Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1924839 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #705 на: 16 Јануари 2012, 17:39:11 pm »
Ne e tolku bitna brojkata od 170 ks pri 2000rpm, kolku sto e impresiven obrtniot moment od 500NM.

Kolava ima 350NM vo ler, zatoa moze da trgne od 5ta.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

то!

кога човек еднаш ќе се навикне на голем момент при многу ниски вртежи - нема враќање назад. готово. крај.

никад не сум возел некој голем v8 бензинец или сл... незнам, можеби кај нив го има истиот „филин“. Но тие што сум ги возел ми делуваат слабо. без мускул.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #706 на: 16 Јануари 2012, 23:02:26 pm »
Trkata ne e bitna.

0:26 ..


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34098
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #707 на: 17 Јануари 2012, 01:58:34 am »
holly shit!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #708 на: 17 Јануари 2012, 08:52:52 am »
you wanna piece of that

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #709 на: 18 Јануари 2012, 17:10:55 pm »
Еве една мала компарација на тд со малце појак бензинец......




со нормално возење кај дизелот 2000-3000 добиваме од 63-87 кс........ додека кај бензинецот во распонот од 2000-4000 добиваме 33 - 82кс. Затоа во пракса т. дизелот ни изгледа појак иако реално е послаб и тоа за 15 кс кои никогаш нема да ги видиме.



Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #710 на: 18 Јануари 2012, 17:19:01 pm »
Ne e tolku bitna brojkata od 170 ks pri 2000rpm, kolku sto e impresiven obrtniot moment od 500NM.

Kolava ima 350NM vo ler, zatoa moze da trgne od 5ta.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

то!

кога човек еднаш ќе се навикне на голем момент при многу ниски вртежи - нема враќање назад. готово. крај.

никад не сум возел некој голем v8 бензинец или сл... незнам, можеби кај нив го има истиот „филин“. Но тие што сум ги возел ми делуваат слабо. без мускул.

Пассат ЦЦ 3.6 В8 со 300 кс, бензин. Ако цапнеш на гаста на било кои вртежи ќе се ке имаш насмевка која оди во круг. ;D

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #711 на: 18 Јануари 2012, 17:20:53 pm »
3.6 мислам дека е v6
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #712 на: 18 Јануари 2012, 17:23:21 pm »
3.6 мислам дека е v6
Ми го зема зборот Мече едно ;D ;D

v6 e .

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #713 на: 18 Јануари 2012, 17:25:09 pm »
3.6 мислам дека е v6

Нека е и В 6. Поентата е иста.


Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #714 на: 18 Јануари 2012, 22:02:10 pm »
Еве една мала компарација на тд со малце појак бензинец......

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


со нормално возење кај дизелот 2000-3000 добиваме од 63-87 кс........ додека кај бензинецот во распонот од 2000-4000 добиваме 33 - 82кс. Затоа во пракса т. дизелот ни изгледа појак иако реално е послаб и тоа за 15 кс кои никогаш нема да ги видиме.


Зашто вакви компарации пор фавор? Турбо против атмосферец? Нига плииииз :)

Иако се мање-више блиски со графите (а и не се до толку ::)), стварно ми нема поента споредба на турбаш со атмосферец.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #715 на: 18 Јануари 2012, 22:43:08 pm »
Еве една мала компарација на тд со малце појак бензинец......

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


со нормално возење кај дизелот 2000-3000 добиваме од 63-87 кс........ додека кај бензинецот во распонот од 2000-4000 добиваме 33 - 82кс. Затоа во пракса т. дизелот ни изгледа појак иако реално е послаб и тоа за 15 кс кои никогаш нема да ги видиме.



Toчно, ова го имам детално споредувано во друга тема.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #716 на: 18 Јануари 2012, 23:22:10 pm »
напротив, дизелот РЕАЛНО е појак во тој домен на вртежи. Бензинецот е појак ВО ТЕОРИЈА, т.е. во вртежи во кои реално НЕ се вози.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34098
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #717 на: 19 Јануари 2012, 00:00:47 am »
Ако стиснеш на гас се вози :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #718 на: 19 Јануари 2012, 13:53:26 pm »
напротив, дизелот РЕАЛНО е појак во тој домен на вртежи. Бензинецот е појак ВО ТЕОРИЈА, т.е. во вртежи во кои реално НЕ се вози.
Аман бе филип, како не се вози? Дури и дедо ми заставата ја возеше преку 4000 вртежи, а не па ние? Па мене крузинг ми е со 160 km/h со нешто под 4.000 вртежи. до 5000 многу лесно се вртат сите бензинци - без исклучок и полесно е бензинец од 4000-6000 да го завртиш отколку дизел од 3000-4000.
Твојот дизел (знам го има брат ми во меганот истиот и многу пати сум го возел) нема буквално ништо од 3500-4500 вртежи, едноставно те тера на 3000 да смениш во поглема брзина, кај алфата (а и кај стилото) клоцата во г`с ја добива од 4000 вртежи нагоре, едноствано -  така се возат бензинци и нема ништо страшно нити лошо во тоа - освен потрошувачката која секогаш ќе биде на страна на економичните дизели.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен ngocevski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 484
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #719 на: 24 Јануари 2012, 15:08:52 pm »
Еве едно мислење од мене на оваа тема.

