Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2173033 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #360 на: 18 Јануари 2011, 20:47:45 pm »
Точно, сме зборувале, дизел возилата идат со супериорна изолација. Тоа го добиваш гратис, кај бензинецот и на тоа се штеди и затоа после брчат.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #361 на: 18 Јануари 2011, 21:18:54 pm »
Точно, сме зборувале, дизел возилата идат со супериорна изолација. Тоа го добиваш гратис, кај бензинецот и на тоа се штеди и затоа после брчат.


A што правиме со вибрациите внатре? Јас од толку дизели сеуште немам налетано на таков кај кој вибрациите од моторо ВООПШТО да не се осеќаат. Кај бензинците може да се случи и да се фатиш за клуч да верглаш иако моторот работи. Кај дизел тоа НИКОГАШ нема да ти се случи.

Овде зборувам за 4 цилиндрични мотори а не 3 и 6.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #362 на: 18 Јануари 2011, 21:35:48 pm »
Новиот 1.6 турбо бензинец и 1.6 hdi, нема разлика во работата во лер во кабината

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #363 на: 18 Јануари 2011, 22:15:04 pm »
Новиот 1.6 турбо бензинец и 1.6 hdi, нема разлика во работата во лер во кабината

Претпоставувам ни во перформансите

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #364 на: 18 Јануари 2011, 22:32:11 pm »
Коментар за видеата. Во 4та и 5та имаш идентични забрзувања со дизелаш од 66 кс, во 3та си нецела секунда побрз ;)


Хаха :D Како мало детенце си со коментариве и неупатеноста. Во секоја брзина Маздата ќе те направи партал. Научи веќе еднаш дека забрзувањата и меѓузабрзувањата не зависат од максималната моќност. Зависат од снагата и вртежниот момент како функција, редукторот како множество коефициенти, тежината на возилата како фиксна големина, загубите во преносот и триење како сложени фукнции, аеродинамичноста како коефициент и уште еден куп други фактори. Во 4-та ми оди маздата повеќе одошто тебе во 5-та. Плус е добри 500-600 кила потешка, плус има за 20% пошироки гуми. ;)

BTW, си имаш катче за да замараш за твојата чудесна Корса. Дај не жилави и на другите теми и остави не на раат да зборуваме за она кое е предмет на дискусија. (ЧИТАЈ НАСЛОВ)

Iskreno da ti kazam, da si podolgo na forumi i tebe ke ti bide banalno da citirash eden kup tehnicki izrazi i definicii a kamoli da gi citash. Deja Vu, many,many times. Realnosta e deka odi tolku kolku sto odi, opravduvanjata nema toa da go smenat.

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #365 на: 18 Јануари 2011, 22:46:16 pm »
Е така звучи косилица :) 90% од бензинците имаат таков звук.

Ahaaaa. Slusaj, ubav e toj zvuk ako imas pravilno podeseni usi na vistinska frekfencija  :):).

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #366 на: 18 Јануари 2011, 22:47:03 pm »
Новиот 1.6 турбо бензинец и 1.6 hdi, нема разлика во работата во лер во кабината

Претпоставувам ни во перформансите
Па според производителот погрешно претпоставуваш: http://www.citroen.com.au/media/brochure/C4%20Brochure_Final.pdf.

Во перформансите, бензинецот од 0 до 100km/h забрзува за 8.4s, а дизелот за 11.2s. Или на дизелот му треба 33% повеќе време одошто на бензинецот. Бензинецот има максимална брзина 212km/h, а дизелот 192km/h. Ако те интересираат домашни животни, бензинецот има 150KS максимална моќност на 5800RPM, а дизелот 109KS на 4000RPM. Максималниот вртежниот момент кај бензинецот е 240NM и трае од 1400RPM до 4000RPM. Исто и кај дизелот, макс. вртежен момент е 240NM само почнува покасно од 1750RPM и завршува релативно порано(претпоставка кон 3500RPM) со оглед на тоа што максималната моќност дизелот ја постигнува на 4000RPM.

Со други зборови кога станува збор за перформанси, турбо-дизелот не му е дораснат на турбо-бенизнецот. За потрошувачката, рака на срце, дизелот е закон.

