Автор Тема: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации  (Прочитано 130065 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34157
  • Таков е животот... јебига
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #405 на: 30 Септември 2016, 08:47:53 am »
А каква врска има каде е произведен?
Има врска, зошто Дени генерализира за Спарк на база на службено искуство со дефектен МАТИЗ од фабрика купен за пола цена.

Никој од вас нема искуство со возилото (ниту сакате да стекнете), само јадете гомна ко да е последен ден на земјава. Не само за Спарк, за цела низа возила и други муабети.

Присутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17606
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #406 на: 30 Септември 2016, 09:19:41 am »
Го направивте Спаркот како Ролс Ројс да е, и никој нити видел нти седнал во Спарк. Кога полагав за возачка, цела флота Спаркови на автошколата ги возев, 4 коли со под 40.000 поминати, што би се рекло нови.

Т од тивко немаше, м од место немаше, у од удобност немаше. Молам без претерување.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29794
    • CARclub.mk
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #407 на: 30 Септември 2016, 09:39:05 am »
Џони, многу лично си го сфаќаш муабетот за Матиз/Спарк.

Како и да е, има причина зошто тие коли се викаат градски возила. Градски. И повторно, да потенцирам, градски.

Мали се, предвидени за полесно справување со градски гужви. Полесно да се најде паркинг, полесно да се маневрира. Не се предвидени за возење на отворено. Скоро сите тие мали градски аутца од звучна изолација имаат воздух, скоро никакви (тенки и тврди) седишта, и така-натака.

Мало градско возилце си е мало градско возилце. И прекрасни се, за намената. Јас сум на ниет да го продадеме Сеичентото и да земеме половен VW Up или Seat Mii.

Ама да не си играме играчки, 11.609 километри во Спарк? Абе ааааајде..

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34157
  • Таков е животот... јебига
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #408 на: 30 Септември 2016, 09:42:06 am »
Никој не го прави Спаркот Ролс Ројс.
Претпоставувам колку искуство си имал со возила кога си полагал и колкав експерт си бил. А и слухот сигурно ти бил на многу повисоко ниво, што би рекол Џиџи, највише страда и се развија слух со дркање, пошто цело време слушаш дали иде некој ;D

@ Zeratul, не си го сфаќам бе лично муабетот за Спарк. За Матиз не знам, немам искуство. Само контрирам тролање да не си помисли некој стварно па да се заебе ако го заобиколи за како што велиш градско возило. Чунки имам озбилно искуство со Спарк од 100.000км без 500км и сум го имал од фабрика па до сега. Не гледам дека било кој друг на форумов има поекстензивно искуство со Спарк од мене (не дека е баш некоја прецизна мерка ама сепак).
А тоа за 11.000км во Спарк беше само заебанција. Али... The nerves with some of you guys... awwwh!

Присутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17606
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #409 на: 30 Септември 2016, 09:53:57 am »
Ти треба искуство да знаеш кога ти е тесно, неудобно, прегласно? Или ќе се вадиш на тој муабет, зошто факт е дека Спаркот е шит кој е преценет, небезбеден, и во контекст на темава, ни за 30 километри не е пријатен за возење, а не па до соседен град, а уште помалку соседна држава.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34157
  • Таков е животот... јебига
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #410 на: 30 Септември 2016, 09:57:29 am »
Ти треба искуство да знаеш кога ти е тесно, неудобно, прегласно? Или ќе се вадиш на тој муабет, зошто факт е дека Спаркот е шит кој е преценет, небезбеден, и во контекст на темава, ни за 30 километри не е пријатен за возење, а не па до соседен град, а уште помалку соседна држава.
Секако дека ти треба, за да знаеш што е гласно или не. Треба да седнеш во повеќе возила.
Инаку немам никаков проблем за до Љубљана, Белград, Бања Лука, Солун.... Никаков проблем.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #411 на: 30 Септември 2016, 10:05:10 am »
Не ми се верува дека во тема за Overlanding, или поточно за тура од 11К километри, два дена се праи муабет за Спарк. Каков сака нека е, тоа е сериозна километража. Можеш и на точак да ја возиш, ама не е тоа тоа така?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
Одг: Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #412 на: 30 Септември 2016, 10:06:45 am »
Џони, многу лично си го сфаќаш муабетот за Матиз/Спарк.

