Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1944879 пати)

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14370 на: 15 Февруари 2014, 00:03:55 am »
Според мене е нелогична споредбава на цени на две различни возила.Треба да споредат цените на Црв дизел и Црв бензин за да би држел вода муабетов ;)

Еве логична споредба,моториве се многу слични на хартија.

Qashqai 1.5 dCi Basic 1461 81/110   20.850е.

Qashqai 1.6 16V Basic 1598 86/117  18.850е.


Разликата е 2000е.Дизелот троши 7.5-8 градска(проверено веќе 2 год)а бензинот кај мои блиски луѓе троши 12 градска.Е сега направи математика,јас правев кога купив 2 дизел возила за кои бев голем скептик и мислам дека разликата во цената ќе излезе(тропам) за 40-50000км :)


ЦР-В Бензин беше официјална цена 22000 ЕУР

ЦР-В Дизел беше официјална цена 30000 ЕУР


Мене дизел ЦР-В ми трошеше 9 л/100 км.

Колку км треба да се поминат за да се извадат тие 8000 еур разлика? :)



Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14371 на: 15 Февруари 2014, 00:15:21 am »
ако идеш до рабпта и назад, и неколку пати да се прошеташ надвор од мк, нема да стигнеш да ги потрошиш 8-те... а тек ако туриш и нај нај нај добриот и нај скап плински уред со сокриени боци ово оно.. тогаш можеш и да се пензионираш со тој режим на возење а сеуште ке ги немаш извозено тие 8 бона разлика во гориво... да не прајме муабет што дизелите имаат поскапо техничко одржување....
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14372 на: 15 Февруари 2014, 00:18:49 am »
Не знаеш да возиш ти. Дизелот не е над 5 во град, додека бензинецот ти е 16+. Кажи му Лоши патишта...

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14373 на: 15 Февруари 2014, 00:19:18 am »
ако идеш до рабпта и назад, и неколку пати да се прошеташ надвор од мк, нема да стигнеш да ги потрошиш 8-те... а тек ако туриш и нај нај нај добриот и нај скап плински уред со сокриени боци ово оно.. тогаш можеш и да се пензионираш со тој режим на возење а сеуште ке ги немаш извозено тие 8 бона разлика во гориво... да не прајме муабет што дизелите имаат поскапо техничко одржување....

Или треба да се извозат 160000 км некаде за да почне дизелот да се исплатува.


Сега држи и муабетот дека веројатно ЦР-В дизел може да се продаде поскапо, ама не сум сигурен после 160000 колку е тоа битна разлика

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14374 на: 15 Февруари 2014, 00:21:48 am »
поише би рекол дека линијата (кривата) ке појде над 200Ккм пројдени... сепак е како што реков и тековното одржување поскапо...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14375 на: 15 Февруари 2014, 00:22:47 am »
Дај му го на брат ти еден месец црвецот да го вози по истата рута, па да видиме. Само тогаш ќе биде колку-толку реална споредбата.

Неговава потрошувачка горе доле се слага и со моите возења, односно кога го имав неговиот на тест неколку дена..

Така и сконтав дека и нема толку огромна разлика во потрошувачката. Инаку ми фали торкот што тој го има. Од друга страна кај мене е некако помазно...


И да направиме прорачунка:

Нисан Кашкаи со највисоко ниво на опрема (горе доле слично со опремата што јас ја имам, освен што он има Keyless, BOSE Audio и Панорамски кров, и кај мене е алкантара, кај него е кожа), 2.0 dCI|  150 ks 4WD, цена: 32000 eur

Honda CR-V 2.0 150 ks Lifestyle официјална цена: 22000 eur, купено е повтино.


Колку треба да заштеди дизелот за да се исплатат 10000 еур разлика во случајов?

 
Сакаш да кажеш дека 10000е е разликата само заради тоа што е дизел?

Не.. Сакам да кажам дека ЦРВ со наведените спецификации е 10000 еур поевтино од Кашкаи дизел со наведените спецификации.

Ама кај нас ЦР-В се продаваше многу евтино (истиот модел во Австрија беше 27000 еур). Затоа и се исплатеше да се купи.

