Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 3427639 пати)

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5348
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Додека си кај менување закони, дај целосно забрани возење по споредни улици. Да смее да се вози само по булевари/главни улица.  ;D

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Денеска дремев (3 зелени) на тој семафор бидејки морало баш тука да се врти лево, од главна Чакаларов кон Реплек уличето кое на гугл мапа нема ни име.

Имено, му се отвара зелено но мора да чека поради сообраќај од спротивниот правец, во меѓувреме се пали црвено и нема никаков сообраќај од фамозната уличка.
На второ зелено таман тргнаа неколку коли, повторно некој сака лево...
Ако баш тој реон му е дестинацијата може уште од кај Студентскиот да се насочи кон улица Козле.

А во К. Вода кај Рампа си вртат лево и на недозволено кон уличето за на паркинг од зградата Адора Флатирон.
Зелен е семафорот во двете насоки за право, прашање на време е кога некои јако ќе се зденат.


https://maps.app.goo.gl/jshwa8VQnsiEFeQh6
« Последно менување: 28 Декември 2020, 17:49:35 pm Mikius »

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3049
Се што е потребно е да се подесат семафорите да траат подолго на зелено во главните саати. И према Центар наутре и према Ѓорче попладне. Семафор таму е потреба само треба да се подесат како треба.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7067
  • хаУс мајстор
Во секој случај многу лоша раскрсница искочи. Да, со семафори е побезбедно секако, ама дефинитивно прави повеќе гужва, може треба да се прештелуваат.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11063
  • Ќybriт Pro Max
Проблемот со тој семафор е што направи шпиц 24/7.
Во секој дел од денот е закрчено до студентски.

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5348
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Се што е потребно е да се подесат семафорите да траат подолго на зелено во главните саати. И према Центар наутре и према Ѓорче попладне. Семафор таму е потреба само треба да се подесат како треба.

Ако се подесат времињата да соодејствуваат со претходниот семафор кај Гоце студентскиот, плус времето за возење до спомнатиов семафор, тогаш нема да има застој и семафорот нема да смета... Истово важи за сите семафори во градот.

Искачаат пак на виделина проблемите со синхронизацијата меѓу семафорите и подесувањата на семафорите воопшто.
Откако од град Скопје вработија „контролори на сообраќај“ и камери демек да гледаат и да реагираат, само ги поебаа работите. Нека остават на фиксни времиња подесени за „зелен бран“ и нека не пипаат освен ако се деси нешто.


Инаку се разбира дека има потреба од семафор таму кај Реплек. Во спротивно по истата логика може да направат автопат од Ѓорче до Лисиче. Замисли од почеток до крај на Партизанска да не мора ни да застануваш ни да успоруваш... Викаш луѓето треба да се исклучуваат и вклучуваат? :)

Исто е глупаво и за овде што се лутат тие што им смета овој семафор. Лутете се зошто сообраќајот не е регулиран како што треба, не затоа зошто имало семафор таму каде што треба да има семафор.




Денеска дремев (3 зелени) на тој семафор бидејки морало баш тука да се врти лево, од главна Чакаларов кон Реплек уличето кое на гугл мапа нема ни име.

Имено, му се отвара зелено но мора да чека поради сообраќај од спротивниот правец, во меѓувреме се пали црвено и нема никаков сообраќај од фамозната уличка.
Таа уличка до Реплек е еднонасочна од Козле кон Чакаларов, таму не може да се влезе од Чакаларов накај Козле. Лево може да се заврти 50тина метри после семафорот и таму има проширување во средната лента - и некој тука ако застане да чека сообраќај за да заврти лево горе накај 57-мица/Козле, не му смета на никој.
Или јас не те разбирам.

Тој семафор тука е првенствено за да можат да се приклучат тие што влагаат од Козле, или влагаат од Ванчо Мицков, на главната улица Чакаларов.


Цитат
А во К. Вода кај Рампа си вртат лево и на недозволено кон уличето за на паркинг од зградата Адора Флатирон.
Зелен е семафорот во двете насоки за право, прашање на време е кога некои јако ќе се зденат.
https://maps.app.goo.gl/jshwa8VQnsiEFeQh6
Нели таму има знак за забрането вртење лево?

