Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1924715 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #720 на: 24 Јануари 2012, 15:19:10 pm »
Кога ќе ги решите овие загатки ќе добиете една бројка која ќе ви означи колку пари ќе заштедите при возењето на дизел и споредено со другите трошоци ќе добиете бројка на колку километри ќе треба да поминете за дизелот да почне да ви се исплаќа.
Се гледа дека си нов на форумов другарче :)
Добредојде

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #721 на: 10 Февруари 2012, 13:12:19 pm »
Maserati подготвува освежување на гамата со два сосема нови модели. Станува збор за наследник на големиот Quattroporte и за еден помал седан како конкурент на Jaguar XF и на BMW Серија 5.



Споре информациите кои доаѓаат од Maserati новата генерација на Quattroporte ќе биде поголема, попорсторна, полуксузна и ќе носи иновативна техника која доаѓа како резултат на бракот со Ferrari.

Во информациите стои дека новиот седан ќе биде подолг 50 mm, а поширок за дури 150 mm. Ќе нуди повеќе простор по ширина посебно на задната клупа и ќе има значително поголем багажник кој од сегашните 450 ќе нарасне на 557 литри.

Без оглед на растот тежината ќе биде пониска за повеќе од 100 kg кои со помош на модернизираните погонски спреги ќе ја намалат потрошувачката за 30%, или од сегашните 15,7 за најмоќната изведба со 440 КС на 10,9 l/100 km.

Моторот е постоечкиот 4.7 литарски V8 кој со модернизирањето ќе ја зголеми моќноста на 475 КС кои ќе ги испраќа до сите четири тркала преку нов осумстепен автоматик со вграден систем Star&Stop.

Помалиот седан на Мaserati чие име сеуште не се открива ќе носи мотор на Chrysler. Станува збор за 3.6 литарскиот V6 Pentastar кому ќе му бидат додадени два турбо полначи. Неговата моќност не се открива.

Покрај Pentastar се планира и дизел, прв во историјата на Maserati. Тој исто така ќе биде V6 со два турбо полначи и ќе испорачува преку 300 КС и камионски вртежен момент од преку 700 Nm.

Двата седани на светот ќе му бидат прикажани во 2013 година, а една година подоцна на пазарот ќе пристигне и SUV на Мaserati поставен на основата на Jeep Grand Cherokee, а во 2015 година пристигнува наследникот на GranTurismo.

http://vozi.com.mk/vesti/maserati-sprema-ofanziva.html

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #722 на: 10 Февруари 2012, 20:28:36 pm »
Батка ова во Автомобилски новитети, нема врска со оваа тема

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #723 на: 10 Февруари 2012, 20:33:59 pm »
А има и за Maserati Quattroporte тред, па и таму боље ќе беше него тука :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #724 на: 10 Февруари 2012, 20:42:04 pm »
pojma nemate sto zboruvate.... na vremeto koga mi bese interesna temava na ovoj i ono forum, nekoi talenti postavuvaa prasanja od tipot ako e dobar dizelot zosto go nema vo ferrari. pa maserati e najbliska marka do ferrari, da ne recam sestrinska.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #725 на: 10 Февруари 2012, 20:43:15 pm »
pojma nemate sto zboruvate.... na vremeto koga mi bese interesna temava na ovoj i ono forum, nekoi talenti postavuvaa prasanja od tipot ako e dobar dizelot zosto go nema vo ferrari. pa maserati e najbliska marka do ferrari, da ne recam sestrinska.
ЛП, масерати дизел би посакал само некој како Езел или Саваж. Ама и двајцата знаеме дека тоа не е тоа.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #726 на: 10 Февруари 2012, 20:51:19 pm »
pojma nemate sto zboruvate.... na vremeto koga mi bese interesna temava na ovoj i ono forum, nekoi talenti postavuvaa prasanja od tipot ako e dobar dizelot zosto go nema vo ferrari. pa maserati e najbliska marka do ferrari, da ne recam sestrinska.
Сепак го нема во Ferrari :) Maserati е блиска и до Alfa исто така, а таму има дизели :D Не држи, а уште поамлку постот во темава :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #727 на: 10 Февруари 2012, 21:05:10 pm »
.
« Последно менување: 05 Мај 2012, 03:19:55 am zippo »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29674
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #728 на: 11 Февруари 2012, 00:28:50 am »
Quatroporte дизел е сосема логичен напредок за моделот. Храбра одлука, ќе видиме дали ќе им се исплати ризикот.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #729 на: 11 Февруари 2012, 11:17:08 am »
Quatroporte дизел е сосема логичен напредок за моделот. Храбра одлука, ќе видиме дали ќе им се исплати ризикот.

Моја претпоставка, базирана на најавите од FIAT, е дека тој помал модел на Maserati, ќе ја дели платформата со долгоочеквуаниот заменик на 166 во Alfa, и ќе биде полуксузна верзија, па со тоа и појак дизел мотор и појак бензинец од оние што би се нуделе во Alfa.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #730 на: 15 Февруари 2012, 10:22:42 am »
Quatroporte нема да има дизел. Помалиот, нов модел ќе има.

Инаку дизелите во вакви марки се само за зголемена продажба, исполнување на норми. Немаат врска со темава :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #731 на: 19 Февруари 2012, 22:09:18 pm »
Alfa 2.0 TS 155 ps Vs Seat TDI 130 ks.




go pominav be coek ;D ;D ;D ;D

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #732 на: 19 Февруари 2012, 22:22:49 pm »
 ;D ;D ;D ;D
tdi power  ;)

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3847
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #733 на: 19 Февруари 2012, 22:26:47 pm »
Имаше време и да се позаебава на крајот пријателов :D
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #734 на: 19 Февруари 2012, 22:52:51 pm »
До уљето е! Куоре ќе ви каже! Он користи послабо уље и затоа стално го џигерат дизели со помалку „коњи“.
Ум шо идит отпосле не јет ум!