Сум возел бензинци, дизелаши, од најнови до најстари па еве го моето сознание.

Дизелот ќе биде поекономичен од бензинот во било која ситуација, од 20-30% според мое чаршиско размислување. И тука нема простор за муабет, ова е факт. Дизелот е поекономичен од бензинот.

Меѓутоа овде играат и други фактори кои мора да се земат во предвид, цената на одржување, компонентни, цена на гориво, регистрација/осигурување? И најважно, изминати километри во една година.

Дизелот ќе биде поскап во редовното одржување, поскапо масло, погоглема количина на масло, поскап сервис... Дизелот исто така има и многу ранливи компонентни кои чинат многу скапо ако откажат. Меѓутоа, дизелот како мотор во принцип и поиздржлив и подолготраен од бензинот бидејќи дизелот со својата работа во меѓувреме постојано и се подмачкува, па може да истера голем број на километри. И бензинот е сосема способен за истото но тогаш нема да биде економичен бидејќи со поминати голем број километри (200, 300 илјади) автоматски дизелот испаѓа поефтин и во одржување и во возење.

Модерниот дизел ќе биде пријатен за возење, голема моќност при мали обртаи. Одличен за долги патувања.

Меѓутоа дизелот се повеќе станува поскап дури и од бензинот, Пример во Англија, Швајцарија, Скандинавските земји дизелот е за 20 до 30% поскап од бензинот а низ другите европски земји е за влакно поефтин (10-15 %). Ова е голем фактор. Исто така, барем на запад, дизел возилата плаќаат поголема регистрација и данок, а последниве 2-3 години мораат да имаат канистери со blue efficiency и филтри за честички кои бараат редовни сервиси што ги прави многу поскапи за одржување од претходно а и склони се на дефекти бидејќи е нова технологија.

Бензинот е најчест кај фамилијарните автомобили низ Европа и најзастапен па дури и кај поголемите патнички возила (џипови, СУВ) (освен товарните и комби возилата)

Откако ќе направите една математика, поскапата цена на дизелот (од старт да се купи) до поскапите сервиси, поскапата регистрација (ако е предмет) ќе видите дека за еден дизел мотор да се исплати при денешните услови потребно е да се помине (зависно од моделот на колата, потрошувачката) околу 80 до 100 илјади километри за да почне дизелот да биде економичен. Ова е споредено (моја математика) со 2 идентични возила, при поскап дизел гориво, поскапа варијанта да се купи возилото...Откако ќе ги поминам првите 80 илјади километри тогаш дизелот ми станува економичен и почнува да се исплаќа.

Меѓутоа, јас во моментов поминувам околу 10 до 15 илјади годишно па дизелот не ми игра воопшто никаква улога. Додека поминам 80 или 100 илјади со мојата кола ќе сакам да ја сменам. Меѓутоа оваа математика не е иста за некој кој поминува над 25 па и повеќе илјади километри годишно, тогаш очигледно е дека дизелот ќе се исплати.

Најдобар одговор ќе добиете ако си го поставите прашањето дали ми треба дизел или бензин возило и ја направите следната математика:

- број на километри кои ги возам во годината

- трошок за гориво при оваа километража (разликата меѓу бензин и дизел)

- трошок за сервис при оваа километража (разликата меѓу бензин и дизел)

- разлика во цена при купување (дизел моторот секогаш ќе биде значително поскап да се купи) ако купувате на старо, нема да најдете малку возен дизел за добра цена, барем не во странство

Кога ќе ги решите овие загатки ќе добиете една бројка која ќе ви означи колку пари ќе заштедите при возењето на дизел и споредено со другите трошоци ќе добиете бројка на колку километри ќе треба да поминете за дизелот да почне да ви се исплаќа.