Не можеби, сигурно.
Најдобро го осетив тоа минатото лето кога back to back ги возев новото CR-V и новиот Outlander - 2.0 бензинец со 150 коња вс 2.2 турбодизел со 150 коња (односно 154 кај Хондата), ама 190 vs 380 Nm во корист на Outlander-от. Додека Хондата даваше чувство на летаргија и споротија, Аутледендерот знаеше да ги пролизга сите четири тркала при тргање на асфалт и беше значително „пожив“.
Се слагам. И јас го возев Оутландер -от, и јас осетив колку е потентен моторот. И мене ми праеше ќеиф кога буквално катапултираше поготово по угорниците на Стража.
Инаку кај ЦР-В то е такво чувството ако не менуваш во распонот каде што треба. Далеку е потром од Оутландер -от, ама кога ќе го научиш и не е до толку лошо (иако далеку од Оутландер от).
Но, јас на прво место ставив удобност при возење, стабилност и слично, што кај Оутландерот не ми беше баш баш. Односно ЦР-В то возеше повеќе како кола, а Оутландер како камионче (по кривини на пример ми скокаше задниот дел).
Исто постојано ми крцкаа и многу ме нервираа третиот ред седишта на примеркот што го возев јас.
Ама за моторот немам замерка...
Јас пробував да добијам комплетно пакување.. Не само удобност, не само добар мотор, туку сите нешта исполнети во прифатлива граница..
Кај ЦР-В во ме нервираше што кога сакав да претекнувам во 6 -та не влече .. Исто не влече кој знае колку подобро и кога од 6 -та спуштам во 5 -та.. Ама се навикнав веќе дека треба со 4 -та или 3 -та, и веќе не ме нервира
Kaj Outlander -от само стискаш на гас и влече без да менуваш.. Ама па мене не ми пречи што треба да променам брзина, дури ми праи и ќеиф некогаш