Автор Тема: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации  (Прочитано 130012 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43931
  • Il Moderatore
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #360 на: 26 Август 2016, 14:53:54 pm »
Имаат подобри патишта поради војните.
Не. Поради јасната визија дека без патна и железничка инфраструктура, нема напредок.
Да имавме ние конфликт и војни, само ќе ги закрпевме дупките.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен TheHeatIsOn

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 515
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #361 на: 26 Август 2016, 14:54:24 pm »
A koj ima najubav plostad a :)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #362 на: 26 Август 2016, 15:13:20 pm »
Ако Србија, Босна и Косово, кои имаа опасни војни кои им ја изрешетаа патната ифнраструктура и економијата, имаат поробри патишта од нашите, време е колективно да се самоубиеме.

Новиот регионален пат Билеќа - Гацко - Тјентиште е перверзно добар. Кларксон би можел да тестира бесни коли комотно таму. Еднаипол лента у секој правец, мазно, тунели, вијадукти, прегледни кривини... Да му е ќеф на човек да вози. Другите, постари патишта низ Босна се коректно одржувани и бележани, слично на Хрватска. Околу Сутјеска и после надоле Горажде, Вишеград исто. Тесно, планинско, но мазно. Без удари по подвозјето и без никаква потреба од слалом.

Онакво гадно лупање од нерамнини чат-пат (и само чат-пат!) сретнав низ Србија и Косово, но низ Македонија е за жал нормална појава.

Отсутен ogledalo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 615
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #363 на: 28 Август 2016, 00:35:00 am »
И јас само да се надоврзам на муабетот за катастрофата во која живееме.
Летово провозев низ Албанија, влез од Грција кај Ксамил преку Валона до Ќафасан. Истиот пат го имам поминато пред 10 години кога ми беше и последен пат низ Албанија.
Е за овие 10 години Албанија неможе да се препознае (патиштата мислам, а и бункерите гледам ги исчистиле комплет иако тоа им беше заштитен знак и мене сега вака пусто не ми се засфиѓа толку).
Да почнам од патот покрај морето од Саранда до Валона. Пред 10 години тоа беше пат со една лента од времето на Хоџа кога за сообраќајот и колите (што ги немале) бил сосема доволен. Не ми беше јасно како се разминуваат два камиони или автобуси, бидејќи и за два мерцедеси да се разминат требаше да се сопре и двете коли вон асфалт да фатат малку.
Повторно за жал, сега мерцедесите и не се толку доминантни. Имам слики од пред 10 години кај што освен мерцедес нема друга кола, а над 10 коли фатени на сликата.
Сега тој пат е со две ленти и нов асфалт каков што кај нас има само на новата делница Велес-Скопје или Велес-Сарамзалино.
Валона до Елбасан, автопат на делови бидејќи уште се гради, но и на деловите кај што небеше автопат, асфалтот беше во подобра состојба од било кој патен правец кај нас (со исклучок на штотуку завршените делници).
Пред 10 години фативме околу Охридско езеро, па влеговме од кај Св.Наум. Патот од Св.Наум до Охрид ни изгледаше како автопат во споредба со тоа што го возевме пред да поминеме граница.
Значи за 10 години Албанија си терала напред со забрзано темпо. Ние за овие 10 години не сме мрднале ни милиметар напред, сега сме зад Албанија во поглед на патна инфраструктура.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #364 на: 29 Септември 2016, 09:03:49 am »
Ова е, по мое, идеалното возило за Скопје - Владивосток и назад:



E сеа, пред тргање, би ја сменил комплетната електрика: кабли, прекидачи, осигурачи, релиња. Сијаличките сите лед (пошто помалце цркаваат, не?) и некој нов, модерен, фенси акумулатор. Тоа е мини-проект ко би требало да знае да го направи кој било писмен автоелектричар.

Мењање на сите гумици у подвозјето со некои нови, квалитетни и удобни.

Мењање на гумите со нови, некоја марка, со M&S шара.

Мењање на каиши и затегачи со некои поскупи и подобри.

