Автор Тема: Атмосферец 1.4 тромав или не  (Прочитано 87491 пати)

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #210 на: 07 Март 2012, 19:23:06 pm »
so taa kola semejstvoto mozes da do setas samo nizgrad ili eventualno treska, matka.... ako ides nakaj Ohrid ili Struga ke zaglavis zad nekoj kamion i ke stignes za 4-5 saata vo posakuvanoto mesto...

ке стигнеш пола саат покасно .......  сеа напраивте дека којзнае колку е појака хондата 90кс

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #211 на: 07 Март 2012, 19:25:12 pm »
Stanuva zbor za sestata generacija na Honda Civic koja tezese 1007 kg i navistina odese za 11 sekundi.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #212 на: 07 Март 2012, 19:26:37 pm »
Тежиниве се у пм, секаде различно. На едно место 1040, на друго 1180 .. треба некој ден да ја измерам, во дозволата не пишува.

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #213 на: 07 Март 2012, 19:27:25 pm »
Веројатно тој што купил кола со ваков мотор не му било во прв план да се трка со неа и да стига Скопје-Охрид за саат ипол туку да добие пристојно возило со ниска потрошувачка.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #214 на: 07 Март 2012, 19:29:54 pm »
Со Хонда добиваш пакет:
-едно од најквалитетните
-најекономичните
-најбрзите(зборувам за модели од конкуренцијата со исто литажен мотор)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #215 на: 07 Март 2012, 19:30:37 pm »
Weights

Hatch
1996 2222 (1007kg)
1997 2304
1998 2295
1999 2359
2000 2359 (1070kg)

from wiki

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #216 на: 07 Март 2012, 19:31:07 pm »
Со Хонда добиваш пакет:
-едно од најквалитетните
-најекономичните
-најбрзите(зборувам за модели од конкуренцијата со исто литажен мотор)


Да не заборавиме дека на Плетвар со 4 души у кола 200 иде без проблем ;D


so taa kola semejstvoto mozes da do setas samo nizgrad ili eventualno treska, matka.... ako ides nakaj Ohrid ili Struga ke zaglavis zad nekoj kamion i ke stignes za 4-5 saata vo posakuvanoto mesto...

ке стигнеш пола саат покасно .......  сеа напраивте дека којзнае колку е појака хондата 90кс

Погрешна лента на патарина и отиде предноста.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #217 на: 07 Март 2012, 19:33:58 pm »
Со Хонда добиваш пакет:
-едно од најквалитетните
-најекономичните
-најбрзите(зборувам за модели од конкуренцијата со исто литажен мотор)

-najkvalitetni- ok.
-najekonomicni? Ne bas. Integrata na banzata so 1100kg trosi 8 litri, bi trebalo da trosi 5.5.
-najbrzi? ako gledas ista litraza drugite imaat turbo i pobrzi se. Ako gledas ista konjaza drugite imaat pogolem motor (poveke torque) i povtorno se pobrzi. znaci ne.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #218 на: 07 Март 2012, 19:37:11 pm »
ЛП бе,станува збор за Цивик од 95-96-97год...Која кола од класата на Цивик имаше турбо(и напоменав дека за истолитражен мотор важи тоа) и дали според тебе 8л се голема потрошувачка за кола со 190кс...

Куоре,прочитај бројките погоре(Сарач) па ке ти стани појасно ;)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #219 на: 07 Март 2012, 19:41:47 pm »
Koi 190 ks ? Pri 100kmh dali razviva 30. Kolata ima samo 1100kg, sredno golem motor (1.8 ), VTEC (sistem razvien specificno za podobruvanjena ekonomicnosta) i za da se dvizi so 100kmh ne treba da trosi poveke od 5.5 litri. Za sporedba Calibra 2.0 so tezina od 1300kg trosi 5.3 litri pri 90 kmh a nema VTEC

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #220 на: 07 Март 2012, 19:44:58 pm »
АЈ да не тераме ОТ,уживај Калибрата троши 2.2л/100км при брзина од 400км/х,мислам од кај ги вадиш бројките алал да тие :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #221 на: 07 Март 2012, 19:47:57 pm »
D14 Series Engines (1.4 Liter)

D14A1
Found in:
1987–1991 Honda Civic GL and 1990 CRX (European Market)
Displacement : 1,396 cc (85.2 cu in)
Bore and Stroke : 75.0 × 79.0 mm (2.95 × 3.11 in)
Compression : 9.3:1
Power : 90 hp (67.1 kW, 91.3 ps) at 6,300 rpm
Torque : 83 lb·ft (11.5 kg/m, 112 Nm) at 4,500 rpm
Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)
Fuel Control : Dual Carburetor
Piston Code : PM2

D14A2
Found in:
1995–1997 Honda Civic MA8 (European Market)
Displacement : 1,396 cc (85.2 cu in)
Bore and Stroke : 75.0 × 79.0 mm (2.95 × 3.11 in)
Compression : 9.2:1
ECU code: P1J
Power : 89 hp (66.4 kW, 90.2 ps) at 6,100 rpm
Torque : 86 lb·ft (11.9 kg/m, 117 Nm) at 5,000 rpm
Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)
Fuel Control : Multi-point fuel Injection, PGM-FI
Redline : 6,800 rpm
Fuel cutout : 7,250 rpm

