Автор Тема: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации  (Прочитано 130122 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43936
  • Il Moderatore
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #420 на: 30 Септември 2016, 10:45:05 am »
Никој не спори дека ќе те однесе спаркот до владивосток. Једини мотив што може да те натера да одиш со спарк до таму, е да се надеваш дека морски струи ќе го однесат назад во Кореа, откако ќе го фрлиш во јапанско море, па да си се вратиш со некоја Волга ко чоек (или со авион).

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7121
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #421 на: 30 Септември 2016, 10:46:45 am »
Вие или се правите луди или .... !

Не сме 1985-та, 2016-та сме.

Значи убаво ви пишаа погоре дека и со точак се поминуваат 11.000 км, и со Југо и со Матиз и со Коњ и пешки..... ама ако се мора !

И јас возев Југо и Сузуки без клима и Корола со клима (и се имам возено барем во уште 20тина други коли) на релација Ск-Бг и има разлика кој што сака нека збори, и на 1000 км се осеќа разликата, а не на 11.000.
Тргни со Спарк до Берлин па ќе правиме муабет дали после 10-12 саати возење со 120-150 км/х ќе ти биде пријатно бучењето у кола, за седењето не правиме муабет.


Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10990
  • 430i
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #422 на: 30 Септември 2016, 10:51:48 am »
и со голф ќе ти биде поудобно него со спарк, ама со пасат ќе ти биде поудобно него со голф, ама со мечка ќе ти биде поудобно него со пасат, ама со ролс ќе ти биде подобно него со мечка, ама со авион ќе ти биде поудобно него со ролс, ама ич да не тргаш у кревет ќе ти биде пудобно него у авион

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34157
  • Таков е животот... јебига
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #423 на: 30 Септември 2016, 10:52:53 am »
Ало бре, какви 150км/ч со Спарк јеси ти луд?

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55052
  • Махер
Одг: Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #424 на: 30 Септември 2016, 11:13:05 am »
и со голф ќе ти биде поудобно него со спарк, ама со пасат ќе ти биде поудобно него со голф, ама со мечка ќе ти биде поудобно него со пасат, ама со ролс ќе ти биде подобно него со мечка, ама со авион ќе ти биде поудобно него со ролс, ама ич да не тргаш у кревет ќе ти биде пудобно него у авион
Да. Само која е границата под која ќе речеш дека е "доста".

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43936
  • Il Moderatore
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #425 на: 30 Септември 2016, 11:15:39 am »
Веројатно кај голф веќе ќе почнам да се мислам озбилно.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Gabau

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 489
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #426 на: 30 Септември 2016, 11:59:03 am »
Очигледно некои мешаат службено патување каде што мора побрзо да отидеш и да се вратиш и возење туристички за уживање.
пс: читнете го првиот пост и ќе ви биде јасно како треба да изгледа едно патување

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #427 на: 30 Септември 2016, 12:03:14 pm »
Да. Само која е границата под која ќе речеш дека е "доста".

Сама ќе ти се каже. Кога више неќеш да возиш, тогаш е „доста“.

Лично, се сеќавам на само три пати кога сум рекол „доста“. Лада Нива (после стотина километри аутопут), Југо (после неколку саати низ град) и една грозна, стара тојота корола со лош плин (после 5 минути ради мирисот унутра).

Со празен и исправен/стегнат „Матиз“ ќе возам до кај сакаш со насмевка скриена позади цвикерите за сонце. Само ако можам седиштето до крај назад да го онадам. Не е ни приближно толку катастрофа ко што го зборите папагалски.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55052
  • Махер
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #428 на: 30 Септември 2016, 12:11:40 pm »
Вози, што да ти кажам. Луѓе и вреќа сол јадат.

А Матиз ќе си остане Матиз. Казна.

Земи со Мини Оне 1.6 вози, или со Уп 1.0, или со W210. Треба да се знае кога е доста, а матиз е бајаги под „доста“ за пат подолг од 20км, за повеќето возачи.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2652
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #429 на: 30 Септември 2016, 13:21:41 pm »
20км со точак ќе ги извозам во еден здив брз да се изморам. А не па со кола. Претеризам е да се каже дека е тооолку срање матизот. Ама  11 илјади км, пак е претеризам.
Од една во друга крајност...

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10990
  • 430i
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #430 на: 30 Септември 2016, 13:24:28 pm »
и со голф ќе ти биде поудобно него со спарк, ама со пасат ќе ти биде поудобно него со голф, ама со мечка ќе ти биде поудобно него со пасат, ама со ролс ќе ти биде подобно него со мечка, ама со авион ќе ти биде поудобно него со ролс, ама ич да не тргаш у кревет ќе ти биде пудобно него у авион
Да. Само која е границата под која ќе речеш дека е "доста".

зависи за што се подразбира „доста“, за возењето или во што би се возел
пошто веќе 1.4 амосферец не е кола туку пепељара и трба да се убиеш ако го возиш, се’ што е седан под V6 е саксија и не е вредно за имање итн...
поместено е „доста“-то, односно границите

Присутен tomaso

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2188
Одг:
« Одговори #431 на: 30 Септември 2016, 13:47:19 pm »
Секој има различно "доста" изгледа.Ама да не правиме на триипол косилица си е косилица.Две ги имам и си има посебен режим на возење, претекнувањето посебно си сака една или две подолу.Толку му е силата на колата.Ама си има намена секоја кола.
Не можи мало градско да биде кола за крузање по автопат.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #432 на: 30 Септември 2016, 14:24:13 pm »
за оверлендерско „крузање“ со 80 км/ч по регионални патишта со акцент на разгледување околина - може.

за автопатско ракетирање од франкфурт до келн - не.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43936
  • Il Moderatore
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #433 на: 30 Септември 2016, 14:54:31 pm »
Мене многу битни работи на толкав пат би ми биле:
- Клима
- Убави седишта (ми се свиѓаше идејата за замена на седиштата во ладата), со странична потпора и менување нагиб и висина на седечката платформа, кои ќе бидат доволно високи и широки за да го сместам целиот грб, и со доволно можност за повлекување наназад, подесување на лумбалниот дел ќе биде секако плус;
- Потпирачи за лева и десна рака - подеднакво, и да не бидат реда ради ставени, туку да може цела подлактица да ја потпрам убаво и исто битно, да бидат лево и десно на иста висина;
- Темпомат;
- Добри светла за ноќно возење


Помалку битни, но не и небитни работи би ми биле:
- Тивка кабина,
- Волан со подесување на длабина и висина и серво
- Моќен мотор (низ русија ќе возам, ефтин е бензинот)
- Добра суспензија.

Од на што сум го гледал на телевизија и слушал на радио (пошто на памет збориме, никој во спарк не влегол тука), спаркот не задоволувува ни еден од овие услови (сем клима можеби, ако имаш среќа).


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2652
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #434 на: 30 Септември 2016, 14:56:47 pm »
 Скопје - Владивосток

2.6L V6
Или 2.5 tdi ;D