Автор Тема: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации  (Прочитано 130073 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #390 на: 29 Септември 2016, 21:02:02 pm »
Наведи два модели на нашиов пазар, од кои спаркот е поудобно возило.

Нови? Не знам, веројатно нема. Можда сеиченто. (Но - внимавај! - тоа не го прави автоматски неудобен, пошто може сите нови коли да се удобни!). Ама од старите коли - какви што се огромното мнозинство на улиците и форумот - ги има повеќе.

Всушност, кога ќе размислам подобро, ако нема никој позади и ако може седиштето да се врати назад до крај, Спаркот е сосем фино-нормално возило. И тивко, што е плус за удобност. Суспензијата не е тврда, што е исто така плус за удобност.

Како знам? Бааги километри имам поминато со службен спарк, и долги и средни и кратки релации, по секакви патишта. За ладата беше ролс ројс у удобност.

ЕДИТ

Филип, претеруваш.

 :)

Ај се кладиме у 500 денара дека нема да знаеш да дадеш директен одговор на ова прашање: во што точно се состои моето наводно претерување?
« Последно менување: 29 Септември 2016, 21:07:22 pm filipv »

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #391 на: 29 Септември 2016, 21:19:25 pm »
Со лада за русија?? не седнувам во таква ни за10км, квалитет внатрешен нула, џамојте и ретровизорите со дрвце ќе ги заглавуваш на излез од мк, поарно ќе кренам со постара лада како лада 2106 што ја имав, него со ова поновиве тениќии. нива не треба ни да се спомне во темава, спарк шознам океј е ама за до русија јоок :)
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #392 на: 29 Септември 2016, 21:26:03 pm »
Наведи два модели на нашиов пазар, од кои спаркот е поудобно возило.

Нови? Не знам, веројатно нема. Можда сеиченто. (Но - внимавај! - тоа не го прави автоматски неудобен, пошто може сите нови коли да се удобни!). Ама од старите коли - какви што се огромното мнозинство на улиците и форумот - ги има повеќе.

Всушност, кога ќе размислам подобро, ако нема никој позади и ако може седиштето да се врати назад до крај, Спаркот е сосем фино-нормално возило. И тивко, што е плус за удобност. Суспензијата не е тврда, што е исто така плус за удобност.

Како знам? Бааги километри имам поминато со службен спарк, и долги и средни и кратки релации, по секакви патишта. За ладата беше ролс ројс у удобност.

ЕДИТ

Филип, претеруваш.
:)
Ај се кладиме у 500 денара дека нема да знаеш да дадеш директен одговор на ова прашање: во што точно се состои моето наводно претерување?
Слатка е пара.
Претерувате.
Спарк е исто толку удобен како и некои од „нормалните“ коли кои ги зборите. Од некои и поудобен.
Убаво те праша Симо. Кои коли? Јас сум возел Матиз службен 2 години. Казна е колата. Седиштето не оди доволно назад прво и основно за да ме собере без да се туткам. А тек некој повисок или подебел? Јас и колегата до мене (недај боже следи и пострашно) се допираме со рамења и го допираш постојано со рака по нога кога мењаш брзини. Он си седи со рака гушнато возачкото седиште (како рикверц кога возиш) за да не се допираме со рамењата. Еднаш бевме 4 души, ~190цм сите, 90-100кг сите. Страшно. Потресително. Од кои коли? Од W210 е поудобен? Кои ги спомнавме дека се нормални? Ауди А1? Мерцедес А класа?
Возам 120 кај Кадино, и колегата „Пази џандар“!!!
- 120 возам бе што да пазам.
= Ауууу мислев 200 возиш... - ми вели.

Знам дека се силиш дека возење во што било е најбитно, осеќајот и слично. Ама тоа има граница некаква. Ако е за силење океј, ама ако е за реалност, колата е казна.

Затоа, претеруваш.

Отсутен Strumjan

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 95
    • Македонска Џумла заедница
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #393 на: 29 Септември 2016, 22:44:26 pm »
Процедурално, дефинирајте за кој спарк се објаснувате :)


Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10990
  • 430i
Одг:
« Одговори #394 на: 29 Септември 2016, 22:55:08 pm »
Вториот за разлика од првиот е Трансформер

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43935
  • Il Moderatore
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #395 на: 29 Септември 2016, 22:55:50 pm »
Процедурално, дефинирајте за кој спарк се објаснувате :)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Праи разлика? Има понеудобно возило од „џандарскиов“ спарк што моментално се продава кај нас?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16734
  • Keep it 100
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #396 на: 29 Септември 2016, 23:28:52 pm »
Се знае дека за првиот се збори. Вториот никој освен џандарите не го вози.

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1792
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #397 на: 30 Септември 2016, 01:20:17 am »
Ја иам џандарски Спарк. Замисли, нов го купив.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34157
  • Таков е животот... јебига
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #398 на: 30 Септември 2016, 01:44:40 am »
Дени, тебе ти дале Матиз со карбуратор произведен во Виетнам, тука купен за 4700 евра нов сосе ДДВ со ревалоризирана вредност поради фабрички чкарт и непоминување на технички преглед. Изгледа не си заслужил доволно а? :D
Спарк и твојот Матиз се две различни возила. Али во одсутство на било какво искуство од страна на вас неколку души, ајде нека проѓе ;D

Отсутен tomaso

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2188
Одг:
« Одговори #399 на: 30 Септември 2016, 01:51:26 am »
А каква врска има каде е произведен?
Да не има L верзија случајно.

Факт.Нема место во колата.
А за мотрот нема потреба да се дискутира нели?!

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17606
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #400 на: 30 Септември 2016, 01:58:39 am »
До кога ќе се правиме будали само, тоа ми е... Тивок бил Спарк, имало место, удобни биле седиштата... Како кога те убедува некоја дека си и втор.

Отсутен tomaso

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2188
Одг:
« Одговори #401 на: 30 Септември 2016, 02:11:53 am »
До кога де....Изгледа додека не купи Џонтра Суперб :)

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #402 на: 30 Септември 2016, 04:18:06 am »
Сум се возел во џандарски спарк. И сум возел џандарски спарк. Муабетиве ви се поише од ракав тресени него ли од искуство.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43935
  • Il Moderatore
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #403 на: 30 Септември 2016, 06:59:33 am »
Поудобен е од уното? Вака од возачки аспект... Баш ме занима, не сум возел џандарски спарк.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #404 на: 30 Септември 2016, 08:41:52 am »
Муабетиве ви се поише од ракав тресени него ли од искуство.

My point exactly!

Ова е типична „рекла-казала“ перпетуација без контакт со искуството на реалноста. Слично ко на времето „корејските коли се фуш и се расипуваат“ или неколку години подоцна „трицилиндрашите не се трајни и брзо ќе откажуваат“.... и слични други од памет интуитивно тресени автомобилски „мудрости“.