Автор Тема: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации  (Прочитано 130003 пати)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14176
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #330 на: 16 Мај 2016, 15:36:41 pm »
моите деца пред да наполнат 10 години, имаа барем по 300.000 км пројдени во кола. за толку мало дете (твоето, 11 месеци рече),  прво провери како го поднесува возењето, идењето до грција ти е одличен тест... ти не, ама сопругата твоја, веројатно ке го примети неговото (не)расположение додека возите. предвреме ке знае кога му се лоши. на 11 месеци, веќе е доста активно и ке го интересира се да види, пипне, чепне и по можност да гризне. тоа ке се случува одприлика после 1 до 1,5 саат возење нај често. тогаш му здосадува возењето и почиња да си бара занимација. мој совет ти е патување ноќе, sleep time што можеш повеќе. ако веќе мора да речеме попладне да возите, не му дозволувајте да преспие преку ден, за во кола да може да спие... дополнително ако имаш некако можност да му обезедиш на некој таблет или нешто, да си ги гледа омилените сртани, ке те спаси уште некое време. ако го правиш тоа, обезбеди си со време напојување спремно за дополнување на батеријата, да не се најдеш у небрано сред аутопат негде ;D ;D ова се од личн оискуство пишувам ;) ;)

доколку му се лоши, ќе намалиш брзина кога возиш по кривуљав пат, детето нека седи позади тебе, а совозачкиот прозор да ти биде отворен еден прст, и не, вентилацијата не е доволно добра, бидејки директно ги собира гасовите од тие пред тебе...  и поради тој факт, држи се на дистанца не помала од 30 метри од тие пред тебе... а исто така вентилацијата внесува свеж воздух за тие напред, а тие позади не го добиваат баш одма и брзо, туку сите гасови се движат наназад и излегуваат преку клапните за контра вакуум. затоа прозорот 1 прст отворен и таман е. овака можеш и клима да користиш и греење да користиш во колата...

имајте сокчиња со цитрусен избор (лимон, лимета, портокал, мандарина) или уште поубаво, чајче од камилица и неколку капки лимон во него. пазете го да не се загрева чајот/сокот. избегнувај ги густите сокчиња (праска, кајсија, банана и слично) бидејки тие прават мачнина поголема на оние со осетлив желудник т.е. осетливи на возење...

ако имаш релаксатор, прицврсти го тој на задното седиште позади тебе и во него нека спие. ке го љуљка цело време нешно, наглите длапки на патот нема да ги осети толку многу како на седиште или во раце...  а да, да не заборавма дека по европски закон (имплементиран во многу земји, вклучително и кај нас) ќе мораш со седиште за дете да бидеш во колата... релаксаторот ако ти е зглобен, можеш со него да се вадиш, за евентуално ако те заустави полиција... :) мене на грчка граница ми направија проблем зашто немав столче за првата керка. полицаецот, тој што лупа печати у пасош :) ама, нели, грци се тоа, во јајцето влакно бараат кога се македонци во прашање... :)

п.с. ако стане нервозно детето, застани покрај пат негде на дозволено, чуда прават 5-10 минути протегнување нозе... ;)


Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #331 на: 17 Мај 2016, 03:25:49 am »
не ти се гледа сликата, ама знам дека ке го туриш гиф-от оној со козјата брадичка што запишува као демек, некој му диктира.. или од телевизор препишува...


погодив?
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен tjolie

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1270
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #332 на: 11 Јуни 2016, 21:05:28 pm »
Ме интересира за вињетите, тие се купуваат на граница или на бензинска? Како би знаеле во која држава треба да се купе и како било на англиски вињета?

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #333 на: 11 Јуни 2016, 21:12:18 pm »
За кои држави ти треба?
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43931
  • Il Moderatore
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #334 на: 11 Јуни 2016, 21:31:49 pm »
Сите информации тука ќе ги најдеш: http://www.tolls.eu/

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен tjolie

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1270
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #335 на: 11 Јуни 2016, 23:04:30 pm »
Фала ти симка

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #336 на: 11 Јуни 2016, 23:45:57 pm »
Кога ќе влезеш у државата, ќе знаеш :)
Ги има и по бензински, и по некои трафики/бутки непосредно после границата.

