Лоша страна е што овој фокус бил понеуправлив од претходниот, кој беше понеуправлив од претходниот. Фокус 2011 е мнооооогу понеуправлив од фокус 1998.
Но затоа пак дизелот е врв во класата.
Полека малку, некој ќе си помисли дека вртењето на воланот нема поента
Иначе да, и ја го прочитав тоа... Транзицијата во комплетно електрична серво поддршка на воланот, го има осиромашено возачкото задоволство... Се надевам само дека не го утепале многу, пошто пар понови Фордови што ги имам возено (освен Ка, пошто е Фиат 500), стварно нудат многу убаво чувство при возење.
Ќе видиме каков навистина ќе биде во реалност, и дали и колку тоа реално би му правело на некого разлика.
За noise level... Зарем те чуди? Noise level прави разлика само при тоа, колку производителот се потрудил да ја изолира кабината од звукот. Другар мој има Пежо 206 1.9 D, и поготово на отворено, не можеш да го чуеш. Е во нормална вожња, тракторче си е
Мене рецимо, Лансерот ми е гласен, над 3500, без разлика на каков пат се вози. Проблемот кај него, посебно на отворено, е слабата звучна изолација, поради која, звукот на моторот не пречи, пошто речиси и да го нема, арно ама и тек како се присутни wind noise и звуци од околината. Ама па најискрено, мене тоа и не ми смета до толку, пошто не ми е проблем малку погласно да си го пуштам радиото