Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 3258630 пати)

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1179
Катастрофа сме ние возачите шо немаме трпение.Гледа знак 40,гледа механизација на пат работи,пола патот затворен(од 3 ленти се вози на 2) тој вози 110 и после незнам кој е крив.
Полицијата знаеме дека не работи како шо треба,ама и да работи неможи да биди насекаде,мада со новиве вработувања ке можи. :)

Точно Мече, ама ради таквите МВР треба да си ја врши работата...да не се осеќаме не безбедно на патиштата.  Пред 5-6 дена во Охрид, ми влегува скутерџија со џиџо во обратна насока во еднонасочна. Сопругата отвора врата овој ќе се фукнеше, во врата ..па уште се кара а полицаецот стои и гледа не реагира.
А со новите вработувања ќе вработат слепци и експерти кој ке се на платен куропушачки список за избори.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Уште кога ќе слушнеш и сфатиш дека само со полиција се понашаат културно и со ред одма ќе ти стане јасно дека е до шоферите и САМО ДО ШОФЕРИТЕ, ако на некој му треба полиција за да не се утепа негде тури му кур на све.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Гледа знак 40,гледа механизација на пат работи,пола патот затворен(од 3 ленти се вози на 2) тој вози 110 и после незнам кој е крив.

Абе он проценува дека има услови на патот за повеќе, сигурен е во механиката на својата кола, знае дека тие знаци се од 72-ра кога се возело стоеден, знае дека има гуми што копаат у место од премиум бренд, знае дека е најпаметен од сите, другите глупи се возат пунто од 1200 кубика или Спарк и затоа возат 40, не за друго. Кој ***ац нашол он со Сеиченто да вози 40 на знак 40, прави застој во сообраќајот и ја загрозува безбедноста во сообраќајот, јебига, мора така иначе ветер ќе го дувне.

Не чинат и знаците и луѓето. За луѓето е зборувано, малку за знаците:
Знаците се ставаат се со цел да се казнува. Зошто пола Македонија има знак 50-60? Сите возат 80-120 таму. Во селата нереално е да се очекува да се намали на 40. Јас намалувам на 60, но другите воопшто не кочат, си минуваат со 80-100 по селата.
Исто така кaj нас стојат знаци 20 и 30 уште 10 години откако завршила работата на патот. Немаат смисла знациве, имам вчечаток дека повеќето не ги ни забележуваат.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29894
    • CARclub.mk
Се согласувам, од збор до збор.

Особено дека стојат знаци со години од кога се завршуваат работите. Џандар ми има потврдено дека намерно се оставаат знаците за да се казнува. Или се бутаат знаци по грмушки.. И така натака.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34201
  • Таков е животот... јебига
Гледа знак 40,гледа механизација на пат работи,пола патот затворен(од 3 ленти се вози на 2) тој вози 110 и после незнам кој е крив.

Абе он проценува дека има услови на патот за повеќе, сигурен е во механиката на својата кола, знае дека тие знаци се од 72-ра кога се возело стоеден, знае дека има гуми што копаат у место од премиум бренд, знае дека е најпаметен од сите, другите глупи се возат пунто од 1200 кубика или Спарк и затоа возат 40, не за друго. Кој ***ац нашол он со Сеиченто да вози 40 на знак 40, прави застој во сообраќајот и ја загрозува безбедноста во сообраќајот, јебига, мора така иначе ветер ќе го дувне.

Не чинат и знаците и луѓето. За луѓето е зборувано, малку за знаците:
Знаците се ставаат се со цел да се казнува. Зошто пола Македонија има знак 50-60? Сите возат 80-120 таму. Во селата нереално е да се очекува да се намали на 40. Јас намалувам на 60, но другите воопшто не кочат, си минуваат со 80-100 по селата.
Исто така кaj нас стојат знаци 20 и 30 уште 10 години откако завршила работата на патот. Немаат смисла знациве, имам вчечаток дека повеќето не ги ни забележуваат.


Доаѓа пријателка што живее во Америка на одмор тука и го носи малиот со себе кој има 5 години и е роден во Америка и прв пат доаѓа тука.
Карши МТВ (таа населба се вика Крњево, му доаѓа источно од факултетите) се работеше на улицата и паркингот и поставиле градежна механизација а се движат и коли тука и луѓе, пошто од тука се проаѓа за накај куќите.

Шетаат пријателкава со малиов покрај механизацијата и малиов вика:
„Why is this worker just sitting in the vehicle and not working? Why it isn't safe to walk in here?“
А пријателкава му вика кратко и јасно: „Because this is Macedonia and that's why we are not living here“.

Затоа што и децата на 5 години ја знаат важноста за исправноста на поставените знаци, знаат каде треба, знаат какви знаци и знаат кога треба и знаат општо за дисциплината во општеството.

Овде кај нас магариња, експерти градежни работници, градежни инженери, менаџери и функционери, инспектори и останати штетници се тотално неспособни и неписмени и недисциплинирани. Меѓутоа рибата смрди од главата, не се они сосем криви, примарно крив е тој што им дозволува таква атмосфера и такво куропецање на работните места.

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1179
Епа грешката е во нас ..ние си живееме по она народната наведната глава сабја не ја сече..јас реално сум немал проблем од таков „педерски аспект“..сум платил два пати казна поштено, крив си бев...не викам не млад, луд, сега со дете во кола не ми текнува тоа. Инаку да некои патишта  по мое „стручно“ мислење , крепат повеќе од дозволеното. Пример Скопје-Тетово може да е комотно 120 цел пат.....Тетово -Гостивар 100.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34201
  • Таков е животот... јебига
Пример Скопје-Тетово може да е комотно 120 цел пат.....Тетово -Гостивар 100.

