Автор Тема: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации  (Прочитано 130009 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #315 на: 14 Мај 2016, 20:09:07 pm »
Не знам ти како си поминал без да платиш, ама свака част. Јас лани ова време си платив.

Симо, дури и да сакам нема каде да платам, разбираш? Нема рампа. Нема куќичка. Каде да платам? У пошта да уплатам?

Тука, гледам, сум одвалил глупост, па да се поправам: има куќички за плаќање. Ама има и на сите патарини. Ако си со вињета - не плаќаш.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #316 на: 14 Мај 2016, 20:09:39 pm »
Не знам ти како си поминал без да платиш, ама свака част. Јас лани ова време си платив.

Симо, дури и да сакам нема каде да платам, разбираш? Нема рампа. Нема куќичка. Каде да платам? У пошта да уплатам?
Јас тука платив

да, више пишав

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43931
  • Il Moderatore
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #317 на: 14 Мај 2016, 20:44:18 pm »
Не знам ти како си поминал без да платиш, ама свака част. Јас лани ова време си платив.

Симо, дури и да сакам нема каде да платам, разбираш? Нема рампа. Нема куќичка. Каде да платам? У пошта да уплатам?

Тука, гледам, сум одвалил глупост, па да се поправам: има куќички за плаќање. Ама има и на сите патарини. Ако си со вињета - не плаќаш.
На сите патарини освен на Караванке.  Посебна патарина е караванке како што во Австрија скоро сите подолги тунели имаат тунеларина без разлика на вињетата. Како и да е, ако си прошол без плаќање, секоја чест.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #318 на: 15 Мај 2016, 01:16:53 am »
Јас Караванке го поминав 4 пати у две недели. У ниеден момент немаше посебна лента кај што можеш да поминеш пошто имаш вињета (како што има на патарините), и у ниеден момент никој од вработените не ми дигна рампа да поминам поради тоа што имам вињета.

Во Австрија, си плаќаш вињета, ама фино лепо си плаќаш и 11.5 евра на Св. Михаил, пошто иначе ќе си останеш на рампа да уживаш во погледот.

Не ми е јасно како тоа филипв си проаѓал туку-така без да плати, меѓутоа ете, по све изглеа дека све е могуќе.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #319 на: 15 Мај 2016, 01:21:28 am »
Јас во април Караванке го поминав 4 пати у две недели. Го поминав еднаш во 2013 и двапати во 2014. У ниеден момент немаше посебна лента кај што можеш да поминеш пошто имаш вињета (како што има на патарините), и у ниеден момент никој од вработените не ми дигна рампа да поминам поради тоа што имам вињета.

Во Австрија, си плаќаш вињета, ама фино лепо си плаќаш и 11.5 евра на Св. Михаил, пошто иначе ќе си останеш на рампа да уживаш во погледот.

Не ми е јасно како тоа филипв си проаѓал туку-така без да плати, меѓутоа ете, по све изглеа дека све е могуќе.

Prasanje do poiskusnite roditeli od mene :D

Dali ste bile ili bi odele na evropska turnea so kola so 11 msecno bebe?
Normalno vo plan se zastanuvanja i prespivanja vo hoteli uz pat.

Normalno pred taa tura ke se odi do Grcka nekoj den cisto da se vidi kako ke se podnesuva patot.
Nisto konkretno ne e isplanirano vo faza na planiranje sme :D

Имајте си добро патничко осигурување за секој случај. Ако му е седиштето удобно, онда претежно ќе си спие, и не би требало да имате некоја поголема мака по пат.
Оставање на детето негде (баба/дедо или кој/каде и да е), е меѓу најголемите глупости што можеш да ги направиш, особено ако сеуште е на мајчино млеко. И не, нема да „бидеш раат“, туку ако си совесен родител, ќе го мислиш цело време како му е. Џабе ти е таков „одмор“.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен tjolie

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1270
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #320 на: 15 Мај 2016, 10:51:43 am »
Како што кажа Power to the people јас немам возено наеднаш над 500км, инаку за минато за една година имам 20 000км поминато... и не планирам да седам ден-два, сигурно ке биде 3-5 недели, плус ке искористам одмор до грчка, а не се ни брзаме и сакаме малце да просетаме. Знам дека не е баш исплатливо и нема да биде ефтино, ама можам да си дозволам и сакам да патувам. Сега некој совет што треба да имам во предвид? Пример, во Србија најдобро да сум сменил динари, почесто да сум одмарал...

