Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1990598 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #600 на: 13 Јануари 2012, 16:21:19 pm »
Јас мислам дека е најфер да се споредуваат по кубикажа. И тоа Н/А со Н/А или турбоб. со турбод. Затоа што само така капацитетите на моторите се споредливи - турбото е само начин форсирано да се „зголеми“ кубикажата на моторот.

Не, така не е фер пошто дизелашите се концепциски различни од бензинците и се ограничени на 4500-5000 вртежи, а бензинците не се. Тоа е споредување на баби и жаби. Фер ќе биде доколку споредуваме мотори со иста кубикажа, АМА само во опсегот кој можат и двата да го постигнат. Значи, фер ќе биде ако споредуваме без вс дизел од 2000 кубика како се понашаат до 4500 вртежи. После 4500 вртежи натпреварот нема смисла бидејќи има само еден натпреварувач.

Што фали на споредбата „100 коња бенз вс 100 коња дизел“? Мене ми изгледа најфер тоа. Што мислиш, кој ќе биде бољи во ОВАА споредба?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55048
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #601 на: 13 Јануари 2012, 16:22:23 pm »
Зошто да е најфер по кубикажа!? Најнефер е по кубикажа. Различни видови на мотор се... Електромотор со 2000цц и бензинец со 2000цц може да споредиш? Не туку електромотор со 150кс и бензинец со 150кс.

Земи ванкел споредувај по кубикажа... Или турбо ванкел... со дизел. 400кс од 1.3литри.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #602 на: 13 Јануари 2012, 16:23:34 pm »
Зошто да е најфер по кубикажа!? Најнефер е по кубикажа. Различни видови на мотор се... Електромотор со 2000цц и бензинец со 2000цц може да споредиш? Не туку електромотор со 150кс и бензинец со 150кс.

Токму така!

Натпревар во кој има еден натпреварувач нема смисла, т.е. не е натпревар.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34146
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #603 на: 13 Јануари 2012, 16:24:03 pm »
Немој да ги обвинуваш другите за нешто што самиот го правиш многу повеќе.

Peace!

Ај да пиеме пиво некад!
Јас сум секогаш самокритичен и со секого сакам да сум пријател. Ако некој ми предочи дека правам грешка тогаш тоа е добродојдено (нормално доколку тоа се вклопува со мојот карактер нели) и му благодарам. Кога ова би важело како правило за сите луѓе на светов, светот би бил многу поубаво место за живеење. Ама границата е нејасна.

Иначе за пиво сум во секое време расположен. Ти кај си со локација генерално? Вечер идеш на собир? Од мене имаш две пива во било кој момент. Ценам што го користиш мозокот кога пишуваш, само уште да успеема да се ставиме на иста бранова должина.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #604 на: 13 Јануари 2012, 16:27:15 pm »
Иначе за пиво сум во секое време расположен.

Мој човек! :-)

Ти кај си со локација генерално?

Центар.

Вечер идеш на собир?

Ако некој ми објасни каде и во колку саат - можеби и ќе се појавам. Семејни обврски еден куп, ништо не можам да ветам :-(

Од мене имаш две пива во било кој момент.

Возвраќам со иста мера!

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2837
  • Слобода или смрт
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #605 на: 13 Јануари 2012, 16:28:13 pm »
Најдобро е по кубикажа затоа што да кажеме во една кола максимум би бил 5.5 литарски мотор. Поентата е кога таа кола ќе има подобри перформанси ако во неа се вгради дизел или ако се вгради бензинец со таа предвидена максимална зафатнина.
Дизелот катастрофално ќе падне пред бензинецот.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34146
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #606 на: 13 Јануари 2012, 16:31:14 pm »
Центар.

Чекај, Центар Скопје? Јас живеам и работам во Центар. Живеам кај соборна црква а работам кај генералштаб.

Вечер идеш на собир?
Цитат
Ако некој ми објасни каде и во колку саат - можеби и ќе се појавам. Семејни обврски еден куп, ништо не можам да ветам :-(
Ќе те земам со мене, само кажи во колку саат. Телефон во ПП
Цитат
Возвраќам со иста мера!
Така се прават пријателства.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8535
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #607 на: 13 Јануари 2012, 16:33:08 pm »
Ако неќете да спореувате 2.0 со 2.0 зашт споредувате 150 кс со 150 кс?

Споредувајте 200нм со 200нм.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #608 на: 13 Јануари 2012, 16:34:43 pm »
Ако неќете да спореувате 2.0 со 2.0 зашт споредувате 150 кс со 150 кс?

Споредувајте 200нм со 200нм.

па затоа што сите мотори на светов се мерат у вати (или коњи, друга мерка за иста величина). И електромотор, и бензинец, и дизел, и парна мапшина, и турбомлазен, и рамџет.... тоа им е нзс на сите мотори у светов.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55048
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #609 на: 13 Јануари 2012, 16:34:55 pm »
Центар.