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Не сум знаел дека е еднонасочна.
Уште полошо, за еднонасочна уличка да се постави семафор за да можеле да се уклучат налево на главна улица.
Нека се вратат 500 метри и на тие семафори кај студентскиот нека се вклучат налево.
Згора, од главната улица отсекогаш некои си вртат лево, ваљда резиденти па им се може.
Денес 2 коли си свртеа откако прописно им се насвиреа тие отпозади. А додека беше црвено немаше коли на уличката што би чекале да се уклучат, апсолутно никаков сообраќај не се одвиваше, а оваму се билдаа колони.

Инаку, за во К.Вода, нема знак за забрането вртење лево, барем до скоро немам забележано.
Пред скоро време две коли чекаа да вртат лево, му довикнав на вториот дибек преку прозор дека не може тука да врти и дека понатаму за 200 метри си има прописна раскрсница со семафор, тој ми вели "тука живеам".

Слична приказна и на Борис Трајковски, семафор за да може гоподата да свртат лево за на Петар Дељан, а понатаму на 500 метри уште еден семафор на вистинска раскрсница.
« Последно менување: 28 Декември 2020, 21:55:58 pm Mikius »

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Зелен бран е малку застарен и надминат принцип на регулирање сообраќај. Еве, да речеме дека има зелен бран по Партизанска од Ѓорче кон Центар. Ќе стигнат сите коли во Центар, и? Сме напраиле тесно грло. Финтата е сообраќајот да се движи рамномерно и контролирано во сите насоки, да се елиминираат тесните грла и непотребните главења. А таквите главења - воглавно - се во голема мера намалени.

Скопје има прилично напреден систем за регулирање на сообраќајот, кој дефинитивно е зависен од паметни сообраќајни решенија, ама самиот систем е прилично добар. Секој семафор комуницира со семафорот „до него“ и се регулира протокот на сообраќај (затоа се и бројачите ставени во асфалтот на многу места). Колку што знам (и колку што ми кажаа на отворениот ден во ЦУКС пред неколку години), системот е целосно-автоматизиран, без (колку што е можно, секако) човечки инпут. Секако, како и секој систем, кога ќе му вметнеш непознат фактор (исклучен семафор ради некаква делегација, немање струја, некој го однел семафорот или мал милион други причини), на системот му треба време да се врати во нормала.

Овој семафорот кај Реплек е ептен нов, и не знам дали е врзан во системот. Ама се согласувам дека е непотребен. Реално, местото не е за семафор, туку е за мини кружен тек - исто како и еден куп други популистички насадени семафори низ градов.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Књаз Милош во Белград.
Нема од неа вртење лево, туку ќе си направиш "круг/квадрат" на десно преку споредни улици за да се поставиш на семафор на кој ќе можеш да ја пресечеш Књаз Милош.

Затоа велам дека тие дозволени и недозволени вртења лево на секое божјо уличе го оневозможуваат течното одвивање на сообраќајот.

Во Париз исто, ќе си вртиш низ споредни улички додека не дојдеш до раскрсница на две главни улици каде ќе можеш да свртиш лево.
« Последно менување: 28 Декември 2020, 22:21:36 pm Mikius »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Књаз Милош во Белград.
Нема од неа вртење лево, туку ќе си направиш "круг/квадрат" на десно преку споредни улици за да се поставиш на семафор на кој ќе можеш да ја пресечеш Књаз Милош.

Затоа велам дека тие дозволени и недозволени вртења лево на секое божјо уличе го оневозможуваат течното одвивање на сообраќајот.

Во Париз исто, ќе си вртиш низ споредни улички додека не дојдеш до раскрсница на две главни улици каде ќе можеш да свртиш лево.
Тоа сите го знаеме. Партизанска е таква. Јане сандански е таков. Затоа и се проодни.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11063
  • Ќybriт Pro Max
Нека се вратат 500 метри и на тие семафори кај студентскиот нека се вклучат налево.
Згора, од главната улица отсекогаш некои си вртат лево, ваљда резиденти па им се може.