Ако идеш преку Германија, дел од автопатите се без ограничувања, а дел се со работа на патот. Низ Германија немаш патни трошоци освен гориво.
Ако идеш преку Чешка-Словачка-Унгарија-Србија, рачунај дека имаш вињети (12 евра Чешка, 10 евра Словачка и околу 8 евра Унгарија. Од лично искуство би ти препорачал за Чешка и Унгарија да смениш пари, да не плаќаш у Евра).
Србија: првата мислам дека е околу 3 евра, па од Белград надоле е околу 7 евра и после Ниш е 1.5 евра. Би ти препорачал да плаќаш со картица, не да мењаш пари.

Ако ти е изводливо, поради убавината на околината и патиштата, би ти препорачал да одиш низ Австрија па Словенија. Во Австрија вињетата е 8.8 евра, во Словенија е 15. Рачунај дека низ Австрија би имал и тунеларини (од Салцбург накај Вилах-Ст. Михаил 11.5 евра и Караванке 7.5 евра). Ако ја тераш оваа тура, ќе имаш патарини низ Хрватска (0.8 евра + 16.22 евра. И за овие ти препорачувам картица).

Секако дека е препорачливо почесто да одмараш и да имаш уште еден возач со тебе.
Дестинацијата Шведска-Македонија ке биде низ Чешка најверојатно, а на враќање ке биде низ Австрија. Јас мислев доколку плаќањето за вињетки и патарини да бидат директно со картичка, мислам дека така би било најдобро и доколку има провизија би била минимална(секако доколку има начин на плаќање со картички). Бензинските истотака се претежно со картичка сигурно во Германија, за останатите земји не сум сигурен, особено на Балканот мислам дека е со пари наплаќање на шалтер(можда и грешка сум секако). Не планирам да урлам по патот, али во Германија на некои делови би го видел максимумот на колата, али претежно не би се брзал. Инаку колку само да напоменам, ке доаѓам со БМВ 318и 2010година. Премногу сум возбуден и едвај чекам да кренам, датата на поаѓање е најверојатно 8Јуни

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5576
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #321 на: 15 Мај 2016, 12:09:14 pm »
Јас во април Караванке го поминав 4 пати у две недели. Го поминав еднаш во 2013 и двапати во 2014. У ниеден момент немаше посебна лента кај што можеш да поминеш пошто имаш вињета (како што има на патарините), и у ниеден момент никој од вработените не ми дигна рампа да поминам поради тоа што имам вињета.

Во Австрија, си плаќаш вињета, ама фино лепо си плаќаш и 11.5 евра на Св. Михаил, пошто иначе ќе си останеш на рампа да уживаш во погледот.

Не ми е јасно како тоа филипв си проаѓал туку-така без да плати, меѓутоа ете, по све изглеа дека све е могуќе.

Prasanje do poiskusnite roditeli od mene :D

Dali ste bile ili bi odele na evropska turnea so kola so 11 msecno bebe?
Normalno vo plan se zastanuvanja i prespivanja vo hoteli uz pat.

Normalno pred taa tura ke se odi do Grcka nekoj den cisto da se vidi kako ke se podnesuva patot.
Nisto konkretno ne e isplanirano vo faza na planiranje sme :D

Имајте си добро патничко осигурување за секој случај. Ако му е седиштето удобно, онда претежно ќе си спие, и не би требало да имате некоја поголема мака по пат.
Оставање на детето негде (баба/дедо или кој/каде и да е), е меѓу најголемите глупости што можеш да ги направиш, особено ако сеуште е на мајчино млеко. И не, нема да „бидеш раат“, туку ако си совесен родител, ќе го мислиш цело време како му е. Џабе ти е таков „одмор“.
Po kolku km na den teravte vie?
Kolku izdrzuvase?
Ostavanje doma so starite ne planirame.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг:
« Одговори #322 на: 15 Мај 2016, 14:38:53 pm »
Не за џабе викаат со мало дете не се оди далеку, не дека нема да го издржи патот туку заради недај боже проблеми што може да ве снајдат по пат како на пример детето е повеќе склоно на разболување, температура, воспаление на уши од вода и поголема километража значи и поголеми шанси за недај боже удес.  Оди си таму кај што можеш за 3-4 сата да си дојдеш дома а шетањето си требал да го направиш досега или евентуално да одложиш додека ти пркне малото...

