Автор Тема: Квалитетот на VW.  (Прочитано 396940 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #615 на: 23 Септември 2015, 09:38:29 am »
У секој случај нас македонциве не не тангира случајов воопшто, бидејќи кај нас по техничкиве и да има сонди за у ауспух или фатиле пајажина, или р'ѓосале или се распаднале од неупотреба. КОнтрола никој жив не прави, а фала богу нити некој казнува, нити некој отстранува од сооброќај. Тргни од ТАМ-чиња преку ФАП-ови, па се до новокомпонирани фраери што возат 3-ки, 5-ки, 4-ки, 6-ки 8-ци, C,E,S-класи и да не набрајам какви се не аута што ги возеле баби, а чурат ко парни локомотиви и праат темни облаци што ни господ не може да ги растера. ДАлеку сме ние светлосни години од овие “светски проблеми“.
Мислиш таму не се возат такви коли? Па види ги овие камионетиве што ги имаат, и слично. Истото е. Можеби полокализиран пробленот и во поруралните средини е пред се, ама не дека се таму е чисто. Напротив, не е.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #616 на: 23 Септември 2015, 09:44:11 am »
Си излезе и си кажа човекот. Лично. Алал да му е. Како човек.

Мене ми е чудно што во темава не излезе и муабетот за Форд Пинто. Свесна грешка во дизајнот, пропратена со студија дека поевтино е да платат за секоја несреќна смрт отколку да отповикуваат возила да го поправат проблемот.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43930
  • Il Moderatore
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #617 на: 23 Септември 2015, 11:02:15 am »
Од кај тоа дека е свесна грешка во дизајнот?
https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Pinto#Fuel_tank_controversy
https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Pinto#Schwartz_paper

Тhe Pinto's fuel tank location behind the axle, ostensibly its design defect, was "commonplace at the time in American cars" (p. 1027).

Овдека се работи за сосема друго.  Не се работи за најдена дупка во законот или технички пропуст, па да се есапи дали е поисплатливо да се прави техничка измена или да се поднесат правните последици. Се работи за грубо крешење на законите. Ова е федерален прекршок, на ниво на прикривање данок. Во затвор се лежи за вакви работи.



Едит: Американците само во 2009 потрошиле 51 милион долари од парите од даноци за субвенционирање на „Зелените дизел возила“ од VW.
http://www.autoblog.com/2015/09/22/taxpayers-wasted-51-million-on-vw-diesel-credits/?ncid=edlinkusauto00000016
« Последно менување: 23 Септември 2015, 11:17:38 am Simo - Carrier159 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Vlado_78

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 228
    • Pretty Womans from your city for night
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #618 на: 23 Септември 2015, 11:37:15 am »
Ајде VAG Хејтери обиденетесе !!! Сега му е мајката да се плука !!! хехехе
Се изначитав на темава пошто гледам многу има МК граѓани кои се чуствуваат директно загрозени во случајов на VW :)
Од најреномирана фирма во секоја класа одеднаш станаат VW кршеви хехехе .... а зошто? пошто решиле луѓето од VW да продолжат во својата агресивна кампања која ја тераат последниве 6-7год да станат БРОЈ 1 произведувач во светот и да почнат Американциве да ги нафураат да возат ДИЗЕЛ. А сите знаеме дека каков е ставот за дизел во Америка (дека е за камионети) а и нивното потрошачко опшество функционира така да има поголем обрт, па и во овој сегмент зошто не би важело истото. Такада се кладам дека овде има судир на итереси и дека не е се толку црно како што луѓево сакаат да бидат сензационалисти :)
Најголемите Светски Магнати-корпорации не би биле НАЈГОЛЕМИ ако не борат со сите расположиви средства со конкуренцијата, да и не ретко со прљави финти и тоа не е нешто што е новина туку сите го прават. Е сега тука важи правилото "се е легално, дур не те фатат" и они сигурен сум дека го имаат прорачунато и тој ризик во случај ако ги фатат.
Пред неколку години имаше исто ваква мега афера со Apple го тужеше Samsung и Apple си ќари неколку милијарди од спорот и сите мислеа дека готов е Samsung, па пак испадна дека е сеуште број 1 произведувач на мобилни.

