Автор Тема: Искуства со овластените сервиси  (Прочитано 38302 пати)

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2194
Искуства со овластените сервиси
« на: 08 Август 2012, 00:40:45 am »
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
1.Си играат,вадат,ставаат,пробуваат.Каде што работев од едно јети ново,кое беше на листата на продажба вадеа дел по дел и пробуваа на јети кое имаше проблем со електрониката.Од едно голфче ново,вадеа некој си дел кој бил ист со ауди тт,некое си резервоарче на испарливите гасови од резервоарот за гориво,па го пробуваа,на крај го ставија,па за голфот чекаа нов дел за да го наместат.Уште многу вакви и слични работи.

2.Такви броеви нема на деловите,има само сериски број,а тој сериски број е ист кај еден ист дел,делот може да биде ист и да одговара кај модел на голф,сеат,ауди и го има истиот сериски број и само тој број и ништо друго на него,како дата на производство и слично.

3.На фактурата го пишува кој дел е променет не и серискиот број,за тие сериски броеви и за таа програма месечно се плаќа по неколку илјади евра и не туку така ги даваат сериските броеви.


А за нарачка на делови истите стигнуваат за два дена,порачката се прави до 9 часот наутро,истите стигнуваат наредниот ден приквечер и се спремни за монтажа наредниот ден.За вадење на прозорот дека го извадиле од ново возило не,премногу е очигледно а за разлика од внатрешните делови тие имаат дата на производство,но не секој еден ги гледа тие дати при купување на ново возило,нема на крај памет да ти текне да ги провериш.

И за крај,во нашата ни мила држава се е можно и веќе ништо не може да не изненади.
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен VTR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 733
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #1 на: 08 Август 2012, 03:13:34 am »
^^^ И јас имам видено дека вадат од ново непродадено што се вели од салон, па ставено на старо возило, тестирано, и ако е ок може да оди со тој дел па кога ќе стигне новиот да се стави на непродадениот, или ако не е хитно да се почека делот и да се стави на старото возило.

Убав помин на одмор :)

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7199
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #2 на: 08 Август 2012, 04:00:53 am »

2.Такви броеви нема на деловите,има само сериски број,а тој сериски број е ист кај еден ист дел,делот може да биде ист и да одговара кај модел на голф,сеат,ауди и го има истиот сериски број и само тој број и ништо друго на него,како дата на производство и слично.


За овој дел мислам дека грешиш.
Во самиот сериски број имаше некаде постирана легенда, првите 3 цифри беа (лупам сега) шифри од датум на Григоријански календар ...

Мислам дека беше во некои совети за купување на половен автомобил ...

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11718
  • Архитект
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #3 на: 08 Август 2012, 09:43:08 am »
AUDI работеше во VW сервис, зошто би лажел?

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #4 на: 08 Август 2012, 09:45:10 am »
Клавче е работава, олабавете со деловите. Зеро спомна стакло сменил, 5 страни сеа околу деловите ќе се моткаме дали ги ваделе или не.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #5 на: 08 Август 2012, 09:46:46 am »
AUDI работеше во VW сервис, зошто би лажел?
Пошо не беше задоволен од работата во сервисот воопшто ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54919
  • Махер
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #6 на: 08 Август 2012, 09:58:22 am »
Ако вадат, значи наместо да чекаш 4 дена, свршуваш за 1 ден... А тоа е лошо според некои на форумов.


Хе, што народ ќе бевме.

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2194
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #7 на: 08 Август 2012, 10:05:13 am »
Јас само пренесувам искуство,што видов и како видов.А како прво ниту добивам нешто ниту губам ако излажам нешто,што фајде ако тука треска лаги?Ќе му го намалам профитот на сервисот?Ќе добијам некој денар,ќе променам нешто?Пренесов искуство и ништо повеќе од тоа.
Видов и бев на некој начин учесник на многу валкани работи кои во нормална држава не би смееле да се помислат а не да се направат.
И во врска со сериските броевите,на пример предно горно лево раме имаше некој си број (лупам)
ц 102 324 801  и само тој број,ако делот претрпел измени поради подобрување серискиот број не се менуваше туку на крајот имаше плус буква А,па и тој дел ако претрпел измени А преминуваше во Б и така натаму но само ако има некоја измена.Многу делови кои беа извадени од постари возила за сигурност при промена со нов дел се гледаа сериските броеви кои беа комплетно исти.
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Присутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3460
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #8 на: 08 Август 2012, 10:27:42 am »
Ако вадат, значи наместо да чекаш 4 дена, свршуваш за 1 ден... А тоа е лошо според некои на форумов.