Отсутен ogledalo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 615
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #323 на: 15 Мај 2016, 15:03:26 pm »
Po kolku km na den teravte vie?
Kolku izdrzuvase?
Ostavanje doma so starite ne planirame.
Pa filipv najdobro moze da ti kaze, on ima setano turi so malo dete.
I kako sto pisav prethodno, sekoe dete e razlicno, nekoe poveke podnesuva pat nekoe pomalku. Mora da si probas i sam kako ke reagira tvoeto. Normalno ne bi bilo pozelno poveke od 4-6 saati voznja bez razlika kolku km ke se pominat za toa vreme. Treba da se proba da se vozi koga mu e vreme za spienje za da bidete poraat barem saat ipol-dva dodeka spie, ako spie poveke uste podobro.
Problem e malku uklucuvanje klima. Ne mnogu ladno vo kola, ama toa valjda si go znaete.
Не за џабе викаат со мало дете не се оди далеку, не дека нема да го издржи патот туку заради недај боже проблеми што може да ве снајдат по пат како на пример детето е повеќе склоно на разболување, температура, воспаление на уши од вода и поголема километража значи и поголеми шанси за недај боже удес.  Оди си таму кај што можеш за 3-4 сата да си дојдеш дома а шетањето си требал да го направиш досега или евентуално да одложиш додека ти пркне малото...
A ova "mislenje" ako go kazuva nekoj 60 godisen pa da go razberam, inaku, zatoa ni e takva drzavata! Za zal pogolemiot del od makedoncite go delat istoto.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43931
  • Il Moderatore
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #324 на: 15 Мај 2016, 15:59:36 pm »
Луѓе преку океани патуваат со бебиња без проблеми. Ако ти е мајндестот добар, немаш гајле. Создади му на детето пријатни услови за патување, седиште со промена на аголот на наслонот, почести и подолги паузи и немаш гајле. Ако убаво се испланира патот со одмралишта и релаксирано возње, нема да има проблем. Имај си патничко осигурување во случај да е потребна медицинска нега, и немаш гајле.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг:
« Одговори #325 на: 15 Мај 2016, 16:19:45 pm »
@ogledalo среќа има државава вакви луѓе како тебе што во 90 минута ќе ја оправат.  Нека оди дечкото ако сака и на друга планета со детето јас само кажав мислење базирано од лично искуство.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5576
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #326 на: 15 Мај 2016, 17:48:09 pm »
Abe za setanje setani sme kolku tolku :D
Tuku problemot e sto ne mozeme poveke od 5-6dena na more, dosaduva.
A merakot golem po metropoli da se ide.

Skoro se pomorsko e videno po svetov, ostanuva "vnatresna" Evropa :D

Shala na strana ne e problem i edna godina da se poceka ali ako ne probas nema da znaesh.
Kako i da e ke se proba do Grcka prvo pa ke se planira posle.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен ogledalo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 615
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #327 на: 15 Мај 2016, 18:46:00 pm »
Moze da se seta i na more :)
Jas veke i rezervirav smestaj na Peloponez na 4 mesta za septemvri, segde po 4 dena. No nevestata ima problem so odmorot, pa nisto od toa ovaa godina.
A ne veruvam deka nekomu bi mu zdosadilo na Peloponez. Kako predlog, ako ne si bil.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #328 на: 15 Мај 2016, 21:22:12 pm »
Prasanje do poiskusnite roditeli od mene :D

Dali ste bile ili bi odele na evropska turnea so kola so 11 msecno bebe?
Normalno vo plan se zastanuvanja i prespivanja vo hoteli uz pat.

Normalno pred taa tura ke se odi do Grcka nekoj den cisto da se vidi kako ke se podnesuva patot.
Nisto konkretno ne e isplanirano vo faza na planiranje sme :D

моите деца пред да наполнат 10 години, имаа барем по 300.000 км пројдени во кола. за толку мало дете (твоето, 11 месеци рече),  прво провери како го поднесува возењето, идењето до грција ти е одличен тест... ти не, ама сопругата твоја, веројатно ке го примети неговото (не)расположение додека возите. предвреме ке знае кога му се лоши. на 11 месеци, веќе е доста активно и ке го интересира се да види, пипне, чепне и по можност да гризне. тоа ке се случува одприлика после 1 до 1,5 саат возење нај често. тогаш му здосадува возењето и почиња да си бара занимација. мој совет ти е патување ноќе, sleep time што можеш повеќе. ако веќе мора да речеме попладне да возите, не му дозволувајте да преспие преку ден, за во кола да може да спие... дополнително ако имаш некако можност да му обезедиш на некој таблет или нешто, да си ги гледа омилените сртани, ке те спаси уште некое време. ако го правиш тоа, обезбеди си со време напојување спремно за дополнување на батеријата, да не се најдеш у небрано сред аутопат негде ;D ;D ова се од личн оискуство пишувам ;) ;)

доколку му се лоши, ќе намалиш брзина кога возиш по кривуљав пат, детето нека седи позади тебе, а совозачкиот прозор да ти биде отворен еден прст, и не, вентилацијата не е доволно добра, бидејки директно ги собира гасовите од тие пред тебе...  и поради тој факт, држи се на дистанца не помала од 30 метри од тие пред тебе... а исто така вентилацијата внесува свеж воздух за тие напред, а тие позади не го добиваат баш одма и брзо, туку сите гасови се движат наназад и излегуваат преку клапните за контра вакуум. затоа прозорот 1 прст отворен и таман е. овака можеш и клима да користиш и греење да користиш во колата...