П.С. Дајбоже сите да возевме такви КРШОВИ во Македонија какви што ги зборите сигурен сум дека воздухов ќе биде 4-5 почист него што е :-D

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #619 на: 23 Септември 2015, 11:40:16 am »
Господе Боже какви муабети од возрасни особи кои треба да градат модерно општество. По вакви коментари не е ни чудо дека државата ни е таму кај што е, дури и среќа е што ја имаме.
Цела Германија плука по VW зашто им ја уништи репутацијата на "Made in Germany", ама пусто Македонче бара теории на заговор. До вчера солеа памет за нуклеарки и огрев и.....
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #620 на: 23 Септември 2015, 11:47:43 am »
Од кај тоа дека е свесна грешка во дизајнот?

Сѐ што сакам да кажам е, дека ФауВе нит се првите нит последните што свесно прават нешто за да се докопаат до пари.
А за затвор, затвор се лежи за многу помалку отколку тоа. ;-)
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43930
  • Il Moderatore
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #621 на: 23 Септември 2015, 11:50:33 am »

Цитат
VW of America was already knee-deep in its other problems this year. Its core Jetta and Passat models are aging and it needs to wait more than a year for competitive SUVs that American buyers want. The TDIs were the only continuous bright spot in the line and on the sales charts. Even as fuel prices fell and buyers shunned hybrids, VW managed to succeed with diesels and show that Americans actually care about and accept the technology again.

    Fervent TDI supporters might actually lobby for that maximum $18 billion fine to VW.


I've personally convinced a number of people to look at a TDI instead of a hybrid. Perhaps not so much for stop-and-go traffic, but I know buyers who liked the idea that a TDI drove like a normal car and wasn't packed with batteries. A TDI will still drive like a car, even after some fix to get the diesels to comply with federal and CARB emissions standards, but the trust is gone for VW, and even diesels. Fervent TDI supporters might actually lobby for that maximum $18-billion fine to VW. They like their VWs, but they like to breathe clean air more – and hate when large companies try to mess with legislation that encourages that.

It's encouraging that a BMW X5 subjected to the same test that uncovered the VW emissions defeat switch passed, but all automakers are going to need to somehow prove their diesels' cleanliness before consumers are likely to trust them as much again. There's a risk that "diesel" will become synonymous with "buyback." Some automakers might not bother fighting the waves of popular opinion, as emissions regulations push companies like Mercedes to revisit hybrids. That means diesels could once again be relegated to enthusiast status in the US, and that doesn't usually go over well with accountants and product planners trying to sell as many cars as possible.
http://www.autoblog.com/2015/09/21/vw-dieselgate-effect-on-us-diesel/?ncid=edlinkusauto00000016

Тоа е разликата со нас македончињата. Ние ќе продолжиме да си ги сакаме, иако ја изневериле довербата. Љубов е тоа....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #622 на: 23 Септември 2015, 11:59:20 am »
Него..имате поздрав од Лоши Патишта кој трет ден чека да се апдејтира насловната страна на сајтов со вести во контекст на темава.;D

Воедно, вели вака:

"Ne razbiraat nasive forumski drugari kolku e golem problemot, toa sto ne ispolnuvaat eko normi, znaci deka mora da gi otkazat dizelite vo amerika evropa i rusija, tdi e glaven proizvod na kompanijata,80% od vozilata se tdi,ako gi vratat vo igra so novite eko normi ke izgubat 35% snaga,ke bidat mlitavi i nikakvi za vozenje,zatoa e preseriozna situavijava i izgubija 24% od akciite vo 1 den,: ne se resava problemot preku nok,a se resavase taka nemase da lazat i falsifikuvaat".

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #623 на: 23 Септември 2015, 12:03:15 pm »
Super, VW lazele, zagaduvaat i mizerni se. Moze da go spustat 2.0tdi na 9000k i kur kje go boli svetov dali zagaduva... Kje se prodava bate kao u supermarket na black friday!