D14A3
Found in:
1999–2000 Honda Civic 1.4i EJ9 (European Market)
Displacement : 1,396 cc (85.2 cu in)
Bore and Stroke : 75.0 × 79.0 mm (2.95 × 3.11 in)
Compression : 9.1:1
ECU code: P3X
Power : 75 PS (55 kW; 74 hp) at 6,000 rpm[1]
Torque : 109 N·m (80 lb·ft) at 3,000 rpm[1]
Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder), non VTEC
Redline : 6,800 rpm
Fuel cut: 7,200 rpm
Fuel Control : OBD2-a, DPFI (SFi – Simplified Fuel injection), 1+3 2+4 injectors thrown together
Transmission: S40, S20

D14A4
Found in:
1996–1998 Honda Civic 1.4iS EJ9 (European Market)
Displacement : 1,396 cc (85.2 cu in)
Bore and Stroke : 75.0 × 79.0 mm (2.95 × 3.11 in)
Compression : 9.2:1
Piston code: P3Y
Piston Compression height: 29.5 mm
Piston dish volume: -5.4 cc
ECU code: P3Y
Big-end bore: 43 mm
Rod length(center to center): 138 mm
Power : 90 PS (66 kW; 89 hp) at 6,300 rpm[1]
Torque : 124 N·m (91 lb·ft) at 4,500 rpm[1]
Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder), non VTEC
Red line : 6,800 rpm
Fuel cut: 7,200 rpm
Fuel Control : OBD2-a, DPFI (SFi – Simplified Fuel injection), 1+3 2+4 injectors thrown together
Transmission : S40 (or S4PA for 4AT)
Deck Height : 207 mm

The D14A3 and D14A4 engines are identical, the difference is only one small gasket under the throttle body in D14A3 which restricts the air intake of the engine, this happen in some European countries.

D14A7
Found in:
1997–2000 Honda Civic 1.4i MB2/MB8 (UK Market)
Displacement : 1,396 cc (85.2 cu in)
Power : 75 PS (55 kW; 74 hp) at 6,000 rpm
Torque : 112 N·m (83 lb·ft) at 3,000 rpm
Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder), non VTEC

D14A8
Found in:
1997–2000 Honda Civic MB2(1.4i), MB8(1.4is) (UK Market)
Displacement : 1,396 cc (85.2 cu in)
Power : 90 PS (66 kW; 89 hp) at 6,300 rpm
Torque : 120 N·m (89 lb·ft) at 4,800 rpm
Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder), non VTEC

D14Z3
Found in:
1999–2000 Honda Civic MB2(1.4i), MB8(1.4sr) (UK Market)
Displacement : 1,396 cc (85.2 cu in)
Power : 75 PS (55 kW; 74 hp) at ??? rpm
Torque : 112 N·m (83 lb·ft) at 3,000 rpm
Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder), non VTEC

D14Z4
Found in:
1999–2001 Honda Civic MB2(1.4is), MB8(1.4sr) (UK Market)
Displacement : 1,396 cc (85.2 cu in)
Power : 90 PS (66 kW; 89 hp) at ??? rpm
Torque : 120 N·m (89 lb·ft) at 4,800 rpm
Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder), non VTEC

D14Z6
Found in:
2002–2005 Honda Civic 1.4 LS (European market)
Engine Name: D14Z6
Displacement: 1,398 cc
Bore and Stroke: 75mm x 79mm
Compression: 10.4:1
Cylinder Head: 16 Valves, SOHC
Red Line: 7600 RPM
Fuel Cutoff: 8800 RPM
Fuel System: Honda PGM-FI
Rod/Stroke Ratio: ?:?
Stock BHP Rating: 90 at 5,600 rpm
Stock torque rating: 130 Nm at 4,300 rpm
Rated Fuel Consumption: 0.52 -> 0.65 Liters pr. Metric Mile

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #222 на: 07 Март 2012, 20:01:14 pm »
АЈ да не тераме ОТ,уживај Калибрата троши 2.2л/100км при брзина од 400км/х,мислам од кај ги вадиш бројките алал да тие :)
ovde e deklarirana na 5.7
http://new-car-model.com/opel/calibra/opel_calibra_a2.0_i_16v(9157)/
 
da se vratime na temata za 1.4 kosilicite.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #223 на: 07 Март 2012, 20:43:43 pm »
Се зависи од претходното искуство. Имам братучед со Голф 5 1.4 80 коња, човеков е презадоволен, воодушевен е од брзината.

А и да бидеме реални, 90 % од возењето не користиме повеќе од 50 коња. Баш ме занима колку коња користам со Алфата при 3000 обртаи.

Со гас цапната до крај, пошто тогаш е максималната снага (максималното полнење на цилиндрите со гориво) имаш околу 75кс. Еве график на 2.0 16v ts:


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #224 на: 07 Март 2012, 20:49:23 pm »
Графиков не е валиден - кривите за обртен момент и снага се сечат на 5600 вртежи, наместо на 5252 .