Башка да, на сајтот што го тури Симо, ќе најдеш и инфо за цени, кои држави се со вињети, кои се со патарини итн.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен tjolie

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1270
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #337 на: 18 Јуни 2016, 22:22:07 pm »
Стасав до Дојран, спремен за собирот, инаку во Германијамногу се чека поправки по пат, најмногу 19Х км на саат и ми излезе еден на лентата и доста е мислам, почетник сум и уживам во возењето, целта не ми е да возам брзо, нормално сакав да пробам макс али доволно ми беше, скоро 200 доста е, а оние кои возат со 250ивише со 20-30години стари коли не сум од тие будали јебига. Потрошувачка го ресетирав од Росток Германија до Скопје измерено 7.1 ама значи под 130-140 скоро не е возена. Севкупно, пробав, ама друг пат не. Напорно е, неисплатливо само за мене и за жената, нормално сакавме да пробаме, искусивме и ослучивме никогаш повеќе. Автопатот кога ке влезеш во Србија ке платам лично бомбандер да го срамне па мош ке и текне да го поправат, по десната воопшто не се возе, левата пак се јаде ама и таа веќе тоне. После Словенија и Хрватска поголем дел(ама и таму имаголем дел дупчарник) се осеќа срањето од таканаречен автопат. Германија и Австрија па и Словенија алал вера, ма да Германија се се поправа

Отсутен TheHeatIsOn

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 515
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #338 на: 19 Јуни 2016, 04:03:43 am »
Sto si baral Avstrija, Slovenija I Hrvatska ?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #339 на: 19 Јуни 2016, 08:25:27 am »
Доаѓал од Шведска, па онака, успут :)

Се сложувам за Германија, на многу места има работа на пат, дури и досадно е.

Австрија е прекрасна за возење.

Словенија у глобала е супер, со мал исклучок на делови што се поблиску до Италија.

Хрватска е 94% одличен автопатот.

Е од влагањето у Србија па надоле, соодветно се најавува влегувањето во ректумот на светот (и по патната инфраструктура, и по возачката "култура").
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен TheHeatIsOn

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 515
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #340 на: 19 Јуни 2016, 13:55:48 pm »
Srbija e kade kade podobra od kolku kaj nas, tocno e deka desna strana IMA na mesta kade e ispukan asfaltot ama pak e  nesporedlivo so ova kaj nas. Kaj nas ako neznaes ke izgines. Koga ke vlezes od granica mislis deka vremeto zastanalo.

Za poeftino, zavisi za sto Odis vo Germanija, ako ti treba kola tamu ispod 50 EU nemas, I toa benzin kola pa udri matematika.

Отсутен ogledalo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 615
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #341 на: 20 Јуни 2016, 08:57:08 am »
Доаѓал од Шведска, па онака, успут :)

Се сложувам за Германија, на многу места има работа на пат, дури и досадно е.

Австрија е прекрасна за возење.

Словенија у глобала е супер, со мал исклучок на делови што се поблиску до Италија.

Хрватска е 94% одличен автопатот.

Е од влагањето у Србија па надоле, соодветно се најавува влегувањето во ректумот на светот (и по патната инфраструктура, и по возачката "култура").
Возачката култура кога ја спомна, пред минута го читав ова од темата за измерена потрошувачка
Ви никна брада по пат? :P
;D ;D
Кога стигнав таму се бричев  :D :D :D

Требало на 141 км да го заглавиш. Го дополни ли резервоарот кога се врати?
За да биде заглавен на 141 потрошувачката ќе биде нешто над 5 литри просека може и да ја допре 6ката. Многу му е 140 на моторов, до 130 се трпи над 130 јок. Идеална потрошувачка вади на брзината која јас ја возев сега. Резерварот не го доплнив за жал.
Човекот си кажува дека културно возел, 115км/ч на автопат, ама поголемиот дел од нас одма рипаат дека "е ненормален" што така вози.

А возење на екстремни релации, барем јас, не подразбирам во еден здив извозување Шведска-Македонија. Оваа релација на пример во 3-4 дена е веќе друго. Да се види малку и нешто од Германија, Австрија, Словенија. Од Словенија во еден ден до Македонија е друго, и така нема зошто да застануваш освен за веце.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29794
    • CARclub.mk
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #342 на: 20 Јуни 2016, 11:07:09 am »
И јас би го терал така. Барем на 2-3 дена, со застанување, преспивање, одмарање, ручече, сите саланати. Иначе нема лезет.

Љубљана - Скопје го возев пред 2 месеца. 9 саати, сосе пола саат застанување во Србија пред граница, да се стегне пљесковац.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #343 на: 20 Јуни 2016, 11:56:32 am »
Чинам дека чоекот нигде не кажа дека го возел патот во еден здив.

Би требало да си прописно пролупан толкав пат да го возиш во еден здив, првенствено ради безбедност, а богами и ради ред други фактори.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43931
  • Il Moderatore
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #344 на: 20 Јуни 2016, 11:58:12 am »
Никој никого не напраи будала, исто така и со 130-140 може да се вози културно како и со 100. Ама ако е за 100ка бирам регионални интересни патчиња, а не експресен автопат, чија цел е што побрзо пристигнување на дестинацијата

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.