Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1924023 пати)

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1455 на: 26 Јули 2012, 12:00:11 pm »
И турбо бензинците имаат лаг на ниски  вртежи, што значи пак е присутно тоа ништо и кај нив. Нема турбаш што нема турбо лаг само има разлика некој имаат поголем лаг некој помал.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1456 на: 26 Јули 2012, 12:02:06 pm »
moze da nema lag, so dobar tuning. ama turboto ke strada

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1457 на: 26 Јули 2012, 12:06:41 pm »
Нема тунинг што ќе ја разврти турбината на ниски вртежи во истиот момент кога ќе ја притиснеш педалата за гас. Тоа може да се елиминира само со ставање на втора помала турбина која многу побрзо се развртува. Не знам како го сваќаш тунингот или ремапирањето тоа ти е само зголемување на бустот.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1458 на: 26 Јули 2012, 12:39:40 pm »
ne e 'samo' zgolemuvanje na boostot, mnogu e pokomplicirano od toa. So dobar tuning se dobiva podobra reakcija na gasta, a toa se dobiva ako turboto celo vreme vrti.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1459 на: 26 Јули 2012, 12:45:23 pm »
Читајќи ги постовиве, се доаѓа до заклучок дека вашите оценки за тоа дали дизел или бензин се субјективни размислувања, од типот колку лепело, колку развивал. Правите споредби со турбо бензин и турбо дизел и доаѓаме до заклучок дека разликите се во границите до 2 секунди и ништо повеќе и во реалност при нормално возење нема ни да се осети сето тоа, а ке имаш помала потрошувачка на гориво. Дизелот уште од почеток имал повеке влечна снага, доказ е тоа дека во ниту едно товарно возило, особено камиони и автобуси, не се вградуваат бензински мотори, се дизели, всушност тоа е и намената на дизелот, да влече и помалку да троши.

И да за крај, штом има толку субјективни мислења, па еве и ја ке повторам, би одбрал дизел, па макар бил и голф 1 со 1.6д мотор

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1460 на: 26 Јули 2012, 12:54:43 pm »
И да за крај, штом има толку субјективни мислења, па еве и ја ке повторам, би одбрал дизел, па макар бил и голф 1 со 1.6д мотор

Исто и јас. Бензин би преферирал за спортскиот двосед со 300 или повеќе коња. Помалку коњи од тоа? Дизел. Ако не се тркам, има цела низа карактеристики кои ми се неспоредливо поважни од времиња 0-100.

А звукот на мал бензинец (т.е. не е 300 или јаче коња) ми е смешен, иако ова не е никаков аргумент.

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7278
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1461 на: 26 Јули 2012, 13:13:46 pm »
Ај баш кажи ми што е тоа кај дизелот што ти прави голем мерак при возењето ??? 

1. Моментот на ниски и ултра-ниски вртежи - ме лепи за седиште БЕЗ да мора да урла моторот и да дига џева наоколу. Мускул.
2. Меѓузабрзувањата - поретко мењам брзини, поише се чешам за јајцата.
3. Тишината и рафинираноста при крстарење со умерени брзини на автопат. Дизелот пригушено брбори, бензинецот пригушено се дере.
4. Расположивоста на снагата - не морам да ја „барам“ на високи вртежи, туку ја имам веднаш и сега. Кога ќе стиснам гас колата иде одма, не чекам пола секунда или секунда за да „повлече“

Ова во однос на ТБ?

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1462 на: 26 Јули 2012, 13:24:33 pm »
Zaklucok:
RENAULT benzinec i dizel e ZAKON!
Тоа е тоа! Браво ЛП!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1463 на: 26 Јули 2012, 13:32:07 pm »
:) Прч сега ќе части низ маало а не е свесен ЛП колу мрази Рено :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1464 на: 26 Јули 2012, 13:36:02 pm »
So tresis zeleni?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1465 на: 26 Јули 2012, 13:40:33 pm »
Се зезам па и ти...