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34156
  • Таков е животот... јебига
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #624 на: 23 Септември 2015, 12:07:22 pm »
Па така треба де. Да се продава за колку што вреди а не за колку не вреди. Да биде лојална конкуренција а не да носи штета на сите па и на купувачите.


Од најреномирана фирма во секоја класа одеднаш станаат VW кршеви хехехе .... а зошто?

Па затоа што не се. Ако сакаш сам себе да се лажеш тогаш повели не читај.
Се фалат имале најдобри дизели во свет. Ами зошто тогаш вакви методи? Сега треба да се кренат на нозе сите други производители (што не лажале на сличен или ист начин) и да бараат дополнително обештетување поради штетите кои им ги нанел ФВ и изгубените профити поради фирма која мисли дека е семоќна затоа што државата стои зад неја.
« Последно менување: 23 Септември 2015, 12:20:36 pm Миле Џонтра »

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #625 на: 23 Септември 2015, 12:11:31 pm »
Тука половината од пишувачите треба да се вратат у 3 одделение и да им дадат книга по ЗПО. Да прочитаат како функционира атмосферата, да им стане јасно дека не е битно каде се возеле тие автомобили. 11 милиони а загадувале како за 440 милиони.

Неможе да се вадат на изјави од типот ама се возат такви-онакви возила. За тие такви-онакви сме свесни и со тек на време стремиме да ги истребиме. Затоа и плаќаме такви-онакви филтри, уље, затоа некои улагаат пари во развој, итн...

Додека тука се работи за НАЈМАЈМУНСКИ начин на работа, замислете дури и ги опомениле да го решат без да им се наштети на репутација, без да се дознае И ПАК КУР ГИ ЗАБОЛЕ.

Алфистите бранеле се што е Алфа а? Пристрасност немало, објективност а? Ако ништо друго ние дискутираме за перформанси, изглед, возни особини и милион др ствари кои споредени со ова се пичкин дим. Колку само убаво се покажаа некои работи во темава. А воедно и стана јасно како добиваат повеќе снага од декларираната, ете ги Зеро од кај ти се 15-20 коња колку ли беа. :)
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43930
  • Il Moderatore
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #626 на: 23 Септември 2015, 12:22:40 pm »
Кога Арнолд Шварценегер е бесен на тебе - знаеш дека опасно си заебал работа :D

Цитат
The post Arnold Schwarzenegger just made talks by itself so we’ll start with it:

“I’m mad as hell right along with my old, great photographer John Decker. I remember when we passed our tailpipe emissions in California, Volkswagen was right there to sue us. Later, when they asked for a meeting, and I asked them why they weren’t making electric cars, they told me about their clean diesel, and I said, ‘If it’s so clean, drink it in front of me.’ They obviously didn’t. I hope the car manufacturers hear the message loud and clear. Consumers want cleaner cars and won’t stand for less.”

http://www.autoevolution.com/news/arnold-schwarzenegger-is-mad-at-volkswagen-recalls-of-feud-while-being-governor-of-california-100214.html

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #627 на: 23 Септември 2015, 12:51:17 pm »
Ах бе македонче. Специјална врста живтотињска. Ова му доѓе исто како последниов скандал со прислушувањето и откриените криминали од власта.  Знаеш дека те одрале за сите пари, дека праеле глупости уместо паметни работи, дека работат на твоја штета наместо да ти напраат нешто поарно, и дека гледаат само за свој џеб, имаш и докази дека е така и дека те праат мајмуни, и ти пак си спремен да гласаш за нив.
Така и ова со VW. Знаеш дека се кабает и дека се манипулатори и за квалитетот на возилат и за чесните намери, ама не те боли - голф си е голф.
И пак истиот изговор што само кај нас се користи како оправдание: „па и другите лажат и крадат“.

Треба медиуми а не дупелисци ..

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #628 на: 23 Септември 2015, 12:52:02 pm »
Dan trebit helex za alfistive? mnogu nekako odednas stanavte ekologisti majkata ;D

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен MarkoS

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 207
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #629 на: 23 Септември 2015, 13:11:21 pm »
Затоа возат на плин пошто мислат на екологија, што мислеше ти дека многу им трошат Алфите, не бре брате...