Чекај, Центар Скопје? Јас живеам и работам во Центар. Живеам кај соборна црква а работам кај генералштаб.

Вечер идеш на собир?
Цитат
Ако некој ми објасни каде и во колку саат - можеби и ќе се појавам. Семејни обврски еден куп, ништо не можам да ветам :-(
Ќе те земам со мене, само кажи во колку саат. Телефон во ПП
Цитат
Возвраќам со иста мера!
Така се прават пријателства.




Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43918
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #610 на: 13 Јануари 2012, 16:36:06 pm »
Јас мислам дека е најфер да се споредуваат по кубикажа. И тоа Н/А со Н/А или турбоб. со турбод. Затоа што само така капацитетите на моторите се споредливи - турбото е само начин форсирано да се „зголеми“ кубикажата на моторот.

Не, така не е фер пошто дизелашите се концепциски различни од бензинците и се ограничени на 4500-5000 вртежи, а бензинците не се. Тоа е споредување на баби и жаби. Фер ќе биде доколку споредуваме мотори со иста кубикажа, АМА само во опсегот кој можат и двата да го постигнат. Значи, фер ќе биде ако споредуваме без вс дизел од 2000 кубика како се понашаат до 4500 вртежи. После 4500 вртежи натпреварот нема смисла бидејќи има само еден натпреварувач.

Што фали на споредбата „100 коња бенз вс 100 коња дизел“? Мене ми изгледа најфер тоа. Што мислиш, кој ќе биде бољи во ОВАА споредба?
Секогаш кубикажата била основно „мерило“ за моторите. Затоа и сега е. нема зошто да не биде. Ако се ограничуваме на рангот на вртежи, тогаш нема поента бензин вс дизел, затоа што едноставно ќе преминеме на дискусија за физички равенки за торк, а тоа нема никаква поента, затоа што торкот зависи најмногу од кубикажата (ако Н/А мотор од 2л на 4.000 вртежи може да согори 2л воздух во еден циклус - многу малку е битно дали е согорен бензин или дизел) а турбото е само “вештачки зголемувач на кубикажа“, и може исто ефикасно да се изведе и  кај бензинци и кај дизели.

За прашањето:
Бензинецот, пошто 100кс бензинец е 2 цилиндерец и е 3-4 пати полесен од дизелашот :) (Fiat TwinAir 900cc 105hp)


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8535
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #611 на: 13 Јануари 2012, 16:37:37 pm »
Ако неќете да спореувате 2.0 со 2.0 зашт споредувате 150 кс со 150 кс?

Споредувајте 200нм со 200нм.

па затоа што сите мотори на светов се мерат у вати (или коњи, друга мерка за иста величина). И електромотор, и бензинец, и дизел, и парна мапшина, и турбомлазен, и рамџет.... тоа им е нзс на сите мотори у светов.

Кој како сакаги мери. Има и по убавина ги мерат. У кс мери тој што незнае ништо за автомобилите.

Нема ништо муабетов со тоа јас што го прашав.

нм то е побитно од кс. Зашто не би мереле во нм кое толку го спомињате вие дизелашите.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #612 на: 13 Јануари 2012, 16:42:13 pm »
У кс мери тој што незнае ништо за автомобилите.

E aј сеа... :-) не е прашањето што е побитно (мене ми е момент побитен од коњи) туку која е универзалната мерка за моќност. А тоа се вати или кс

нм то е побитно од кс.

се согласувам, ама не само максималната вредност колкава е, туку и каде е сместена во вртежите! Ќе повторам: 300 Nm не ми значат ама баш ништо доколку ги добивам на 5000 рпм, а на 5000 рпм возам два пати годишно. Битно ми е колку Nm добивам на обртаите на кои што вообичаено возам!

Зашто не би мереле во нм кое толку го спомињате вие дизелашите.

Е добро де? ај чим си запнал. Тогаш дизелот е у предност пошто помалце пари троши...

...и се вртиме во круг.

НЕМА БЕГАЊЕ од фактот дека за 3000 денари со дизел добиваш повеќе и њутнметри, и коњи, и брзина, и влечење, и угорници, и аутопут. За 3000 денари кај бензинец добиваш помалку од сето ова.

Затоа велам, да не мешаме МАКСИМАЛНА снага со ПРОСЕЧНА снага!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34146
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #613 на: 13 Јануари 2012, 16:45:04 pm »
Аиии Дени, несаглам си ти жими аватаров...

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8535
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #614 на: 13 Јануари 2012, 16:48:03 pm »
Не се вртиме в круг туку доаѓаме до некој заклучок заеднички. Нели тоа е најбитно.

Ти ја спомињаш мерката единица каде што ти со во предност а тоа кс.

Јас кај што сум јас а тоа е кубикажа и НМ.