Отсутен ZokiPet

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 332
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1466 на: 26 Јули 2012, 13:41:18 pm »
И да за крај, штом има толку субјективни мислења, па еве и ја ке повторам, би одбрал дизел, па макар бил и голф 1 со 1.6д мотор
Јас баш заради заради звукот на голф 1 со 1.6д ги замразив сите дизели. Сеуште ми е ноќна мора од детство заради еден комшија кој секое утро го грееше по половина саат во место - го слушав и пцуев на секој такт на палење.
Сепак би дал и јас мал придонес на моментално најразгорената тема на форумов.
Лично преферирам бензин, но немам ништо против добар дизел од последните генерации. Ме воодушеви култивираноста во работата 2.0д на BMW и ми ги раскрши некои од стереотипите за дизелите. Сепак мојата годишна километража не оправдува набавка на дизел возило за да толку ми биде пресудно. Моментално сум среќен со бензин, па ако разликата во цена при набавка и одржување ми се покрие низ експлоатација исто среќен би бил и со дизел.
Одамна помина времето на „црвената“ нафта, па денес 100-150 ден разлика на 100км некако и не ми баш убедливо наспроти кешот при набавката. Напротив, многу повеќе се губи во пад на вредноста на возилото и од дуплирање на вредноста на горивата последниве години и приближување на цената на дизелот со бензинот, ама овде тоа никој не го спомнува.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10967
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1467 на: 26 Јули 2012, 13:44:51 pm »
ok, ama ne postoi realna snaga na trkala. Imas snaga na motor, i izlezna snaga na trkala. Fehelrot deklarira 122 isporacuva 140. Potoa Astrata ne odi...

Колку е убаво чувството кога ќе платиш за помалку, а добиваш повеќе.
Незнам како би се осеќал во спротивната ситуација  ::) ::)

На пример да платам за возило со 110кс, а реални 90   ::) ::)

И да за крај, штом има толку субјективни мислења, па еве и ја ке повторам, би одбрал дизел, па макар бил и голф 1 со 1.6д мотор
Јас баш заради заради звукот на голф 1 со 1.6д ги замразив сите дизели. Сеуште ми е ноќна мора од детство заради еден комшија кој секое утро го грееше по половина саат во место - го слушав и пцуев на секој такт на палење.
Сепак би дал и јас мал придонес на моментално најразгорената тема на форумов.
Лично преферирам бензин, но немам ништо против добар дизел од последните генерации. Ме воодушеви култивираноста во работата 2.0д на BMW и ми ги раскрши некои од стереотипите за дизелите. Сепак мојата годишна километража не оправдува набавка на дизел возило за да толку ми биде пресудно. Моментално сум среќен со бензин, па ако разликата во цена при набавка и одржување ми се покрие низ експлоатација исто среќен би бил и со дизел.
Одамна помина времето на „црвената“ нафта, па денес 100-150 ден разлика на 100км некако и не ми баш убедливо наспроти кешот при набавката. Напротив, многу повеќе се губи во пад на вредноста на возилото и од дуплирање на вредноста на горивата последниве години и приближување на цената на дизелот со бензинот, ама овде тоа никој не го спомнува.

Тоа е тоа ZokiPet. Стереотипите за нафташите се одамна надминати. Комон реил е совршенство од мотор, поготово кај БМВ. Ме импресионира исто dci кај Рено и со задоволство би возел еден таков.

Ама стереотипите за бензинец не „лепи“, задоволство на угорници и слично, за жал сеуште не се надминати  ::)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1468 на: 26 Јули 2012, 13:48:18 pm »
BMW, 20d од 2002 нагоре (со common rail систем) да не грешиме душа со постарите. Мислам не се лоши и тие, ама откако ставија common rail, според мене се 3 пати подобри. Посебно 330d (6 цил во ред), е според мене можеби и најдобриот дизел до сега со кој сум се сретнал.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен ZokiPet

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 332
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1469 на: 26 Јули 2012, 13:53:16 pm »
Ама стереотипите за бензинец не „лепи“, задоволство на угорници и слично, за жал сеуште не се надминати  ::)
Надминати се и тие стереотипи, само што некој сеуште не сака да си признае  ;)
Во овој динамичен свет денес, најспоро се менува свеста на човекот.