Оо јеес и те како има врска октанот со потрошувачката се зависи од моторот колку има КС и толку енергија и потрошувачка му треба плинот постојат бутан и пропан не е ова керозин кое има највисок октан и е поефтин од плинот, а за рејсинг гориво не е само плин туку му треба и голема смеша воздух како нитро слично како во филмот брзи и бесни само така ќе има поголема вредност ама мора кратко да трае.
Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk
Ух, овде ќе треба многу труд. Јас се откажувам.
Не се откажувај добро е да се дискутираме и споделуваме мислење и теории дали е можно или не ,и тука нема лутење
Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk
Ок, на кратко, бидејќи стварно гледам многу работа и труд, а веќе неколку пати е објаснувно на форумов, само на кратко ќе пробам да ти објаснам зошто повеќе се троши плин и помала снага имаат моторите кога работат на плин:
LPG има помала калориска вредност од бензин. Тоа значи, да симплифицираме, ако моторот може при еден циклус да внесе X количество кислородни атоми, за да ги претвори сите ефективно во енергија (да ги изгори), потребно му е Y количество гориво. Ако едното гориво (бензинот) има поголема калорична вредност, значи дека со помалa маса горивни молекули може да согори повеќе кислородни молекули.
Да ја погледнеме следнава табела, и да ги разгледаме разликите во горивата:
Плинот има: помала молекуларна тежина, помала густина во течна состојба и
поголема октанска вредност, што се покажува небитно за потрошувачката.
Кај нормалните системи (оние со индиректно вбризгување), LPG се внесува во моторот во гасовита состојба, а тоа значи дека за разлика од работата на бензин (кој се внесува во течна состојба, како ситни капки), зафаќа поголем волумен, оставајќи во цилиндерот помал волумен за воздухот (односно помалку кислородни молекули).
Помал волумен на внесен воздух, помалата калорична вредност, помалата густина, сите овие работи се клучни за поголемата потрошувачка на плин, а првото - помал волумен на внесен воздух, како и несоодветно за плин наштелувано палење, придонесува и за оноа намалување на максималната снага на возилото.
За да се искористи поголемата октанска вредност на плинот, и за да се зголеми моќта поради октанската вредност, неопходно е да направиш некои измени на моторот, во најмала рака, зголемување на компресијата и подесување на палењето соодветно за новото гориво. Тогаш може да се добие и поголема снага а можеби и помала потрошувачка.
Со овие класични системи, со индиректно вбризгување на плин, очекувано зголемување на потрошувачка е 15-20% во однос на бензин (некои сакаат во литри да го рачунаат, ама на кола што троши 18л бензин, не е 1-1.5л поголема потрошњата, туку 2-3л), и очекувано намалување на снагата околу 10% (ако имаш кола со 250кс, ќе кажеш не се приметува, ама на кола со 55кс и тоа како се приметува).
Се надевам сега е малку појасно. Доколку треба објаснување за октанската вредност, кажи, ќе објасниме што значи. Битно е да знаеш, дека повеќе октани не е автоматски повеќе снага. Ти во југо 45 да стаиш и рејсинг фјул со 120 октани, ќе иде исто како со 95-октани