Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 3110620 пати)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Разликата кај нас и во културни земји е што, во културните земји, онаму кај што има услови за побрзо возење (дури и во сред центар), со знак е дозволено побрзо возење. Кај нас, такво нешто не посоти. Ако се условите добри за 100-ка... 40 ќе ти репнат знак.. Ти чуди се чуму такви знаци...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Има и знаци 20, кај што имало некогаш копање. Си стојат уште 5-6, 10 години.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Кога ќе размислам подобро 80% од територијата на Македонија има знак 40-60кмх. 

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7067
  • хаУс мајстор
Не е ни дo знaци, ни дo семaфoри, ни пешaчки, ни улици, ни трoтoaри.
Дo глупoќaтa нa луѓетo е.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Разликата кај нас и во културни земји е што, во културните земји, онаму кај што има услови за побрзо возење (дури и во сред центар), со знак е дозволено побрзо возење. Кај нас, такво нешто не посоти. Ако се условите добри за 100-ка... 40 ќе ти репнат знак.. Ти чуди се чуму такви знаци...
Зависи што е културна земја. Грција има 90 знак на пат на кој ние и Германија има 60 знак, а Босна 50 знак. Грција има 110 знак на кој ние и Австрија имаме 60-80 знаци. Грција има 50 ознака во села, каде ние имаме 40-50. Грција има 130 на автопатишта, ние имаме 120-130 на автопати, Германија има 130-∞. Англија 112(!!!). Која од овие земји е „културна“? Германија и Македонија сигурно не затоа што имаат вештачки ниски лимити, исто и Босна. Единствена земја од овие, во која има релативно реални знаци за брзина е Грција.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Битно е ограничувањето на патиштата да биде соодветно со условите. Ако нема услови за безбедно возење со поголеми брзини од пропишаните - тоа е ОК. Ако има услови за побрзо одвивање на сообраќајот по одредени делници (како што е брдото после пластичарска, или патот од пред касарна „илинден“, тогаш треба со знак да се дозволи, и да не се ризикува возачка дозвола за глупости.
Културните земји знаат подобро да проценат на кој пат колку е безбедно да се вози. Уствари нивните стручни служби кои одредуваат брзини на патиштата. Маскималната дозволена брзина на автопат не ја дискутирам. Освен Германија, кај што очигледно ептен сфатиле некои работи.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17562
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Во случајов со девојчево јас го есапам за виновен возачот што воопшто седнал на возачко седиште по дејство на алкохол, кое СИГУРНО било поголемо во моментот на ударот (нели си причекал да се отрезни пред да се пријави во полиција). Девојчето ќе трчало и вака и онака без да гледа, и доколку не бил пијаниов возач, ќе ја удрел следниот кој сигурно немало да вози 30 км/ч над дозволено и периферната визија ќе му била далеку поширока заради трезноста, веројатно со друг исход по здравјето на жртвата.

Едноставно пијан или потпивнат позади волан не се седнува. Вчера излегов со кола бидејќи врнеше, се запивме со друштвото, и сабајле како попче си станав во 7 часот и отидов пак до град да си ја земам колата пред да почнат шпартачите од зонско со патрола.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2778
  • Слобода или смрт
Цитат
Тој цитираше исказ од вештак кој на едно од судењата наведе дека во такви околности во кои се случи несреќата и трезен возач не би можел да преземе дејствија и да ја избегне несреќата.

Не треба да си експерт за да знаеш дека човек со 1.3 промили алкохол (и повеќе во моментот на ударот) и трезен човек немаат исти рефлекси за превземање на дејство и исто се свесни и ја забележуваат околинат.
Експертов под итно да се обеси!!




Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14339
  • Пудингот на шоферството
Kako e mereno kolicestvoto na alkohol kaj vozacot?Spored moeto dosegasno iskustvo,mozes i od edno pivo do dve najmnogu da duvnis nad 1 promil...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Битно е ограничувањето на патиштата да биде соодветно со условите. Ако нема услови за безбедно возење со поголеми брзини од пропишаните - тоа е ОК. Ако има услови за побрзо одвивање на сообраќајот по одредени делници (како што е брдото после пластичарска, или патот од пред касарна „илинден“, тогаш треба со знак да се дозволи, и да не се ризикува возачка дозвола за глупости.
Културните земји знаат подобро да проценат на кој пат колку е безбедно да се вози. Уствари нивните стручни служби кои одредуваат брзини на патиштата. Маскималната дозволена брзина на автопат не ја дискутирам. Освен Германија, кај што очигледно ептен сфатиле некои работи.
Кој ќе биде тој фраер што сака толку да изгуби на избори за да зголеми брзина на движење?

Па не ли гледаш како се добиваат политички поени на светов, и поготово кај нас? Ти да речеш дека Аутокоманда ќе е 80кмч, има да те распнат на крст на сред плоштад. Сите контрашки медиуми што не се од твојата партија ќе дрндаат како ти сакаш да убиваш деца. Ќе ти соберат протест или контрапротест за зголемена стапка на смртност. Статистики ќе вадат дека ти си необѕирен и при качена стапка на смртност ти згора покачуваш лимити на улици. Готово линч! Камењата и на плоштад се гледаме. Јаже сам земи си. Ќе добиеш 200 гласа, и ќе изгубиш 5000 гласа со само еден потег. Загрижени мајки во секој портал ќе дискутираат, дебати на телевизија ќе ти соберат. На точак ќе ти возат по улицата...

Од друга страна пак. Ти Симо Симовиќ ја намалуваш Аутокоманда од 50, на 40кмч! Симо е херој! Симо за претседател. Симо се грижи за безбедноста велат сите просимовски портали. Тие контра симо немаат аргументи, и седат со фалус во рака. Мајки викаат по портали како потегот е правилен, и така треба секаде. Тоа е правиот начин на живот. Безбедноста на прво место. Аутокоманда е пример за светот. Амбасадорот на Свирипичино дошол во Аутокоманда за изјава. Симо изгубил 200 гласа, а добил 5000 со само еден потег.

Тоа е тоа.

Присутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5057
Pak sve steucnjaci ste a?  Ne se sekirajte vie koga se prijavil si ima racunica koja moze da pokaze priblizno vo momentot kolku imal.

Sent from my COOLPAD 8297W using Tapatalk


Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16724
  • Keep it 100
Дали во другите земји, каде што е истото ограничување од 50, а на места и 30 км/ч е само поради неодговорните пешаци, или поради општа безбедност?

Какви све не работи ќе прочита човек, страшно нешто.

A што е општа безбедност ако не претпазливост да не изгазиш некој? Дали на тие семафори во последниве години се има случено друг вид на сообраќајна несреќа освен удирање на пешак кој не погледнал дали доаѓа кола од една страна?

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20133
Имаше верижен судар и заврши една кола во жардињерата.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16724
  • Keep it 100
А да, тогаш погинаа три плочки од жардињерата.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20133
Ако не загине никој не е сообраќајка :D