И тоа би било тоа. Ако ви текнува нешто дополнително кажувајте. (амротизери можеби?)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29794
    • CARclub.mk
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #365 на: 29 Септември 2016, 09:23:04 am »
Хм.. Хм, хм.

На прв поглед, одличен избор. Ама, видов дека од Скопје до Владивосток има 11.609 километри.

Не знам колку километри си поминал во ваква Лада, али 100 се многу, не па 11.609. Звучна изолација, комфор и ергономија се мисловни именки за Русите.

Ако веќе треба да поминам 11.609 (и со зборови - единаесет илјади, шестстотини и девет) километри во кола, по вакви-или-онакви патишта (а според Google Maps, не се тера премногу северно), би гледал нешто во обликот на некој Audi A4 или А6 Allroad, или нешто слично.



Некој SUV влегува во опција, ама уште не сум решил што.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #366 на: 29 Септември 2016, 09:38:52 am »
Јас не би со модерна кола... Руските “автопати“ накај истокот најчесто се градени со бетонски плочи ископани од германија. Или излиени од бетон по истиот терк.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34157
  • Таков е животот... јебига
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #367 на: 29 Септември 2016, 09:40:35 am »
You've gone soft guys.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #368 на: 29 Септември 2016, 09:42:55 am »
Ако веќе треба да поминам 11.609 (и со зборови - единаесет илјади, шестстотини и девет) километри во кола, по вакви-или-онакви патишта (а според Google Maps, не се тера премногу северно), би гледал нешто во обликот на некој Audi A4 или А6 Allroad, или нешто слично.

Фенси модерно возило не ми праи мерак. Ќе светне некој чек-енџин бог-те-пита каде и ќе му се чудиш. А ладава ваљда у секое село ќе најдеш некој кој за шише водка и 10 евра ќе ти ја попраи со чекан. Незнам... гласно размишљам.

За удобноста: според „Првата Филипова теорема за удобно возење“ удобноста на возењето повеќе зависи од квалитетот на патот отколку од квалитетот на возилото. А до Владивосток оди нов пат, отворен пред само неколку години, кој изгледа вака некако (ова е поранешниот озлогласен најтежок дел Чита - Хабаровск, кружењето околу северниот „рог“ на Кина):



Возењето е замислено среде лето (јули-август). Нема снегови.

Звучна изолација се тура накнадно. Има тема на карклуб баш за тоа. Ваљда може да се упристои.

EДИТ баш сеа читам на еден британски лада форум. Со мала модификација во лада влагале суперудобни седишта од Хонда Леѓенд, тоа да ти била популарна афтермаркет модификација:

"Most people go for Rover 800/Honda Legend seats. They require a couple of plates to get them to fit the Lada rails. Comfy and fully adjustable. Nice in leather."

http://www.lada.co.uk/forum/viewtopic.php?t=5488
« Последно менување: 29 Септември 2016, 10:01:31 am filipv »

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #369 на: 29 Септември 2016, 10:11:38 am »
Ако не сакаш фенси модерно, јас би идел со Mercedes W140, сеедно дали бензин или дизел.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29794
    • CARclub.mk
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #370 на: 29 Септември 2016, 10:14:45 am »
Фенси модерно возило не ми праи мерак. Ќе светне некој чек-енџин бог-те-пита каде и ќе му се чудиш. А ладава ваљда у секое село ќе најдеш некој кој за шише водка и 10 евра ќе ти ја попраи со чекан. Незнам... гласно размишљам.

За удобноста: според „Првата Филипова теорема за удобно возење“ удобноста на возењето повеќе зависи од квалитетот на патот отколку од квалитетот на возилото. А до Владивосток оди нов пат, отворен пред само неколку години, кој изгледа вака некако (ова е поранешниот озлогласен најтежок дел Чита - Хабаровск, кружењето околу северниот „рог“ на Кина):

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Возењето е замислено среде лето (јули-август). Нема снегови.

Звучна изолација се тура накнадно. Има тема на карклуб баш за тоа. Ваљда може да се упристои.