Како и да е, има причина зошто тие коли се викаат градски возила. Градски. И повторно, да потенцирам, градски.

Мали се, предвидени за полесно справување со градски гужви. Полесно да се најде паркинг, полесно да се маневрира. Не се предвидени за возење на отворено. Скоро сите тие мали градски аутца од звучна изолација имаат воздух, скоро никакви (тенки и тврди) седишта, и така-натака.

Мало градско возилце си е мало градско возилце. И прекрасни се, за намената. Јас сум на ниет да го продадеме Сеичентото и да земеме половен VW Up или Seat Mii.

Ама да не си играме играчки, 11.609 километри во Спарк? Абе ааааајде..
Која споредба ја направи на мали возилца што да ти расправам. ;) Матиз е дното на класата, а Ап е меѓу најдобрите во класата. Доста потивок, подобри седишта, постабилен, попросторен барем напред, итн. Ај бе оди купете Матиз, зашто Ап? А?

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29794
    • CARclub.mk
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #413 на: 30 Септември 2016, 10:10:19 am »
Пошто сакам да е VW. :)

Пошто ако отидам у категорија-две помала кола, не сакам да се осеќам како да сум отишол у категорија-две поевтина кола.

Плус, ми се свиѓа како изгледа. ;D

Присутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17606
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #414 на: 30 Септември 2016, 10:12:39 am »
Кога ќе си се помириш дека тоа е единствено приватно возило и мораш да го користиш во одредени ситуации, нема да имаш проблем, сигурен сум.

А кога имаш избор помеѓу Шкодата и Спаркот, одма друга песна е.

Отсутен Gabau

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 489
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #415 на: 30 Септември 2016, 10:14:06 am »
Значи според вас ако немаш мечка S класа боље не тргај на пут па макар тоа било и до Солун. За возење и уживање ти треба само добар сопатник или екипа и исправно возило па макар тоа било Југо или Спарк.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #416 на: 30 Септември 2016, 10:16:36 am »
Шефе, да ми извиниш, ама збориме за 11000 (единасет ИЛЈАДИ километри). Не ќе да ти е доволно само добар сопатник или екипа. Кола од типот на Спарк има да те уништи на толкава километража, ќе треба на рехабилитација да одиш после тоа.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29794
    • CARclub.mk
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #417 на: 30 Септември 2016, 10:17:48 am »
Леле, пак ќе ги вергламе истиве муабети..

Не. Никој не го тврди тоа. Конкретно, во ситуацијава зборуваме за 11.609 километри. Скопје -> Владивосток.

--

Дополнително, јас многу почитувам и многу сакам мали градски возилца. Имаме едно во фамилија (Fiat Seicento Sporting, топтан опремено, освен серво, и тоа му е единствената маана во контекст на намената) и многу е практично и корисно во градски услови.

Едит: Веле ме престигна. Благодарам.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34157
  • Таков е животот... јебига
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #418 на: 30 Септември 2016, 10:22:13 am »
А кога имаш избор помеѓу Шкодата и Спаркот, одма друга песна е.

Секако дека е. Can't argue that, за 3 пати од цената :)

Значи според вас ако немаш мечка S класа боље не тргај на пут па макар тоа било и до Солун. За возење и уживање ти треба само добар сопатник или екипа и исправно возило па макар тоа било Југо или Спарк.

Така е. Секако ако можеш да се помириш со две комбинации, или да возиш со повеќе од 50% притисната папуча за гас, или да не те фрустрира кога сакаат шлепери да те претекнуваат :D The choice is yours.

11.609km не е проблем за ниедна кола, под услов да имаш неограничено долго време за да стигнеш ;D

Отсутен Gabau

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 489
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #419 на: 30 Септември 2016, 10:25:17 am »
Пред 15-на год бев со Југо до Бар (Црна Гора) преку Краљево и имаше околу 800Км возење во еден правец и беше права уживанција, така да и 11.000Км за десетина дена да се поминат не е проблем.