У кс мери тој што незнае ништо за автомобилите.
E aј сеа... :-) не е прашањето што е побитно (мене ми е момент побитен од коњи) туку која е универзалната мерка за моќност. А тоа се вати или кс
нм то е побитно од кс.
се согласувам, ама не само максималната вредност колкава е, туку и каде е сместена во вртежите! Ќе повторам: 300 Nm не ми значат ама баш ништо доколку ги добивам на 5000 рпм, а на 5000 рпм возам два пати годишно. Битно ми е колку Nm добивам на обртаите на кои што вообичаено возам!
Зашто не би мереле во нм кое толку го спомињате вие дизелашите.
Е добро де? ај чим си запнал. Тогаш дизелот е у предност пошто помалце пари троши...
...и се вртиме во круг.
НЕМА БЕГАЊЕ од фактот дека за 3000 денари со дизел добиваш повеќе и њутнметри, и коњи, и брзина, и влечење, и угорници, и аутопут. За 3000 денари кај бензинец добиваш помалку од сето ова.
Затоа велам, да не мешаме МАКСИМАЛНА снага со ПРОСЕЧНА снага!