати на форум, почна да ги споредуваш по кубикажа.
Покрај тоа што секојдневно изиграваш форумски шут и кловн, почна да правиш и дебил од себе. Пред се моето образвоание не ми дозволува да споредувам функции како две фиксни величини. На ЕТФ во сите 5 математики кои ги положив се работи со функции, па фунцкиите за електро инжинерите се добро утро. Второ полагав два стручни предмети за мотори, електрични машини и електромоторни погони. Во поголем дел од материјата и во двата предмети се зборува за карактеристиките на моторите. Ама тоа е далеку од тебе, бидејќи ти сеуште споредуваш дизел со 66KS и бенизнец со x KS.  ::)

Кога дојдов на тој другиот форум за коли, еве цитат од она кое го барав, поврзано со моторот:
Цитат
4) Да има мотор со над 100KS и вртежен момент над 150NM на средни вртежи (мислам на вртежи на кои би го возел автомобилот при нормални услови). Со други зборови, да биде доволно агилен така што нема да треба да шалтам брзини и да развивам 5000RPM за да претицам како што тоа сега го правам со Fiesta 2004 со 1.3L Duratec.
http://koli.com.mk/forum_nov/showthread.php?t=985
Мислам дека ова доволно зборува за тоа како јас гледам на снагата и вртежниот момент на моторите. Пред некој ден предложив да споредуваме времиња на турбо дизели и турбо бензинци со иста зафатнина, затоа што постојат технички необразовани лица, какo тебе кои споредуваат "дизел со 66KS и бензинец со 120KS", кои незнаат што е функција и кои не знаат што е менувач и што зависи од него. Од тебе побарав предлог доколку имаш на памет некој друг фиксен параметар, поадекватен за споредба. Ти не одговори и пак почна да споредуваш (турбо) дизел од x KS со (атмосферски) бензинец од y KS.

Цитат
Алал да, какво когаре и еволуција, ти си еволуција :)
Фала на комплиментот. Јас сум еволуција, а ти си камен. Неможеш да еволуираш ниту пак нешто да примиш. Сочуство до твоите најблиски, сигурно не им е лесно да живеат со предмет како тебе. Не го заслужи ни овој одговор, како и сите претходни, но морав бидејќи се дрзнуваш да измислуваш и лажеш во врска со мене. Понатамошни разговори со тебе несакам да водам затоа што ништо не разбираш и ги сведуваш на детски навреди како "го преобрати гоедо од чоек, во нешто пониско". Такви детски муабети не можат да ме навредат затоа што се далеку од вистината. Со нив само откриваш колку возрасно и колку паметно размислуваш за годините кои ги имаш. Ти честитам, го скрши мразот, прв влезе во листата на игнорирани.
« Последно менување: 19 Јануари 2011, 11:03:51 am gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #389 на: 19 Јануари 2011, 11:23:35 am »
Mи се допаѓа муабетот, сега се гледа твоето вистинско лице. Уствари сега ми е жал за тебе, 40 години имаш, од ова подобар нема никогаш да бидиш, а како што гледаш и самиот далеку не си стасал. Поарно на друг не кажувај дека имаш диплома од некој факултет, твојата е улична школа.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need