Не може @Mikius :)
Не може да се вратат затоа што на семафорите кај Гоце таа е сервисна уличка за резидентите на првиот ред згради и нема спојување со улица Козле.
Единственото поврзување е тука, кај новиот семафор, а другото е дури доле карши Алумина, пред Гранд Престиж комплексот. И секако недозволено приспојување со вртење преку островче и на дупла полна кај ТЦ Олимпико.

Сега кај што се новите семафори е единственото приклучување за жителите на тој дел од Козле и Нерези, а многу се.
Сообраќајно решение мораше да се направи и веројатно сообраќајните инжињери решиле дека ова е најповолно (не знам дали има доволно простор за кружен тука).
Семафорите се на барање на сите жители во околина. Сега само треба да ги усогласат некако, пошто вака како што се кај да е ќе се извадат калаши ;D

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5348
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Скопје на хартија може да има и најдобар систем (харвер/опрема) за регулирање на сообраќајот.
Ама пак се враќаме на она старото дека било кој систем - секој систем - е само онолку добар колку што се добри луѓето кои го работат.

Затоа зелен бран е подобра опција, иако е застарен и надминат принцип на регулирање сообраќај.
Затоа зелен бран се фиксни подесувања кои во 80-90% од времето работат добро, и не зависат од партиски вработени контролори билмези кои патат од ку*оболие и никој не ги дисциплинира да си ја работат работата како што треба.


едит:
Не сум знаел дека е еднонасочна.
Уште полошо, за еднонасочна уличка да се постави семафор за да можеле да се уклучат налево на главна улица.
Нека се вратат 500 метри и на тие семафори кај студентскиот нека се вклучат налево.

Ок гениј, ај сега уште кажи ми од Ванчо Мицков како ќе се вклучиш на Чакаларов? Можеби да вртиме преку Партизанска??    :D


Цитат
Уште полошо, за еднонасочна уличка да се постави семафор за да можеле да се уклучат налево на главна улица.
Нека се вратат 500 метри и на тие семафори кај студентскиот нека се вклучат налево.
Не може од таму, треба да се враќаат уште подоле, откај Олимпико уште едни семафори наназад.
Значи луѓево ако треба да одат накај Хром/Ѓорче, велиш да враќаат уџум наназад за ти да не почекаш на семафор?

ОК ако ова е решение за да во Скопје нема гужви, ова можеби има смисла - АКО ПРОБЛЕМОТ Е ВО СЕМАФОРОТ А НЕ ВО СИСТЕМОТ. Повторно, ако тој семафор го синхронизираат со семафорот кај студентскиот, не треба да има големи застои. Но застои и гужви имаш секојдневно и насекаде низ градот.

Проблемот е во системот, не во тој еден семафор.


Цитат
Згора, од главната улица отсекогаш некои си вртат лево, ваљда резиденти па им се може.
Денес 2 коли си свртеа откако прописно им се насвиреа тие отпозади. А додека беше црвено немаше коли на уличката што би чекале да се уклучат, апсолутно никаков сообраќај не се одвиваше, а оваму се билдаа колони.
Ти велам, проблемот е во системот. Луѓето се понашаат како што системот им дозволува да се понашаат. Има полоши примери за загрозување безбедност - секојдневно идиоти поминуваат на апла црвено, на сите семафори ширум градов редовно се случува тоа. Возиш, гледаш. Знаеш и без да ти кажам јас... Ај ти кажи ми мене ОПШТО каде е проблемот?
« Последно менување: 29 Декември 2020, 09:38:29 am Van »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Скопје на хартија може да има и најдобар систем (харвер/опрема) за регулирање на сообраќајот.
Ама пак се враќаме на она старото дека било кој систем - секој систем - е само онолку добар колку што се добри луѓето кои го работат.

Затоа зелен бран е подобра опција, иако е застарен и надминат принцип на регулирање сообраќај.
Затоа што не зависо од партиски вработени контролори билмези кои патат од ку*оболие и никој не ги дисциплинира да си ја работат работата како што треба.



