Наведи два модели на нашиов пазар, од кои спаркот е поудобно возило.
Нови? Не знам, веројатно нема. Можда сеиченто. (Но - внимавај! - тоа не го прави автоматски неудобен, пошто може
сите нови коли да се удобни!). Ама од старите коли - какви што се огромното мнозинство на улиците и форумот - ги има повеќе.
Всушност, кога ќе размислам подобро, ако нема никој позади и ако може седиштето да се врати назад до крај, Спаркот е сосем фино-нормално возило. И тивко, што е плус за удобност. Суспензијата не е тврда, што е исто така плус за удобност.
Како знам? Бааги километри имам поминато со службен спарк, и долги и средни и кратки релации, по секакви патишта. За ладата беше ролс ројс у удобност.
ЕДИТ
Филип, претеруваш.

Ај се кладиме у 500 денара дека нема да знаеш да дадеш директен одговор на ова прашање: во што точно се состои моето наводно претерување?