Автор Тема: Искуства со овластените сервиси  (Прочитано 39183 пати)

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3601
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #210 на: 21 Август 2015, 15:16:00 pm »
Denes bas go vidov istovo so izolir traka majstorija na plinski ured :) poluraspadnata duri se gledaa i ogolenite zici vrzani kao zvucnici u jugo.  Poim neam koj go mestel plinskiot ured ama izglea deka bozur crevo e premnogu skupa rabota...za letkum da ne zboram.

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1912
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #211 на: 21 Август 2015, 17:37:06 pm »
И кај мене беше така изведена инсталацијата за жицата која ги чита импулсите од бомбината, денес го извадив изолирот кој веќе беше целиот истуткан и распаднат, и ставив од онаа тракана (текстилен изолир) што ја користат за инсталации во Дрекселмаер. Ми ја даде другар од таму, да не знаете кај има по продавнициве да се купи?


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #212 на: 21 Август 2015, 19:03:49 pm »
Јас купив таква од Меркур (иста како на сликава), а ми се чини дека видов и во Hubo, ама не сум 100% сигурен за Hubo...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1912
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #213 на: 21 Август 2015, 19:15:47 pm »
Фала на инфо. Често го посетувам Хубо, така да следно одење ќе проверам.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг:
« Одговори #214 на: 21 Август 2015, 20:10:36 pm »
Tesa imash vo bricolage, ama dali ima bash vakva ne znam.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #215 на: 21 Август 2015, 21:03:49 pm »
Можно е и во Brikolage да видов, тој ден бев во Brikolage, Hubo и Merkur, и од последниве купив ваква трака... :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен mushovlae

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 168
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #216 на: 21 Август 2015, 23:42:08 pm »
Јас вчера ја оставив да монтираат плин,да барам да ми ги средат каблите со поасална трака утре кога ке си ја зимам додека е време  ;D

Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1301
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #217 на: 23 Август 2015, 20:42:14 pm »
Во вакви случаи добро е да се признаат грешките кои може да се случат.
Доблесноста е една од важните работи во услужните бизниси.
Секако да послужат како коректив за понатамошно работење. Бизнисот се негува, како образот.



Отсутен Vlado_78

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 228
    • Pretty Womans from your city for night
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #218 на: 12 Октомври 2015, 18:18:06 pm »
Ајде и јас да се надоврзам на темава :)
За Плимонт имав само пофални зборови за дечките и за нивната работа
Ова беше се додека ми се појави проблем да некогаш колата не пребацува на плин и после10-15мин возња и постигнати 90Ц (нарочно на влажно време).
После 2-3 пати шалтање идими-дојдими конечно установија дека губи контакт жицата од која добива импулс системот за да пребаци на плин.
Разочарувањето беше кога видов како е тоа решено... една од жицата-кабелот кој иде на бобината е соголена и на неа НАЈПРИМИТИВНО е замотана жицата за импулс.
Значи имаш соголена жица која треба да дава квалитетен напон на бобината замотана со изолир на место каде се развива висока температура (глава на мотор) и при надворешни услови влага+висока температура изолирот скапува, а оголената жица оксидира и пак го губи контактот....
После 3-4мес. ми се пофтори проблемот (не пребацуваше) и му посочив дека истото се дешава и за да ме откачи ми кажа да ја оставам колата со изговор дека веќе еднаш го преврзале и дека не било тоа проблемот.
Сам си ја преврзав и со контакт спреј го исчитив и се реши проблемот...(само незнам до кога).
Се мислам да си го решам проблемот и да си купам клемички и да го решам на кутурен начин тоа што во Плимонт го извеле ЛОШО....
Значи не сакам да бидам погрешно сфатен, Плимонт ги сметам за No.1 кога се работи за вградување ЛПГ системи во возила и секогаш нив ги препорачувам по пријатели. Но проблемот во тоа да се постигне тој Price/Performance момент, се штеди на некои банални работи кои после може да ти прават проблеми.
Не може некој да ме убеди дека жици-кабли тукутака само се врзувале, а нарочито кога се наоѓа на такво место каде има екстремни услови ( outdoor влага / - 5C температура, па висока темпратура на загреан мотор...).
Дали некој видел во фабричката инсталација на колата спојување на  две или повеќе жици/кабли другачие освен со КОНЕКТОР,КЛЕМА.... Сепак има зошто тие работи/стандарди се применуваат не само во автоиндустрија туку насекаде каде има електрика/електроника, а посебно ако се работи за екстремни услови-Outdoor.
И пак ќе кажам дека ги ценам Плимонт во нивната работа, со една забелешка која мислам дека нема да ја дигне крајната цена на плинските уреди макс. 5-10евра, а ќе се намалат проблемите на корисниците после 2-3год од користењто на уредите.
Значи да се навратам на темава, еве со доаѓањето на есента и влажното време проблемот со НЕ прфлувањето од бензин на плин се врати... Мораше пак колата да оди на 'превска ' да ги вадам старите распаднати изолири да го исчистам местото со Контакт спреј и пак да се преврзе....
Овојпат и сликав да се види како тоа изгледа :)




Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8871
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #219 на: 12 Октомври 2015, 19:45:09 pm »
strashno, kolku vreme ja vozish vaka kolata?

vo Plimont iako go znaat ova ne ti go sredija ??


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #220 на: 12 Октомври 2015, 19:51:13 pm »

Значи да се навратам на темава, еве со доаѓањето на есента и влажното време проблемот со НЕ прфлувањето од бензин на плин се врати... Мораше пак колата да оди на 'превска ' да ги вадам старите распаднати изолири да го исчистам местото со Контакт спреј и пак да се преврзе....
Овојпат и сликав да се види како тоа изгледа :)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Земи од Гац електроника кај Скопјанка, има Божур црева (термо црева) со различни дијаметри, изолирај тоа убаво со нив, и потоа една преврска со ребрасто црево и тој платнениот изолир од Теса.  Реши го за век!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54951
  • Махер
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #221 на: 12 Октомври 2015, 20:02:46 pm »

Значи да се навратам на темава, еве со доаѓањето на есента и влажното време проблемот со НЕ прфлувањето од бензин на плин се врати... Мораше пак колата да оди на 'превска ' да ги вадам старите распаднати изолири да го исчистам местото со Контакт спреј и пак да се преврзе....
Овојпат и сликав да се види како тоа изгледа :)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Земи од Гац електроника кај Скопјанка, има Божур црева (термо црева) со различни дијаметри, изолирај тоа убаво со нив, и потоа една преврска со ребрасто црево и тој платнениот изолир од Теса.  Реши го за век!
Без ова незнам како може да функционира спојуван кабел, ако сме искрени. Кога тогаш ќе попушти ако нема.

Отсутен Vlado_78

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 228
    • Pretty Womans from your city for night
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #222 на: 12 Октомври 2015, 20:04:35 pm »
Значи сликав од кога го извадив изолирот, не ја возам вака оголени жици. Сакав да покажам за каде и за кои жици зборував претходно.
Плимонт еднаш ми ја средија (така и научив каде е проблемот) и после 5-6 мес. пак се деси истото, ја однесов и им кажав дека го имам истиот проблем и ми кажаа -цитирам- "Чим еднаш сме ја преврзале, не е тоа проблемот" и ми кажаа да ја оставам колата кај нив, но јас не им ја оставив и сам си ја преврзав.
Колата ја имам 1.5год...

Отсутен Vlado_78

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 228
    • Pretty Womans from your city for night
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #223 на: 12 Октомври 2015, 20:13:31 pm »

Значи да се навратам на темава, еве со доаѓањето на есента и влажното време проблемот со НЕ прфлувањето од бензин на плин се врати... Мораше пак колата да оди на 'превска ' да ги вадам старите распаднати изолири да го исчистам местото со Контакт спреј и пак да се преврзе....
Овојпат и сликав да се види како тоа изгледа :)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Земи од Гац електроника кај Скопјанка, има Божур црева (термо црева) со различни дијаметри, изолирај тоа убаво со нив, и потоа една преврска со ребрасто црево и тој платнениот изолир од Теса.  Реши го за век!
Се мислам да ставам ваков конектор/клема, пошто жицата према Бобината не е прекината туку само оголена и на таа зица само да се прикачи жицата за "Импулс"
Само незнам како ќе се понаша овој конектор на високата температура од моторот???
http://www.loging.mk/393/171799/0/ShowProduct/Konektor_na_pritiskanje

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #224 на: 13 Октомври 2015, 00:44:46 am »
а наместо конкетори и чуда, да ги залемиш со леткум? после тоа натни му божур црево (вакумско) и си го решил за навек... калајот ке ги држи жиците да не оксидираат, и ке има одличен контакт...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време