Не сум знаел дека е еднонасочна.
Уште полошо, за еднонасочна уличка да се постави семафор за да можеле да се уклучат налево на главна улица.
Нека се вратат 500 метри и на тие семафори кај студентскиот нека се вклучат налево.

Ок гениј, ај сега уште кажи ми од Ванчо Мицков како ќе се вклучиш на Чакаларов? Можеби да вртиме преку Партизанска??    :D


Цитат
Уште полошо, за еднонасочна уличка да се постави семафор за да можеле да се уклучат налево на главна улица.
Нека се вратат 500 метри и на тие семафори кај студентскиот нека се вклучат налево.
Не може од таму, треба да се враќаат уште подоле, откај Олимпико уште едни семафори наназад.
Значи дури и ако треба да одат накај Хром, велиш да враќаат уџум наназад за ти да не почекаш на семафор?
Можеби има смисла за неправење гужви - АКО ПРОБЛЕМОТ Е ВО СЕМАФОРОТ А НЕ ВО ПОДЕСУВАЊАТА. Повторно, ако тој семафор го синхронизираат со семафорот кај студентскиот, не треба да има големи застои.

Проблемот е во системот, не во тој еден семафор.


Цитат
Згора, од главната улица отсекогаш некои си вртат лево, ваљда резиденти па им се може.
Денес 2 коли си свртеа откако прописно им се насвиреа тие отпозади. А додека беше црвено немаше коли на уличката што би чекале да се уклучат, апсолутно никаков сообраќај не се одвиваше, а оваму се билдаа колони.
Ти велам, проблемот е во системот. Луѓето се понашаат како што системот им дозволува да се понашаат. Има полоши примери за загрозување безбедност - секојдневно идиоти поминуваат на апла црвено, на сите семафори ширум градов редовно се случува тоа. Возиш, гледаш, знаеш и бес да ти кажам јас... Ај ти кажи ми мене ОПШТО каде е проблемот?
Убаво долови дека проблемот не е до системот. Туку до закоравени размислувања за кај ми текне да возам. Како што и ти опиша во овој пост. Ете баш така. Тоа е проблемот, не кај таа уличка туку во тој начин на сосема погрешно и себично размислување кое владее насекаде. Мислам дека ти е многу јасно како треба, ама не ја гледаш шумата од дрвата, претпоставувам од себична гледна точка тргнуваш. Тоа е погрешното. Знам дека следи одговор од 9 А4 страни, ама нека е така. Јас барем да ти посочам на твојата „грижливост“ за сите теми, ама кога тебе те тангира темата (ваљда тука живееш или незнам што) па наеднаш не се битни другите.

Што би било кога на Ленинова кон партизанска би можел да вртиш лево? Кај Зегин. Хаос. Непроодност. Деееее па ти 2 минути ќе почекаш на партизанска, што е проблем.
Што би било кога на Бледски Договор кон партизанска би можел да вртиш лево? Кај Лептокарија. Хаос. Непроодност. Деееее па ти 2 минути ќе почекаш на партизанска, што е проблем.
Што би било кога на Париска кон партизанска би можел да вртиш лево? Кај Карши Лептокарија. Хаос. Непроодност. Деееее па ти 2 минути ќе почекаш на партизанска, што е проблем.
Што би било кога на Манапо кон партизанска би можел да вртиш лево? Кај Сити Мол. Хаос. Непроодност. Деееее па ти 2 минути ќе почекаш на партизанска, што е проблем.
Што би било кога на Лондонска кон партизанска би можел да вртиш лево? Карши Сити Мол. Хаос. Непроодност. Деееее па ти 2 минути ќе почекаш на партизанска, што е проблем.
Што би било кога на Шекспирова кон партизанска би можел да вртиш лево? Кај Силбо. Хаос. Непроодност. Деееее па ти 2 минути ќе почекаш на партизанска, што е проблем.
Што би било кога на Никола Тесла кон партизанска би можел да вртиш лево? Кај Хотел Карпош. Хаос. Непроодност. Деееее па ти 2 минути ќе почекаш на партизанска, што е проблем.
Што би било кога на Орце Николов (да така се вика) кон партизанска би можел да вртиш лево? Кај Соборен Храм. Хаос. Непроодност. Деееее па ти 2 минути ќе почекаш на партизанска, што е проблем.
Што би било кога на Костурски Херои кон партизанска би можел да вртиш лево? Кај Специјал Универзална. Хаос. Непроодност. Деееее па ти 2 минути ќе почекаш на партизанска, што е проблем.