Хе, што народ ќе бевме.
Аман бе  ;D ;D ;D ;D

Отсутен ACE A3

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 216
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #9 на: 08 Август 2012, 15:32:25 pm »
Во саботата вечер ми скршија стакло од задна лева врата, карши Кале на паркингот кај џамијата. Нема друга штета. Стаклата не се осигурани.

Вчера сабајле нарачав ново стакло во Порше Македонија, денес во 12:00 беше тука и монтирано. Цена: 2400 денари.

Фала на ACE A3 за брзото лепење фолија.

Отидов на одмор.
ja пак мислам дека требасе да стајме потемна фолиа на тооа стакло :P :P
да двои малце ;D ;D ;D ;D ;D

Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1286
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #10 на: 08 Август 2012, 18:52:10 pm »
Во однос на гимнастика на овластени сервиси на возила, јас ете знам дека ама баш сите прават гинастики. Генерално прават секаде во Европа.

Што се однесува до сервисот на Порше, сакале ние да признаеме или не, што и да прават, и како и да прават, сепак се број еден сервис компарирајќи ги со сите останати.

За 2 дена максимум има дел во Скопје ( еден ден е ако се направи порано нарачка ) на што не може да се пофали ниту еден друг сервис. Дека има непрофесионализам и таму, има секако, кај одредени поединци, ама дека општата работа им е најдобра, мислам дека сите ке се сложиме.
Она што како долгогодишен нивни корисник ( воглавном секогаш задоволен на услуга и професионалност а и цена ) приметувам дека мораат ( а не сакаат да пљукнат пари ) да отворат уште најмалку еден сервис на друга страна на градот, поради гужва секако, а има една фела на неработници во менаџментот, кои глумат памет, а не знаат гз да си избришат. Среќа таквите профили многу позитивно ги покриваат млади и ведри дечки, а тие се провелкуваат низ системот.

Со оглед дека ги познавам, слободен сум позитивните дечки да ги набројам по име или по опис:

Игор Електрика, Коки Гаранции, Тони и целата продажба ( без самобендисаниот директор, кој упорно тврди дека курсот на Еврото е 61,8 и тоа било политика на фирмата ), Александар бренд VW одговорен, најуслужниот Перо на прием, секако шефот Ѓоко ( душа дава за да среди се во сервисот ), Трајче на прием во Ауди, Марта во продажба на Ауди ( за разлика од шефот нејзин Винко, кој ми остави очаен впечаток, и не сваќа дека Ауди се продава поради тоа што е Ауди, а не поради тоа што он е голем фраер у маало).

Генерално, мислам дека Порше сеуште се држи, ама мора да претрпи кадровска промена. Награда за добрите, казна и промена за лошите, впрочем како секој друг нормален Порше во сите држави. Тој што ја креира кадровската политика во Скопје, тоа го прави очајно и делумно страдаат и добрите, а очигледно баш тие ја губат мотивацијата за работа.

Другите сервиси и увозници, а познати ми се повеќето, не би ги коментирал, најмалку 3 класи се под Порше. Коа ке ми текне дека Лимарскиот сервис во Тојота 3 пати префарбува крило утнувајќи нијанса ( за која има код ) или 6 недели испорака на жмигавец у БМВ, не ми се праи муабет.


Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43556
  • Il Moderatore
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #11 на: 08 Август 2012, 19:38:14 pm »
Ај сеа свак свога коња фали.. знам примери, за луѓе што чекале високопритисочна пумпа за А3 tfsi, под гаранција подолго од месец ипол......  повеќе од недела дена за PD дизни за Пасат, итн... Не е ништо подобар од други сервиси, да не праиме фама. Други сервиси имаат на лагер стакла за моделот/ите кои им се најпродавани, но овие „фраери“ се среќни што може за 2 дена да им стигне роба, па освен со филтри, масло и каиши, не си го оптоваруваат лагерот со други делови... нејсе, кој како гледа на работите.

И баш фино што ги поздрави сите, еве и јас ќе ги поздравам но како тим, не ги знам поединечно, иако со некои од овие се имам лично сретнато, и да им кажам дека не се така добри, и треба да поработат на подобрување на своите услуги и на задоволството на своите сегашни и идни муштерии, поготово во делот на постпродажба.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3460
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #12 на: 08 Август 2012, 19:40:42 pm »
Зипо да беше овде ќе кажеше најубаво!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54919
  • Махер
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #13 на: 08 Август 2012, 19:41:39 pm »
Еве јаре и симо и зеро уште поубаво разјаснија.

Присутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3460
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #14 на: 08 Август 2012, 19:45:03 pm »
Не манипулирај!