Еве ќе ти кажам зошто не може, а ти ќе се сложиш со мене:
1. Од скопје према тетово после карпалак сети се каков е патот, асфалт скоро и да нема. Зимно време па и пролет и есен цел карпалак е подмрзнат од слана што се фаќа на асфалтот, а после скопска патарина е целиот распукан.
2. Тетово-гостивар, десната лента е уствари составена од една надолжна тумба и два канала, со остри дупки кои се ронат од мразот и дождот и се многу остри. Кога има вода на патот и кога камионите ја фрлаат водата врз левата лента ризично е да се вози над 80. Кокошкината ограда е на многу места искината и врие животни по патот, а во последно време и мечки. Магла може многу брзо да падне а и патот е со две ленти, многу сообраќај има и брзото возење е голем ризик. Само обрати внимание на тоа колку централната бетонска банкина е со траги и гребена, гребена, гребена до немај каде.

Да не спомнувам у принцип дека во западна Македонија пола коли можеби не се регистрирани, товарни возила неисправни и слично. А башка работа што и полицијата со радар и не ги ни запира оние до 100 што возат. Ги ловат тие што забегуваат со 120+ а такви има мнооогу многу. Тие не возат толку брзо зошто возењето по знаци значи загрозување на сообраќајот туку зошто... знаеме сите зошто, јасно е тоа.

И не заборавајте дека знаците важат и за ноќе и за врнежливо. Ноќе не можеш да возиш со долги светла зошто ги заслепуваш тие од спротива и оние пред тебе а со средни светла немаш време за реакција ако возиш над 80. Да, камикази има и ќе има.

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1179
Пример Скопје-Тетово може да е комотно 120 цел пат.....Тетово -Гостивар 100.

Еве ќе ти кажам зошто не може, а ти ќе се сложиш со мене:
1. Од скопје према тетово после карпалак сети се каков е патот, асфалт скоро и да нема. Зимно време па и пролет и есен цел карпалак е подмрзнат од слана што се фаќа на асфалтот, а после скопска патарина е целиот распукан.
2. Тетово-гостивар, десната лента е уствари составена од една надолжна тумба и два канала, со остри дупки кои се ронат од мразот и дождот и се многу остри. Кога има вода на патот и кога камионите ја фрлаат водата врз левата лента ризично е да се вози над 80. Кокошкината ограда е на многу места искината и врие животни по патот, а во последно време и мечки. Магла може многу брзо да падне а и патот е со две ленти, многу сообраќај има и брзото возење е голем ризик. Само обрати внимание на тоа колку централната бетонска банкина е со траги и гребена, гребена, гребена до немај каде.

Да не спомнувам у принцип дека во западна Македонија пола коли можеби не се регистрирани, товарни возила неисправни и слично. А башка работа што и полицијата со радар и не ги ни запира оние до 100 што возат. Ги ловат тие што забегуваат со 120+ а такви има мнооогу многу. Тие не возат толку брзо зошто возењето по знаци значи загрозување на сообраќајот туку зошто... знаеме сите зошто, јасно е тоа.

И не заборавајте дека знаците важат и за ноќе и за врнежливо. Ноќе не можеш да возиш со долги светла зошто ги заслепуваш тие од спротива и оние пред тебе а со средни светла немаш време за реакција ако возиш над 80. Да, камикази има и ќе има.

Хм, има муабет :)
прав си....;)

Отсутен WorM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 616
Епа грешката е во нас ..ние си живееме по она народната наведната глава сабја не ја сече..јас реално сум немал проблем од таков „педерски аспект“..сум платил два пати казна поштено, крив си бев...не викам не млад, луд, сега со дете во кола не ми текнува тоа. Инаку да некои патишта  по мое „стручно“ мислење , крепат повеќе од дозволеното. Пример Скопје-Тетово може да е комотно 120 цел пат.....Тетово -Гостивар 100.


Исто надоврзување на погорниов пост за патот Тетово-Гостивар:

Најголема утка т.е кражба на тој пат е третата лента за застанување. Не дај боже да ти се дупне гума на сред автопат па да менуваш гума на десна лента и да ти летаат коли со 120 до тебе.

Тој пат е многу ризичен, 80 било безбедно кога бил нов..сега не знам

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55063
  • Махер
Треба да се намали на 50кмч. Крајно време е.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44049
  • Il Moderatore
Тетово-Гостивар, кога се направи, беше 100-ка на саат, како што и треба да биде. Скопје - Тетотво, треба да си биде 130 како и секој автопат.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55063
  • Махер
Прв пат слушам дека тетово-гостивар бил со културна брзина од 100кмч некогаш.

Присутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7464
А зашто патот Тетово - Гостивар е со само две ленти ? дајте да направиме петиција, сакаме трета лента на Те- Гв и обратно. :) И да се патува асално ко чоек, 120-130. :)

На некои места има ограничување 60... ретардирана работа ;D :D

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1179
А зашто патот Тетово - Гостивар е со само две ленти ? дајте да направиме петиција, сакаме трета лента на Те- Гв и обратно. :) И да се патува асално ко чоек, 120-130. :)

На некои места има ограничување 60... ретардирана работа ;D :D
Ајде де..зошто да не....и треба да е така, ако се нарекува автопат. Ама дел од луѓето нема да се потпишат, ради виша цел вработување по партиска линија.

А инаку слушнал некој  за сообраќаен инжињер????
За градежен инжињер, специјалност ниско градба???

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55063
  • Махер