имајте сокчиња со цитрусен избор (лимон, лимета, портокал, мандарина) или уште поубаво, чајче од камилица и неколку капки лимон во него. пазете го да не се загрева чајот/сокот. избегнувај ги густите сокчиња (праска, кајсија, банана и слично) бидејки тие прават мачнина поголема на оние со осетлив желудник т.е. осетливи на возење...

ако имаш релаксатор, прицврсти го тој на задното седиште позади тебе и во него нека спие. ке го љуљка цело време нешно, наглите длапки на патот нема да ги осети толку многу како на седиште или во раце...  а да, да не заборавма дека по европски закон (имплементиран во многу земји, вклучително и кај нас) ќе мораш со седиште за дете да бидеш во колата... релаксаторот ако ти е зглобен, можеш со него да се вадиш, за евентуално ако те заустави полиција... :) мене на грчка граница ми направија проблем зашто немав столче за првата керка. полицаецот, тој што лупа печати у пасош :) ама, нели, грци се тоа, во јајцето влакно бараат кога се македонци во прашање... :)

п.с. ако стане нервозно детето, застани покрај пат негде на дозволено, чуда прават 5-10 минути протегнување нозе... ;)
« Последно менување: 15 Мај 2016, 21:28:28 pm onak »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #329 на: 16 Мај 2016, 00:25:13 am »
Дестинацијата Шведска-Македонија ке биде низ Чешка најверојатно, а на враќање ке биде низ Австрија. Јас мислев доколку плаќањето за вињетки и патарини да бидат директно со картичка, мислам дека така би било најдобро и доколку има провизија би била минимална(секако доколку има начин на плаќање со картички). Бензинските истотака се претежно со картичка сигурно во Германија, за останатите земји не сум сигурен, особено на Балканот мислам дека е со пари наплаќање на шалтер(можда и грешка сум секако). Не планирам да урлам по патот, али во Германија на некои делови би го видел максимумот на колата, али претежно не би се брзал. Инаку колку само да напоменам, ке доаѓам со БМВ 318и 2010година. Премногу сум возбуден и едвај чекам да кренам, датата на поаѓање е најверојатно 8Јуни

Ако враќањето го тераш низ Австрија, гледај да одиш преку Гросглокнер. Ако се погоди времето, верувај ми, нема да зажалиш.
Кај сите мои плаќања со картичка до сега (патарини, вињети, бензински, чуда/чудеси), немало никаква провизија (Комерцијална Банка и НЛБ). Исклучително верно ги конвертирале валутите, без да те искинат со провизии или некаков арач при конверзија.
И низ Балканот можеш комотно да си плаќаш сегде со картичка. Ако е некоја покаубојска бензинска, веројатно не би ни требало да запреш таму воопшто, ама ако ептен мораш, прашај си прво дали имаат терминал за картици. Јас имав една релативно непријатна случка со бензинска на НИС Петрол, меѓутоа после пријавување кај надлежните лица, ни беа вратени парите.
Да ти напоменам да си бидеш на чисто дека, иако дел од аутобановите низ Германија се без ограничувања, не е дека некој ќе го држи чист патот само за ти да ја истестираш колата :) Има многу сообраќај по германските (авто)патишта, па треба да бидеш спремен и на тоа дека наместо да газиш 200 и кусур, можно е да окапеш у место саат време или поише.

Po kolku km na den teravte vie?
Kolku izdrzuvase?
Ostavanje doma so starite ne planirame.

По колку можевме, нема баш некое правило... Али у просек, тури помеѓу 250 и 300 км без застанувања. На пример, од Љубљана, до пред Минхен, истеравме без застанување. Бебе и куче си нанаа, австриските патишта се меѓу најдобрите по кои сум возел, и сума сумарум, убава километража поминавме, без да застануваме.
Првиот ден истеравме 976 км, вториот ден 1120.
Навечер е поубаво, пошто бебе си џоња и има помалку сообраќај. Рецимо јас лично преферирам навечер да возам, али нормално, тоа не значи дека на секого така му одговара.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.