Iskreno da ti kazam, da si podolgo na forumi i tebe ke ti bide banalno da citirash eden kup tehnicki izrazi i definicii a kamoli da gi citash.
Отвори гугл и напиши gOJDO. Доволно сум на форуми да ми е смачено од технички неписмени и игнорантни дискутанти.
« Последно менување: 18 Јануари 2011, 22:58:11 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #367 на: 18 Јануари 2011, 22:55:12 pm »
The sound of diesel power:


Ako stavas, stavi go kako sto treba :)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #368 на: 18 Јануари 2011, 23:05:44 pm »
Кога ни е до орање никогаш не е на одмет вистинска diesel power:

Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #369 на: 18 Јануари 2011, 23:09:50 pm »
Цитат
Отвори гугл и напиши gOJDO. Доволно сум на форуми да ми е смачено од технички неписмени и игнорантни дискутанти.

Sorry, ama zvucis sosema sprotivno. Kako sto ti rekov, sve je to Deja Vu, boriiiiiiiiing. Mozebi kaj nekoi novopismeni studenti od novive ni fakulteti i ke ostavis nekoj vpecatok.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #370 на: 18 Јануари 2011, 23:15:50 pm »
И на крајот тролањето ти испадна најинтересна занимација на форум од сите тие досадни технички дискусии. Секоја чест, ретки се момци како тебе.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #371 на: 18 Јануари 2011, 23:18:22 pm »
И на крајот тролањето ти испадна најинтересна занимација на форум од сите тие досадни технички дискусии. Секоја чест, ретки се момци како тебе.

Ali na zalost ne se retki tie kako tebe;). "Trolanje" isto taka ne e klishe i boring :). Aj ne se luti, do mene e, ne e do tebe ;)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #372 на: 18 Јануари 2011, 23:27:29 pm »
Е ај штом така викаш, не се лутам.  Смир, смир. ;)

Еве, една информација за сите оние неупатени petrol heads: Ферари вградува дизел мотори во своите возила и тоа:
http://www.ferrari-tractors.com/Vipar1.jpg
http://www.ferrari-tractors.com/Vipar2.jpg
http://www.ferrari-tractors.com/Cobram2.jpg
http://www.ferrari-tractors.com/Thor1.jpg
http://www.ferrari-tractors.com/Thor2.jpg
http://www.ferrari-tractors.com/Raptor1.jpg
http://www.ferrari-tractors.com/Raptor2.jpg

За сите заинтересирани повеќе информации овде.

А еве и модели од други популарни италијански брендови:
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #373 на: 18 Јануари 2011, 23:31:45 pm »
Е ај штом така викаш, не се лутам.  Смир, смир. ;)

Еве, една информација за сите оние неупатени petrol heads: Ферари вградува дизел мотори во своите возила и тоа:


Abe da se samo tie, arno ke da e :). Nekoj treba harikiri da pravi :)




Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #374 на: 18 Јануари 2011, 23:33:04 pm »
Новиот 1.6 турбо бензинец и 1.6 hdi, нема разлика во работата во лер во кабината

Претпоставувам ни во перформансите
Па според производителот погрешно претпоставуваш: http://www.citroen.com.au/media/brochure/C4%20Brochure_Final.pdf.

Во перформансите, бензинецот од 0 до 100km/h забрзува за 8.4s, а дизелот за 11.2s. Или на дизелот му треба 33% повеќе време одошто на бензинецот. Бензинецот има максимална брзина 212km/h, а дизелот 192km/h. Ако те интересираат домашни животни, бензинецот има 150KS максимална моќност на 5800RPM, а дизелот 109KS на 4000RPM. Максималниот вртежниот момент кај бензинецот е 240NM и трае од 1400RPM до 4000RPM. Исто и кај дизелот, макс. вртежен момент е 240NM само почнува покасно од 1750RPM и завршува релативно порано(претпоставка кон 3500RPM) со оглед на тоа што максималната моќност дизелот ја постигнува на 4000RPM.

Со други зборови кога станува збор за перформанси, турбо-дизелот не му е дораснат на турбо-бенизнецот. За потрошувачката, рака на срце, дизелот е закон.


Грешно си ме разбрал :) мојата ставка беше иронично поставена, затоа што, види богати, во лер на исто рамниште по звучност биле дизелот и бензинот.
Фала за линкот и податоците, може и деизелашите ќе ги разлистаат ;)