Јас кога купував споредував која е разликата во цена на некои возила во разни земји, и споредував кај нас..

Испадна дека ЦР-В стварно поволна цена во Макпетрол беше. Јас успеав да го купам поевтино и од тоа.



Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14376 на: 15 Февруари 2014, 00:23:34 am »
поише би рекол дека линијата (кривата) ке појде над 200Ккм пројдени... сепак е како што реков и тековното одржување поскапо...

Кај ЦР-В то и нема драстична разлика во цената на одржување измеѓу дизел и бензин (има разлика, ама не е драстична).



Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14377 на: 15 Февруари 2014, 00:25:00 am »
сосема доволна да ја ставиш во купот и да прерачунаш... а под тековно одржување не мислев само на каиши мењавање и масло... возилото има еден куп други делови...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
  • Renault Megane R26
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14378 на: 15 Февруари 2014, 00:49:20 am »
Според мене е нелогична споредбава на цени на две различни возила.Треба да споредат цените на Црв дизел и Црв бензин за да би држел вода муабетов ;)

Еве логична споредба,моториве се многу слични на хартија.

Qashqai 1.5 dCi Basic 1461 81/110   20.850е.

Qashqai 1.6 16V Basic 1598 86/117  18.850е.


Разликата е 2000е.Дизелот троши 7.5-8 градска(проверено веќе 2 год)а бензинот кај мои блиски луѓе троши 12 градска.Е сега направи математика,јас правев кога купив 2 дизел возила за кои бев голем скептик и мислам дека разликата во цената ќе излезе(тропам) за 40-50000км :)


ЦР-В Бензин беше официјална цена 22000 ЕУР

ЦР-В Дизел беше официјална цена 30000 ЕУР


Мене дизел ЦР-В ми трошеше 9 л/100 км.

Колку км треба да се поминат за да се извадат тие 8000 еур разлика? :)




За 8 бона разлика во цена во никој случај не би се одлучил за дизелот,навистина е преголема разликата.Ако веќе мора да биде тоа возило ќе си го пичам на бензин.
Се додека разликата е во некоја разумна граница 2-3000,вреди да се размисли за дизелот според мене.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14379 на: 15 Февруари 2014, 08:20:06 am »
Според мене е нелогична споредбава на цени на две различни возила.Треба да споредат цените на Црв дизел и Црв бензин за да би држел вода муабетов ;)

Еве логична споредба,моториве се многу слични на хартија.

Qashqai 1.5 dCi Basic 1461 81/110   20.850е.

Qashqai 1.6 16V Basic 1598 86/117  18.850е.


Разликата е 2000е.Дизелот троши 7.5-8 градска(проверено веќе 2 год)а бензинот кај мои блиски луѓе троши 12 градска.Е сега направи математика,јас правев кога купив 2 дизел возила за кои бев голем скептик и мислам дека разликата во цената ќе излезе(тропам) за 40-50000км :)


ЦР-В Бензин беше официјална цена 22000 ЕУР

ЦР-В Дизел беше официјална цена 30000 ЕУР


Мене дизел ЦР-В ми трошеше 9 л/100 км.

Колку км треба да се поминат за да се извадат тие 8000 еур разлика? :)




За 8 бона разлика во цена во никој случај не би се одлучил за дизелот,навистина е преголема разликата.Ако веќе мора да биде тоа возило ќе си го пичам на бензин.
Се додека разликата е во некоја разумна граница 2-3000,вреди да се размисли за дизелот според мене.


Во мојот случај разликата беше и повеќе од 8000 еур, бидејќи дизел верзијата не можеше да се земе по пониска цена од редовната, а бензинецот успеав да го земам за доста пониско, така да разликата беше и повеќе од 10000 еур, што дефинитивно не вредеше.


Да беше 2-3000 еур, можда ќе земев дизел, бидејќи за СУВ возила со мала аеродинамичност, и релативно голема тежина, можеби дизел е посоодветен мотор ради торкот.


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14380 на: 15 Февруари 2014, 09:04:30 am »
Не можеби, сигурно.