EДИТ баш сеа читам на еден британски лада форум. Со мала модификација во лада влагале суперудобни седишта од Хонда Леѓенд, тоа да ти била популарна афтермаркет модификација:

"Most people go for Rover 800/Honda Legend seats. They require a couple of plates to get them to fit the Lada rails. Comfy and fully adjustable. Nice in leather."

http://www.lada.co.uk/forum/viewtopic.php?t=5488

Ти ја разбирам логиката, али јас не би се заебавал да адаптирам некомфорно возило во комфорно со делимичен успех. 11.609 км не се никаков предизвик за модерна кола, а и да се деси нешто, постојат варијанти - помош на пат, официјални/неофицијални сервиси, итн.

Значи, збориме за 11.609 километри. Сакам бе и комотни седишта, и комфорна седечка позиција, и фин мењач (или аутоматик), сакам и звучна изолација, и добро аудио и уште мал милион други работи. Едноставно, сакам да уживам во патувањето, не да ме болат колената/кичмата/вратот, да немам каде раце да попрам и тако даље...

Ете, и ти кажуваш дека се средени патиштата.. Ни јас не би бил толку луд да го правам тоа во зима, така да периодот од Јули/Август одговара. Рецимо да се проаѓаат 500-800 км на ден, да биде опуштено возењето, со сите пропратни застанувања, итн.

Пред неколку години, новинари од CAR Magazine го следеа патувањето на Orient Express од Париз до Истанбул (трасата преку Романија) со Rolls Royce Phantom.

Нејсе, караванче. Турбодизло, со сите нишани.

Ако не сакаш фенси модерно, јас би идел со Mercedes W140, сеедно дали бензин или дизел.


Уууу, може.

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1154
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #371 на: 29 Септември 2016, 10:17:05 am »
Јас само „еднаш“ еднаш сум се возел со ваква Скопје->Софија........толку беше..за одење оди 90кс мотор има 16в, верзија, ама и за трошење троши..а за комфор одговара на некоја nexia, accent од 1996, а и толку вреда 2002/2003 колку nexia  на старо.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
Одг: Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #372 на: 29 Септември 2016, 10:35:15 am »
Ако не сакаш фенси модерно, јас би идел со Mercedes W140, сеедно дали бензин или дизел.
И јас би тежел во таа насока. Со 4 балончиња дестилирана вода во багажник мислам дека дизелот е најдобар. А јас искрено би рекол и w210 обичен дизел е добра идеја. Со 20 литри вода, 5 литри уље, пумпа за гориво, дизни, акумулатор во гепек. Црева за вода од неколку величини, кабли исто неколку величини. Неможам да замислам дефект кој не би можел да се поправи во овој случај од најпрост мајстор.

Иако и ладата е добар избор за пределот во однос на сигурност. Никако не би тргнал со нова кола кон Владивосток зошто во некои предели може по 2000км да нема соодветен сервис за нив.

Кога спомна Лада јас би помислил на Нива првично искрено.

П.с. седишта од Акорд.

Присутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17605
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #373 на: 29 Септември 2016, 10:45:06 am »
W210 E300d. Плаче душава за еден.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6676
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #374 на: 29 Септември 2016, 12:46:20 pm »
Ова е, по мое, идеалното возило за Скопје - Владивосток и назад:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

E сеа, пред тргање, би ја сменил комплетната електрика: кабли, прекидачи, осигурачи, релиња. Сијаличките сите лед (пошто помалце цркаваат, не?) и некој нов, модерен, фенси акумулатор. Тоа е мини-проект ко би требало да знае да го направи кој било писмен автоелектричар.

Мењање на сите гумици у подвозјето со некои нови, квалитетни и удобни.

Мењање на гумите со нови, некоја марка, со M&S шара.

Мењање на каиши и затегачи со некои поскупи и подобри.

И тоа би било тоа. Ако ви текнува нешто дополнително кажувајте. (амротизери можеби?)

И едно 10-тина пати ке ги смениш бобините затоа што толку пати ке ти цркнат на таа километража, најкварливиот дел се тие на ова возило.
Исто така бирањето на брзини со менувачот е уште полошо и понепрецизно и од југо.