Чекам километарски пост за да си ги одбраниш себичните почекај 2 минути наместо „ја да вртам“ муабети.

Не е ни битно за каде се зборува и дали требало кружен тек кај Реплек. Проблемот не е во системот во случајов, ниту во семафорите. Во ваквото себично размислување со вртење лево кај ќе ти текне е. Е затоа е проблемот, што не се размислува правилно како кога се правела Партизанска, туку само шлапај асфалт и реди семафори, тоа е проблемот. Ај куцај сеа 20 страни, без да мислиш.

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5348
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Таа „себичност“ кај луѓето за која зборуваш (а која јас мислам дека поприкладно е да се нарекува „ку*оболие), е резултат на нефункционирањето на системот.

ОК?
Те молам прочитај ја првата реченица неколку пати. Толку колку што ќе ти треба за да ме разбереш.


Системот ги прави луѓето да се однесуваат како што се однесуваат.
Истите луѓе кои овде возат аута по велосипедски патеки, кога одат во држави каде што повеќе владее законот, се понашаат поинаку и почитуваат закони.

Проблемот не е во луѓето (барем не целосно), проблемот е во системот.
Впрочем ете нека постават автоматски систем со инстант казнување, без да бидат вмешани луѓе во ланецот на одлуки - едноставно системот регистрира прекршок, на пример поминување на црвено, и прекршителот автоматски добива забрана за возење од една година (за прв таков прекршок) и казна од ~10 просечни плати. Прекршителот може да бара судење, ако изгуби (а ќе изгуби ако има детална видео снимка) тогаш ќе плати и судски трошкови плус дополнителна глоба... Па да видиме после дали толку многу ќе се поминува на црвено како сега.


Повторно... Системот е проблемот.
Објективно зборувам и со факти, сеедно е колку ти ме доживуваш субјективно. Коментирај ги фактите, не ме коментирај мене лично. Подобар си од тоа.



...
Што би било кога на Лондонска кон партизанска би можел да вртиш лево? Карши Сити Мол. Хаос. Непроодност. Деееее па ти 2 минути ќе почекаш на партизанска, што е проблем.
Извини што нема да ги коментирам сите примери, ама сите се слични па ајде само овој да го разгледаме.

- за од Лондонска да стигнеш до Партизанска ти треба ~една минута заобиколување на блокот згради кај пазарчето.

- за од Ванчо Мицков да се приклучиш на Чакаларов кај Реплек, по твое треба да вртиш пола долно Нерези и Тафталиџе 2 за преку Партизанска па преку Московска да дојдеш до Чакаларов. Точно 3 раскрсници со семафори.
- за од Козле да се приклучиш на Чакаларов кај Реплек, по твое - треба да вртиш уџум подоле паралелено, до Олимпико па уште два семафори на Гологанов да дојдеш до Чакаларов.

Примерите не ти се соодветни. Проблемот го бараш на погрешно место.
Семафорите кај Реплек се потребни, проблемот е што трањето на зелено светло за споредните улички е предолго, и семафорите не се добро синхронизирани со семафорите кај студентскиот.


Цитат
Што би било кога на Бледски Договор кон партизанска би можел да вртиш лево? Кај Лептокарија. Хаос. Непроодност. Деееее па ти 2 минути ќе почекаш на партизанска, што е проблем.
Ова ваљда го згреши?
Од Бледски можеш да завртиш лево на Партизанска, раскрсница има.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Деееее па ти 2 минути ќе почекаш, што е проблем.