Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2180424 пати)

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14970 на: 05 Август 2014, 10:19:22 am »
Ако извадат ваква статија за Македонија насловот би требало да гласи:Минчо те гризе ли совеста!

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14971 на: 05 Август 2014, 10:20:04 am »
Најбољи звук има хибрид, особено кога работи на батерии.

Тоа е субјективно.

Јас на пример воопшто не сакам претерано тивки мотори.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14972 на: 05 Август 2014, 10:21:44 am »
Тебе те гризе совеста?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14973 на: 05 Август 2014, 10:22:03 am »
Минчо нема совест.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14974 на: 05 Август 2014, 10:23:12 am »
Кој е ПетарМКД и што имаме заедничко? Претпостављам дека постирам линк без да го коментирам истиот? Целта ми беше да се разменат разни мислења, лично не сум засегнат. Ако сакате од мене да чуете дека дизелашот е бољи, ќе ви одговорам дека не може да се споредуваат два различни типа на возила, но сметав дека темава е сеопфатна, па ќе се споредуваат и работите кои можат и треба да се споредуваат. Што толку лично ве заболе дали дизелашот повеќе труе околу себе, кога и така кога одбиравте возило ги гледавте само перформансите и дали и колку ќе може да го продадете откако ќе ви помине меракот.
Ако тој ПетарМКД не го знам, тоа значи дека не е повеќе активен ама почнувам да претпоставувам дека тоа е ради цензура. Дај оладите више усијаните глави и намалете негативната енергија, на одмор сум и уживам-ќе се потепате на форумов у пм...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14975 на: 05 Август 2014, 10:31:08 am »
Џиџи, Петар е еден момак од Гевгелија кој само пушта линкови на форум и само еднаш имаше нешто прокоментирано.
Јас го познавам дечкото и на прашањето зошто не коментира ништо дечкото се насмеа и рече: шо фајде (у тој стил).

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14976 на: 05 Август 2014, 10:32:39 am »
Да, PetarMKD само пушта линкови и не коментира. :)

Какви бре Џиџи усијани глави, ти барем ги знаеш луѓето. Си тераме дискусија. Ама фино што те боцнав, да пишеш нешто. :)

--

Енивеј.. Морам да одговорам на ова:

„Што толку лично ве заболе дали дизелашот повеќе труе околу себе, кога и така кога одбиравте возило ги гледавте само перформансите и дали и колку ќе може да го продадете откако ќе ви помине меракот.“

А ти случајно да не се распрашуваше колку загадува Астрата кога ја купуваше? Те молам. :)

Мене лично загадувањето ми прави разлика. Затоа возам нов, модерен, чист дизел. Ама (Edit: за жал) уште повеќе ми прави разлика цената на секојдневна експлоатација. Со моите 20.000 км годишно, не сум доволно богат да возам бензинец.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14977 на: 05 Август 2014, 10:34:37 am »
Со моите 20.000 км годишно, не сум доволно богат да возам бензинец.

Значи мотив ти беше економијата? Кога го купуваше голфот те интересираше ли дека редовен сервис ќе ти кошта двеста евра :) а исто толку и регистрација?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14978 на: 05 Август 2014, 10:40:39 am »
Годишното осигурување, регистрација и технички преглед коштаат околу 12.000 денари. Исто колку и на Симо Алфата.

Редовен сервис кошта околу 9000 денари. Во официјален, овластен сервис каде добивам гаранција за сработеното. Доколку сам си ги набавам деловите и отидам кај Маршер да го направам сервисот, истиот ќе ме чини околу 4500 денари. Јас одбирам да го правам сервисот во Порше. Сервис за Golf 1.4 TSI 122 во Порше чини приближно исто, односно околу 1000 денари е разликата.

Првенствена причина ради која земав дизел беше немањето стрес кога ќе треба да седнам во кола и да отидам некаде, односно да не размислувам и да не се воздржувам.

Да не се лажеме, тоа е истата причина ради која сите вие стаивте плин.

Плус, ми се свиѓа торкот. Ми се свиѓа опуштениот карактер на возење дизел. Ми се свиѓа и опуштената потрошња од околу 6 во град. Еве, Томе може да потврди, он ми го вози Голфот повеќе од мене во последно време. ;D

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14979 на: 05 Август 2014, 10:40:43 am »
Епа намали со возење или користи автобус :)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14980 на: 05 Август 2014, 10:41:25 am »
Да можев или сакав да го напраам тоа, немаше да напраам сајт што се вика CARclub. ;)

Ќе направев peskiiliavtobusclub.

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14981 на: 05 Август 2014, 10:51:59 am »
Убава работа е торкот, мене ми е интересен за возење голфот од повеќе причини. Прекрасни седишта има, мекичок е доста за низ град одличен, има торк колку сакаш за заебавање, малце троши тивок е и тн. Јас ќе го почекам Зеро да го шитка па ќе си го купам.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14982 на: 05 Август 2014, 10:54:12 am »
Редот почиња од ќошено ондека. А и тивок е на 160кмч, и многу-многу економичен на 160кмч.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14983 на: 05 Август 2014, 12:23:20 pm »
Убава работа е торкот, мене ми е интересен за возење голфот од повеќе причини. Прекрасни седишта има, мекичок е доста за низ град одличен, има торк колку сакаш за заебавање, малце троши тивок е и тн. Јас ќе го почекам Зеро да го шитка па ќе си го купам.

Eve i Boki poleka pocnuva da ja svaka smislata na vozenjeto dizel na nasive prostori. Poveke Nm na raspolaganje vo opsegot vo koj najcesto se vozi kolata, mala potrosuvacka, nema glavobolki so plin i drugi trakatanci :) Uste malku i ke go napravam dizelash, samo da pocne da go vozi Fehlerwagenot. Negov komentar na motorce 1.4 dizel na Kia...Eeeeeejjj vidi go motorcevo 220 nm vadi i toa dostapni od 1.5000 do 3000 obrtai, a trosi upaljac, malovo e mnogu inyteresno? :)

Izvini morashe da te nakodosam !

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14984 на: 05 Август 2014, 17:16:48 pm »
Се заинтересирав малку за дополнителниот congestion charge што се планира за Лондон (дополнителните 10 фунти). Излегува дека натписот на МКД.мк е типично сензационалистичко ѓубре кое пали кај 99% од македонските медиуми.

Планот е дополнителните 10 фунти да ги плаќаат сите дизел возила кои не задоволуваат EURO 6 стандарди, како и сите бензинци произведени пред 2006-та година.

Сега веќе може нешто да зборуваме.