Најдобро го осетив тоа минатото лето кога back to back ги возев новото CR-V и новиот Outlander - 2.0 бензинец со 150 коња вс 2.2 турбодизел со 150 коња (односно 154 кај Хондата), ама 190 vs 380 Nm во корист на Outlander-от. Додека Хондата даваше чувство на летаргија и споротија, Аутледендерот знаеше да ги пролизга сите четири тркала при тргање на асфалт и беше значително „пожив“.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14381 на: 15 Февруари 2014, 10:55:32 am »
Не можеби, сигурно.

Најдобро го осетив тоа минатото лето кога back to back ги возев новото CR-V и новиот Outlander - 2.0 бензинец со 150 коња вс 2.2 турбодизел со 150 коња (односно 154 кај Хондата), ама 190 vs 380 Nm во корист на Outlander-от. Додека Хондата даваше чувство на летаргија и споротија, Аутледендерот знаеше да ги пролизга сите четири тркала при тргање на асфалт и беше значително „пожив“.


Се слагам. И јас го возев Оутландер -от, и јас осетив колку е потентен моторот. И мене ми праеше ќеиф кога буквално катапултираше поготово по угорниците на Стража.

Инаку кај ЦР-В то е такво чувството ако не менуваш во распонот каде што треба. Далеку е потром од Оутландер -от, ама кога ќе го научиш и не е до толку лошо (иако далеку од Оутландер от).

Но, јас на прво место ставив удобност при возење, стабилност и слично, што кај Оутландерот не ми беше баш баш. Односно ЦР-В то возеше повеќе како кола, а Оутландер како камионче (по кривини на пример ми скокаше задниот дел).

Исто постојано ми крцкаа и многу ме нервираа третиот ред седишта на примеркот што го возев јас.

Ама за моторот немам замерка...

Јас пробував да добијам комплетно пакување.. Не само удобност, не само добар мотор, туку сите нешта исполнети во прифатлива граница..


Кај ЦР-В во ме нервираше што кога сакав да претекнувам во 6 -та не влече .. Исто не влече кој знае колку подобро и кога од 6 -та спуштам во 5 -та.. Ама се навикнав веќе дека треба со 4 -та или 3 -та, и веќе не ме нервира :)

Kaj Outlander -от само стискаш на гас и влече без да менуваш.. Ама па мене не ми пречи што треба да променам брзина, дури ми праи и ќеиф некогаш





Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14382 на: 15 Февруари 2014, 11:17:58 am »
Да, Хондата е значително по car-like од Outlander-от. Си има и тоа свои предности. Плус, ентериерот на Аутлендерот е значително поспартански, во Хонда повеќе се потрудиле.

Мене ми е криво што во Макпетрол не се решаваат да регистрираат CR-V дизел, баш сакам да го пробам. Стварно ми се свиѓаше новиот CR-V кога го возев лани, ама моторот некако ми ја упропасти сликата.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14383 на: 15 Февруари 2014, 11:27:55 am »
Да, Хондата е значително по car-like од Outlander-от. Си има и тоа свои предности. Плус, ентериерот на Аутлендерот е значително поспартански, во Хонда повеќе се потрудиле.

Мене ми е криво што во Макпетрол не се решаваат да регистрираат CR-V дизел, баш сакам да го пробам. Стварно ми се свиѓаше новиот CR-V кога го возев лани, ама моторот некако ми ја упропасти сликата.


Јас возев дизел ЦР-В (имаа лани регистрирано со автоматски менувач), и не е лош моторот. Штета што немам пробано со мануелен менувач, бидејќи авомтатскиот во Honda CR-V е нај тиња од автоматски менувач што некогаш сум пробал.

Што се однесува до бензинецот треба да го пробаш после бар 20000 км поминати, и да го возиш бар неколку дена дури го научиш, односно да сконташ кај да менуваш поготово ако си научен на дизел. А сугерирам после 20000 км поминати, бидејќи имам впечаток ко помазно да ми работи после оваа километража и ко нешто помалку да троши. Ама можда и само сум го научил како да го возам



Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14384 на: 15 Февруари 2014, 11:31:01 am »
А каков е тој режим на возење што го практикуваш сега а порано не си го практикувал на пример?