Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1996053 пати)

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14955 на: 26 Јули 2014, 23:37:05 pm »
Изгледа Икономија му е најбитна, особено кога дава 50-60 илјади за кола :)

Верувам дека никогаш во животот нема да се мислам дали да купам М3 или некој брз дизел.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14956 на: 26 Јули 2014, 23:39:39 pm »
па така де... ке рокнам толку илјади евра, и ке гледам да имам поекономично возило, кое има “малку помалку“ перформанси, потивок е,  и после некое време ке почне да чади...

ни јас нема да се размислувам...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20142
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14957 на: 27 Јули 2014, 02:41:53 am »
Само да напоменам Алпина со сите глупости што некој би ги сакал и би му требале кошта 87 800 евра, а М3 95 350 евра. Ауди А8 за мене ќе ве молам. ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43931
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14958 на: 27 Јули 2014, 08:52:17 am »
Тест споредбата личи малку на промотивен спот за Алпина. Не е лошо, треба да се рекламира, како инаку би купувале луге дизел BMW Alpina.

Цитат
The 425 horsepower M3 is an incredible, razor's edge sort of machine. No one is disputing that. But in this latest video test, Sutcliffe says he thinks the Alpina D3 might be a superior opponent.

Yes, D3. As in "diesel." But the Alpina D3 isn't your mom's Jetta TDI wagon. It has 350 horsepower and a staggering 516 pound-feet of torque at just 1,500 RPM. And in addition to being more economical, it's an Alpina, so it's more luxurious and adept in the corners than your average 3-Series sedan.

It's a tough call to make. The D3 won't have the visceral performance of the M3, nor its legendary name, but it could be the better all-arounder . Real shame we can't get it in the U.S.

http://jalopnik.com/can-a-tuned-diesel-3-series-take-down-the-2015-bmw-m3-1611023461

Со болдираното, Jalopnik го погодија моментот. Ако сакаш ултимејт ѕвер, тогаш М3. Ако сакаш да живееш со колата, B3, оваај. D3... ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29793
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14959 на: 29 Јули 2014, 14:06:55 pm »
Одвратниот Алпина бодикит ?

Рили дуд ?

Да, ич не ми се свиѓа, особено тој додатокот под предниот браник.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34156
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14961 на: 05 Август 2014, 09:29:30 am »
http://m.mkd.mk/avtomobilizam/vozachi-na-dizelashi-ve-grize-li-sovesta

Цитат
„Купувајќи дизелаши, возачите мислеа дека прават добро за животната средина.

Добро е. Они мислеле но веќе не мислат. ФилипВ и Лоши патишта уште мислат.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14962 на: 05 Август 2014, 09:29:58 am »
Се јавија плинашите... :) :) :) :) :)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29793
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14963 на: 05 Август 2014, 09:53:44 am »
Интересна тема за дискусија ова за дизелашиве. Интересно е и дека Џиџи станува како ПетарМКД, ама тоа е сосема друга тема за дискусија.

Нејсе, малку мои (субјективни) гледишта, како возач на дизел.

Не може да се очекува од просечниот граѓанин точно да знае колку и како загадува неговото возило. Во земјите на ЕУ дел од даноците се одредуваат преку количеството на СО2 - а тоа е некаква индикација на количеството загадување. Просечниот купувач (кој не знае ништо за честички, тра-ла-ла) го гледа нивото на СО2, гледа дека кај дизелот е пониско од соодветниот бензинец, си го купува дизелот. Тоа му е сервирано од производителите, од постоечката легислатива и закони, и од оние кои ги одредуваат тие легислативи и закони. Човекот што купил дизел спие мирно.

Секако, неизбежен е и муабетот околу цената. Еве, минатиов викенд возевме модерен, плаг-ин хибрид-електричен автомобил. Има екстремно ниска емисија на ЦО2 - околу 45-50 грама на километар. Супер. Мерак во возење? Као просечен SUV, само утепан ради CVT менувач. Звук? Ахахахаха.. Цена? „Смешни“ 42.000 евра. Со оглед на тоа дека компаративниот дизел (со подобри перформанси, помалку главоболки околу батерија, итн) чини цели 10.000 евра помалку, муабетот веќе станува.. Како да кажам...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34156
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14964 на: 05 Август 2014, 10:03:45 am »
Тоа си е така. Нема дискусија окулу тоа. Тоа е така и од мое гледиште како мешовит возач на плин, бензин и дизел.
Сенадевам дека хибридната технологија и електричните возила ќе станат реалност во мојот животен век. Особено хибридите ми се интересни, дали се бензин, дизел или плин-хибрид не ми е битноч. Битно да е хибрид а според моја желба дизел-хибрид. Ем имаш перформанси на дизел ем имаш торк и економија на електрик. Според мое мислење треба што е можно поскоро сите возила да станат хибриди и регулативите да се прилагодат на тоа. На пример, во секој град ако сакаш да поминуваш низ центарот да мораш на струја. Ако немаш струја дебело да платиш за возење на дизел, нешто помалку на бензин а драстично помалку на плин.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14965 на: 05 Август 2014, 10:04:03 am »
Најбољи звук има хибрид, особено кога работи на батерии.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34156
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14966 на: 05 Август 2014, 10:05:54 am »
Па и тоа се решава со електроника. Баш би сакал да можам да возам на струја и да си бирам дали ќе имам звук на М, Вајпер, Ферари, Боксер, Дизел, Hello kitty и слично.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29793
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14967 на: 05 Август 2014, 10:09:27 am »
Тоа си е така. Нема дискусија окулу тоа. Тоа е така и од мое гледиште како мешовит возач на плин, бензин и дизел.
Сенадевам дека хибридната технологија и електричните возила ќе станат реалност во мојот животен век. Особено хибридите ми се интересни, дали се бензин, дизел или плин-хибрид не ми е битноч. Битно да е хибрид а според моја желба дизел-хибрид. Ем имаш перформанси на дизел ем имаш торк и економија на електрик. Според мое мислење треба што е можно поскоро сите возила да станат хибриди и регулативите да се прилагодат на тоа. На пример, во секој град ако сакаш да поминуваш низ центарот да мораш на струја. Ако немаш струја дебело да платиш за возење на дизел, нешто помалку на бензин а драстично помалку на плин.

Малку си ја утнал логиката. Дизелот има повеќе торк од електромоторот. Електромоторите кај Outlander PHEV генерираат 230 Nm торк. Мојот дизел генерира 320 Nm торк.

Дизел-хибрид е пологичен заради комбинацијата од градско возење и возење на отворено. Во град ја имаш помошта од електричниот мотор при тргни-застани, кога дизелот (па и секое друго возило) си троши повеќе. На отворено дизелот повеќе одговара пошто кога ќе ја истрошиш батеријата, дизелот по дифолт троши помалку од соодветниот бензинец.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43931
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14968 на: 05 Август 2014, 10:14:52 am »
Најбољи звук има хибрид, особено кога работи на батерии.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14969 на: 05 Август 2014, 10:18:43 am »